[ Primera] Bziukowy Pro Daily Car P11.144 - NEO VVL rebuild
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Zdrowa tak nie wyje U mnie jest ciszaAd@mus pisze:killer mowi ze to pompa oleju tak pięknie w VE wyje
może to cos do czego się nie przyswyczailes
Tak jak Majchrzok mówi - zdejmij paski i wyeliminuj osprzęt najpierw. Bo będziecie tu jeszcze przez 3 strony dawać swoje propozycje jak na "koncercie życzeń"
U mnie tak sprężarka wyła
https://www.youtube.com/watch?v=0Bam3WhpWN8
https://www.youtube.com/watch?v=0Bam3WhpWN8
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Odkopałem
Dziś z wieczora przetestowaliśmy Bziukowe VE jaki ma AFR na chłodniejszym klimacie i jest ok ..
ponad to udało się zrobić pare tabelek dla potomnych
Próbuje coś sklecić zwłaszcza że mam zaraz 2 gie mocniejsze VE -Clouda na tapecie i tu będzie ELPI giii
Dziś z wieczora przetestowaliśmy Bziukowe VE jaki ma AFR na chłodniejszym klimacie i jest ok ..
ponad to udało się zrobić pare tabelek dla potomnych
Próbuje coś sklecić zwłaszcza że mam zaraz 2 gie mocniejsze VE -Clouda na tapecie i tu będzie ELPI giii
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
No mokrawo się robił to też to ta nasza paka osiemdziesiąt na tej Niemieckiej Autostradzie była
ale patrzyłem po logach to nie miałeś odcinka by trzymać pedała w desce ..i odejmowałeś
Fajnie się to Buja jednak Ale Ecu jednak nie trawi logowania tylu sygnałów bo rozdzielczość była marna tego
ale patrzyłem po logach to nie miałeś odcinka by trzymać pedała w desce ..i odejmowałeś
Fajnie się to Buja jednak Ale Ecu jednak nie trawi logowania tylu sygnałów bo rozdzielczość była marna tego
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Mały UP
Bziuk został ze mną Dostrojony śmiga aż miło.
W międzyczasie oprócz opisywanego przeze mnie wcześniej dziwnego dźwięku pod maską pojawiło się piszczenie. Na początku sporadyczne na zimnym silniku, gdy się rozgrzał znikał. Zbagatelizowałem. Dźwięk niestety się nasilał i stawał się coraz bardziej wkurzający, nawet na ciepłym silniku. W ciągu ostatnich dwóch tygodni zaczął tak hałasować, że zagłuszał niecichy wydech więc nie dało się już normalnie poruszać nie doprowadzając wszystkich do szewskiej pasji. W końcu wczoraj udało mi się go wprowadzić na warsztat, nadstawiłem ucho i po kilku minutach byłem na 99% pewny, że to coś w altku się rozleciało. Dziś rano skoczyłem szybko do sprawdzonego w kwestii rozruszników itp warsztatu gdzie momentalnie ściągnęliśmy pasek i faktycznie po odpaleniu dźwięk ustał. Już miałem się przymierzać do regeneracji alternatora. Odkręcając go okazało się, że jedna ze śrub była luźna, stąd też wzieła się propozycja, żeby wszystko poskładać porządnie do kupy i wtedy się martwić jeśli dalej będzie rzęzić. Raz dwa trzy poskładane i... cisza kompletna. zero jakichś niepokojących odgłosów. ALLELUJA! Szczęśliwy wyjechałem na krakowskie drogi i jeżdżąc cały dzień zaobserwowałem, a raczej nie zaobserwowałem wcześniejszego dźwięku. Dwie pieczenie przy jednym ogniu, winowajcą okazała się poluzowana śruba na altku. AMEN
i takie tam jeszcze z kolegami japońcami
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
No i lala ..
i jak tam gonić te 200 koni jak przystało czy turlasz się skuterem na 4 kołach ,,, ale Powiem Ci ze zrobimy serie fotek bo kupiłem bagażnik do mojego vw T3 i muszę wygrzebać halogeny to wtedy będzie śmiech
i jak tam gonić te 200 koni jak przystało czy turlasz się skuterem na 4 kołach ,,, ale Powiem Ci ze zrobimy serie fotek bo kupiłem bagażnik do mojego vw T3 i muszę wygrzebać halogeny to wtedy będzie śmiech
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Dzięki za miłe słowa, ale do świetnej prezencji jej daleko Treba zadbać o lakier na wiosne bo naprawdę nie jest różowo jeśli chodzi o ilość rys , odprysków i wgniotek.. Jeśli chodzi o szukanie poliftowej primery mogę doradzić tylko tyle, żebyś był cierpliwy i nie brał takiej która jakoś wygląda, a na pewno lepiej od poprzedniej". Na spokoju i coś się trafi
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
korozja przedniej części samochodu to studnia bez dna nie nastawiaj się, że te auta są rdzo odporne, nawet egzemplarz zdrowy za rok zacznie purchlić, chyba ze kupisz jakiegoś cymesa, zdrowizne straszną i na dzień dobry rozprujesz wszystko i zakonserwujesz jak należy.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Fotę Bziuku wrzuć co mi wysłałeś
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Cisza w temacie bo przez zimę bez reszty oddałem się mojemu DajHajsu Move W międzyczasie tylko rozważałem różne mody związane z Primerą, a ostatecznie skończyło się na podstawowych rzeczach
Wleciały nowe wahacze dolne i górne - nastała błoga cisza, zero stuków, prowadzi się dużo pewniej. Stare okazały się bardzo - lekko mówiąc - "zmęczone". Do tego nabyłem rozpórkę i dystanse 5 mm na tył. Na dniach będę montował i stawiam, że rozpórka może zrobić robote w połączeniu z nowymi gratami na przodzie
Do tego zaczynam powoli myśleć o stronie wizualnej.. Nawet zrobiłem wizualizacje (proszę bardzo Pawełku;)
Póki co zostaje przy OEM 16 i do tego wrzucam nowe letnie opony i nieco wyższych parametrach niż dotychczasowe EKO-komfortowe Dunlopy, w romiarze niebalonowym oryginalnym 205/50
Oprócz tego w kwietniu wleci gazownia oparta na LPG Tech, baracudach i reduktorze Romanie ze sporym zapasem (ogarnia 360 kucy)
..a to sprzęgło dalej seria W tym temacie też będę działał jak się uda jeszcze przed zlotem odziać je w kewlar... Obiecuje, że jak tylko wymienie je i dorzuce letnie laki będzie film
Wleciały nowe wahacze dolne i górne - nastała błoga cisza, zero stuków, prowadzi się dużo pewniej. Stare okazały się bardzo - lekko mówiąc - "zmęczone". Do tego nabyłem rozpórkę i dystanse 5 mm na tył. Na dniach będę montował i stawiam, że rozpórka może zrobić robote w połączeniu z nowymi gratami na przodzie
Do tego zaczynam powoli myśleć o stronie wizualnej.. Nawet zrobiłem wizualizacje (proszę bardzo Pawełku;)
Póki co zostaje przy OEM 16 i do tego wrzucam nowe letnie opony i nieco wyższych parametrach niż dotychczasowe EKO-komfortowe Dunlopy, w romiarze niebalonowym oryginalnym 205/50
Oprócz tego w kwietniu wleci gazownia oparta na LPG Tech, baracudach i reduktorze Romanie ze sporym zapasem (ogarnia 360 kucy)
..a to sprzęgło dalej seria W tym temacie też będę działał jak się uda jeszcze przed zlotem odziać je w kewlar... Obiecuje, że jak tylko wymienie je i dorzuce letnie laki będzie film
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Co do romka to poczytaj na LPG Forum bo coś się z ciśnieniem dzieje zresztą nawet jest słabiej dostępny ostatnio, Jacus wycofał ze sprzedaży i nie mają zamiaru wprowadzać. Ja niedługo robię swapa VE i gaz daje jak Ty tylko reduktor Gold chociaż też chciałem dać romka.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Ja zamontowałem Twina do VE Clauda i ciśnienie fajnie trzyma nawet na 6 miedzi ..
ale nowy po gaszeniu auta puszcza pieeda w dolot
wiec nie ma fajnego reduktora co nie ma żadnych wad który ogarnia ponad 200 KM
ew Niko którego sam używam ale trzeba przerabiać na SMC ..
ale nowy po gaszeniu auta puszcza pieeda w dolot
wiec nie ma fajnego reduktora co nie ma żadnych wad który ogarnia ponad 200 KM
ew Niko którego sam używam ale trzeba przerabiać na SMC ..
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Potwierdzam, ze gaz całkiem przyjemnie działa na tym KME r2 twin, problemów nie ma poza wspomnianym upustem lpg w ssący przy zgaszeniu, ale u mnie to może być spowodowane faktem, że silnik się zatrzymuje prawie momentalnie (podobno przez lekki zamach i pasowe). Ewentualnie dlatego, ze to znany mankamnet tych typów Silver - trzeba zmodowować podciśnienie, Tofu wie jak, ale w sumie.. gaszenie na benzynie to nie problem:) może nawet zdrowo jak pochodzi 20s na pb przed wyłączeniem.
https://kme.eu/product,products,85.html
https://kme.eu/product,products,85.html