[Sunny] Nissan Sunny GTI "Skrzat"
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
na początek trzeba jeszczce ogarnąć dolot by takiej totalnej rzeźby nie było
nie mówię o polerowanym amelinium czy czymś bez sensu bo dobrze obrobiona szambo rurka też potrafi
wklejam stare fotki tamat na forum nkp dla chętnych
moje poczciwe P10 Ala GT
nie mówię o polerowanym amelinium czy czymś bez sensu bo dobrze obrobiona szambo rurka też potrafi
wklejam stare fotki tamat na forum nkp dla chętnych
moje poczciwe P10 Ala GT
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Wiesz te osoby co namówiłem mają do tej pory
na dzień dzisiejszy to filterek trafił do takich aut
Nissan Primera P10 SR20 150 KM
Nissan Primera P11 SR20 150 KM
Fiat Tempra 1,6 75 KM
Volvo 850 2.0 126 KM
Volvo V40 1.8 115 KM
Volvo v40 1.9 200 KM
i teraz największy demon
"RENO" THALIA 1,4 75 KM
Ostatni koleżka nie poznał swojego auta i ucieszony jak dziecko
na dzień dzisiejszy to filterek trafił do takich aut
Nissan Primera P10 SR20 150 KM
Nissan Primera P11 SR20 150 KM
Fiat Tempra 1,6 75 KM
Volvo 850 2.0 126 KM
Volvo V40 1.8 115 KM
Volvo v40 1.9 200 KM
i teraz największy demon
"RENO" THALIA 1,4 75 KM
Ostatni koleżka nie poznał swojego auta i ucieszony jak dziecko
Ostatnio zmieniony 2015-10-28, 21:18 przez tofu, łącznie zmieniany 1 raz.
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
wszelkie słowa są zamierzone
Dla mnie jest to potwierdzone w paru autach i działa w porównaniu do seryjnej puszki
ważna jest powierzchnia ssania
Do Ejo możemy wsadzić moją fabryczną puszkę na koniec i zobaczy jak mi się fura zamuli a v40 ma sporawy filterek ,.. ale ważne by ogarnął ten dolot bo miejsca ma sporo nie wiem czy np bym go tak oddalał od kolektora bo powiększanie tak bardzo długości nie jest też za dobre
puszka była by lepsza np osłaniająca filtr
Dla mnie jest to potwierdzone w paru autach i działa w porównaniu do seryjnej puszki
ważna jest powierzchnia ssania
Do Ejo możemy wsadzić moją fabryczną puszkę na koniec i zobaczy jak mi się fura zamuli a v40 ma sporawy filterek ,.. ale ważne by ogarnął ten dolot bo miejsca ma sporo nie wiem czy np bym go tak oddalał od kolektora bo powiększanie tak bardzo długości nie jest też za dobre
puszka była by lepsza np osłaniająca filtr
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Od kąd złożyliśmy pompę to w sumie nic nie ruszaliśmy przy aucie, dolałem paliwa prawie do pełna i w momencie zaczęło niesamowicie czuć paliwo, z zewnatrz i wewnątrz. Dzisiaj w końcu schyliłem się pod auto i takie o to efekty. Najprawdopodobniej to wina uszczelki na pływaku.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
czyż nie mówiłem żebyś sprawdził czy ci nie kapie paliwo skądś? trza wkońcu zrobić porządek ze skrzatem... spykę trza ogarnąć uszczelnić bak, zrobić dolot i ogarnąć strojenie, wszystko za jednym razem
Tofu-piszesz się
Tofu-piszesz się
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Na wolnych obrotach jak stał na kanale to nie było widać żadnych wycieków, w weekend możliwe że czas pozwoli na wymianę tej uszczelki przy pływaku a później faktycznie dolot i trzeba zobaczyć afr i ew dostroić. Możliwe że wysokie spalanie to wina wtrysków lub regulatora - bo paliwo z baku znika bardzo szybko.
[ Dodano: 2015-10-29, 13:18 ]
[ Dodano: 2015-10-29, 13:18 ]
Ja jestem zaAd@mus pisze:czyż nie mówiłem żebyś sprawdził czy ci nie kapie paliwo skądś? trza wkońcu zrobić porządek ze skrzatem... spykę trza ogarnąć uszczelnić bak, zrobić dolot i ogarnąć strojenie, wszystko za jednym razem
Tofu-piszesz się
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Ja jestem otwarty na propozycje nawet znalazłem w wersji pionierskiej wykonany adapter pod przepływkę
ważne by kolega ogarnął ten dolot i zastanawia mnie też działanie lambdy bo moze by tam nie zaszkodziła wcale ? przynajmnie eko jazdę powinna ogarniać ?
czy się mylę ?
ważne by kolega ogarnął ten dolot i zastanawia mnie też działanie lambdy bo moze by tam nie zaszkodziła wcale ? przynajmnie eko jazdę powinna ogarniać ?
czy się mylę ?
Ostatnio zmieniony 2015-10-29, 22:29 przez tofu, łącznie zmieniany 1 raz.
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Wiesz ja bym chciał utrzymać ten silnik jak najbliżej serii pozatym mafy z p11 boscha padały jak poje@#$
choć początkowe p11 miały dalej simensa ..
choć początkowe p11 miały dalej simensa ..
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Mały update. Sunny odżył po wymianie pompy paliwa, kręciłem delikatnie ze względu na nie wymieniony olej,
przed:
https://www.youtube.com/watch?v=wPpKY7u7-L0
po wymianie:
https://www.youtube.com/watch?v=PtG-5H1r8u0
Winowajca wycieku paliwa, całe 4zł za oring, chwila pracy i nawet już czuć odświeżacz w środku.
Po wymianie oringu dolałem do pełna do 2 odbicia, po niespełna 50km odwiedziłem stację i do 3 odbicia weszło 4.4l 98.
Stary i zmęczony filtr stożkowy no-name został zastąpiony nowym dużo większym simoty + środki k&n.
Próbowaliśmy modzić dolot wyszło fatalnie jak widać.. więc proszę o jakieś sugestie i porady bo trzeba wrzucić coś innego. Dokupiłem złączkę silikonową jest aktualnie włożona, ale dalej to jest mega drut. Kompletnie mi to wszystko nie pasuje, więc opcja na pewno tymczasowa. Przy okazji rozbierania wyczyściłem krokowca i przepustnicę - wychodzi na to, że jest wycieniowana i o średnicy 64mm czego wcześniej nie wiedziałem.
Wpadnie nowa miska olejowa no i rozmyślam jakim olejem go zalać. Myślę nad Motulem 10w40/10w60, Valvoline 10w60 vr1 lub ten który jest wlany obecnie, czyli millers 10w40.
Czekam na rady.
przed:
https://www.youtube.com/watch?v=wPpKY7u7-L0
po wymianie:
https://www.youtube.com/watch?v=PtG-5H1r8u0
Winowajca wycieku paliwa, całe 4zł za oring, chwila pracy i nawet już czuć odświeżacz w środku.
Po wymianie oringu dolałem do pełna do 2 odbicia, po niespełna 50km odwiedziłem stację i do 3 odbicia weszło 4.4l 98.
Stary i zmęczony filtr stożkowy no-name został zastąpiony nowym dużo większym simoty + środki k&n.
Próbowaliśmy modzić dolot wyszło fatalnie jak widać.. więc proszę o jakieś sugestie i porady bo trzeba wrzucić coś innego. Dokupiłem złączkę silikonową jest aktualnie włożona, ale dalej to jest mega drut. Kompletnie mi to wszystko nie pasuje, więc opcja na pewno tymczasowa. Przy okazji rozbierania wyczyściłem krokowca i przepustnicę - wychodzi na to, że jest wycieniowana i o średnicy 64mm czego wcześniej nie wiedziałem.
Wpadnie nowa miska olejowa no i rozmyślam jakim olejem go zalać. Myślę nad Motulem 10w40/10w60, Valvoline 10w60 vr1 lub ten który jest wlany obecnie, czyli millers 10w40.
Czekam na rady.
Ostatnio zmieniony 2016-05-05, 12:28 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Mały update.
Kupiłem felgi OZ F1 15' 7j' - wydatek nie był przewidziany ale w takiej promocji je wziąłem że grzechem byłoby nie skorzystać + praktycznie nowe opony zimowe. Dużo części leży i czeka na założenie, niebawem wrzucę foty.
Kupiłem felgi OZ F1 15' 7j' - wydatek nie był przewidziany ale w takiej promocji je wziąłem że grzechem byłoby nie skorzystać + praktycznie nowe opony zimowe. Dużo części leży i czeka na założenie, niebawem wrzucę foty.
Ostatnio zmieniony 2016-05-05, 12:31 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Wiatraki załączają się przy 96 stopniach Z ciekawości - co jest nie tak z termostatem?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Nie uwierzył mi by kupić wahlera i kupił coś tam ..i teraz ma obiekcje
wiatrak jak wiadomo odpala Ecu biorąc odczyt z czujnika w którym kolega ma wtyczkę do wymiany ...
i z tąd problemy
wiatrak jak wiadomo odpala Ecu biorąc odczyt z czujnika w którym kolega ma wtyczkę do wymiany ...
i z tąd problemy
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Dzisiaj było modzone w garażu, foty nie bawem.
Ostatnio zmieniony 2016-05-05, 12:31 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Ejo, ale nissany mają dwa czujniki temperatury - jeden, dwupinowy jest dla ECU, drugi jednopinowy jest dla zegarów
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja o tym wiem, ale on nie pokazuje dokładnie jaka jest temperatura. Wskaźnik kosztuje 100zł a wiem dzięki niemu dokładnie co się dzieje pod maską. Wskaźniki i tak by wpadły, ta sytuacja tylko to przyspieszyła.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Masa i to dość dobra powinna być między blokiem silnika a budą, oraz między klemą minusową a budą.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Problemów ciąg dalszy, przez jakiś czas po zmianie pompy paliwa szedł bardzo miło, później coś pokombinowałem z dolotem i delikatnie stracił na mocy, ale ogólnie nawet się zbierał.
Na chwilę obecną do 2.5 tys jedzie po czym szarpie, przerywa i ewidentnie nie jedzie- dla mnie to zupełny brak mocy. Zmieniłem dolot już na profi, pojechałem bardzo delikatnie na myjnie, wracając z myjni jak był ciepły dałem w palnik i problemy opisane powyżej. Nowy czujnik temperatury i kostka która nie łączyła, podmieniona przepływka, nowe kable ngk włącznie z tym do cewki, kopułka palec i świece wymienione 800km temu. Na końcu filmiku widać jak szarpie itp, dzieje się tak tylko i wyłącznie z gazem w podłogę. Dzisiaj zauważyłem że go gaszę a on dopiero po sekundzie gaśnie. Jest też delikatne szarpnięcie przy odpuszczaniu gazu, którego wcześniej nie było. Czekam na jakieś porady.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oIypyvz ... e=youtu.be[/youtube]
Na chwilę obecną do 2.5 tys jedzie po czym szarpie, przerywa i ewidentnie nie jedzie- dla mnie to zupełny brak mocy. Zmieniłem dolot już na profi, pojechałem bardzo delikatnie na myjnie, wracając z myjni jak był ciepły dałem w palnik i problemy opisane powyżej. Nowy czujnik temperatury i kostka która nie łączyła, podmieniona przepływka, nowe kable ngk włącznie z tym do cewki, kopułka palec i świece wymienione 800km temu. Na końcu filmiku widać jak szarpie itp, dzieje się tak tylko i wyłącznie z gazem w podłogę. Dzisiaj zauważyłem że go gaszę a on dopiero po sekundzie gaśnie. Jest też delikatne szarpnięcie przy odpuszczaniu gazu, którego wcześniej nie było. Czekam na jakieś porady.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oIypyvz ... e=youtu.be[/youtube]
Ostatnio zmieniony 2016-02-02, 11:16 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL