[ Micra] Nissan Micra K10 GA16DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
na forum w UK ktoś montowałmimier pisze:wronek a ten patent z gwintem od golfa to jakis sprawdzony czy Ty na to wpadles? Nie slyszalem, zeby ktos wczesniej sie w to bawil w K10
aczkolwiek mogłeś na to zwrócić uwagę jak wymieniałeś manżety, Tobie by wpadł hajs a ja byłbym zadowolony wyjazd za ok 2 tyg.MacGayver pisze: Bo nie byłeś z tym u mnie
Fajnie wszystko się na fotkach prezentuje, jak to ładnie można zdjęcia porobić Kiedy wyjeżdżasz na ulice trochę poszaleć?
K10 GA16DE + Madzia 323
Kilka zaległych fotek po rozebraniu zawieszenia i zdjęciu baku
Bak, wahacze, belka jeszcze przed piaskowaniem i malownaiem.
Podłoga przed nałożeniem konserwancji
Jak widać przewody wymagały natychmiastowej interwencji
Na razie robota czeka na adaptery z lasera i poligumki następne musiały pójść do tokarza, a czas nieubłaganie płynie
Plan na dzisiaj, złożyć zaciski na nowych tłoczkach i gumkach, uszczelnić kolektor i poskładać wydech, wymienić oleum
Bak, wahacze, belka jeszcze przed piaskowaniem i malownaiem.
Podłoga przed nałożeniem konserwancji
Jak widać przewody wymagały natychmiastowej interwencji
Na razie robota czeka na adaptery z lasera i poligumki następne musiały pójść do tokarza, a czas nieubłaganie płynie
Plan na dzisiaj, złożyć zaciski na nowych tłoczkach i gumkach, uszczelnić kolektor i poskładać wydech, wymienić oleum
K10 GA16DE + Madzia 323
kurde chciałbym z tobą stanąć na kreskę coś czuje że te 110kucy w tak lekkiej budzie będzie dobrze zamiatać kawał dobrej roboty tak trzymaj !
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Przed zlotem udało się skończyć przód i uszczelnić kolektor wydechowy:
Użyłem gwintu od Golfa 3, Bilstein na grubej ladze + H&R sprężyna, używka w b. okazyjnej cenie się trafiła.
Przerobione dolne mocowanie - rozwiercony otwor, dodatkowo dospawane adapterki wycięte laserem, dzięki Ryba!
Górne mocowanie też delikatnie przerobione z pomocą tokarza, dzięki killler:
Zamocowane przewody, zaciski po piasku i proszku złożone na nowych gumkach i tłoczku. A zaciski poskładał Wiooreck, dziękówa Póki co na starym klocku i tarczy - jeszcze z dawcy.
Na zlocie pierwszy raz założyłem slicka Michelina naciętego na R888 na feldze Intry 7x13. ET23 okało się nieco za niskie, a właściwie to nadkola okazały się za wąskie Gwint sprawuje się super, sztywno, ale nie taczka, do poprawy geometra bo na zlocie było prawe koło -1 a lewe koło + 1
Fotka od Cubusia
W tle najlepsze auto świata, na pierwszym planie też jakiś szybki Nissan.
cdn.
Użyłem gwintu od Golfa 3, Bilstein na grubej ladze + H&R sprężyna, używka w b. okazyjnej cenie się trafiła.
Przerobione dolne mocowanie - rozwiercony otwor, dodatkowo dospawane adapterki wycięte laserem, dzięki Ryba!
Górne mocowanie też delikatnie przerobione z pomocą tokarza, dzięki killler:
Zamocowane przewody, zaciski po piasku i proszku złożone na nowych gumkach i tłoczku. A zaciski poskładał Wiooreck, dziękówa Póki co na starym klocku i tarczy - jeszcze z dawcy.
Na zlocie pierwszy raz założyłem slicka Michelina naciętego na R888 na feldze Intry 7x13. ET23 okało się nieco za niskie, a właściwie to nadkola okazały się za wąskie Gwint sprawuje się super, sztywno, ale nie taczka, do poprawy geometra bo na zlocie było prawe koło -1 a lewe koło + 1
Fotka od Cubusia
W tle najlepsze auto świata, na pierwszym planie też jakiś szybki Nissan.
cdn.
Ostatnio zmieniony 2013-06-07, 20:00 przez wronek, łącznie zmieniany 1 raz.
K10 GA16DE + Madzia 323
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
EL OSAMA - jeżeli się nie mylę, to ogarniasz czasy blisko McG - pysznie!
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
http://www.youtube.com/watch?v=NBhahhYx ... ata_player
Suty zmiazdzone
Suty zmiazdzone
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Konkret OGIEŃ
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Krzychu ,kadetem teraforget pisze:http://www.youtube.com/watch?v=PkqWFLUFslE
Autko przyjemnie jedzie i mocno trzyma się drogi, fajna pszółka !
http://www.youtube.com/watch?v=vAoFzLpJ ... e=youtu.be
no to jest pojedynek z dzisiaj,słońce prażyło ale dalimy radę
no to jest pojedynek z dzisiaj,słońce prażyło ale dalimy radę
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
lekka buda czyni cudakiller2000 pisze:Wronek sieje postrach na ulicach
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
co tam się dzieje w temacie? grzebiesz coś przy Micrusi?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Do ostatniej chwili myślałem, że Micrą nie pojadę, bo pare rzeczy było do ogarnięcia (w takich projektach non stop coś wychodzi). A więc zostały wymienione jarzma i zaciski złożone na nowych gumkach i tloczkach z poprzedniego zestawu, który nie domagał. Dzęki pomocy Daro miałem cały zestaw z tarczami i klockami zaraz pod domem, dzięki stary! Wedlug mechanika te zaciski chodziły dużo swobodniej, co mnie cieszy. Plus popuszczenie ręcznego, bo zaczął mocno trzymać, pozostały jeszcze do zrobienia moce hamowania, bo jest 30% różnicy.
Dalej trzeba było przestawić nieco mocowania od przewodów hamulcowych, bo zaczynały się niebezpiecznie wycierać i zaginać. Poprawiona została geometria przodu, ale jeszcze do poprawki (poprzedni zlot koła -1 i +1, a w tym roku -1 i -1,5 stopnia, ubolewam, że z tyłem nic sensownego nie idzie zrobić w tej kwestii). Na koniec świeża oliwka Motul 300V 15W50.
No a do tego dorzuciłem na przód Yoko A539 185/50R14 i oponka jest super Cieszy mnie bardzo pierwsze miejsce w OESie, ale to w dużej mierze za sprawą ograniczonej frekwencji w tej konkurencji.
Jedynie nie udało się poraz enty uszczelnic kolektora, dlatego pewnie wiele osób to wychwyciło, a moc pewnie też ucierpiała. Z najbliższych planów uszczelnienie/wyciszenie wydechu, poszerzenie nadkoli, aby wreszcie slick mógł wejść i wypad na jakiś tor/kzk, bo do tego to auto zostało w końcu stworzone
Jak ktoś ma zdjęcia mojej Micrusi to możecie tu śmiało wstawiać.
Dalej trzeba było przestawić nieco mocowania od przewodów hamulcowych, bo zaczynały się niebezpiecznie wycierać i zaginać. Poprawiona została geometria przodu, ale jeszcze do poprawki (poprzedni zlot koła -1 i +1, a w tym roku -1 i -1,5 stopnia, ubolewam, że z tyłem nic sensownego nie idzie zrobić w tej kwestii). Na koniec świeża oliwka Motul 300V 15W50.
No a do tego dorzuciłem na przód Yoko A539 185/50R14 i oponka jest super Cieszy mnie bardzo pierwsze miejsce w OESie, ale to w dużej mierze za sprawą ograniczonej frekwencji w tej konkurencji.
Jedynie nie udało się poraz enty uszczelnic kolektora, dlatego pewnie wiele osób to wychwyciło, a moc pewnie też ucierpiała. Z najbliższych planów uszczelnienie/wyciszenie wydechu, poszerzenie nadkoli, aby wreszcie slick mógł wejść i wypad na jakiś tor/kzk, bo do tego to auto zostało w końcu stworzone
Jak ktoś ma zdjęcia mojej Micrusi to możecie tu śmiało wstawiać.
K10 GA16DE + Madzia 323