[ Primera] Red eGTpowered by Vixo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Dobra jakie oleum zalać
Silnik zdrowiutki ani grama oleum nie łyka, mocy trzyma więcej niż ma
Głównie miasto, nieduże odcinki
Silnik zdrowiutki ani grama oleum nie łyka, mocy trzyma więcej niż ma
Głównie miasto, nieduże odcinki
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 wg zalecen producentó to 10w40 i taki bym dał
u mnie we wsi jest p10eGT, ma ją 60letni pan, i od początku jezdzila na shelu.
Kupiona i odebrana z salonu zalana 0w30, obecnie 10w40 hx7 i mowi ze grama nie pobiera
mozesz tez sprobowac na syntetyku 5w40 motula 8100 xclean, fajnie silnik wycisza
u mnie we wsi jest p10eGT, ma ją 60letni pan, i od początku jezdzila na shelu.
Kupiona i odebrana z salonu zalana 0w30, obecnie 10w40 hx7 i mowi ze grama nie pobiera
mozesz tez sprobowac na syntetyku 5w40 motula 8100 xclean, fajnie silnik wycisza
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
arczar, nie wiem jakie masz doswiadczenia ale olej to olej, niech ma odpowidnia klase i index i jest wymieniany czesciej niz czesto i nic sie nie stanie
no to shell ultra, moze byc jeszze gulf, eneos, LM, comma i inne
polecam na slizgi dolac dodatek do oleju-motorlife plastmal "militec"
no to shell ultra, moze byc jeszze gulf, eneos, LM, comma i inne
polecam na slizgi dolac dodatek do oleju-motorlife plastmal "militec"
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
z olejami jest tak ze kazdy leje co chce co ile chce, nie mozna powiedziec ze motul jest cacy a mobil bllleeee. Moje 1.9tdi lata na motulu, kuzyna 1.9tdi lata na mobilu. Oba samochody sa w dobrej kondycji a silniki wesoło warkoczą i nie biorą oleju (210tkm i 290tkm)
Opinie na forach są za motulem, a na mobila psioczą, że panewki, że pije oleum itd... ciekawe kto ma jaki silnik i jak by to bylo z innym olejem.
Vixo wybierze cos ze swojego doswiadczenia pewnie my tylko pomysly zapodajemy...
kolejnym pomyslem jest Fuchs. Skoro ma być syntetyk to podobno ten jest i kosztuje w okolicy 100zl/4l:
Silnik SR20DE
Pojemność:
Pojemność filtra 0,2 litrów
Pojemność układu smarowania 3,4 litrów
Zastosuj:
Normalne (standardowe) warunki eksploatacji
Częstotliwość:
Wymiana 15000 km/ 6 miesiące
Produkty:
TITAN Supersyn 5W-40 alternatywnie do 10w40
TITAN Supersyn 10W-60-tutaj zalecenia do jazdy z upalaniem, wymiana po ostrym pałowaniu
TITAN SYN MC 10W-40 ten bym brał
Opinie na forach są za motulem, a na mobila psioczą, że panewki, że pije oleum itd... ciekawe kto ma jaki silnik i jak by to bylo z innym olejem.
Vixo wybierze cos ze swojego doswiadczenia pewnie my tylko pomysly zapodajemy...
kolejnym pomyslem jest Fuchs. Skoro ma być syntetyk to podobno ten jest i kosztuje w okolicy 100zl/4l:
Silnik SR20DE
Pojemność:
Pojemność filtra 0,2 litrów
Pojemność układu smarowania 3,4 litrów
Zastosuj:
Normalne (standardowe) warunki eksploatacji
Częstotliwość:
Wymiana 15000 km/ 6 miesiące
Produkty:
TITAN Supersyn 5W-40 alternatywnie do 10w40
TITAN Supersyn 10W-60-tutaj zalecenia do jazdy z upalaniem, wymiana po ostrym pałowaniu
TITAN SYN MC 10W-40 ten bym brał
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, 10W jest bez sensu do zdrowej SR'ki. Oleje W60 to przegięcie, oleje W50 trochę na wyrost, ale ok. Muszę przetestować jeszcze jakieś 5W40 i wtedy wypowiem się o tych olejach - w sensie lepkości.
Jeśli chodzi o marki - Mobil1 5W50 - miałem i średnio na jeża. Shell, Eneos, Millers, Sunoco - OK. Penrite, Agip - bardzo dobry. U Michala_M66 zalewałem Petronasa, Eni i ostatnio LM - OK. U Zielkq jeździ Gulf - też ok. U Vespa i w kosiarce ojca MSS zalewałem Comme - też dobre oleje.
Jeśli chodzi o marki - Mobil1 5W50 - miałem i średnio na jeża. Shell, Eneos, Millers, Sunoco - OK. Penrite, Agip - bardzo dobry. U Michala_M66 zalewałem Petronasa, Eni i ostatnio LM - OK. U Zielkq jeździ Gulf - też ok. U Vespa i w kosiarce ojca MSS zalewałem Comme - też dobre oleje.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dziadka eGT pewnie nigdy nie widziało 4tys obr także poza konkursemAd@mus pisze:no i cały czas ten dziadek z p10GT mi w glowie siedzi, 320tkm tylko na shelu 10w40
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
5000-6000 i olej w śmietnik. Zalecenia producenta co do okresów wymiany można sobie w buty wsadzić. Jeździłem na Valvoline, jeździłem na Motulu, raz miałem nawet Castrola (nigdy więcej), długo śmigałem na Shellu, raz lałem LM i Eneosa. Obecnie, od ponad roku Mobil1 5W50 i złego słowa powiedzieć nie mogę. Mój ziomuś od Nismo mi go podsunął i jak zwykle bezbłędny strzał
Zmieniajcie olej regularnie co 5-6k, trzymajcie stan i się wam SR-ka odwdzięczy
rz
Zmieniajcie olej regularnie co 5-6k, trzymajcie stan i się wam SR-ka odwdzięczy
rz
VR 10W60 to leje do swojego turbogruza
Motul będzie wlany koniec dyskusji.
Silnik jest w super kondycji
Nawet była okazja się wczoraj z Killera VZR ustawić, więc jakieś tam porównanie mam z czym startuje
Motul będzie wlany koniec dyskusji.
Silnik jest w super kondycji
Nawet była okazja się wczoraj z Killera VZR ustawić, więc jakieś tam porównanie mam z czym startuje
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Z Leszkiem :)
Nie no, aż tak dobrze nie ma rz, to nie super Sunny co szmaci wszystko jak leci od dziadków, aż po dzieci ale zdrowa seria 130 konia będzie
Dostałem Red eGT na jeden dzień
Wyleciała masa kabli
Wleciała sekwencja
Wleciało radyjko Alpine
BBSy czekają na montaż
Wydeszek czeka na montaż
I plany dalsze także są (miałem wizje )
Nie no, aż tak dobrze nie ma rz, to nie super Sunny co szmaci wszystko jak leci od dziadków, aż po dzieci ale zdrowa seria 130 konia będzie
Dostałem Red eGT na jeden dzień
Wyleciała masa kabli
Wleciała sekwencja
Wleciało radyjko Alpine
BBSy czekają na montaż
Wydeszek czeka na montaż
I plany dalsze także są (miałem wizje )
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Vixo jasnowidzvixo pisze:I plany dalsze także są (miałem wizje )
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ej, a gdzie foty tego wszystkiego ?vixo pisze:Z Leszkiem :)
Nie no, aż tak dobrze nie ma rz, to nie super Sunny co szmaci wszystko jak leci od dziadków, aż po dzieci ale zdrowa seria 130 konia będzie
Dostałem Red eGT na jeden dzień
Wyleciała masa kabli
Wleciała sekwencja
Wleciało radyjko Alpine
BBSy czekają na montaż
Wydeszek czeka na montaż
I plany dalsze także są (miałem wizje )
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Fele zakupione takie jak kiedyś miałem w swoi eGT
Instalka
Stag 4plus
Reduktor Gurtner Black
I waldemary
W planach zderzak przód polift
Pakiet oświetlenia taki jak mam w eGT swoim (pomarańcze w kierunkach, tył 4xpozycja i stop, w srodku pełna modyfikacja na led)
We wnetrzu parę bajerów ułatwiających podróżowanie
Wywalenie emblematów
Przód troche do ziemi dać
Dokładka przedniego zderzaka z Primery custom
Gril przedni custom
Instalka
Stag 4plus
Reduktor Gurtner Black
I waldemary
W planach zderzak przód polift
Pakiet oświetlenia taki jak mam w eGT swoim (pomarańcze w kierunkach, tył 4xpozycja i stop, w srodku pełna modyfikacja na led)
We wnetrzu parę bajerów ułatwiających podróżowanie
Wywalenie emblematów
Przód troche do ziemi dać
Dokładka przedniego zderzaka z Primery custom
Gril przedni custom
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily