Almera N15 GTi +
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Almera N15 GTi +
Witam wszystkich
Almerka kupiona niecałe pół roku temu...pewnie niektórzy znają autko ,jeżeli nie to mam nadzieję że w miarę opisze je.Od zawsze kręciła mnie almera gti więc postanowiłem pojechać obejrzeć,pomacać no i zrobić mały test-drive...Almera zrobiła na mnie pozytywne wrażenie biorąc pod uwagę że przesiadłem się z civica b18 190KM =>bmw e30 2.8 198KM =>almerke Z góry proszę o wyrozumiałość moich wszelkich pomyłek nie-wiedzy ale jestem jeszcze laik-iem w nissanach, co mam nadzieję zmieni się z czasem
MODEL: N15 przedlift
SILNIK:było sr20de (prawdopodobnie zabite przez GAZoline) obecnie sr20ve Swap by Coobcio razem z modem rozrzdu i strojeniem
MOC: 208,8 KM i 222,8 nm 7400odcinak ,(ale sam tego nie mierzyłem także do sprawdzenia)
UKŁAD DOLOTOWY: short ram zakończony k&n + przerobiona przepustnica + większa pompa 340lph
UKŁAD WYDECHOWY: 4-2-1 z portkami 2,5" => 2,25" z kwas + dwa tłumiki przelotowe Magnaflow
ELEKTRONIKA: Komputer smt6 - dziadek ale bez problemu zalacza zmienne fazy
UKŁAD NAPĘDOWY: seria gti (niestety), sprzęgło seria (na razie daje radę)
ZAWIESZENIE: Kyb excel-g plus sprezyny HR 30/30 + poliuretany strongflex + rozpórka tył ,przód
UKŁAD HAMULCOWY: set-up standard tarcza clio 280 + zacisk z galanta ,tył seria całość odświeżona +przewody stalowe w oplocie marki HEL i płyn Motul RBF660
BODY-KIT: GTi
ŚRODEK: seria Gti zadbany + gała NISMO
CAR-AUDIO: jakieś tam aby nie zagłuszało sr20-tki
KOŁA:15" Team Dynamics Pro race 2 waga 6,4 szt. przód yokohama Advan Neova AD08R 195/55R15(6mm) tył Bridgestone Potenza re002(5mm)
PLANY:
-nowe oponki- zrobione
-regeneracja hebli- zrobione
-wymiana płynów ,filtrów-zrobione
-luzy w zawieszeniu + geometria-zrobione
-owinięcie wydechu-zrobione
-poduszka skrzyni-zrobione
-może ciekawsze kółka-do zrobienia
Na tą chwile almerka zostaje tak jak wyżej opisana, oczywiście coś tam powoli będzie wpadać , jakieś graty, szczerze jak miałbym dalej modzić to wolałbym iść w mocne NA niż turbo ale kto wie...Na tą chwile almera się ładnie zbiera,budzik zamyka i przy spokojnej jeżdzie mało pali ...
Pozdrawiam wszystkich...
Almerka kupiona niecałe pół roku temu...pewnie niektórzy znają autko ,jeżeli nie to mam nadzieję że w miarę opisze je.Od zawsze kręciła mnie almera gti więc postanowiłem pojechać obejrzeć,pomacać no i zrobić mały test-drive...Almera zrobiła na mnie pozytywne wrażenie biorąc pod uwagę że przesiadłem się z civica b18 190KM =>bmw e30 2.8 198KM =>almerke Z góry proszę o wyrozumiałość moich wszelkich pomyłek nie-wiedzy ale jestem jeszcze laik-iem w nissanach, co mam nadzieję zmieni się z czasem
MODEL: N15 przedlift
SILNIK:było sr20de (prawdopodobnie zabite przez GAZoline) obecnie sr20ve Swap by Coobcio razem z modem rozrzdu i strojeniem
MOC: 208,8 KM i 222,8 nm 7400odcinak ,(ale sam tego nie mierzyłem także do sprawdzenia)
UKŁAD DOLOTOWY: short ram zakończony k&n + przerobiona przepustnica + większa pompa 340lph
UKŁAD WYDECHOWY: 4-2-1 z portkami 2,5" => 2,25" z kwas + dwa tłumiki przelotowe Magnaflow
ELEKTRONIKA: Komputer smt6 - dziadek ale bez problemu zalacza zmienne fazy
UKŁAD NAPĘDOWY: seria gti (niestety), sprzęgło seria (na razie daje radę)
ZAWIESZENIE: Kyb excel-g plus sprezyny HR 30/30 + poliuretany strongflex + rozpórka tył ,przód
UKŁAD HAMULCOWY: set-up standard tarcza clio 280 + zacisk z galanta ,tył seria całość odświeżona +przewody stalowe w oplocie marki HEL i płyn Motul RBF660
BODY-KIT: GTi
ŚRODEK: seria Gti zadbany + gała NISMO
CAR-AUDIO: jakieś tam aby nie zagłuszało sr20-tki
KOŁA:15" Team Dynamics Pro race 2 waga 6,4 szt. przód yokohama Advan Neova AD08R 195/55R15(6mm) tył Bridgestone Potenza re002(5mm)
PLANY:
-nowe oponki- zrobione
-regeneracja hebli- zrobione
-wymiana płynów ,filtrów-zrobione
-luzy w zawieszeniu + geometria-zrobione
-owinięcie wydechu-zrobione
-poduszka skrzyni-zrobione
-może ciekawsze kółka-do zrobienia
Na tą chwile almerka zostaje tak jak wyżej opisana, oczywiście coś tam powoli będzie wpadać , jakieś graty, szczerze jak miałbym dalej modzić to wolałbym iść w mocne NA niż turbo ale kto wie...Na tą chwile almera się ładnie zbiera,budzik zamyka i przy spokojnej jeżdzie mało pali ...
Pozdrawiam wszystkich...
Ostatnio zmieniony 2016-03-06, 09:44 przez Juras18, łącznie zmieniany 3 razy.
Fajne auto GTi coraz mniej na rynku wtórnym a buda w jakim stanie ?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Co do budy to pewnie jak w każdej coś się znajdzie do ogarnięcia...Prawe drzwi od spodu coś tam wychodzi ale bez tragedii , z przodu z jednej strony na łączeniu zderzaka z błotnikiem mały burchelek i z tyłu z jednej strony to samo, progi ,nadkola w pełni zdrowe.Almerka służy do codziennej jazdy do pracy, zakupy ,itp. i od czasu do czasu szybszych pojeżdżawek
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
bardzo fajna, ja bym jej nie ruszał, niech będzie takim cichaczem.
Co do wcinania oleum - zdarza się. Wysoko obrotowe silniki wpijają co nieco.
Powiedz w ogóle na jakim oleju latasz może jeśli nie pobiera oliwy być może trafiłeś w dyche z olejem do VE
Co do wcinania oleum - zdarza się. Wysoko obrotowe silniki wpijają co nieco.
Powiedz w ogóle na jakim oleju latasz może jeśli nie pobiera oliwy być może trafiłeś w dyche z olejem do VE
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Piekna i te VE ahhh marzenie
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
E 30 to dobra popierdziawka z silnikiem 2.8 + most ze szpera 25% tył napęd robi robotę ,sprint do 100 6-6,5 s także porównywalnie do Almy choć dół ma lepszy e30-tka (280-300NM już przy 3500obr/min i 6 cilindrów bla bla bla...) Almera to prawdziwy japoniec w miare bezawaryjne,dużo mniejsze koszta eksploatacji a też zapier...la To trochę inne światy...
Ad@mus dzięki za info co do olivy przy najbliższej okazji zaleje którąś z tych trzech wymienionych przez ciebie
Ad@mus dzięki za info co do olivy przy najbliższej okazji zaleje którąś z tych trzech wymienionych przez ciebie
bandito16, to szare jajowate coś na lampach wygląda jak naklejki przystosowujące lampy do ruchu prawostronnego, jeżeli na anglikach wjeżdżasz do "Europy", aby nie oślepiać kierowców.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Temat zarósł trochę jak dziki agrest także mały refresh ...
W ostatnim czasie kilka rzeczy ogarniętych a żeby to lepiej się spało
Trochę info i kilka fotek:
Wymiana oliwy na motula 300v 5w30 + filtr oleju oczywiscie, filtr powietrza z simoty na k&n, uszczelka termo pod ssaka, wymiana płynu chłodzenia, świeczki ngk, poducha pod silnik(tył) ,zarzucony setup kół zimowy chociaż nie planuje jeździć w sezonie zimowym no ale autko przepalić trzeba co jakiś czas...
A tu takie tam stare z kreski z b16a2 w 4 genie 160hp seria i 850kg !
https://www.youtube.com/watch?v=CZvCzY6AkwU
W ostatnim czasie kilka rzeczy ogarniętych a żeby to lepiej się spało
Trochę info i kilka fotek:
Wymiana oliwy na motula 300v 5w30 + filtr oleju oczywiscie, filtr powietrza z simoty na k&n, uszczelka termo pod ssaka, wymiana płynu chłodzenia, świeczki ngk, poducha pod silnik(tył) ,zarzucony setup kół zimowy chociaż nie planuje jeździć w sezonie zimowym no ale autko przepalić trzeba co jakiś czas...
A tu takie tam stare z kreski z b16a2 w 4 genie 160hp seria i 850kg !
https://www.youtube.com/watch?v=CZvCzY6AkwU
Mocniejszy bliźniak mojej Almy pieknaaa
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120