Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2015-03-04, 10:47

Kiedyś patrzyłem, to te zaciski mają rozstaw śrub w jarzmie 150mm (tutaj Ryba może sprostować jakby co), w P11 jest 100. P&P nie wejdzie.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2015-03-04, 13:09

Hej,
Arias, masz racje ;)

Podczas prac gdy zdecydowałem o poszerzeniu nadkoli w primerze, była perspektywa większej felgi.
W pierwszej opcji była 16 cali, jednak zastanowiłem się i stwierdziłem że to mało.
Więc wybór padł na JP JR3 17 cali, to z kolei nakręciło spiralę. Wpada tarczy 324x28, przy zacisku z alfy 166 V 6. Z pewnością z przednimi jak i tylnymi zaciskami będę musiał zrobić adaptery. Tarcze przewiercić z 5 na 4 śruby itp...

Piotrek_10243 trudno mi odpowiedzieć na Twoje pytanie. Wszystko od siebie jest zależne. Jeśli chcesz pozostać na seryjnej tarczy 280x22 to najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest zainstalowanie przednich zacisków również 4 tłokowych z 200sx s14, mówię o tych żeliwnych są ciężkie, ale swoją rolę wypełniają. Ceny są różne. Zestaw jest P&P - zakładasz i jedziesz. Taki zestaw ostatnio sprzedałem z tarczami EBC 280x30 za 700 zł. Pozostaje jeszcze rozmiar i et felgi.
Pod taki zestaw minimum 16 cali i et 30-35. Wiem, że są artyści co i na 15 cali zakładali.


Muszę się pochwalić nową zabawką,

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2015-03-04, 13:43

Jedna ważna rzecz kupiłeś dedykowane pod p10 czy jakaś rzeźbę masz z zawiasem!?
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-03-04, 13:44

Ryba, a zaciski z 300zx nie sa identyczne jak w S14? Sa lzejsze, ale czy podejda dokladnie tak samo jak z S14?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2015-03-04, 14:33

HakeN, Dedykowane
Kwietas, tak, jedne są żeliwne drugie aluminiowe i oba zaciski są P&P do Primery.

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-03-04, 14:40

W 300ZX są 2 rodzaje w TT są pod tarcze o grubości 30 mm a w N/A pod tarcze 26 mm i z tego co wiem te od na lepiej pasują do p11 bo zacisk mniej odstaje od tarczy i felga wchodzi bez dystansu.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-03-04, 16:04

Ostatnie pytanie i koniec OT. :) W N16 w serii mam tarcze 280 (jak bede w domu to sprawdze, czy to identyczna tarcza jak w P11) i ciekawe czy wlasnie tez bedzie pasowac p&p.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2015-03-04, 16:06

Kwietas, najważniejszą rzeczą jest osadzenie tarczy oraz rozstaw mocowań zacisku na zwrotnicy

SPOKOjny
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2012-07-21, 08:36
Lokalizacja: małopolska

Post autor: SPOKOjny » 2015-03-04, 17:32

widzę że project leci na gruuuuuubo :mrgreen: śledzę temat panie Ryba i co news to lepszy,oby tak dalej ;-) more foto by się przydało jedynie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2015-04-27, 20:22

Kolejny etap prac prawie zakończony.

Renowacja podłogi:

Etap I

Zrywanie starej powłoki ochronnej z podwozia oraz nadkoli, uzupełnienie ubytków.
Piaskowanie trudno dostępnych miejsc.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Etap II

Mycie całej podłogi rozcieńczalnikiem + szmatka ścierna.
Odtłuszczenie całej podłogi pod nowy podkład.
Kolejność:
- 1 warstwa podkładu (szary)
- masa uszczelniająca na spawy i zgrzewy (czarny)
- 2 warstwa podkładu (szary)

Użyta chemia.

Podkład epoksydowy Interplus 356 ( szary )
Farba poliuretanowa Interthane 990 ( czarny )
Novol grafit 630 ( czarny )
Novol grafit 600 ( czarny )
Novol grafit 640

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Etap II 1/2

Po dwóch grubych warstwach podkładu, kolej na poliuretan !
W czasie schnięcia spodu, z wierzchu podłogę pokryłem chlorokauczukiem.
Gdy powłoka się utwardziła zastosowałem środek Novol grafit 600 ( czarny )
Kolejnym zadaniem było zabezpieczenie profili zamkniętych Novol grafit 640

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Etap III

Wyklejanie podłogi wygłuszającą matą butylową oraz pianką

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

C.D.N
Ostatnio zmieniony 2015-04-27, 21:29 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-04-27, 21:16

Lepiej jak fabryka :D

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-04-27, 21:34

ciekawe kiedy ją zacznie brac :D
w 2034 ? :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-04-27, 21:54

Ehhhhh mieć czas, garaż i pieniądze........

Ryba, jesteś mistrzem. Z pasją do perfekcji.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2015-04-27, 22:26

Ehh,blacha zabezpieczona do końca swiata :roll:
jestem pod mega wrażeniem,samozaparcia,ogromu pracy i chęci z oodrestaurowywania auta z duszą 8-)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
falbinho
fanatyk nissana
Posty: 392
Rejestracja: 2009-12-09, 23:56
Lokalizacja: Marki/Wyszków

Post autor: falbinho » 2015-04-27, 22:58

O kurka ! To co robisz dla tego autka wielki SZACUN !
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D

viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2015-04-28, 16:19

auto jest robione w 100%pro , zero dziechty . Efekt w realu mega. A to jeszcze nie koniec sporo niespodzianek przed wami. Pozdro
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2015-04-28, 16:37

powiem tak. kopara mi opadła. chciałbym kiedykolwiek zobaczyć tą prime na żywo :shock:

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2015-04-28, 17:16

Chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób sobie to sam ! ;)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2015-04-28, 18:34

fap fap fap ;) zebym ja kiEdys dozyl czegos takiego ;)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-04-28, 18:44

Pawel18PL, jest pewna zależność między tanio-dobrze-szybko mianowicie jedno zawsze się wyklucza.

Jak chcemy mieć tanio i dobrze to nie będzie szybko, jak tanio i szybko to nie będzie dobrze, jak szybko i dobrze to nie będzie tanio :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
karol12049
wiem o czym pisze
Posty: 47
Rejestracja: 2014-11-27, 16:06
Lokalizacja: Lubraniec

Post autor: karol12049 » 2015-04-28, 19:16

Marzę o takim ogarnięciu budy :roll: Można tylko pozazdrościc chęci poświecenia "dużej" ilości czasu no i efektu, który jest powalający! :mrgreen:

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2015-04-29, 21:29

Noo, to to ja lubię, to to ja rozumiem ;-)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2015-05-01, 10:33

Panowie, dzięki za miłe słowa. Staram się.

Renowacja podłogi etap III zakończony.

Zostało jeszcze grodź wykleić, ale brakło kleju.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Odebrałem również elementy przedniego zawieszenia z piaskowania, które wczoraj pokryłem pierwszą warstwą epoksydu.

Obrazek

Obrazek

W czasie schnięcia powyższych elementów zabrałem się za robienie adapterów pod przednie hamulce.

Obrazek

C.D.N

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2015-05-01, 11:11

fabryki powinny sie od Ciebie uczyc :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2015-05-01, 19:36

Ryba mega robota!!!! 8-) miło popatrzeć ;-)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-01, 20:07

Tą srebrną P10 w tle to chyba znam :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-05-01, 20:20

majchrzok pisze:fabryki powinny sie od Ciebie uczyc
Fabryka by poszła z torbami gdyby się tak auta produkowalo
po pierwsze antukorozja
po drugie dokładność
po trzecie brak cięć budżetowych

Ostatnim czasem widzę przebudzenie w temacie - fajnie :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2015-05-01, 23:44


Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-05-02, 07:37


primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2015-05-02, 20:24

janusz pisze:Tą srebrną P10 w tle to chyba znam :]
Toż to moj sprzęcior :)
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”