[ Primera] Howardowóz OIRU DAI SAKENOMI czyli P11SE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
howard512, wywal je całkiem. Lepiej bez =P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
I tuningiem motorowni
[ Dodano: 2016-05-19, 20:08 ]
Up z szarpaków na diagnostyce
Amory przód Ultra SR Lewy:71% Prawy: 69%
tył Excel G Lewy:71% Prawy: 72%
Wcześniej OE Monroe przód j.w. po 18 latach
tył po 50%
[ Dodano: 2016-05-22, 00:05 ]
Jak powiedział tak zrobił przyjechał popsuć u mnie furę
udało się ogarnąć mod rozrządu stage miliard:
Wpadł też stożek:
Rano odpalimy, bo już nas noc zastała, klimatyczne foto na dobranoc:
[ Dodano: 2016-05-19, 20:08 ]
Up z szarpaków na diagnostyce
Amory przód Ultra SR Lewy:71% Prawy: 69%
tył Excel G Lewy:71% Prawy: 72%
Wcześniej OE Monroe przód j.w. po 18 latach
tył po 50%
[ Dodano: 2016-05-22, 00:05 ]
Jak powiedział tak zrobił przyjechał popsuć u mnie furę
udało się ogarnąć mod rozrządu stage miliard:
Wpadł też stożek:
Rano odpalimy, bo już nas noc zastała, klimatyczne foto na dobranoc:
po przeglądzie dam Ci znać czy musze amorki wymieniac jak będę musiał to mogę Ci moje spręzyny na test pożyczyć eibachy u mnie siedzą
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
I cała idea belki skrętnej poszła się gonić...........
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja ma pomysł jak inaczej to zrobić, ale to na wakacje sobie zostawiam
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
howard512, obejdzie się bez ruszania i spawania czegokolwiek do belki.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
styka zalozyc konkretny stab i masz to samo a nawet i lepsze, belka musi pracowac, a i tak jak jest gietka to jest gorsza od niezaleznego zawieszenia.
jak tobie sie lepiej lata to dobrze, pamietaj zeby bylo bezpiecznie
jak tobie sie lepiej lata to dobrze, pamietaj zeby bylo bezpiecznie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Nie narzuca dupy już, sama idea belki pozostała ,
z tym, że teraz jest mniej podatna
Jakiś brake test muszę zrobic na nierównym żeby upewnić się,
że koła się nie odrywaja od drogi
Po przejechaniu mojego odcinka testowego do Olsztyna będę mógł powiedzieć więcej,
póki co jestem zadowolony z rzeźby
Martwi mnie tylko kontrolka airbaga jak ostro wpadam w winkiel
_______________________________________________________________________
Mod belki sprawdzony, pokatowane i obejrzane także od spodu, wszystko gra.
Polecam
________________________________________________________________________
Wakacje, wakacje, czas na krótki zasłużony uropl ,,,, i co?? dziurawy exhaust
szybko ustalone miejsce- flansza przy końcowym
no to na warsztat:
Pospawali, ale kolejna niespodzianka, 18 letni oryginalny końcowy pomału ma dość, dziurka od spodu.
Po 3 próbach , odpuszczamy. Nad morze się pojedzie z dziurką
Za dużo wody stało , wypalanie nic nie dało.
Ogarnie się po trasie na sucho albo coś fajniejszego się wstawi
Wkrótce będą ciekawsze materiały do przeglądania, bo większość gratów i parę koni już czeka
z tym, że teraz jest mniej podatna
Jakiś brake test muszę zrobic na nierównym żeby upewnić się,
że koła się nie odrywaja od drogi
Po przejechaniu mojego odcinka testowego do Olsztyna będę mógł powiedzieć więcej,
póki co jestem zadowolony z rzeźby
Martwi mnie tylko kontrolka airbaga jak ostro wpadam w winkiel
_______________________________________________________________________
Mod belki sprawdzony, pokatowane i obejrzane także od spodu, wszystko gra.
Polecam
________________________________________________________________________
Wakacje, wakacje, czas na krótki zasłużony uropl ,,,, i co?? dziurawy exhaust
szybko ustalone miejsce- flansza przy końcowym
no to na warsztat:
Pospawali, ale kolejna niespodzianka, 18 letni oryginalny końcowy pomału ma dość, dziurka od spodu.
Po 3 próbach , odpuszczamy. Nad morze się pojedzie z dziurką
Za dużo wody stało , wypalanie nic nie dało.
Ogarnie się po trasie na sucho albo coś fajniejszego się wstawi
Wkrótce będą ciekawsze materiały do przeglądania, bo większość gratów i parę koni już czeka
howard512 pisze: parę koni już czeka
Poczekamy razem z nimi
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ile będziemy czekać na to "wkrótce"?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dobra, pozbierałem graty .... /size]
...i wziąłem się za robotę:
Na początek pomiar kompresji, wyszła tak sobie:
1. 12,1
2. 11,3
3. 12.0
4. 11,5
Rozkręcamy :
Głowica tuż po SPA (planowanie 1,00mm , przepastowanie gniazd i wymienione uszczelniacze na Supertech ,mycie ultradźwiękowe razem z pokrywą) /size]
Tłoki oczywiście zaklejone, a pierścienie olejowe stoją nieruchome :
Po ok 8h męki z syfem nagarem i innymi dziwnymi substancjami:
Kwestia estetyczna :
blok i przed i po czyszczeniu:
pompy oleju ( musiałem z 2 zrobić 1, nie pytajcie dlaczego ) :
miski:
W międzyczasie udało się poprawić flanszę wydechową i obandażować barana:
I teraz ta mniej przyjemna część,
DYLEMAT Z GARAMI:
Średnicówka mówi, że owalizacja w górnej części wynosi:
1. 0.03mm
2. 0.02mm
3. 0.01mm
4. 0.04mm
Jodełka wygląda na niezłą, ale pod palcem delikatnie na wysokości 2 pierścienia coś czuć Pytanie jak dalej żyć?
CDN... czekam na pierścienie od Ryby
...i wziąłem się za robotę:
Na początek pomiar kompresji, wyszła tak sobie:
1. 12,1
2. 11,3
3. 12.0
4. 11,5
Rozkręcamy :
Głowica tuż po SPA (planowanie 1,00mm , przepastowanie gniazd i wymienione uszczelniacze na Supertech ,mycie ultradźwiękowe razem z pokrywą) /size]
Tłoki oczywiście zaklejone, a pierścienie olejowe stoją nieruchome :
Po ok 8h męki z syfem nagarem i innymi dziwnymi substancjami:
Kwestia estetyczna :
blok i przed i po czyszczeniu:
pompy oleju ( musiałem z 2 zrobić 1, nie pytajcie dlaczego ) :
miski:
W międzyczasie udało się poprawić flanszę wydechową i obandażować barana:
I teraz ta mniej przyjemna część,
DYLEMAT Z GARAMI:
Średnicówka mówi, że owalizacja w górnej części wynosi:
1. 0.03mm
2. 0.02mm
3. 0.01mm
4. 0.04mm
Jodełka wygląda na niezłą, ale pod palcem delikatnie na wysokości 2 pierścienia coś czuć Pytanie jak dalej żyć?
CDN... czekam na pierścienie od Ryby
howard512, Those bore's look pretty bad to me. The honing pattern has worn away quite badly. What's the mileage of the engine? How long did you have to crank the engine in order to achieve those compression numbers? Either way, they are way too low.
About those measurements, where you measuring the cylinder taper, or out of round?
The FSM states that the limit of taper is less than 0,01mm (measured from 10mm, 60mm and 100mm from the top of the bore. The limit for out of round is less than 0,015mm (Lengtwise - cross measurement).
If I we're you I'd at least hone the bores properly to break the glazing and acquire a proper ring seal. If google translator translated me the whole sentence correctly, you felt a slight edge with your finger in the top of the bore. You really shouldn't feel anything.
Here's a pic of my DEH's #2 and #3 bores. #3 had some minor wear but nothing to be conserned about. The honing pattern can bee seen clearly and it hasn't worn away. The mileage was 221kkm's.
The standard bore sizes are
Grade 1: 86.000-86.010
Grade 2: 86.010-86.020
Grade 3: 86.020-86.030
Wear limit is 0,2mm and the maximum difference in bore diameter between cylinders is 0,05mm.
About those measurements, where you measuring the cylinder taper, or out of round?
The FSM states that the limit of taper is less than 0,01mm (measured from 10mm, 60mm and 100mm from the top of the bore. The limit for out of round is less than 0,015mm (Lengtwise - cross measurement).
If I we're you I'd at least hone the bores properly to break the glazing and acquire a proper ring seal. If google translator translated me the whole sentence correctly, you felt a slight edge with your finger in the top of the bore. You really shouldn't feel anything.
Here's a pic of my DEH's #2 and #3 bores. #3 had some minor wear but nothing to be conserned about. The honing pattern can bee seen clearly and it hasn't worn away. The mileage was 221kkm's.
The standard bore sizes are
Grade 1: 86.000-86.010
Grade 2: 86.010-86.020
Grade 3: 86.020-86.030
Wear limit is 0,2mm and the maximum difference in bore diameter between cylinders is 0,05mm.
Ostatnio zmieniony 2016-09-19, 04:51 przez Totenkopf, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Ad@mus, od kiedy google uruchomiło usługę "translator"
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
I'm just trying to help. Since I've struggled with similiar issues, I know what I'm talking about. My opinion is that when you are working with any kind of vehicle, always do your job properly, or don't do it at all. Cutting corners will only cost you money. That is just my opinion, the owner can do what ever he wants to.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Totenkopf, I talked with Howard, and he took your suggestion into consideration.
You shouldn't worry what Ad@mus is writing.
Ad@mus, zbastowałbyś z tymi swoimi uwagami, bo niekiedy są one na prawdę nie na miejscu.
You shouldn't worry what Ad@mus is writing.
Ad@mus, zbastowałbyś z tymi swoimi uwagami, bo niekiedy są one na prawdę nie na miejscu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Totenkopf, I respect your opinion but I talked with grinding factory and they said to me when I decided to grind my cylinders I have to use overbored pistons and piston rings, they can't bored cylinders about 0,05mm, but at least about 0,1mm and my pistons and rings can't work with it. Overbored pistons and rings costs much more than new engine so I decided to stay with my own engine block and standard pistons and new standard rings.Czajnik- Guru of the SR20 said " just fuck it and assemblying without boring cylinders, it will be allright" janusz and Ryba said the same. So I' m waiting for new pistons rings and I will assemblying with nobored cylinders. I hope the engine will give advice and more horse power and it won't burn oil