Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Bziukowy Pro Daily Car P11.144 - NEO VVL rebuild

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2015-09-18, 09:12

Nie wylo tak. Zaczelo dopiero po trasie. Dalej mam nadzieje,ze to pierdola jakas;)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
onyxx
doświadczony forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2015-09-18, 09:50

Ad@mus pisze:killer mowi ze to pompa oleju tak pięknie w VE wyje ;)
może to cos do czego się nie przyswyczailes :)
Zdrowa tak nie wyje :P U mnie jest cisza :D

Tak jak Majchrzok mówi - zdejmij paski i wyeliminuj osprzęt najpierw. Bo będziecie tu jeszcze przez 3 strony dawać swoje propozycje jak na "koncercie życzeń"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-09-18, 11:35

U mnie tak sprężarka wyła :-P
https://www.youtube.com/watch?v=0Bam3WhpWN8
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2015-10-29, 22:42

Odkopałem

Dziś z wieczora przetestowaliśmy Bziukowe VE jaki ma AFR na chłodniejszym klimacie i jest ok ..

ponad to udało się zrobić pare tabelek dla potomnych

Próbuje coś sklecić zwłaszcza że mam zaraz 2 gie mocniejsze VE -Clouda na tapecie i tu będzie ELPI giii
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2015-10-30, 00:16

no nawet to jechało chyba, nie ? Jak na pełne prawie auto i sprzęgło miękkie jak delma z biedronki :)

Gdyby nie ten vauxhall vectra co się wpakował na lewy ...
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2015-10-30, 00:23

No mokrawo się robił to też to ta nasza paka osiemdziesiąt na tej Niemieckiej Autostradzie była
ale patrzyłem po logach to nie miałeś odcinka by trzymać pedała w desce ..i odejmowałeś

Fajnie się to Buja jednak Ale Ecu jednak nie trawi logowania tylu sygnałów bo rozdzielczość była marna tego
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2015-10-30, 08:27

Jak tak dalej pojdzie to moze kiedys mnie nawet dogonicie :mrgreen: :mrgreen:
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-10-30, 08:36

Chyba jak wystroisz sobie auto w Tunezji xD wtedy jakaś szansza Shadow :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2015-10-30, 08:37

Ty juz zes se wystroil w Tunezji juz DETa tylko wybuchł xD
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-10-30, 08:44

Moja wina ze akurat bombardowanie było xD
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2015-10-30, 09:08

hahahahaha :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2015-10-30, 09:36

zawsze EGT można wkręcić
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-10-30, 11:05

tofu pisze:jednak nie trawi logowania tylu sygnałów bo rozdzielczość była marna tego
co przez to rozumiesz?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2015-10-30, 23:25

Heja

Fura na szczęście śmiga i zostaje wiec gratulacje
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-01-15, 17:57

Obrazek

Mały UP :)

Bziuk został ze mną :) Dostrojony śmiga aż miło.

W międzyczasie oprócz opisywanego przeze mnie wcześniej dziwnego dźwięku pod maską pojawiło się piszczenie. Na początku sporadyczne na zimnym silniku, gdy się rozgrzał znikał. Zbagatelizowałem. Dźwięk niestety się nasilał i stawał się coraz bardziej wkurzający, nawet na ciepłym silniku. W ciągu ostatnich dwóch tygodni zaczął tak hałasować, że zagłuszał niecichy wydech więc nie dało się już normalnie poruszać nie doprowadzając wszystkich do szewskiej pasji. W końcu wczoraj udało mi się go wprowadzić na warsztat, nadstawiłem ucho i po kilku minutach byłem na 99% pewny, że to coś w altku się rozleciało. Dziś rano skoczyłem szybko do sprawdzonego w kwestii rozruszników itp warsztatu gdzie momentalnie ściągnęliśmy pasek i faktycznie po odpaleniu dźwięk ustał. Już miałem się przymierzać do regeneracji alternatora. Odkręcając go okazało się, że jedna ze śrub była luźna, stąd też wzieła się propozycja, żeby wszystko poskładać porządnie do kupy i wtedy się martwić jeśli dalej będzie rzęzić. Raz dwa trzy poskładane i... cisza kompletna. zero jakichś niepokojących odgłosów. ALLELUJA! Szczęśliwy wyjechałem na krakowskie drogi i jeżdżąc cały dzień zaobserwowałem, a raczej nie zaobserwowałem wcześniejszego dźwięku. Dwie pieczenie przy jednym ogniu, winowajcą okazała się poluzowana śruba na altku. AMEN :D

i takie tam jeszcze z kolegami japońcami :)
Obrazek
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-01-15, 23:27

No i lala ..

i jak tam gonić te 200 koni jak przystało czy turlasz się skuterem na 4 kołach ,,, ale Powiem Ci ze zrobimy serie fotek bo kupiłem bagażnik do mojego vw T3 i muszę wygrzebać halogeny to wtedy będzie śmiech
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2016-02-07, 20:01

To wcześniejsze wycie też było winą alternatora ?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-02-07, 23:31

Wszystko wskazuje na to, że było to winą luźnego paska :) Zniknęło po odpowiednim złożeniu wszystkiego do kupy :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-02-08, 10:39

Dzięki za miłe słowa, ale do świetnej prezencji jej daleko :) Treba zadbać o lakier na wiosne bo naprawdę nie jest różowo jeśli chodzi o ilość rys , odprysków i wgniotek.. Jeśli chodzi o szukanie poliftowej primery mogę doradzić tylko tyle, żebyś był cierpliwy i nie brał takiej która jakoś wygląda, a na pewno lepiej od poprzedniej". Na spokoju i coś się trafi :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-08, 11:07

korozja przedniej części samochodu to studnia bez dna :) nie nastawiaj się, że te auta są rdzo odporne, nawet egzemplarz zdrowy za rok zacznie purchlić, chyba ze kupisz jakiegoś cymesa, zdrowizne straszną i na dzień dobry rozprujesz wszystko i zakonserwujesz jak należy.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2016-02-08, 13:28

Bziuk dawaj jakieś nowe foto a najlepiej film :)
Ostatnio zmieniony 2016-02-28, 20:40 przez adrionGT, łącznie zmieniany 1 raz.
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-08, 14:07

filma nie będzie bo sprzeglo nie klei :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-08, 20:03

Skończyło się sprzęgło ?
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-02-09, 14:01

No sprzęgło powoli kończe. Czuć już w każdym razie, że powoli oddaje..

Pare pierdół ogarnę i wrzucę jakiś filmik w koncu :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2016-03-24, 12:59

Halo! Wiosna nastała :D co słychać? Gdzie film?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2016-03-24, 13:02

Fotę Bziuku wrzuć co mi wysłałeś :P
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-03-26, 22:42

Cisza w temacie bo przez zimę bez reszty oddałem się mojemu DajHajsu Move :) W międzyczasie tylko rozważałem różne mody związane z Primerą, a ostatecznie skończyło się na podstawowych rzeczach :)

Wleciały nowe wahacze dolne i górne - nastała błoga cisza, zero stuków, prowadzi się dużo pewniej. Stare okazały się bardzo - lekko mówiąc - "zmęczone". Do tego nabyłem rozpórkę i dystanse 5 mm na tył. Na dniach będę montował i stawiam, że rozpórka może zrobić robote w połączeniu z nowymi gratami na przodzie :)

Do tego zaczynam powoli myśleć o stronie wizualnej.. Nawet zrobiłem wizualizacje (proszę bardzo Pawełku;)


Obrazek

Póki co zostaje przy OEM 16 i do tego wrzucam nowe letnie opony i nieco wyższych parametrach niż dotychczasowe EKO-komfortowe Dunlopy, w romiarze niebalonowym oryginalnym 205/50 :)

Oprócz tego w kwietniu wleci gazownia oparta na LPG Tech, baracudach i reduktorze Romanie ze sporym zapasem (ogarnia 360 kucy)

..a to sprzęgło dalej seria :P W tym temacie też będę działał jak się uda jeszcze przed zlotem odziać je w kewlar... Obiecuje, że jak tylko wymienie je i dorzuce letnie laki będzie film :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-03-27, 00:24

Co do romka to poczytaj na LPG Forum bo coś się z ciśnieniem dzieje zresztą nawet jest słabiej dostępny ostatnio, Jacus wycofał ze sprzedaży i nie mają zamiaru wprowadzać. Ja niedługo robię swapa VE i gaz daje jak Ty tylko reduktor Gold chociaż też chciałem dać romka.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-03-27, 23:42

Ja zamontowałem Twina do VE Clauda i ciśnienie fajnie trzyma nawet na 6 miedzi ..

ale nowy po gaszeniu auta puszcza pieeda w dolot

wiec nie ma fajnego reduktora co nie ma żadnych wad który ogarnia ponad 200 KM

ew Niko którego sam używam ale trzeba przerabiać na SMC ..
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2016-03-28, 09:13

Potwierdzam, ze gaz całkiem przyjemnie działa na tym KME r2 twin, problemów nie ma poza wspomnianym upustem lpg w ssący przy zgaszeniu, ale u mnie to może być spowodowane faktem, że silnik się zatrzymuje prawie momentalnie (podobno przez lekki zamach i pasowe). Ewentualnie dlatego, ze to znany mankamnet tych typów Silver - trzeba zmodowować podciśnienie, Tofu wie jak, ale w sumie.. gaszenie na benzynie to nie problem:) może nawet zdrowo jak pochodzi 20s na pb przed wyłączeniem.
https://kme.eu/product,products,85.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”