[ Skyline] Żabia Exa z CA18DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
gr8 ale cieszą takie wiadomości
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
sznikers99, chcesz szukać innych samochodów w lesie?
Ale na poważnie, to dobra wiadomość! Napisz tylko jeszcze w jakim stanie wróciła do Ciebie. No i czekamy na jeszcze jeden post mówiący o tym, że znaleziono sprawcę/sprawców.
Pozdrawiam
Ale na poważnie, to dobra wiadomość! Napisz tylko jeszcze w jakim stanie wróciła do Ciebie. No i czekamy na jeszcze jeden post mówiący o tym, że znaleziono sprawcę/sprawców.
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Cieszę się, że auto zostało odnalezione. Opisz później w jakim stanie aktualnie jest mam nadzieję, że nie narobili zbyt wielkich szkód jednak policja potrafi jeszcze coś znaleźć...
Dobre zabezpieczenie przeciw kradzieżą teraz założ.
Dobre zabezpieczenie przeciw kradzieżą teraz założ.
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
- kermit zaba
- wiem o czym pisze
- Posty: 66
- Rejestracja: 2011-11-23, 21:27
- Lokalizacja: EZG
- kermit zaba
- wiem o czym pisze
- Posty: 66
- Rejestracja: 2011-11-23, 21:27
- Lokalizacja: EZG
No nareszcie jakieś wieści Z tego co już zdązyłem się dowiedzieć to panewki to stały problem CA18DE dlatego u siebie chyba zamontuje jednak 1,6 ale dopiero jak ten mój się skończy. chociaż znalazłem gościa który twierdzi że wsadzi mi do exy SR20DE Jak zaczniesz grzebać i bedzie Ci się chciało to rób dokładną dokumentację zdjęciową bo prędzej czy później czeka mnie to samo obecnie prowadzę negocjacje cenową z właścicielem innej exy i zobaczymy czy nie bedę brał drugiej
- kermit zaba
- wiem o czym pisze
- Posty: 66
- Rejestracja: 2011-11-23, 21:27
- Lokalizacja: EZG
Obawiam się, że panewki to problem właścicieli niedbających o olej, a nie samego silnika. Może i ma on słabe smarowanie wału, ale jak sprawdzasz poziom i zalewasz dobrą oliwą to nic Ci się nie obróci, żebyś nawet bardzo chciał.
CA18DE i CA16DE mają ten sam dół, oczywiście z innymi średnicami cylindrów. Różnice pojawiają się przy DET bo one mają dodatkowy natrysk oleju na denko tłoka no i inne tłoki.
U siebie chciałem mieć specyfikację fabryczną, dlatego wybór padł na CA18DE.
Jeżeli Ci na tym nie zależy to bierz SR, więcej mocy no i przede wszystkim dostępność części ogromna.
O zdjęcia się nie martw, będę wspierać materiałami, serwisówkami i dobrym słowem
Zapytaj jeszcze tego gościa czy ogarnie Ci wiązkę, bo tutaj dopiero zaczyna się zabawa
Powodzenia!
CA18DE i CA16DE mają ten sam dół, oczywiście z innymi średnicami cylindrów. Różnice pojawiają się przy DET bo one mają dodatkowy natrysk oleju na denko tłoka no i inne tłoki.
U siebie chciałem mieć specyfikację fabryczną, dlatego wybór padł na CA18DE.
Jeżeli Ci na tym nie zależy to bierz SR, więcej mocy no i przede wszystkim dostępność części ogromna.
O zdjęcia się nie martw, będę wspierać materiałami, serwisówkami i dobrym słowem
Zapytaj jeszcze tego gościa czy ogarnie Ci wiązkę, bo tutaj dopiero zaczyna się zabawa
Powodzenia!
- kermit zaba
- wiem o czym pisze
- Posty: 66
- Rejestracja: 2011-11-23, 21:27
- Lokalizacja: EZG
Quattro daję okejkę
Jak już się pomądrowałem, to może napiszę co pod maską stuka:
W sobotę Wymieniłem uszczelniacz wału, 8h w błocie po kostki pod gołym niebem, więc jak widać robota dla każdego
Przyczyną wszelkiego zła panującego pod maską była.... uszkodzona podkładka pod kołem zębatym rozrządu. Podczas zdejmowania koła została wygięta i tak długo tarła o uszczelniacz, aż przetarła. Później kradzież, sucho w misce no i panewka out.
Na chwilę obecną odłożyłem w czasie szlify na wale i ciszę się jazdą, ale na początku 2015 zaczynamy puzzle od nowa...
Jak już się pomądrowałem, to może napiszę co pod maską stuka:
W sobotę Wymieniłem uszczelniacz wału, 8h w błocie po kostki pod gołym niebem, więc jak widać robota dla każdego
Przyczyną wszelkiego zła panującego pod maską była.... uszkodzona podkładka pod kołem zębatym rozrządu. Podczas zdejmowania koła została wygięta i tak długo tarła o uszczelniacz, aż przetarła. Później kradzież, sucho w misce no i panewka out.
Na chwilę obecną odłożyłem w czasie szlify na wale i ciszę się jazdą, ale na początku 2015 zaczynamy puzzle od nowa...
- kermit zaba
- wiem o czym pisze
- Posty: 66
- Rejestracja: 2011-11-23, 21:27
- Lokalizacja: EZG
Witam,
Najważniejsze jest to, że autko zostało odnalezione i naprawione będzie. Nie ważne w jakich warunkach widzę, że blacharsko Exa też trochę oberwała...
Najważniejsze jest to, że autko zostało odnalezione i naprawione będzie. Nie ważne w jakich warunkach widzę, że blacharsko Exa też trochę oberwała...
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
- kermit zaba
- wiem o czym pisze
- Posty: 66
- Rejestracja: 2011-11-23, 21:27
- Lokalizacja: EZG
- kermit zaba
- wiem o czym pisze
- Posty: 66
- Rejestracja: 2011-11-23, 21:27
- Lokalizacja: EZG
Ustawienie? Nie wiem... Aparat mam przekręcony prawie na max, bo inaczej strzela w dolot i mocy nie ma. Świec były wymieniane dwa razy, moduł raczej ok, cewki... No właśnie, cholera wie jak to sprawdzić. Na pewno odsunę moduł od głowicy, bo podobno lubią się grzać i przegrzewać.
Obstawiam zapłon, bo na benzynie nie strzela, a na gazie strzela, po mimo regulacji.
Obstawiam zapłon, bo na benzynie nie strzela, a na gazie strzela, po mimo regulacji.
- kermit zaba
- wiem o czym pisze
- Posty: 66
- Rejestracja: 2011-11-23, 21:27
- Lokalizacja: EZG
Dzieńdobry!
U mnie zastój, a właściwie degradacja. Z silnikiem coraz to nowsze problemy, na chwilę obecna nawet nie chce mi się opisywać tych kombinacji. Pod wpływem powyższych zdarzeń planuję doprowadzić osprzęt silnika do pełnego CA18, bo z wcześniejszych moich relacji widać, że jest okrutnie skundlony. Zacznę od wywalenia wiązki silnika i komputera, później wymienię parę czujników, poskładam wiązkę do CA18 i zamontuję. Jak znowu będzie problem, to ja już nie wiem... Chyba tylko Australia i fabrycznie nowa elektronika mnie ratuje.
A żeby nie było, że jest nudno to proszę zerknąć szanowna widownio:
^Industrialne rodzinne strony
^Bytom
^Chorzów
^miCClo Rajd cz.1
^miCClo Rajd cz.2
^miCClo Rajd cz.3
^miCClo Rajd cz.ulubiona
^miCClo Rajd cz.znajdź Exę
^miCClo Rajd cz.znajdź Exę
Po mimo tego, że silnik żyje własnym życiem trzepiemy sporo kilometrów, ostatnio nawet bez dachu. Płyny są ok, temperatura też, wycieków brak więc krzywda się nikomu nie dzieje. No może poza moim zdrowiem psychicznym.
Przy okazji pozdrawiam Driverów tych cudów zaobserwowanych w Gdyni:
Piękne maszyny, utrzymane w świetnym stanie! Panie/Panowie, utwierdziliście mnie w przekonaniu, że Gdynia to moje miejsce na ziemi i pora się tam wyprowadzić
~wegorz, tylko ogarnij, czy to kompletny CA18DE, a nie jakiś wynalazek. Z tego co ja zdarzyłem zauważyć to z zewnątrz 16 od 18 można rozpoznać po lambdzie (CA16-3piny, CA18-1pin) i czujniku położenia przepustnicy(CA16 1gniazdo 3-pinowe, CA18 2gniazda 3-pinowe). No chyba, że ma zdjętą czapkę, to zmierz suwmiarką cylinder
U mnie zastój, a właściwie degradacja. Z silnikiem coraz to nowsze problemy, na chwilę obecna nawet nie chce mi się opisywać tych kombinacji. Pod wpływem powyższych zdarzeń planuję doprowadzić osprzęt silnika do pełnego CA18, bo z wcześniejszych moich relacji widać, że jest okrutnie skundlony. Zacznę od wywalenia wiązki silnika i komputera, później wymienię parę czujników, poskładam wiązkę do CA18 i zamontuję. Jak znowu będzie problem, to ja już nie wiem... Chyba tylko Australia i fabrycznie nowa elektronika mnie ratuje.
A żeby nie było, że jest nudno to proszę zerknąć szanowna widownio:
^Industrialne rodzinne strony
^Bytom
^Chorzów
^miCClo Rajd cz.1
^miCClo Rajd cz.2
^miCClo Rajd cz.3
^miCClo Rajd cz.ulubiona
^miCClo Rajd cz.znajdź Exę
^miCClo Rajd cz.znajdź Exę
Po mimo tego, że silnik żyje własnym życiem trzepiemy sporo kilometrów, ostatnio nawet bez dachu. Płyny są ok, temperatura też, wycieków brak więc krzywda się nikomu nie dzieje. No może poza moim zdrowiem psychicznym.
Przy okazji pozdrawiam Driverów tych cudów zaobserwowanych w Gdyni:
Piękne maszyny, utrzymane w świetnym stanie! Panie/Panowie, utwierdziliście mnie w przekonaniu, że Gdynia to moje miejsce na ziemi i pora się tam wyprowadzić
~wegorz, tylko ogarnij, czy to kompletny CA18DE, a nie jakiś wynalazek. Z tego co ja zdarzyłem zauważyć to z zewnątrz 16 od 18 można rozpoznać po lambdzie (CA16-3piny, CA18-1pin) i czujniku położenia przepustnicy(CA16 1gniazdo 3-pinowe, CA18 2gniazda 3-pinowe). No chyba, że ma zdjętą czapkę, to zmierz suwmiarką cylinder
kermit zaba, zapraszamy do Gdyni jest tutaj całkiem spoko
co do tych aut napotkanych w Gdyni to 300 ZX widze pierwszy raz , a sunnego już wyczaiłem raz czy dwa jakiś miesiąc temu a teraz nie mogę go wyczaić żeby zostawić ofertę
co do tych aut napotkanych w Gdyni to 300 ZX widze pierwszy raz , a sunnego już wyczaiłem raz czy dwa jakiś miesiąc temu a teraz nie mogę go wyczaić żeby zostawić ofertę
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
- kermit zaba
- wiem o czym pisze
- Posty: 66
- Rejestracja: 2011-11-23, 21:27
- Lokalizacja: EZG