Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Mizuiro Ryuu - P11 SRi

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
brylant13
doświadczony forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2015-04-08, 09:04
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: brylant13 » 2015-05-12, 18:30

a jaki masz teraz przebieg ? jest jakaś granica przebiegu jeśli chodzi o założenie instalacji LPG?

Awatar użytkownika
Bartek
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-03-01, 19:11
Lokalizacja: Żary

Post autor: Bartek » 2015-05-12, 18:46

przebieg przy zakładaniu instalacji gazowej miałem 167 890 :) Czy w 100% prawdziwy? tego nie wiem niby mam książkę niemiecka od auta ale głowy sobie urwać za ten przebieg nie dam. Tym bardziej iż czytałem że przebieg nismo jest zapisywany tylko i wyłącznie w liczniku, więc można kupić licznik z mniejszym przebiegiem i pozamiatane :P

Czy jest granica? trzeba sobie zadać pytanie w jakiej kondycji jest cale auto i czy warto w nie zainwestować 2750zł, bo jak auto jest na wykończeniu to wiadomo że mija się to z celem.
Moim zdaniem również znaczenie ma to kto jaki przebieg robi rocznie. Jak jeździ się mało to szkoda inwestować, ponieważ taka instalacja zwróci się dopiero po ok 15kkm.
Ja zrobiłem w pól roku 8kkm, ale to na benzynce więc teraz myślę, że powinienem spokojnie robić ok 20-30tys rocznie.
Ostatnio zmieniony 2015-05-12, 19:48 przez Bartek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
brylant13
doświadczony forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2015-04-08, 09:04
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: brylant13 » 2015-05-12, 19:46

no to w sumie rozwiałeś moje wątpliwości, autko w stanie jest dobrym ale taki koszt byłby sporym przy wartości auta :-> pozostaje lać benzynke i jeździć :-D

Awatar użytkownika
Bartek
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-03-01, 19:11
Lokalizacja: Żary

Post autor: Bartek » 2015-05-19, 20:00

Dziś miałem wolne po pracy, więc zaplanowałem sobie polerowanie pokrywy zaworów ale jak to zawsze u mnie bywa zrobiłem coś innego a o to efekty mojej pracy:

Obrazek
O tyle zostały skrócone węże od wtrysków gazu

A tutaj zamontowane wtryski :) Wszystko za namowa Janusz-a

Obrazek

Po jeździe ok 10 km (wiem nie wiele) czuć że auto lepiej reaguje na gaz w obecnej chwile tylko tyle mogę powiedzieć :)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-19, 20:10

Bartek, to teraz podregulować instalację by wypadało. Takie ustawienie wtrysków ma jedną podstawową zaletę - wtryski same się czyszczą. Osady z gazu nie zostają we wtrysku, tylko spływają od razu.

Zaczątki pracy na deklu widać :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Bartek
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-03-01, 19:11
Lokalizacja: Żary

Post autor: Bartek » 2015-05-19, 20:16

Tak tak musiałem zobaczyć jaki będzie efekt :D

w sumie gaz chodzi dobrze równo nic się nie dzieje to jest sens go regulować?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-19, 20:17

Bartek, tak, jest sens regulować - czasy wtrysków i moment otwarcia wtrysku.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Bartek
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-03-01, 19:11
Lokalizacja: Żary

Post autor: Bartek » 2015-05-19, 20:21

no nic, podjadę zobaczę co mi powiedzą. Choć pewnie będzie że nie trzeba :D Oni maja ze mną problem ,bo ja ciągle coś chce ,i ciągle o coś pytam :D taki niewygodny klient jestem

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-05-21, 01:14

Moi gaziarze maja ze mna ten sam problem :D Znajomi jak do nich jada i mowia ze przyslal ich gosc od Nissana to juz wiedza, ze od rozowej almery :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-05-21, 07:54

a ja mam znajomego zapoznanego na LPGforum z sondą AFR i niemałą wiedzą w zakresie LPG... wszystkie poprawki z jego inicjatywy powprowadzałem i jest gucio...

Bartek, takie ustawienie skraca tez wężyki z LPG, to też jest plus
Poprawne ustawienie lpg z szerokopasmówką daje super efekty w SR :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Bartek
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-03-01, 19:11
Lokalizacja: Żary

Post autor: Bartek » 2015-05-21, 16:51

Ad@mus pisze:
Bartek, takie ustawienie skraca tez wężyki z LPG, to też jest plus
Poprawne ustawienie lpg z szerokopasmówką daje super efekty w SR :)
Z szerokopasówka tzn? :P

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-05-22, 08:29

Sonda AFR :idea:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

GrzyBek80
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2009-12-12, 23:08
Lokalizacja: Masuren

Post autor: GrzyBek80 » 2015-05-22, 11:22

To jest nas dwóch - te same barwy, tylko u mnie GT ;-) Pozdrowienia!
Blue Thunder

Awatar użytkownika
Bartek
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-03-01, 19:11
Lokalizacja: Żary

Post autor: Bartek » 2015-07-05, 20:00

GrzyBek80, Dzięki tobie również :)

właśnie wróciłem z 2 tygodniowego urlopu na którym przejechałem autem ok 2.5 tys km :)
na baku LPG który mieści 36.5L maksymalnie zrobiłem 405km wiec myślę ze to dobry wynik.
Ogonie jestem bardzo zadowolony z primerki w drodze z krakowa do warszawy goniłem czasem 200km i auto to zniosło bez problemu . Wczoraj wracając ze szczecina przy temperaturze zewnętrznej 37% spotkałem po drodze pełno aut które się przegrzało a primerka na ekspresowce przy prędkości 160km klima na maksa nawet się nie spociła :D

Teraz mam zamiar zwiększyć zapłon w swojej Primerce troszkę słabo ciągnie od dołu i tu moje pytanie czy po ustawieniu zapłonu na 20stopni można ustawić obroty na 800?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-07-05, 20:44

Bartek, wstaw kolektor wydechowy z Primery P10eGT/Sunny N14GTI i na dokładkę katalizatory out - poczujesz różnice. U Howarda taki mod wygenerował dodatkowe 6-7KM.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Bartek
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-03-01, 19:11
Lokalizacja: Żary

Post autor: Bartek » 2015-07-05, 20:57

janusz, tak tak to na pewno wpadnie pytam o te obroty bo wujas tez ma primerke 2.0 i mówił że jak przyspieszył zapłon to auto miało coś kolo 2tys obrotów i nie mógł zmniejszy wszystkie mechaniczne regulacje niby na maksa skręcone stąd moje pytanie
Ostatnio zmieniony 2015-07-05, 20:58 przez Bartek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-07-05, 21:00

ustawisz ale proponuje wolne dac na 1000rpm
odetkaj tez puszke filtra to tez niutka zyskasz
zaplon ustaw sobiena ok 3/4 fasolki i testuj;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-07-05, 21:00

Zapłon pchnij tak, żeby mieć szczelinę 1,5-2mm między podkładką a fasolką aparatu zapłonowego - ta odległość ma być od strony chłodnicy - czyli po lewej stronie patrząc od strony śruby trzymającej aparat zapłonowy. U mnie po takim pchnięciu obroty się nie zwiększyły w żadne sposób.

Normalne wolne obroty to 850-870rpm
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Bartek
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-03-01, 19:11
Lokalizacja: Żary

Post autor: Bartek » 2015-07-05, 21:07

janusz, a jakaś różnice czułeś ? mam lampę więc mogę ustawić zapłon "profesionalnie" :D
水色 竜 (Mizuiro Ryū)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-07-05, 22:05

Bartek, ja poczułem różnicę po zmianie wydechu :] Samo pchnięcie zapłonu - to tylko efektywniej spalana mieszanka :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Bartek
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-03-01, 19:11
Lokalizacja: Żary

Post autor: Bartek » 2015-07-05, 22:44

janusz, skoro mieszanka bedzie sie efektywniej spalac to teoretycznie auto powinno cut lepiej sie wkrecac w obroty :P tak mi sie wydaje :)
水色 竜 (Mizuiro Ryū)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-07-05, 23:00

Aż tyle to bym nie oczekiwał,m bo można się będzie rozczarować :] Jeśli masz uwalony czujnik spalania stukowego to zapłonem będziesz mógł sobie kręcić do woli, a i tak będzie 15° przed GMP

Wsadź do 水色 竜 (Mizuiro Ryū) normalny wydech i będzie dużo lepiej
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Bartek
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-03-01, 19:11
Lokalizacja: Żary

Post autor: Bartek » 2015-07-05, 23:07

janusz, a powiedz mi auto przez przyspieszenie zapłonu się bardziej nie grzeje? na jakimś forum czytałem ze gościu przyspieszył zapłon i niby mu świece się potopiły :D

a co do wydechu to raczej na 99% wpadnie na next sezon bo w tym muszę zabezpieczyć dól parę poprawek lakierniczych wykonać.

Aa i bym zapomniał objechałem całą polske prawie i nic się nie wydarzyło, jak przyjechałem do ŻAr do siebie, pod TESCO na zakupy wychodzę patrze a tam drzwi wgniecione, jakiś kut..... musiał przyłożyć i uciec! Ale powinno się dać to wypchać

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-07-05, 23:16

Ja mam jakieś 17°, świece BKR6EY i wszystko w porządku jest od yyyyy już 3 lat -> czyli jak go kupiłem.

Na temperaturę pracy ma wpływ wiele innych różnych czynników. Stopienie ceramiki - jaką gość miał tam temperaturę?!


A nazwę roboczą dla Twojego autka już wymyśliłem - patrz post wyżej :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Bartek
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-03-01, 19:11
Lokalizacja: Żary

Post autor: Bartek » 2015-07-05, 23:24

janusz, to samo mi przyszło do głowy :D a tłumaczenie? :D 水色 竜 (Mizuiro Ryū) Jasnoniebieski smok tak mi przetłumacz pan gogle :D
水色 竜 (Mizuiro Ryū)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-07-05, 23:29

Bartek, dokładnie tak :] Przy czym Ryū można też zapisać jako Ryuu - kreseczka nad literką podwaja ją :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Bartek
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-03-01, 19:11
Lokalizacja: Żary

Post autor: Bartek » 2015-07-06, 11:54

janusz, Nazwa tematu zmieniona :)

Zapłon przyspieszony, teraz muszę trochę pojeździć zobaczyć jak będzie się sprawował i czy się grzać nie będzie.

A powiedzcie u nas w silnikach SR20DE jest EGR? Jeśli jest to gdzie? wydawało mi się że powinien być kolo aparatu zapłonowego ale u mnie tam go nie widzę
水色 竜 (Mizuiro Ryū)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-07-06, 12:18

Bartek, P11 nie EGR. EGR był w P10 i w P11.144
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Bartek
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-03-01, 19:11
Lokalizacja: Żary

Post autor: Bartek » 2015-07-15, 16:39

janusz, no i elegancko :)

W końcu długo wyczekiwana paczka od Kuby (SPOKOjny)

Obrazek

I mam pytanko kata wyrzucam ale w jego miejsce muszę wstawić rurkę jakaś? bo ta od kolektora sięga tylko do niego?

I muszę zaślepić coś?
Ostatnio zmieniony 2015-07-15, 17:01 przez Bartek, łącznie zmieniany 1 raz.
水色 竜 (Mizuiro Ryū)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-07-15, 17:01

Wywalasz oba katalizatory, zamiast drugiego jakiś tłumik przelotowy możesz wrzucić. A i sondę musisz przenieść za miskę olejową.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”