[ Primera] Nowa P11 GT Mckay'a
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Nowa P11 GT Mckay'a
Witajcie ludzie i nadludzie ;P
Kupiłem nową Primerę, to postanowiłem i nowy temat założyć by bałaganu nie było..
Jest nią czarny GT'ek z 97'. Odkupiłem ją od pewnego informatyka z własną działalnością
ze Stargardu Szczecińskiego. Auto ma parę rzeczy do zrobienia, które wypiszę na dole
1) Zdjęcia będą na bieżąco wrzucane na google drive, TUTAJ.
Zrobiłem zdjęcia nadwozia, gdy zrobię podwozia - wrzucę do odpowiedniego folderu na GD i napiszę o tym w temacie
2) Stan techniczny i lista 'to do':
Auto ma przejechane 440000KM, z czego 300 facet zrobił w ciągu ostatnich 10 lat.
Instalacja gazowa też 10-letnia. Wiele części wymienionych (głównie na polskie odpowiedniki. Auto trochę poobijane, kilka wgniotek, obtarć, rys, ale nie jest to dla mnie czymś strasznie szpetnym
Lista:
_________________________________________________________________
1. Regulacja gazu / zrobione
2. Wymiana butli z gazem (kończy się w tym miechu ważność) / zrobione
3. Wymiana kostki stacyjki (kupiona, do wymiany - tu sobie sam poradzę) / zrobione
4. Wymiana tarcz (zaciski jeśli tarcze większe) przód (obecne są zjechane o 2 mm..) i klocki / wymienione.
5. Wymiana sprzęgła / wymienione
6. Naciągnięcie linki / zrobienie ręcznego (pózno łapie + na postoju trzyma ale w trakcie jazdy przy max. zaciągnięciu niemal brak różnicy..) / Trzeba się będzie pobawić z zaciskami, gdyż po naciągnięciu linki hamulec trze nawet bez hamowania.. Wstępnie - linka na powrót 'poluzniona'
7. Wymiana lewej tylnej podłużnicy / zrobione
8. Konserwacja podłogi i kielichów (zdjęcia będą pózniej ) / poza kielichami zrobione
9. Prawe tylne drzwi - trzeba podłączyć zamek do centrala / zrobione, 1 'tytyrytka' i drzwi chodzą prawidłowo)
10. Bagażnik - czasem nie odbija przycisk i czasem się blokuje i nie otwiera / zrobione - WD40 wystarczyło.
11. Lewe drzwi - wymiana na europejskie
12. Wymiana prawych drzwi
13. Wymiana przedniego zderzaka
14. Wymiana maski
15. Wymiana obu błotników
16. Regulacja przednich lamp(?)
17. Rozpórka tył + środek do zamontowania
18. Piaskowanie i malowanie felg
19. Wymiana chłodnicy klimatyzacji + nabicie
20. Wymiana chłodnicy silnika - wyciek. - zrobione
21. Zrobienie halogenów - albo bezpiecznik albo żarówka.. / usterka naprawiona, pozostało zamontować halogeny
22. Wymiana teleskopów w bagażniku - gościu zamiast wymienić to zamontował samoróbkę, przez którą delikatnie się chwieje podczas zamykania bagażnik.. lol - nieaktualne
23. Regeneracja skrzyni - czasem wybija biegi
+24. Wymiana zrobienie zamka w bagażniku - zastany i kluczykiem nie otworzę
+25. Wymiana gumy na prawym przegubie - pękła / nieaktualne
+26. Sprawdzenie brechą zawieszenia przód - czy nie ma luzów / zrobione
+27. Tylne hamulce - wymiana klocków, tarcz + regulacja ręcznego.
+28. Wymiana prawego przegubu / przegub wymieniony
+29. Wymiana gumy - lewy przegub / przegub wymieniony
+30. Maglownica puka - możliwe, że do wymiany / to były drążki i przeguby. - nieaktualne
+31. Przewody hamulcowe przód do wymiany (sparciałe) - zrobione
+32. Jedno mocowanie baku zerwane / zrobione
+33. Pompa wody / cudem ale wymieniona
+34. Kompletny podłokietnik kierowcy - wymiana
+35. Naprawa alternatora
+________________________________________________________________
-- Lista będzie w/w poprawiana - aktualizowana w miarę na bieżąco --
-- Pierwsze 6 pkt w miarę po kolei, reszta pisana jak leci --
Do zrobienia w przyszłości (?):
- Malowanie całego auta
- Zamontowanie silnika z mniejszym przebiegiem / lepszego?- po styczniowym wybuchu nieaktualne
- regeneracja silnika / zbudowanie na tym bloku sr20ve
Przydałoby się zrobić wycenę tego co chcę w tym aucie zrobić, lecz szczerze nie potrafię tego wycenić
Jutro postaram się resztę zdjęć dodać - edytując ten post
Pozdrawiam, McKay
Kupiłem nową Primerę, to postanowiłem i nowy temat założyć by bałaganu nie było..
Jest nią czarny GT'ek z 97'. Odkupiłem ją od pewnego informatyka z własną działalnością
ze Stargardu Szczecińskiego. Auto ma parę rzeczy do zrobienia, które wypiszę na dole
1) Zdjęcia będą na bieżąco wrzucane na google drive, TUTAJ.
Zrobiłem zdjęcia nadwozia, gdy zrobię podwozia - wrzucę do odpowiedniego folderu na GD i napiszę o tym w temacie
2) Stan techniczny i lista 'to do':
Auto ma przejechane 440000KM, z czego 300 facet zrobił w ciągu ostatnich 10 lat.
Instalacja gazowa też 10-letnia. Wiele części wymienionych (głównie na polskie odpowiedniki. Auto trochę poobijane, kilka wgniotek, obtarć, rys, ale nie jest to dla mnie czymś strasznie szpetnym
Lista:
_________________________________________________________________
1. Regulacja gazu / zrobione
2. Wymiana butli z gazem (kończy się w tym miechu ważność) / zrobione
3. Wymiana kostki stacyjki (kupiona, do wymiany - tu sobie sam poradzę) / zrobione
4. Wymiana tarcz (zaciski jeśli tarcze większe) przód (obecne są zjechane o 2 mm..) i klocki / wymienione.
5. Wymiana sprzęgła / wymienione
6. Naciągnięcie linki / zrobienie ręcznego (pózno łapie + na postoju trzyma ale w trakcie jazdy przy max. zaciągnięciu niemal brak różnicy..) / Trzeba się będzie pobawić z zaciskami, gdyż po naciągnięciu linki hamulec trze nawet bez hamowania.. Wstępnie - linka na powrót 'poluzniona'
7. Wymiana lewej tylnej podłużnicy / zrobione
8. Konserwacja podłogi i kielichów (zdjęcia będą pózniej ) / poza kielichami zrobione
9. Prawe tylne drzwi - trzeba podłączyć zamek do centrala / zrobione, 1 'tytyrytka' i drzwi chodzą prawidłowo)
10. Bagażnik - czasem nie odbija przycisk i czasem się blokuje i nie otwiera / zrobione - WD40 wystarczyło.
11. Lewe drzwi - wymiana na europejskie
12. Wymiana prawych drzwi
13. Wymiana przedniego zderzaka
14. Wymiana maski
15. Wymiana obu błotników
16. Regulacja przednich lamp(?)
17. Rozpórka tył + środek do zamontowania
18. Piaskowanie i malowanie felg
19. Wymiana chłodnicy klimatyzacji + nabicie
20. Wymiana chłodnicy silnika - wyciek. - zrobione
21. Zrobienie halogenów - albo bezpiecznik albo żarówka.. / usterka naprawiona, pozostało zamontować halogeny
22. Wymiana teleskopów w bagażniku - gościu zamiast wymienić to zamontował samoróbkę, przez którą delikatnie się chwieje podczas zamykania bagażnik.. lol - nieaktualne
23. Regeneracja skrzyni - czasem wybija biegi
+24. Wymiana zrobienie zamka w bagażniku - zastany i kluczykiem nie otworzę
+25. Wymiana gumy na prawym przegubie - pękła / nieaktualne
+26. Sprawdzenie brechą zawieszenia przód - czy nie ma luzów / zrobione
+27. Tylne hamulce - wymiana klocków, tarcz + regulacja ręcznego.
+28. Wymiana prawego przegubu / przegub wymieniony
+29. Wymiana gumy - lewy przegub / przegub wymieniony
+30. Maglownica puka - możliwe, że do wymiany / to były drążki i przeguby. - nieaktualne
+31. Przewody hamulcowe przód do wymiany (sparciałe) - zrobione
+32. Jedno mocowanie baku zerwane / zrobione
+33. Pompa wody / cudem ale wymieniona
+34. Kompletny podłokietnik kierowcy - wymiana
+35. Naprawa alternatora
+________________________________________________________________
-- Lista będzie w/w poprawiana - aktualizowana w miarę na bieżąco --
-- Pierwsze 6 pkt w miarę po kolei, reszta pisana jak leci --
Do zrobienia w przyszłości (?):
- Malowanie całego auta
- Zamontowanie silnika z mniejszym przebiegiem / lepszego?- po styczniowym wybuchu nieaktualne
- regeneracja silnika / zbudowanie na tym bloku sr20ve
Przydałoby się zrobić wycenę tego co chcę w tym aucie zrobić, lecz szczerze nie potrafię tego wycenić
Jutro postaram się resztę zdjęć dodać - edytując ten post
Pozdrawiam, McKay
Ostatnio zmieniony 2016-08-24, 07:43 przez McKay, łącznie zmieniany 24 razy.
Dodałem zdjęcia. Sztuk około 60, dlatego wrzucone na Google Drive - link w 1wszym poście.
Podwozie - więcej zdjęć dodam jak tylko dostanę się na kanał - w tygodniu.
I znowu - każda pomoc mile widziana, gdyż nigdy nie byłem i raczej nie będę mechanikiem samochodowym, zarabiać dużo też nie zarabiam, a chciałbym to auto doprowadzić w ciągu najbliższych 2-3 lat do stany przynajmniej dobrego
Podwozie - więcej zdjęć dodam jak tylko dostanę się na kanał - w tygodniu.
I znowu - każda pomoc mile widziana, gdyż nigdy nie byłem i raczej nie będę mechanikiem samochodowym, zarabiać dużo też nie zarabiam, a chciałbym to auto doprowadzić w ciągu najbliższych 2-3 lat do stany przynajmniej dobrego
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
Zdjęcia robione z flashem, przez co wszędzie wygląda jakby była rdza
Jutro popołudniu porobię bez flasha to będzie lepiej widać stan.
'rudy' kolor występuje niemal tylko na podłodze i kielichach, przy czym na podłodze jest to bardziej nalot aniżeli rdza
Zdjęcia (kompletne i dokładne[!]) porobię u kumpla na kanale w tygodniu i podrzucę na GD.
Co do kolejności priorytetów - auto jest na firmę, dlatego wpierw butla. Regulacja jest tania a sprzęgło.. no cóż, kończy się, dlatego muszę je zrobić natychmiast niemal. Podłogę zakonserwuję przed zimą, a zrobić ją mam zamiar już po mrozach, tak w styczniu-lutym =)
Chociaż zobaczymy dokładnie jak wyjdzie 'w praniu'. Niestety podłoga nigdy konserwowana prawdopodobnie nie była
-- EDIT --
Gadałem z januszem.
Prawdopodobnie już jutro zobaczę podłogę. Porobię wysokojakościowe zdjęcia z w miarę naturalnymi barwami i wrzucę je do tematu.
+ poszukam jakiegoś blacharza na miejscu by ocenił mi koszty zrobienia podłogi.
W pazdzierniku (25) będę miał około 1200 zł do przeznaczenia na auto (sprzęgło + butla + regulacja gazu + ew. tarcze przód). Ile zostanie zobaczymy. W listopadzie kolejne 800zł powinno wpaść - z tego będę miał do dyspozycji ok. 600zł, które przeznaczę na podłogę.
Jeśli nie starczy to poczekam do grudnia (25) i wtedy będę miał około 1200-1400 do dyspozycji na podłogę i resztę rzeczy z listy
Proszę o podawanie wszelkich propozycji nt. auta - co zrobić wpierw itp., gdzie wyjdzie taniej jeśli macie jakichś dobrych z w miarę przystępnymi cenami blacharzy itp. w okolicach mojej miejscowości Rawicza (60km mam do Wrocka, ~95 do Poznania, także w zakresie 100KM ode mnie mogę dojechać w/w ).
Pozdrawiam
Jutro popołudniu porobię bez flasha to będzie lepiej widać stan.
'rudy' kolor występuje niemal tylko na podłodze i kielichach, przy czym na podłodze jest to bardziej nalot aniżeli rdza
Zdjęcia (kompletne i dokładne[!]) porobię u kumpla na kanale w tygodniu i podrzucę na GD.
Co do kolejności priorytetów - auto jest na firmę, dlatego wpierw butla. Regulacja jest tania a sprzęgło.. no cóż, kończy się, dlatego muszę je zrobić natychmiast niemal. Podłogę zakonserwuję przed zimą, a zrobić ją mam zamiar już po mrozach, tak w styczniu-lutym =)
Chociaż zobaczymy dokładnie jak wyjdzie 'w praniu'. Niestety podłoga nigdy konserwowana prawdopodobnie nie była
-- EDIT --
Gadałem z januszem.
Prawdopodobnie już jutro zobaczę podłogę. Porobię wysokojakościowe zdjęcia z w miarę naturalnymi barwami i wrzucę je do tematu.
+ poszukam jakiegoś blacharza na miejscu by ocenił mi koszty zrobienia podłogi.
W pazdzierniku (25) będę miał około 1200 zł do przeznaczenia na auto (sprzęgło + butla + regulacja gazu + ew. tarcze przód). Ile zostanie zobaczymy. W listopadzie kolejne 800zł powinno wpaść - z tego będę miał do dyspozycji ok. 600zł, które przeznaczę na podłogę.
Jeśli nie starczy to poczekam do grudnia (25) i wtedy będę miał około 1200-1400 do dyspozycji na podłogę i resztę rzeczy z listy
Proszę o podawanie wszelkich propozycji nt. auta - co zrobić wpierw itp., gdzie wyjdzie taniej jeśli macie jakichś dobrych z w miarę przystępnymi cenami blacharzy itp. w okolicach mojej miejscowości Rawicza (60km mam do Wrocka, ~95 do Poznania, także w zakresie 100KM ode mnie mogę dojechać w/w ).
Pozdrawiam
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
kiedys robilem uparcie bude od zera w jednym z moich aut-po tej przygodzie stwierdzilem ze nastepne bede kupowal ze zdrową budą i z lipnym silnikiem
posprawdzaj bardzo dokladnie kielichy, srubokretem! zdrowy nie przepusci srubokreta, a jak przepusci to nie ratuj tylko szukaj fajnej budy
widzialem te p11 na olx, myslalej ze bedzie lalka
posprawdzaj bardzo dokladnie kielichy, srubokretem! zdrowy nie przepusci srubokreta, a jak przepusci to nie ratuj tylko szukaj fajnej budy
widzialem te p11 na olx, myslalej ze bedzie lalka
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
@ad@mus jak będzie całkowicie nie opłacalne to zrobię coś w tym stylu..
Kupię budę i przełożę..
Ale jeśli usunięcie rdzy (w tym wycinka itp.) wyjdzie taniej niż 2-2,5k (całej / całej podłogi) to będę robił..
Zresztą zobaczymy Najwyżej bym zrobił jeszcze inaczej..
Zrobił tylko to co jest wymagane do jazdy, a podłogę zakonserwował i olał..
W ciągu pół roku uzbieram wystarczająco kasy na to, by kupić nową budę NIE-GTkowską + przełożyć wszystko (czyli 3-4k za budę + jakieś 1,5-2k za przełożenie, bo wszystkiego sam nie zrobię)
Kupię budę i przełożę..
Ale jeśli usunięcie rdzy (w tym wycinka itp.) wyjdzie taniej niż 2-2,5k (całej / całej podłogi) to będę robił..
Zresztą zobaczymy Najwyżej bym zrobił jeszcze inaczej..
Zrobił tylko to co jest wymagane do jazdy, a podłogę zakonserwował i olał..
W ciągu pół roku uzbieram wystarczająco kasy na to, by kupić nową budę NIE-GTkowską + przełożyć wszystko (czyli 3-4k za budę + jakieś 1,5-2k za przełożenie, bo wszystkiego sam nie zrobię)
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
Przekładka całości to jakieś 3-4 dni zwartej, przemyślanej, spokojnej i zaplanowanej roboty. Mając do dyspozycji kanał/podnośnik wyciągnięcie silnika nie jest jakimś problemem.
Znając siebie i własne lenistwo, to jakbym trafił dobry silnik to tylko wałek i wydech bym przełożył No i środek. Wtedy w zasadzie w jeden dzień idzie wszystko ogarnąć.
Znając siebie i własne lenistwo, to jakbym trafił dobry silnik to tylko wałek i wydech bym przełożył No i środek. Wtedy w zasadzie w jeden dzień idzie wszystko ogarnąć.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
@Ulus
Znajomego ojciec (mechanik, który 30 lat rozbiera auta, lecz nie ma oficjalnego zawodu mechanik lecz blacharz) - za 500zł może mi zrobić tą podłużnice, ale nie wsadzi mi nowej podłużnicy, tylko po prostu nowy kawał blachy Także zobaczymy.
Dzisiaj / najpózniej jutro wrzucę nowe zdjęcia podłogi na Google Drive (ten sam link).
Test śrubokręta (wstępnie?) auto przeszło. Pukanie (nie mylić z nak**wianiem!) płaskim nie spowodowało uszkodzeń ani na kielichach, ani na podłodze. Jedynie na podłużnicy się dziura powiększyła, ale ona jest do robienia - i to chyba z 0,5m minimum.
Ogólnie podłoga najgorzej tak naprawdę nie wygląda.
Następująco:
Rudy kolor koło baku po lewej na podłodze - albo do wycięcia, albo do zeszlifowania i konserwacji, zobaczymy.. + pod 1wszym pasażerem jest dziurka rzędu 20x20cm, którą przydałoby się skasować poprzez wycięcie i wspawanie nowej blachy. Poza tym - delikatny (jeszcze ciemny, chociaż na zdjęciu zdaje się być czerwony, to ciągle jest to lekki nalot, powaga..) nalot na tylnej belce.
No! I jeszcze do zrobienia prawa podłużnica, chociaż nie mam pewności bo dziurawa nie jest ale ruda tak (nie sięgam wzrokiem w kanale za tłumik, ale wysunąłem rękę i cyknąłem zdjęcie - będziecie widzieli).
+ aktualizacja listy - kilka rzeczy wstępnie zrobionych.
Jak wrzucę zdjęcia to dodam nowy post.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-10-07, 22:28 ]
Nowe zdjęcia dodane - folder podwozie -> folder nowe
Zdjęcie IMAG203 = prawa podłużnica tuż koło tłumika.
Znajomego ojciec (mechanik, który 30 lat rozbiera auta, lecz nie ma oficjalnego zawodu mechanik lecz blacharz) - za 500zł może mi zrobić tą podłużnice, ale nie wsadzi mi nowej podłużnicy, tylko po prostu nowy kawał blachy Także zobaczymy.
Dzisiaj / najpózniej jutro wrzucę nowe zdjęcia podłogi na Google Drive (ten sam link).
Test śrubokręta (wstępnie?) auto przeszło. Pukanie (nie mylić z nak**wianiem!) płaskim nie spowodowało uszkodzeń ani na kielichach, ani na podłodze. Jedynie na podłużnicy się dziura powiększyła, ale ona jest do robienia - i to chyba z 0,5m minimum.
Ogólnie podłoga najgorzej tak naprawdę nie wygląda.
Następująco:
Rudy kolor koło baku po lewej na podłodze - albo do wycięcia, albo do zeszlifowania i konserwacji, zobaczymy.. + pod 1wszym pasażerem jest dziurka rzędu 20x20cm, którą przydałoby się skasować poprzez wycięcie i wspawanie nowej blachy. Poza tym - delikatny (jeszcze ciemny, chociaż na zdjęciu zdaje się być czerwony, to ciągle jest to lekki nalot, powaga..) nalot na tylnej belce.
No! I jeszcze do zrobienia prawa podłużnica, chociaż nie mam pewności bo dziurawa nie jest ale ruda tak (nie sięgam wzrokiem w kanale za tłumik, ale wysunąłem rękę i cyknąłem zdjęcie - będziecie widzieli).
+ aktualizacja listy - kilka rzeczy wstępnie zrobionych.
Jak wrzucę zdjęcia to dodam nowy post.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-10-07, 22:28 ]
Nowe zdjęcia dodane - folder podwozie -> folder nowe
Zdjęcie IMAG203 = prawa podłużnica tuż koło tłumika.
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Myslalem ze tylko moj turbowoz ma taka podluznice z tylu , ale widze ze sa i inne okazy tez musze cos pomyslec co z tym zrobic
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Lista aktualizowana.
Od SPOKOJNEGO kupuję przednie tarcze wraz z zaciskami za 320zł.
Doliczam do tego +/- 50 ~ 100zł za robociznę u kumpla i w środę prawdopodobnie będzie okej.
25tego +/- pazdziernika nowa butla + regulacja gazu.
Jak zostanie mi kasa to od razu pod koniec pazdziernika / początek listopada robię sprzęgło.
Wszystko zależy od tego jak będzie z robotą - znajdę / nie znajdę
PS: Jak nie znajdę roboty, to na robienie podłogi będę musiał kasę od kumpla pożyczyć..
Życzcie mi, bym jednak ją znalazł
Od SPOKOJNEGO kupuję przednie tarcze wraz z zaciskami za 320zł.
Doliczam do tego +/- 50 ~ 100zł za robociznę u kumpla i w środę prawdopodobnie będzie okej.
25tego +/- pazdziernika nowa butla + regulacja gazu.
Jak zostanie mi kasa to od razu pod koniec pazdziernika / początek listopada robię sprzęgło.
Wszystko zależy od tego jak będzie z robotą - znajdę / nie znajdę
PS: Jak nie znajdę roboty, to na robienie podłogi będę musiał kasę od kumpla pożyczyć..
Życzcie mi, bym jednak ją znalazł
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Jak silnik pracuje.. dzisiaj postaram się nagrać
Dzisiaj/jutro nastąpi wymiana tarcz + klocków hamulcowych przód.
Za tydzień (równo) oddaje auto do wymiany butli
Także powoli a do przodu
Wszyscy mi mówią, że nabiłem się na pal jeśli chodzi o kupno tego auta..
A gówno prawda.. Jak je zrobię to pojezdzi dla mnie dłużej niż nie jedno nowsze..
Odezwę się (+zdjęcia?) po wymianie tarcz See ya
[ Dodano: 2015-10-19, 23:03 ]
// aktualizacja listy //
[ Dodano: 2015-10-19, 23:08 ]
'Prawdziwy pasjonat nigdy nie kończy swojego projektu..'
/* Lista wydłużona o kolejne 3 pkt. */
[ Dodano: 2015-10-28, 10:34 ]
*Aktualizacja listy*
/* Dzisiaj postaram się nagrać dzwięk silnika.
+ wymieniłem olej w silniku */
Dzisiaj/jutro nastąpi wymiana tarcz + klocków hamulcowych przód.
Za tydzień (równo) oddaje auto do wymiany butli
Także powoli a do przodu
Wszyscy mi mówią, że nabiłem się na pal jeśli chodzi o kupno tego auta..
A gówno prawda.. Jak je zrobię to pojezdzi dla mnie dłużej niż nie jedno nowsze..
Odezwę się (+zdjęcia?) po wymianie tarcz See ya
[ Dodano: 2015-10-19, 23:03 ]
// aktualizacja listy //
[ Dodano: 2015-10-19, 23:08 ]
'Prawdziwy pasjonat nigdy nie kończy swojego projektu..'
/* Lista wydłużona o kolejne 3 pkt. */
[ Dodano: 2015-10-28, 10:34 ]
*Aktualizacja listy*
/* Dzisiaj postaram się nagrać dzwięk silnika.
+ wymieniłem olej w silniku */
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
Phi. Aktualizacje listy aktualizacjami, a gdzie zdjęcia w nowych postach?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Nie dodawałem, bo na razie nie miałem jeszcze czego zdjęć dodawać
Mam zdjęcia tarcz starych i klocków, ale to jest miej więcej tyle ile teraz mogę dać..
Nie mam też zdjęć wężyków i przegubów - nie ja je sprawdzałem, a znajomy przy wymianie oleju (mnie przy tym nie było - szukam pracy ;c)
[ Dodano: 2015-10-28, 13:34 ]
Ale kilka fotek niedługo dodam.
Przynajmniej te, które mam =)
[ Dodano: 2015-10-28, 18:18 ]
Nowe zdjęcia dodane (z wymiany tarcz i klocków)..
UWAGA - Tam nie ma tyle rdzy ile jest na zdjęciu. Jak mówiłem wcześniej - mój telefon nawet brud koloryzuje na rdze.. niestety
[ Dodano: 2016-01-01, 19:59 ]
No cóż, po dłuższej przerwie nadszedł czas na to, bym aktualizował wątek
Na chwilę obecną znalazłem pracę i zbieram pieniądze na właściwy remont auta
Aczkolwiek teraz uwydatnił się nowy problem.. do rzeczy:
Gdy przyjechałem autem do rawicza (gdy je kupiłem), zgasiłem silnik i nie mogłem go już odpalić (nie działały zegary i pompka). Wymieniłem kostkę stacyjki i wszystko wróciło do normy. Do ostatniego tygodnia..
Gdy ruszałem z parkingu - silnik chodził, ale wpierw podskoczyły obroty na desce, po czym deska padła i silnik zgasł. Stało się to jeszcze kilka razy, ale ogólnie auto chodziło tak jak powinno.
Aż do dziś..
Gdy odwoziłem dziewczynę, zauważyłem dziwną rzecz.. gdy włączałem kierunkowskaz - było słychać jakieś dziwne rzężolenie, prędkościomierz (a kilka razy i obrotomierz) oszlał i zaczął wskazywać 120/150+ KM.. a kierunkowskaz nie działał (awaryjne za to tak).
Po tym kilka razy deska działała - nie działała (wszystko poza temperaturą) ale kierunkowskazy nie działały już w ogóle...
Jak tylko uda mi się je zuploadować, to dołączę nagranie.
Macie może jakieś pomysły? Co to może być? Jak to naprawić?
PS: Zapomniałbym! Wszystkiego najlepszego w nowym roku! =)
[ Dodano: 2016-01-01, 20:58 ]
I dołączam nagranie
https://www.youtube.com/watch?v=Zp9VoTw6XH0
Mam zdjęcia tarcz starych i klocków, ale to jest miej więcej tyle ile teraz mogę dać..
Nie mam też zdjęć wężyków i przegubów - nie ja je sprawdzałem, a znajomy przy wymianie oleju (mnie przy tym nie było - szukam pracy ;c)
[ Dodano: 2015-10-28, 13:34 ]
Ale kilka fotek niedługo dodam.
Przynajmniej te, które mam =)
[ Dodano: 2015-10-28, 18:18 ]
Nowe zdjęcia dodane (z wymiany tarcz i klocków)..
UWAGA - Tam nie ma tyle rdzy ile jest na zdjęciu. Jak mówiłem wcześniej - mój telefon nawet brud koloryzuje na rdze.. niestety
[ Dodano: 2016-01-01, 19:59 ]
No cóż, po dłuższej przerwie nadszedł czas na to, bym aktualizował wątek
Na chwilę obecną znalazłem pracę i zbieram pieniądze na właściwy remont auta
Aczkolwiek teraz uwydatnił się nowy problem.. do rzeczy:
Gdy przyjechałem autem do rawicza (gdy je kupiłem), zgasiłem silnik i nie mogłem go już odpalić (nie działały zegary i pompka). Wymieniłem kostkę stacyjki i wszystko wróciło do normy. Do ostatniego tygodnia..
Gdy ruszałem z parkingu - silnik chodził, ale wpierw podskoczyły obroty na desce, po czym deska padła i silnik zgasł. Stało się to jeszcze kilka razy, ale ogólnie auto chodziło tak jak powinno.
Aż do dziś..
Gdy odwoziłem dziewczynę, zauważyłem dziwną rzecz.. gdy włączałem kierunkowskaz - było słychać jakieś dziwne rzężolenie, prędkościomierz (a kilka razy i obrotomierz) oszlał i zaczął wskazywać 120/150+ KM.. a kierunkowskaz nie działał (awaryjne za to tak).
Po tym kilka razy deska działała - nie działała (wszystko poza temperaturą) ale kierunkowskazy nie działały już w ogóle...
Jak tylko uda mi się je zuploadować, to dołączę nagranie.
Macie może jakieś pomysły? Co to może być? Jak to naprawić?
PS: Zapomniałbym! Wszystkiego najlepszego w nowym roku! =)
[ Dodano: 2016-01-01, 20:58 ]
I dołączam nagranie
https://www.youtube.com/watch?v=Zp9VoTw6XH0
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
Airbag się już świecił wcześniej. ABSy właśnie z dupy teraz na śniegu zaczęły (wraz z migaczami spieprzonymi)..
Nie, nie sprawdzałem. Ale za to akumulator nowo wsadzony (wczoraj wieczór, pełny) rano nie chciał odpalić..
Nie, nie sprawdzałem. Ale za to akumulator nowo wsadzony (wczoraj wieczór, pełny) rano nie chciał odpalić..
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
Od razu proszę o nie mieszanie mnie z gównem ^.^
Niestety, moja wiedza na temat elektryki ogranicza się z grubsza do tego, że rozumiem cię Ad@mus, ale nie wiem o co ci chodzi.
Tzn. wiem, że rozchodzi się o (-) na aku, ale nie wiem co mam rozumieć przez twoje pytanie.
Rozwijając: klemy są dokręcone.
Jeśli chodzi o coś innego, proszę wytłumaczyć - jestem nogą jeśli chodzi o motoryzację.
Zacząłem się nią interesować dopiero, gdy kupiłem swoje pierwsze auto.. a i tak na to zbytnio czasu nie miałem..
Wczoraj akumulator wsadzony, dzisiaj nie odpalił.. magia..
Normalnie, zważając na mój stan wiedzy, zajechałbym na diagnostykę do elektryka, aczkolwiek $$ brak, a auto do pracy potrzebne żeby '$$' było.. Help?
Niestety, moja wiedza na temat elektryki ogranicza się z grubsza do tego, że rozumiem cię Ad@mus, ale nie wiem o co ci chodzi.
Tzn. wiem, że rozchodzi się o (-) na aku, ale nie wiem co mam rozumieć przez twoje pytanie.
Rozwijając: klemy są dokręcone.
Jeśli chodzi o coś innego, proszę wytłumaczyć - jestem nogą jeśli chodzi o motoryzację.
Zacząłem się nią interesować dopiero, gdy kupiłem swoje pierwsze auto.. a i tak na to zbytnio czasu nie miałem..
Wczoraj akumulator wsadzony, dzisiaj nie odpalił.. magia..
Normalnie, zważając na mój stan wiedzy, zajechałbym na diagnostykę do elektryka, aczkolwiek $$ brak, a auto do pracy potrzebne żeby '$$' było.. Help?
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
masa nie tylko znana jest jako - na klemach
masa idzie tez na bude, kazdy uklad praktycznie potrzebuje dobrego zmasowania na bude...
idzie tez masa na silnik ktora jest bardzo wazna
po dziesiatkach lat jazdy te masy sniedzieja i nie maja odpowiedniej skutecznosci-pisze po laicku zeby bylo latwiej
twoim zadaniem jest zapoznanie sie z glownymi masami, odkrecenie ich, wyczyszczenie i zakrecenie plus dolozenie dodatkowych mas z kielicha na kolektor ssacy i z podłużnicy na blok silnika
masa idzie tez na bude, kazdy uklad praktycznie potrzebuje dobrego zmasowania na bude...
idzie tez masa na silnik ktora jest bardzo wazna
po dziesiatkach lat jazdy te masy sniedzieja i nie maja odpowiedniej skutecznosci-pisze po laicku zeby bylo latwiej
twoim zadaniem jest zapoznanie sie z glownymi masami, odkrecenie ich, wyczyszczenie i zakrecenie plus dolozenie dodatkowych mas z kielicha na kolektor ssacy i z podłużnicy na blok silnika
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Deska wyjęta z auta, auto zmasowane (akumulator dodatkowo zmasowany na silnik i całą karoserie) + sprawdzone wszystkie masy.. nawet elektryk to chwycił.. nic, ręce rozłożone
Auto jutro jedzie do elektronika
[ Dodano: 2016-01-11, 23:13 ]
Wszystko co mogło zostać sprawdzone - sprawdzone zostało.
Jutro ostatnia szansa. Wymieniamy całą wajchę migaczy, jak nie pomoże to zbieram na wymianę całej elektryki w aucie.
[ Dodano: 2016-01-13, 11:47 ]
Jutro odbieram auto. Naprawione WSZYSTKIE masy i wymienione (spalone) - przycisk awaryjnych i licznik.
Suma naprawy = 300zł
[ Dodano: 2016-01-14, 23:40 ]
Aktualizacja + 100 zł za przepisanie przebiegu do 'nowego' licznika.
Temat 'odżyje' na wypłatę (tj. po 7-8 lutym).
[ Dodano: 2016-08-10, 10:39 ]
Aktualizacja wątku.
Wybaczcie za brak zdjęć, ale akurat tutaj nie byłó czego fotografować..
Podłoga za 2,5k zrobiona, z elektryki - wymieniony bezp. zapłonu i zapasowy bezp. zapłonu.
Z mechaniki - wymienione oba przeguby i pompa wody.
Do zrobienia na gwałt- obie chłodnice, tylne hamulce (wraz z tarczami), przednie wężyki hamulcowe i alternator (nie doładowuje akumulatora, dłuższa chwila z muzyką na zgaszonym silniku kończy się wszystkimi kontrolkami świecącymi się na desce..
Jak tylko wreszcze będę miał garaż (kwestia '2 miesięcy') - zaczynam zabierać się za wymianę części nadwozia i reszty listy - wtedy też będę już dodawał zdjęcia.
Pozdrawiam =)
==== edit 13.05.2017 ====
1. Je**ięta linka sprzęgła (!?) bądz sprzęgło etc., wpierw coś się 'zacięło' i nie pozwoliło wbijać biegów. Raz skrzynia chodziła jak ta lala, raz nawet po odpaleniu na wstecznym - trzymając sprzęgło słychać było ślizganie się tarczy.
Linka została poluzniona - dzisiaj (2 dni pozniej) cos sie stalo. Sprzęgło przycisnęło mi na chwilę do podłogi i znowu coś się z linką stało (znów ciężko biegi wchodzą i na półsprzęgle auto przygasa..
Czyli.. albo łożysko oporowe, albo linka.. ew. oba.
2. Po wymianie płynu wspomagania (zalany pierwszy pojemnik na płukanie) - na niskich obrotach wspomaganie niemal nie istnieje, na 3k+... chodzi jak ta lala.
Dopisuję pompę wspomagania..
3. Stożek (filtr) uległ uszkodzeniu. Okazało się, że nikt nie ma takiego rozmiaru na miejscu a w intercars podali rozbieżność cenową od 50 do 250zł.. z czego nie ma sensu kupować poniżej 200,- i tak.. także kupuję oryginalną obudowę filtra i przerzucam się na standardowy.
Sumując: dopisuję do listy obudowę filtra powietrza i pompę wspomagania. Co do linki i łożyska oporowego - jeszcze muszę się ze znajomym skonsultować. Jak będzie okazja to prawdopodobnie wywalimy skrzynię i zobaczymy stan docisku i sprzęgła od razu.
-- Wiem, że temat leżał długo nie aktywny.
Miałem ostatnio spore kłopoty finansowe. Złe inwestycje itd., przez co primera zeszła na prawie rok na drugi plan. Teraz udało mi się mniejszą / większą stabilność osiągnąć, więc mogę się wreszcie zabrać za przywracania jej dawnej świetności.
Przy każdej okazji będę też robił nowe fotki i wrzucał na google drive.
Pozdrawiam, McKay
Auto jutro jedzie do elektronika
[ Dodano: 2016-01-11, 23:13 ]
Wszystko co mogło zostać sprawdzone - sprawdzone zostało.
Jutro ostatnia szansa. Wymieniamy całą wajchę migaczy, jak nie pomoże to zbieram na wymianę całej elektryki w aucie.
[ Dodano: 2016-01-13, 11:47 ]
Jutro odbieram auto. Naprawione WSZYSTKIE masy i wymienione (spalone) - przycisk awaryjnych i licznik.
Suma naprawy = 300zł
[ Dodano: 2016-01-14, 23:40 ]
Aktualizacja + 100 zł za przepisanie przebiegu do 'nowego' licznika.
Temat 'odżyje' na wypłatę (tj. po 7-8 lutym).
[ Dodano: 2016-08-10, 10:39 ]
Aktualizacja wątku.
Wybaczcie za brak zdjęć, ale akurat tutaj nie byłó czego fotografować..
Podłoga za 2,5k zrobiona, z elektryki - wymieniony bezp. zapłonu i zapasowy bezp. zapłonu.
Z mechaniki - wymienione oba przeguby i pompa wody.
Do zrobienia na gwałt- obie chłodnice, tylne hamulce (wraz z tarczami), przednie wężyki hamulcowe i alternator (nie doładowuje akumulatora, dłuższa chwila z muzyką na zgaszonym silniku kończy się wszystkimi kontrolkami świecącymi się na desce..
Jak tylko wreszcze będę miał garaż (kwestia '2 miesięcy') - zaczynam zabierać się za wymianę części nadwozia i reszty listy - wtedy też będę już dodawał zdjęcia.
Pozdrawiam =)
==== edit 13.05.2017 ====
1. Je**ięta linka sprzęgła (!?) bądz sprzęgło etc., wpierw coś się 'zacięło' i nie pozwoliło wbijać biegów. Raz skrzynia chodziła jak ta lala, raz nawet po odpaleniu na wstecznym - trzymając sprzęgło słychać było ślizganie się tarczy.
Linka została poluzniona - dzisiaj (2 dni pozniej) cos sie stalo. Sprzęgło przycisnęło mi na chwilę do podłogi i znowu coś się z linką stało (znów ciężko biegi wchodzą i na półsprzęgle auto przygasa..
Czyli.. albo łożysko oporowe, albo linka.. ew. oba.
2. Po wymianie płynu wspomagania (zalany pierwszy pojemnik na płukanie) - na niskich obrotach wspomaganie niemal nie istnieje, na 3k+... chodzi jak ta lala.
Dopisuję pompę wspomagania..
3. Stożek (filtr) uległ uszkodzeniu. Okazało się, że nikt nie ma takiego rozmiaru na miejscu a w intercars podali rozbieżność cenową od 50 do 250zł.. z czego nie ma sensu kupować poniżej 200,- i tak.. także kupuję oryginalną obudowę filtra i przerzucam się na standardowy.
Sumując: dopisuję do listy obudowę filtra powietrza i pompę wspomagania. Co do linki i łożyska oporowego - jeszcze muszę się ze znajomym skonsultować. Jak będzie okazja to prawdopodobnie wywalimy skrzynię i zobaczymy stan docisku i sprzęgła od razu.
-- Wiem, że temat leżał długo nie aktywny.
Miałem ostatnio spore kłopoty finansowe. Złe inwestycje itd., przez co primera zeszła na prawie rok na drugi plan. Teraz udało mi się mniejszą / większą stabilność osiągnąć, więc mogę się wreszcie zabrać za przywracania jej dawnej świetności.
Przy każdej okazji będę też robił nowe fotki i wrzucał na google drive.
Pozdrawiam, McKay
P11 GT 98' Srebrna była.. Skasowana :<
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK
P11 GT 97' Czarna jest.. KLIK