Nissan Primera 2.0 eGT Sr20DE Mandarynka
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Nie da się tych czujników parkowania pomalować na pomarańczowo?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
to i tak tylko zaslepki musi tak juz byc bo niechce kupowac nowego zderzaka bez dziur... sa elementy czarne wiec niech i to sobie tak juz zostanie poki co.... nie mam na dana chwile juz sill zajmowac sie pierdolami
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
OMG-zaraz ktoś na mnie wyjedzie ale "zaczyna się" ...
urwane półośki
dokłądane nie działające czujniki
"nie chce mi się szukać nowego zderzaka"
"taka byłą koncepcja"
"na razie jestem spłukany po blacharce i lakierowaniu"
Życzę ci kolego aby to auto było skończone wg twoich koncepcji, bo konsekwencji i przemyślenia ja tutaj nie widzę
urwane półośki
dokłądane nie działające czujniki
"nie chce mi się szukać nowego zderzaka"
"taka byłą koncepcja"
"na razie jestem spłukany po blacharce i lakierowaniu"
Życzę ci kolego aby to auto było skończone wg twoich koncepcji, bo konsekwencji i przemyślenia ja tutaj nie widzę
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ostatnio zmieniony 2016-02-07, 19:40 przez mcbakus, łącznie zmieniany 3 razy.
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
mcbakus, użyj photobucket.com - z tym nie ma problemów.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
generalnie spoko tylko wytłumaczcie mi prosze p oco ludzie maluja maskęna czarny połysk ? czy w ogóle wiecie skąd to się wzięło? Czarna MATOWA maska była stosowana na wyścigach w "dawnych" czasach aby słonice się nie odbijało i raziolo w oczy ... i taki mod jestem w stanie zrozumieć ... ale połysk? Na moje chora moda pomaluj maske i bedzie coś nowego i fajnego
Sprzedam graty do 100nx-a GTI i Primery P11.144
tu juz nic nie zostanie zmienione przez kolejne 3 lata z wygldu poza bialym felunkiem.... dla mnie jest bomba brak mi tylko bananowo czarnej skory w srodku DET pod maska i by bylo wsio marzenie spelnione....
malujac w ten sposob auto liczylem sie z wieloma negatywnymi opiniami ale grunt ze ja w tym aucie jestem mocno zakochany i to sie chyba liczy poza tym trzeba na to wszystko spojrzeć z innej strony...... to był totalny trup z kazdej strony wiec ze to tak wyglada i jezdzi to juz jest mocna zmiana na + ^^
malujac w ten sposob auto liczylem sie z wieloma negatywnymi opiniami ale grunt ze ja w tym aucie jestem mocno zakochany i to sie chyba liczy poza tym trzeba na to wszystko spojrzeć z innej strony...... to był totalny trup z kazdej strony wiec ze to tak wyglada i jezdzi to juz jest mocna zmiana na + ^^
Ostatnio zmieniony 2016-02-07, 21:41 przez mcbakus, łącznie zmieniany 1 raz.
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
e no co ty, sam lakier kosztować będzie ze 3 kołamimier pisze:Wez dorzuc jeszcze pare cebulionow i pomaluj te czarne elementy w kolor...
yyyy... a to by pasowało do czego? banan nie wiem ale czarny do maski lotki i opon tak?mcbakus pisze: brak mi tylko bananowo czarnej skory
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
E tam, dajcie se na luz
Czarny we wnętrzu pasuje do wszystkiego!
Czarny we wnętrzu pasuje do wszystkiego!
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
bombel, tyle to Mitsubishi, Nissan ma 66,1mm
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
hmmmmm moze ktoś sie wypowie otóż w tym roku chce robić swapa..... zwykle DE ma za mało mocy a modzenie go jakos mi sie nie widzi......
i tu rodzi sie pytanie..... DET czy VE z pozniejszym+T
chcialbym poznac opinie oraz przyblizone koszta obu swapów VE vs DET
z tego co sie orientuje na Ve 6-7 tyś kompletny z wydechem na 2.5 itp?
a DET 12 tyś?
oczywiscie to czysto teoretyczne ceny i chcialbym poznac opinie kogos kto sie tego by podjal i mniej wiecej napisal koncowe koszta
i tu rodzi sie pytanie..... DET czy VE z pozniejszym+T
chcialbym poznac opinie oraz przyblizone koszta obu swapów VE vs DET
z tego co sie orientuje na Ve 6-7 tyś kompletny z wydechem na 2.5 itp?
a DET 12 tyś?
oczywiscie to czysto teoretyczne ceny i chcialbym poznac opinie kogos kto sie tego by podjal i mniej wiecej napisal koncowe koszta
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
wg mnie lepiej oem DET fwd niz VE+t
uturbianie jest zawsze duzo drozsze bo trza flaki pozmieniac zeby CR poszlo w dół, pozatym tłoki DETa są przygotowane pod dmuchanie i wytrzymają jak praktyka pokazuje nawet okolice 350ps
swap? zalezy kto ci to zrobi, 3200zl kpl na swapa, det3 500zl, płyny części robocizna... może te 12kola styknie a moze będzie połową całości operacji
nawet jakbyś robil HP z sr20de to kasy potrzeba
uturbianie jest zawsze duzo drozsze bo trza flaki pozmieniac zeby CR poszlo w dół, pozatym tłoki DETa są przygotowane pod dmuchanie i wytrzymają jak praktyka pokazuje nawet okolice 350ps
swap? zalezy kto ci to zrobi, 3200zl kpl na swapa, det3 500zl, płyny części robocizna... może te 12kola styknie a moze będzie połową całości operacji
nawet jakbyś robil HP z sr20de to kasy potrzeba
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Jak dobrze przemyslisz , zrobisz sporo rzeczy sam , dorwiesz deta i w dobrej cenie , to w 12 powienienes sie zmiescic , aczkolwiek ze wzrostem mocy warto porobic hamulce , szprzegla itd , wtedy zaczyna sie cos czego nie ogarniesz , - jak ja ;P
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
no ja sam to jedynie zarowki wymienie i kolo wszystko musze zlecic... mam jeszcze sporo czasu na przemyslenie bo dopiero pod koniec planuje dac komus aby zrobil swapa... moje zdolnosci mechaniczne oscyluja w granicach bezwzglednego zera tak ze tak.....
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin