[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Hej,
Arias, masz racje
Podczas prac gdy zdecydowałem o poszerzeniu nadkoli w primerze, była perspektywa większej felgi.
W pierwszej opcji była 16 cali, jednak zastanowiłem się i stwierdziłem że to mało.
Więc wybór padł na JP JR3 17 cali, to z kolei nakręciło spiralę. Wpada tarczy 324x28, przy zacisku z alfy 166 V 6. Z pewnością z przednimi jak i tylnymi zaciskami będę musiał zrobić adaptery. Tarcze przewiercić z 5 na 4 śruby itp...
Piotrek_10243 trudno mi odpowiedzieć na Twoje pytanie. Wszystko od siebie jest zależne. Jeśli chcesz pozostać na seryjnej tarczy 280x22 to najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest zainstalowanie przednich zacisków również 4 tłokowych z 200sx s14, mówię o tych żeliwnych są ciężkie, ale swoją rolę wypełniają. Ceny są różne. Zestaw jest P&P - zakładasz i jedziesz. Taki zestaw ostatnio sprzedałem z tarczami EBC 280x30 za 700 zł. Pozostaje jeszcze rozmiar i et felgi.
Pod taki zestaw minimum 16 cali i et 30-35. Wiem, że są artyści co i na 15 cali zakładali.
Muszę się pochwalić nową zabawką,
Arias, masz racje
Podczas prac gdy zdecydowałem o poszerzeniu nadkoli w primerze, była perspektywa większej felgi.
W pierwszej opcji była 16 cali, jednak zastanowiłem się i stwierdziłem że to mało.
Więc wybór padł na JP JR3 17 cali, to z kolei nakręciło spiralę. Wpada tarczy 324x28, przy zacisku z alfy 166 V 6. Z pewnością z przednimi jak i tylnymi zaciskami będę musiał zrobić adaptery. Tarcze przewiercić z 5 na 4 śruby itp...
Piotrek_10243 trudno mi odpowiedzieć na Twoje pytanie. Wszystko od siebie jest zależne. Jeśli chcesz pozostać na seryjnej tarczy 280x22 to najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest zainstalowanie przednich zacisków również 4 tłokowych z 200sx s14, mówię o tych żeliwnych są ciężkie, ale swoją rolę wypełniają. Ceny są różne. Zestaw jest P&P - zakładasz i jedziesz. Taki zestaw ostatnio sprzedałem z tarczami EBC 280x30 za 700 zł. Pozostaje jeszcze rozmiar i et felgi.
Pod taki zestaw minimum 16 cali i et 30-35. Wiem, że są artyści co i na 15 cali zakładali.
Muszę się pochwalić nową zabawką,
Kolejny etap prac prawie zakończony.
Renowacja podłogi:
Etap I
Zrywanie starej powłoki ochronnej z podwozia oraz nadkoli, uzupełnienie ubytków.
Piaskowanie trudno dostępnych miejsc.
Etap II
Mycie całej podłogi rozcieńczalnikiem + szmatka ścierna.
Odtłuszczenie całej podłogi pod nowy podkład.
Kolejność:
- 1 warstwa podkładu (szary)
- masa uszczelniająca na spawy i zgrzewy (czarny)
- 2 warstwa podkładu (szary)
Użyta chemia.
Podkład epoksydowy Interplus 356 ( szary )
Farba poliuretanowa Interthane 990 ( czarny )
Novol grafit 630 ( czarny )
Novol grafit 600 ( czarny )
Novol grafit 640
Etap II 1/2
Po dwóch grubych warstwach podkładu, kolej na poliuretan !
W czasie schnięcia spodu, z wierzchu podłogę pokryłem chlorokauczukiem.
Gdy powłoka się utwardziła zastosowałem środek Novol grafit 600 ( czarny )
Kolejnym zadaniem było zabezpieczenie profili zamkniętych Novol grafit 640
Etap III
Wyklejanie podłogi wygłuszającą matą butylową oraz pianką
C.D.N
Renowacja podłogi:
Etap I
Zrywanie starej powłoki ochronnej z podwozia oraz nadkoli, uzupełnienie ubytków.
Piaskowanie trudno dostępnych miejsc.
Etap II
Mycie całej podłogi rozcieńczalnikiem + szmatka ścierna.
Odtłuszczenie całej podłogi pod nowy podkład.
Kolejność:
- 1 warstwa podkładu (szary)
- masa uszczelniająca na spawy i zgrzewy (czarny)
- 2 warstwa podkładu (szary)
Użyta chemia.
Podkład epoksydowy Interplus 356 ( szary )
Farba poliuretanowa Interthane 990 ( czarny )
Novol grafit 630 ( czarny )
Novol grafit 600 ( czarny )
Novol grafit 640
Etap II 1/2
Po dwóch grubych warstwach podkładu, kolej na poliuretan !
W czasie schnięcia spodu, z wierzchu podłogę pokryłem chlorokauczukiem.
Gdy powłoka się utwardziła zastosowałem środek Novol grafit 600 ( czarny )
Kolejnym zadaniem było zabezpieczenie profili zamkniętych Novol grafit 640
Etap III
Wyklejanie podłogi wygłuszającą matą butylową oraz pianką
C.D.N
Ostatnio zmieniony 2015-04-27, 21:29 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.
Ehhhhh mieć czas, garaż i pieniądze........
Ryba, jesteś mistrzem. Z pasją do perfekcji.
Ryba, jesteś mistrzem. Z pasją do perfekcji.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
O kurka ! To co robisz dla tego autka wielki SZACUN !
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
powiem tak. kopara mi opadła. chciałbym kiedykolwiek zobaczyć tą prime na żywo
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób sobie to sam !
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Pawel18PL, jest pewna zależność między tanio-dobrze-szybko mianowicie jedno zawsze się wyklucza.
Jak chcemy mieć tanio i dobrze to nie będzie szybko, jak tanio i szybko to nie będzie dobrze, jak szybko i dobrze to nie będzie tanio
Jak chcemy mieć tanio i dobrze to nie będzie szybko, jak tanio i szybko to nie będzie dobrze, jak szybko i dobrze to nie będzie tanio
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- karol12049
- wiem o czym pisze
- Posty: 47
- Rejestracja: 2014-11-27, 16:06
- Lokalizacja: Lubraniec
Panowie, dzięki za miłe słowa. Staram się.
Renowacja podłogi etap III zakończony.
Zostało jeszcze grodź wykleić, ale brakło kleju.
Odebrałem również elementy przedniego zawieszenia z piaskowania, które wczoraj pokryłem pierwszą warstwą epoksydu.
W czasie schnięcia powyższych elementów zabrałem się za robienie adapterów pod przednie hamulce.
C.D.N
Renowacja podłogi etap III zakończony.
Zostało jeszcze grodź wykleić, ale brakło kleju.
Odebrałem również elementy przedniego zawieszenia z piaskowania, które wczoraj pokryłem pierwszą warstwą epoksydu.
W czasie schnięcia powyższych elementów zabrałem się za robienie adapterów pod przednie hamulce.
C.D.N
fabryki powinny sie od Ciebie uczyc
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Tą srebrną P10 w tle to chyba znam
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Fabryka by poszła z torbami gdyby się tak auta produkowalomajchrzok pisze:fabryki powinny sie od Ciebie uczyc
po pierwsze antukorozja
po drugie dokładność
po trzecie brak cięć budżetowych
Ostatnim czasem widzę przebudzenie w temacie - fajnie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice