Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Red eGTpowered by Vixo

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2016-02-12, 20:09

vixo bierzesz ten mój silnik ?? :mrgreen:
Zrobie ci promocję :->

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-12, 20:32

Dreams, teraz mam wydatków aż sa dużo :/
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2016-02-12, 21:46

vixo ja tez i musze pogonić :D

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-12, 22:46

vixo sam nie mozesz lampek robic bo nie wierzysz ze sie uda ;) a to ma znaczenie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-13, 09:50

Dobra jakie oleum zalać
Silnik zdrowiutki ani grama oleum nie łyka, mocy trzyma więcej niż ma :mrgreen:
Głównie miasto, nieduże odcinki
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-02-13, 11:42

Dawaj Mobil1 New Life 0W40 (wod2u miał)- będzie szybko się grzał i mało palił ;D
Poza tym nie jest drogi.
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-13, 13:55

P10 wg zalecen producentó to 10w40 i taki bym dał
u mnie we wsi jest p10eGT, ma ją 60letni pan, i od początku jezdzila na shelu.
Kupiona i odebrana z salonu zalana 0w30, obecnie 10w40 hx7 i mowi ze grama nie pobiera

mozesz tez sprobowac na syntetyku 5w40 motula 8100 xclean, fajnie silnik wycisza
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-02-13, 14:02

Lać pełen syntetyk, a nie jakieś 10W (syntetyk w tej lepkości też się znajdzie, ale wiemy jaka to rzadkość).

8100 xclean to olej bez rewelacji - to już chyba lepiej Shella Ultra 5W40 (jest mega tani jak na taki olej - 80zł - 4L)
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-13, 16:26

arczar, nie wiem jakie masz doswiadczenia ale olej to olej, niech ma odpowidnia klase i index i jest wymieniany czesciej niz czesto i nic sie nie stanie ;)

no to shell ultra, moze byc jeszze gulf, eneos, LM, comma i inne ;)

polecam na slizgi dolac dodatek do oleju-motorlife plastmal "militec"
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Oskr5
doświadczony forumowicz
Posty: 258
Rejestracja: 2013-12-24, 20:41
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: Oskr5 » 2016-02-13, 18:43

Shell Helix ultra jest też mega podrabiany. Za 17 zł za 1l to kupujemy go na firmę( mówimy przykładowo o 5w40) .Przyjeżdża przedstawiciel shella. W sklepie trzeba dać 120-130 zł za 4 l . Więc okazje na portalach internetowych radzę sobie darować.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-13, 20:04

z olejami jest tak ze kazdy leje co chce co ile chce, nie mozna powiedziec ze motul jest cacy a mobil bllleeee. Moje 1.9tdi lata na motulu, kuzyna 1.9tdi lata na mobilu. Oba samochody sa w dobrej kondycji a silniki wesoło warkoczą i nie biorą oleju (210tkm i 290tkm)
Opinie na forach są za motulem, a na mobila psioczą, że panewki, że pije oleum itd... ciekawe kto ma jaki silnik i jak by to bylo z innym olejem.

Vixo wybierze cos ze swojego doswiadczenia pewnie :) my tylko pomysly zapodajemy...

kolejnym pomyslem jest Fuchs. Skoro ma być syntetyk to podobno ten jest i kosztuje w okolicy 100zl/4l:
Silnik SR20DE
Pojemność:
Pojemność filtra 0,2 litrów
Pojemność układu smarowania 3,4 litrów
Zastosuj:
Normalne (standardowe) warunki eksploatacji
Częstotliwość:
Wymiana 15000 km/ 6 miesiące
Produkty:
TITAN Supersyn 5W-40 alternatywnie do 10w40
TITAN Supersyn 10W-60-tutaj zalecenia do jazdy z upalaniem, wymiana po ostrym pałowaniu
TITAN SYN MC 10W-40 ten bym brał
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-02-13, 20:39

Ad@mus, 10W jest bez sensu do zdrowej SR'ki. Oleje W60 to przegięcie, oleje W50 trochę na wyrost, ale ok. Muszę przetestować jeszcze jakieś 5W40 i wtedy wypowiem się o tych olejach - w sensie lepkości.
Jeśli chodzi o marki - Mobil1 5W50 - miałem i średnio na jeża. Shell, Eneos, Millers, Sunoco - OK. Penrite, Agip - bardzo dobry. U Michala_M66 zalewałem Petronasa, Eni i ostatnio LM - OK. U Zielkq jeździ Gulf - też ok. U Vespa i w kosiarce ojca MSS zalewałem Comme - też dobre oleje.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-13, 20:55

jak się sugeruję tym co jest na dobierz olej rożnych producentów
Gulf np dla p10 mówi 10w40, dla p11 5w30 lub 4w40 :)
no i cały czas ten dziadek z p10GT mi w glowie siedzi, 320tkm tylko na shelu 10w40
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-13, 23:24

Ad@mus pisze:no i cały czas ten dziadek z p10GT mi w glowie siedzi, 320tkm tylko na shelu 10w40
Dziadka eGT pewnie nigdy nie widziało 4tys obr także poza konkursem
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-14, 12:16

co się wleje to będzie, temat olejuf głęboki jak rzeka ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2016-02-15, 11:29

lej vr1 ;P bo inaczej bedzie jeszcze 5 stron dyskusji ;)

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-15, 12:19

Brat do 1.8T wlewał na początku 5w30 mobila i pił jak zły ponad 1 litr na 10000km. Wlał motula chyba też 5w30 i pobór oleju spadł znacząco bo chyba do 0.4l na 10000km.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-15, 13:02

Ejo, twoja opinia jest zgodna z moim doświadczeniem ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-02-15, 13:25

5000-6000 i olej w śmietnik. Zalecenia producenta co do okresów wymiany można sobie w buty wsadzić. Jeździłem na Valvoline, jeździłem na Motulu, raz miałem nawet Castrola (nigdy więcej), długo śmigałem na Shellu, raz lałem LM i Eneosa. Obecnie, od ponad roku Mobil1 5W50 i złego słowa powiedzieć nie mogę. Mój ziomuś od Nismo mi go podsunął i jak zwykle bezbłędny strzał :)
Zmieniajcie olej regularnie co 5-6k, trzymajcie stan i się wam SR-ka odwdzięczy :)

rz

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-15, 13:27

W almerze gti poprzedniej lałem 10w60 vr1 i było spoko ale zmieniałem co 8tys km.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-15, 17:07

VR 10W60 to leje do swojego turbogruza
Motul będzie wlany koniec dyskusji.
Silnik jest w super kondycji
Nawet była okazja się wczoraj z Killera VZR ustawić, więc jakieś tam porównanie mam z czym startuje :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-02-15, 19:26

vixo, znając życie to wygrałeś z Millerem ;)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-29, 21:47

Z Leszkiem ??:)
Nie no, aż tak dobrze nie ma rz, to nie super Sunny co szmaci wszystko jak leci od dziadków, aż po dzieci ;) ale zdrowa seria 130 konia będzie

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Dostałem Red eGT na jeden dzień :mrgreen:
Wyleciała masa kabli
Wleciała sekwencja
Wleciało radyjko Alpine
BBSy czekają na montaż
Wydeszek czeka na montaż
I plany dalsze także są (miałem wizje <czarodziej> )
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-02-29, 22:05

vixo pisze:I plany dalsze także są (miałem wizje <czarodziej> )
Vixo jasnowidz :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Kodzak20
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2015-12-25, 13:43
Lokalizacja: Bobowa

Post autor: Kodzak20 » 2016-02-29, 22:20

Dreams, jaki silnik masz do sprzedania ? ;>
SPEZEDAM SILNIK SR20DE 135HP

ZAGlĄDNIJ NA MÓJ PROJEKT viewtopic.php?t=21113&highlight=naga

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2016-02-29, 22:40

vixo pisze:Z Leszkiem ??:)
Nie no, aż tak dobrze nie ma rz, to nie super Sunny co szmaci wszystko jak leci od dziadków, aż po dzieci ;) ale zdrowa seria 130 konia będzie

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Dostałem Red eGT na jeden dzień :mrgreen:
Wyleciała masa kabli
Wleciała sekwencja
Wleciało radyjko Alpine
BBSy czekają na montaż
Wydeszek czeka na montaż
I plany dalsze także są (miałem wizje <czarodziej> )
Ej, a gdzie foty tego wszystkiego ? :D
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-29, 23:07

fele gotowe>?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-03-01, 11:09

Fele zakupione takie jak kiedyś miałem w swoi eGT
Obrazek
Instalka
Stag 4plus
Reduktor Gurtner Black
I waldemary
W planach zderzak przód polift
Pakiet oświetlenia taki jak mam w eGT swoim (pomarańcze w kierunkach, tył 4xpozycja i stop, w srodku pełna modyfikacja na led)
We wnetrzu parę bajerów ułatwiających podróżowanie
Wywalenie emblematów
Przód troche do ziemi dać
Dokładka przedniego zderzaka z Primery custom
Gril przedni custom
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Avation
aktywny forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: Avation » 2016-03-01, 12:14

vixo pisze:tył 4xpozycja i stop
też niedługo będę z tym walczył :-D Felgi będą malowane?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-03-01, 12:25

Felgi są w ori malowaniu srebrne ale inny kolor będzie
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”