Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Nissan Sunny GTI "Skrzat"

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-02, 11:14

ulisses pisze:Ejo, Spróbuj wrócić do starej kopułki i palca (miałem tak, że nowe EPS okazało się szajsem).
Sprawdzę, dzięki.

Zapomniałem dodać wyciągałem świece żeby wyeliminiować ew. uszkodzenia jednak wyglądają na dobre. Świece białe jakby ubogo było znowu, jednak spala 15l/100km. Oczywiście je wyczyściłem, jednak żadnej poprawy.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Wkładałem stary dolot ze swoją jak i adamusa przepływką, żadnej różnicy. Odpinałem tps do jazdy również bez zmian. Stare kable wkładane to samo. Dzisiaj wyciągałem pływak podokręcałem opaski węży co idą do pływaka. Jedyne co zostało to opaska szybko złączka węża który idzie bezpośrednio od pompy paliwa.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2016-02-02, 11:27

A moze komp cos swiruje?

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-02, 11:36

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2016-02-02, 11:44

A co te świece takie zafajdane olejem? Może przez to szarpać.
Obrazek

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2016-02-02, 11:46

A ja bym proponował, odłączyć sondę lambda i sprawdzić jak bedzie. Mój też ostatnio trochę swirowal, nowa kopułka palec itd. A na pełnym bucie od do 3k obr. jak by się zalewal. Po odłączeniu sondy wszystko wrócilo do normy.

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-02, 11:49

ulisses pisze:A co te świece takie zafajdane olejem? Może przez to szarpać.
Najwidoczniej od puszczającej uszczelki na deklu, po wyczyszczeniu i szybkiej jeździe próbnej żadnej poprawy.

garygary pisze:A ja bym proponował, odłączyć sondę lambda i sprawdzić jak bedzie. Mój też ostatnio trochę swirowal, nowa kopułka palec itd. A na pełnym bucie od do 3k obr. jak by się zalewal. Po odłączeniu sondy wszystko wrócilo do normy.
Nie mam sondy lambdy, jest wysterowany na sztywno w ecu masterze.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-02, 12:03

miałeś sprawdzać tą pompę paliwa ?
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2016-02-02, 12:06

A podłączenie ECU Mastera ok? W sensie może się jakiś kabelek odłączyl. Ewentualnue jakieś podciśnienia

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2016-02-02, 12:07

halo przeciez te świece pływają w oleju ???
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-02, 12:38

tofu pisze:miałeś sprawdzać tą pompę paliwa ?
Sprawdzałem wszystko wygląda ok, nie zmieniłem tylko tej opaski która idzie bezpośrednio z pompy najwyżej jutro to zrobię. Napisałem post na forum bo może ktoś wyczai problem albo coś podpowie gdzie szukać bo takie zmienianie wszystkiego jest bezsensu. Podłączenie kompa również wygląda ok. W tym momencie przyszedłem i odłączyłem cały komputer żeby się zresetował zobaczymy czy coś to da..
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-02, 12:56

Słuchaj ja stawiam na zapłon tak jak gadaliśmy ale bym wsio sprawdził poczyścił i suszył

świece mówiłeś że nowe ?

a czyściłeś z oleju i nie ma poprawy ? tak
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-02, 13:03

Wyczyściłem je z tego oleju, wiem że uszczelka na świecach jest do wymiany ale to nie jest od tego po czyszczeniu byłoby lepiej a nie było.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-02, 13:44

Nie widziałem wszcześniej fotek ..ale faktycznie pokrywa do góry i wymyć wszystko i osadzić na silikonie by nie srało na świece do tego jak wspominałeś o myćiu fury to wysuszenie wszystkiego co odpowiada za zapłon ... ew podmiana cewki czyszczenie styków
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-05, 11:58

Mały progres i chociaż mała informacja dla mnie co dalej - ciśnienie paliwa na wolnych 3.5 bar do 3bar przy pełnym bucie.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

EnriQe
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: EnriQe » 2016-02-05, 13:34

To ja wam powiem że przy ostatnich mrozach na 17 litrach jakieś + - 130 max 140 km przejehałem ... :/ odcinki nie przekraczające 10 km ....
Ja

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-05, 21:01

Zobaczymy co i jak jak coś to pasowało byś ten przeciekające świece zrobił i zabierzemy się na strojenie tego Dolot ok świece ok pompa ok kable ok musi grać
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-05, 22:26

Jutro pożyczam lapka od kumpla i się wpinam w det'a zobaczymy co mu znowu nie gra. Skoro świece białe a regulator ciśnienia paliwa i pompa jest ok to albo przepływomierz świruje co teoretycznie można wykluczyć bo podmieniałem przepływkę albo mapy mu się rozjechały, innych możliwości nie widzę.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-08, 20:05

i co z tą przepływką jak wygląda teraz ten dolot

Bo moze doprowadziłeś czujnik temperatury do poprawnej pracy to teraz trzeba resztę dostroić

a patrzyłeś na odczyt przepływki z wejścia czy wyjścia
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-08, 20:23

czytanie MAFa nie ma sensu bo wsadzony jest w rure fi 80, a seria ma fi 55 chyba....
mozliwe ze trzeba dostroic, na bank policzyc AFR i sprobowac go dlubnac i szukac poprawy, diagnostyki niestety Ejo nie zrobi bez gratow na podmiane ani bez sondy

ja jednak stawiam na lewizne bo cos tam dlubal w podcisnieniach-wymienial wezyki, zatem trza sie zlapac tego grata i doprowadzic do konca
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-08, 20:35

Ad@mus pisze:ja jednak stawiam na lewizne bo cos tam dlubal w podcisnieniach-wymienial wezyki, zatem trza sie zlapac tego grata i doprowadzic do konca
Wymieniałem tylko jeden wężyk od wolnych obrotów, przekładałem stary dolot z wężykiem i nie było poprawy niestety... ;/

Po wymianie czujnika na starym dolocie przejechałem z 30km i nie było dużej poprawy trochę lepiej chodził i tak nie szarpał z dołu.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-09, 19:51

Nie widziałem dokładnie tej rury ale jak mówił że wracał do poprzedniej i zero poprawy to dziwne ..

fakt faktem do tego jeszcze jest czujnik temperatury który zmienił trzeba to wszystko rzetelnie posprawdzać do tego powiem tak

ja miałem powiedzmy seryjny silnik GT jeden doprzężony co stukał na pb zapłon był prawie na maxa ..

jak zmieniłem prze pływkę w dolot 75mm i dałem ten wielki filtr powietrza auto zapieprzało jak ta ta lala Afr nie było ale było bogato czyli mniej jak 14.7.

tak że próbował bym doprowadzić furę jak najbardziej do seryjnego działania a potem coś modził choć wiadomo że bez sensu kupować seryjny dolot .

Tak jak gadaliśmy ew mogę się bryknąć do Ciebie ale optymalnie to chyba niedziela bo mam robotę do skończenia czwartek piątek sobota ,..

Choć nie ukrywam że droga tam Do Ejo jest wk%#$w!@#! bo cały czas 50 Km/h
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-02-09, 19:53

Tofu, gadałem z Ejo, i kazałem mu na początek doprowadzić elektrykę do porządku. Ciekawe czy już rzeźbi ją czy jeszcze się nie zabrał :p
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-09, 20:13

ja mu wmawiałem dodatkową masę z bagażnika do silnika
ew czyszczenie tego co ma to nie wiem czy zrobił

Wiadomo że AFR prawdę powie ale przecież to powinno w miarę poprawnie śmigać a nie robić takich jaj .
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-09, 20:20

A ja żałuję, że bliżej kolegi nie mieszkam bo na odległość to tylko z fusów mogę powrózyć :/
Przy SR'ce trzeba usiąść złapać za przepustnice i posłuchać co ma nam do powiedzenia
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-09, 21:19

zastanawiam sie jak wyglada sprawa "power transistora" :?:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-09, 21:28

Miałem dziada w P10 ale to widać że jednak nie problem ze świecą choć można by też zobaczyć jak strzela

białe czubki świec mówią że ubogo choć pali jak smok

ja bym się zastanowił nad zapłonem ..bo w decie ma czystą mapę wiec nie ruszane jeśli podłączone w ogóle ..
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-09, 22:22

Mam lepszy pomysł, zróbmy spot u mnie w garażu :D

A tak do rzeczy wiem i rozumiem wasze wypowiedzi ale jeździłem na tym kibel dolocie i on był szczelny mimo tego że to było wszystko na pierwszy rzut oka nieszczelny :D np wąż od wolnych obrotów z kolektora ssącego którego można było wyciągnąć ręką. Przez jakiś czas już czułem że osłabł ale i tak w palnik nie dostawał a tyle co ja nim km zrobiłem to śmiech max 300. Mas jeszcze nie poprawiłem chociaż są, jutro może mi czas pozwoli to wpadną nowe kable. ECU Master pokazuje te same mapy co wcześniej a właśnie na nich i zmianie pompy paliwa szedł jak zły,trwalo to całe 2-3 dni :D dzisiaj oglądałem okolice cewki i power transystora ale szczerze to nie wiem nic wygląda wszystko ok podpowiedzcie na co zwrócić uwagę.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-09, 22:48

Ejo pisze:na co zwrócić uwagę.
na czujniki które mają wpływ na skład mieszanki

kurcze już naprawdę robienia tego auta na odległość mam dość :D jest to tak irytujące... bo aż ręce mi się palą żeby to podłubać bo dla mnie będzie to dupina

http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... cy-sr20de/

masz bardzo podobny temat tutaj, panowie podmieniali sondy MAFy itd
-sondy nie masz
-maf podmieniony
-Dino wskazuje na czujnik temperatury
-ostatni post to delikante wyeksploatowanie aparatu zaplonowego, które mocno wpływało na problem z mocą

ostatnia szansa to pożyczyć od kogoś aparat zapłonowy i podmienić czujnik temperatury (nowy to 50zl, ja mam z terrano i pasuje) pomiary nic nie wprowadza do tematu bo nie jestes w stanie zmierzyc calej jego rezystancji a odpinanie powoduje załączanie wentulacji i nie do końca porządane podlanie wachą (testowane na hamowni przez Howarda)

i w sumie kolor swiecy nie zawsze mowi o biednej mieszance, był to jeden z tropów ale ostatecznie wiele osób twierdzi że białe lub szare świece to norma a zabarwienie na lekko brazowy kolor swiadczy o wzorowych warunkach spalania w cylindrze...

tak więc:
-sondy nie masz
-maf podmieniony
-Dino wskazuje na czujnik temperatury
-ostatni post to delikante wyeksploatowanie aparatu zaplonowego, które mocno wpływało na problem z mocą

+dodatkowe porządne sprawdzenie nieszczelności, wiem co mówie, u mnie ten temat też przerabialem i za każdym z 15 razy uważalem ze jest szczelnie
+sprawdz szczelnosc kolektora wydechowego

[ Dodano: 2016-02-09, 22:52 ]
aha-i czy ostatecznie cofałeś zapłon tak jak ci powiedziałem? na 3/4 fasolki?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-10, 20:39

z tego co wiem jak cofał zapłon to była kicha ? :-| :-| :-|
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-10, 22:11

w jaki sposob nie rozumie zaplon jest dowalony na max regulacji i kazde jego opoznienie jest zlym krokiem?

moze rzeczywiscie aparat zaplonowy ma problemy z czujnikiem halla?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”