Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Howardowóz OIRU DAI SAKENOMI czyli P11SE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2016-05-09, 11:51

Halogen poci sie ze strachu na zakretach :-P

bombel, co jest nie tak z podkladkami?
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-05-09, 12:38

Pewnie to, ze jest na nich napisa nissanklub.pl :D nie zmieniaj, przynajmniej logo maja lepsze :D

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2016-05-09, 13:22

Ah, o te chodzi. Myślałem, że coś nie tak z tymi na poduszkach amorka :P

Dla mnie to są ramki a nie podkładki :P
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-05-09, 13:32

howard512, wywal je całkiem. Lepiej bez =P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2016-05-09, 14:55

Mi tam się podobają, przynajmniej nie brzęczą jak pierdyknę bassem :D

[ Dodano: 2016-05-16, 23:36 ]
A tutaj gdzieś tam w polu , przypadkiem :)

Obrazek

[ Dodano: 2016-05-19, 14:00 ]
Z cyklu " dziś nic nie robię " :

Obrazek Obrazek
Obrazek

Miały być AGXy albo B6 , a są Excel G i myślę, że dadzą radę :)
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2016-05-19, 15:15

No to w weekend będziem pracowac nad moim patentem na tył :D

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2016-05-21, 23:10

I tuningiem motorowni

[ Dodano: 2016-05-19, 20:08 ]
Up z szarpaków na diagnostyce

Amory przód Ultra SR Lewy:71% Prawy: 69%
tył Excel G Lewy:71% Prawy: 72%

Wcześniej OE Monroe przód j.w. po 18 latach
tył po 50%

[ Dodano: 2016-05-22, 00:05 ]
Jak powiedział tak zrobił :D przyjechał popsuć u mnie furę
udało się ogarnąć mod rozrządu stage miliard:

Obrazek

Wpadł też stożek:

Obrazek

Rano odpalimy, bo już nas noc zastała, klimatyczne foto na dobranoc:

Obrazek
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2016-05-21, 23:16

Stożek jest użyczony na testy dzięki uprzejmości PrzeRuSco Jak się sprawdzi, to będę robił nowy dolot na druciarskim patencie :D

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-05-22, 07:18

Kurcze coś słaby ten wynik na Ultra SR moze to wina poli w dolnym mocowaniu, chociaż tyl też dupy nie urywa.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-05-22, 07:57

Jakie springi masz u siebie? Seria czy lekka gleba?

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2016-05-22, 10:35

Seria, myślę, że stąd te wyniki.
Na twardszej sprężynie siła dolegania koła będzie większa przy maksymalnym wychyle, stąd też więcej % Amortyzacja to nie tylko amortyzator :)
Fajniejsze sprężynki lgruca, może mi podrzucić i będziemy wtedy mierzyć jeszcze raz :)
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2016-05-24, 05:19

po przeglądzie dam Ci znać czy musze amorki wymieniac jak będę musiał to mogę Ci moje spręzyny na test pożyczyć :) eibachy u mnie siedzą :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2016-06-11, 23:58

Z lgruca, sie na -30tki ugadalem wstepnie na przod. Jak dobrze wypadną to prawdopodobnie już zostaną


Up zawiechy zrobiony mimo 90% negatywnych opinii:

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Pomalowane i przetestowane ;)

sprężyny jeszcze seria

nic więcej nie powiem :P
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-06-12, 07:56

I cała idea belki skrętnej poszła się gonić...........
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2016-06-12, 08:29

Ona nadal pracuje, tylko zakres jej zmniejszyłem i sztywność jest większa :D
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-06-12, 08:50

Ja ma pomysł jak inaczej to zrobić, ale to na wakacje sobie zostawiam :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2016-06-12, 09:59

Można zamknąć belkę od spodu po dlugości. Ja chce jeszcze poliuretan dac na dolna tuleje amorakow, tak jak z przodu uczyniłem, ale wtedy kielichy po dupie dostaną za mocno
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-06-12, 13:32

howard512, obejdzie się bez ruszania i spawania czegokolwiek do belki.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-06-12, 21:53

styka zalozyc konkretny stab i masz to samo a nawet i lepsze, belka musi pracowac, a i tak jak jest gietka to jest gorsza od niezaleznego zawieszenia.

jak tobie sie lepiej lata to dobrze, pamietaj zeby bylo bezpiecznie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2016-08-17, 23:06

Nie narzuca dupy już, sama idea belki pozostała ,
z tym, że teraz jest mniej podatna

Jakiś brake test muszę zrobic na nierównym żeby upewnić się,
że koła się nie odrywaja od drogi :mrgreen:

Po przejechaniu mojego odcinka testowego do Olsztyna będę mógł powiedzieć więcej,
póki co jestem zadowolony z rzeźby

Martwi mnie tylko kontrolka airbaga jak ostro wpadam w winkiel :roll:
_______________________________________________________________________
Mod belki sprawdzony, pokatowane i obejrzane także od spodu, wszystko gra.
Polecam :)

Obrazek

________________________________________________________________________


Wakacje, wakacje, czas na krótki zasłużony uropl ,,,, i co?? dziurawy exhaust :P
szybko ustalone miejsce- flansza przy końcowym

Obrazek

no to na warsztat:

Obrazek

Pospawali, ale kolejna niespodzianka, 18 letni oryginalny końcowy pomału ma dość, dziurka od spodu.
Po 3 próbach , odpuszczamy. Nad morze się pojedzie z dziurką :D
Za dużo wody stało , wypalanie nic nie dało.
Ogarnie się po trasie na sucho albo coś fajniejszego się wstawi

Obrazek

Wkrótce będą ciekawsze materiały do przeglądania, bo większość gratów i parę koni już czeka :)
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-08-18, 06:14

howard512 pisze: parę koni już czeka :)
Obrazek

Poczekamy razem z nimi :mrgreen:
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-08-26, 19:40

Ile będziemy czekać na to "wkrótce"?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2016-09-18, 11:15

Dobra, pozbierałem graty .... :[/size]

Obrazek


...i wziąłem się za robotę:

Na początek pomiar kompresji, wyszła tak sobie:

Obrazek

1. 12,1
2. 11,3
3. 12.0
4. 11,5



Rozkręcamy :

Obrazek Obrazek Obrazek

Głowica tuż po SPA (planowanie 1,00mm , przepastowanie gniazd i wymienione uszczelniacze na Supertech ,mycie ultradźwiękowe razem z pokrywą) :[/size]

Obrazek Obrazek


Tłoki oczywiście zaklejone, a pierścienie olejowe stoją nieruchome :


Obrazek


Po ok 8h męki z syfem nagarem i innymi dziwnymi substancjami:

Obrazek Obrazek Obrazek


Kwestia estetyczna :

blok i przed i po czyszczeniu:



Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


pompy oleju ( musiałem z 2 zrobić 1, nie pytajcie dlaczego :) ) :


Obrazek

miski:
Obrazek

W międzyczasie udało się poprawić flanszę wydechową i obandażować barana:

Obrazek Obrazek

I teraz ta mniej przyjemna część,

DYLEMAT Z GARAMI:

Obrazek Obrazek

Średnicówka mówi, że owalizacja w górnej części wynosi:

1. 0.03mm
2. 0.02mm
3. 0.01mm
4. 0.04mm

Jodełka wygląda na niezłą, ale pod palcem delikatnie na wysokości 2 pierścienia coś czuć :( Pytanie jak dalej żyć?



CDN... czekam na pierścienie od Ryby
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Totenkopf
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2016-01-16, 13:24
Lokalizacja: Kuopio Finland

Post autor: Totenkopf » 2016-09-18, 14:43

howard512, Those bore's look pretty bad to me. The honing pattern has worn away quite badly. What's the mileage of the engine? How long did you have to crank the engine in order to achieve those compression numbers? Either way, they are way too low.

About those measurements, where you measuring the cylinder taper, or out of round?
The FSM states that the limit of taper is less than 0,01mm (measured from 10mm, 60mm and 100mm from the top of the bore. The limit for out of round is less than 0,015mm (Lengtwise - cross measurement).
If I we're you I'd at least hone the bores properly to break the glazing and acquire a proper ring seal. If google translator translated me the whole sentence correctly, you felt a slight edge with your finger in the top of the bore. You really shouldn't feel anything.

Here's a pic of my DEH's #2 and #3 bores. #3 had some minor wear but nothing to be conserned about. The honing pattern can bee seen clearly and it hasn't worn away. The mileage was 221kkm's.
Obrazek

The standard bore sizes are
Grade 1: 86.000-86.010
Grade 2: 86.010-86.020
Grade 3: 86.020-86.030
Wear limit is 0,2mm and the maximum difference in bore diameter between cylinders is 0,05mm.
Ostatnio zmieniony 2016-09-19, 04:51 przez Totenkopf, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/

VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-09-18, 20:05

Totenkopf, od kiedy polski rozumiesz? :D
Nice
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-09-18, 20:15

Ad@mus, od kiedy google uruchomiło usługę "translator" :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-09-19, 13:10

Chyba nie podejrzewasz kolegi TotenKopf o tak leniwe rozwiązanie.
Chłop już filologię Polską ogarnia :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Totenkopf
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2016-01-16, 13:24
Lokalizacja: Kuopio Finland

Post autor: Totenkopf » 2016-09-19, 16:08

I'm just trying to help. Since I've struggled with similiar issues, I know what I'm talking about. My opinion is that when you are working with any kind of vehicle, always do your job properly, or don't do it at all. Cutting corners will only cost you money. That is just my opinion, the owner can do what ever he wants to.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/

VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-09-19, 16:27

Totenkopf, I talked with Howard, and he took your suggestion into consideration.

You shouldn't worry what Ad@mus is writing.



Ad@mus, zbastowałbyś z tymi swoimi uwagami, bo niekiedy są one na prawdę nie na miejscu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2016-09-19, 23:01

Totenkopf, I respect your opinion but I talked with grinding factory and they said to me when I decided to grind my cylinders I have to use overbored pistons and piston rings, they can't bored cylinders about 0,05mm, but at least about 0,1mm and my pistons and rings can't work with it. Overbored pistons and rings costs much more than new engine :( so I decided to stay with my own engine block and standard pistons and new standard rings.Czajnik- Guru of the SR20 said " just fuck it and assemblying without boring cylinders, it will be allright" janusz and Ryba said the same. So I' m waiting for new pistons rings and I will assemblying with nobored cylinders. I hope the engine will give advice and more horse power and it won't burn oil :)
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”