[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
a możecie podesłać mi tylko na pw schemat jak podłączyć sterowanie zapłonem ?:)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Od razu odpalasz na 370??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No i pierwsze kręcenie i.....dupa Puszcza oring na wtryskiwaczu, zjeździłem pół śląska łącznie z serwisami Nissana.....Znalazłem http://www.passerotti.com.pl gumek garść zakupiona zaraz idę składać do kupy gada i palimy
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Ad@mus , Arias ja to wiem, tylko jaki kabelek wpiąć w ecuM a jaki w aparat zapłonowy jak go poprowadzić bo chce sam sie zapłonem po bawić, tak jak Ad@mus napisał , dać z łapy na maksa i potem zebrać trochę ecuM
Arias i co zagadał?:) będziesz hamował wersję n/a ?:)
Arias i co zagadał?:) będziesz hamował wersję n/a ?:)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Trochę mnie myli opis masz 370 side feedy czy Topy?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Wtryskiwacze topfeedy, niestety Primera nie gada obraziła się i nie wiem o co kaman, paliwo jest iskra jest, kręci nie pali Wypiąłem Ecum wsadziłem mostki i dalej nic.
Jak już zagada to hamował N/A nie będę, bo po co.
Jak już zagada to hamował N/A nie będę, bo po co.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
kompa masz starego? czyli NATS odpada, sprawdź napięcie na listwie wtryskowej może jest za małe i nie puszcza paliwa z wtrysków mimo tego że pompa podaje..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Wyjmij wtryski i sprawdz oringi na nich. Jak beda pekniete tez bedzie ci zalewac auto. Zanim zaczniesz kopac na grubo sprawdz podstawowe tematy.
Jak to ci nic nieda to wez miernik i sprawdz sterowanie poszczegulnymi wtryskami jak ida na ecu. Ty miales tam gazoline moze to ma jakis wplyw. Wyeliminuj najprostrze sprawy zanim narobisz sobie nie potrzebnej roboty.
Jak to ci nic nieda to wez miernik i sprawdz sterowanie poszczegulnymi wtryskami jak ida na ecu. Ty miales tam gazoline moze to ma jakis wplyw. Wyeliminuj najprostrze sprawy zanim narobisz sobie nie potrzebnej roboty.
Ostatnio zmieniony 2014-10-14, 06:57 przez Nismo_Man, łącznie zmieniany 1 raz.
Oringi wymienione. Gadzina pali, chodzi dość równo, ale klepie jak diesel i tyrkota przy przyspieszania między 1000-2500rpm. Na razie nie wiem co jest, Ryba podsunął myśl, że albo rozrząd przeskoczył, albo popychacze są zapowietrzone, ale wtedy będę reklamował usługę bo głowica miała być "do założenia na samochód". Jutro zrzucam dekiel zobaczymy co w trawie piszczy, bo już byłem cały happy, a tu zonk.
[ Dodano: 2014-10-15, 22:05 ]
Coś tam ogarnięte.
Zrzuciłem dekiel zaworów, rozrząd jest ok, bynajmniej tak sugerują cechy, napinacz wysunięty mniej niż centymetr. Udało mi się bez demontażu wałków wyjąć popychacze i je wypróżnić, dziwne bo 2 popychacze były puste(miękkie). Po złożeniu wszystkiego do kupy, zaklekotał jak traktor, po czym zaczął cichnąć, obecnie dalej klekocze ale nieco ciszej niż wcześniej, mam nadzieję że się to uspokoi po czasie. Po za tym chodzi równo elegancko przyspiesza, skrzynia jest rewelacyjna, krótki skok lewarka i bardzo precyzyjnie biegi wchodzą. Docieram GT'ka, nie przekraczam 4000rpm, nie butuje, śmigam na Motulu 10W40 Synergie 6100.
[ Dodano: 2014-10-15, 22:07 ]
Chciałbym jeszcze dodać, że dziękuję serdecznie wszystkim, którzy mnie wspierają w projekcie i odbierają setki telefonów z zapytaniami
[ Dodano: 2014-10-15, 22:05 ]
Coś tam ogarnięte.
Zrzuciłem dekiel zaworów, rozrząd jest ok, bynajmniej tak sugerują cechy, napinacz wysunięty mniej niż centymetr. Udało mi się bez demontażu wałków wyjąć popychacze i je wypróżnić, dziwne bo 2 popychacze były puste(miękkie). Po złożeniu wszystkiego do kupy, zaklekotał jak traktor, po czym zaczął cichnąć, obecnie dalej klekocze ale nieco ciszej niż wcześniej, mam nadzieję że się to uspokoi po czasie. Po za tym chodzi równo elegancko przyspiesza, skrzynia jest rewelacyjna, krótki skok lewarka i bardzo precyzyjnie biegi wchodzą. Docieram GT'ka, nie przekraczam 4000rpm, nie butuje, śmigam na Motulu 10W40 Synergie 6100.
[ Dodano: 2014-10-15, 22:07 ]
Chciałbym jeszcze dodać, że dziękuję serdecznie wszystkim, którzy mnie wspierają w projekcie i odbierają setki telefonów z zapytaniami
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
No i pierwsze bóle się pojawiają Dziś przy wymianie oleju na Valvo VR1 10W60, zauważyłem kilka kropek oleju pod samochodem, zaglądam pod auto, a tam zarzygana cała pokrywa rozrządu i inne elementy przy okazji Okazało się że przepuszcza zimmering na pompie oleju, do tego wydaje mi się, że pompa tak jakby trochę hałasuje ? Możliwe że za malo splanowałem pompę i działa pod naciskiem Pompa weszła z małymi problemami, gumowy młotek i tyle.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
No robi i w sumie może jestem przewrażliwiony Może to tylko ten cholerny zimmer puszcza, a reszta jest ok. Ale potencjalnie gdybym za mało splanował pompę oleju to może ją rozwalić w środku Czy śruby mocujące ją wystarczająco centrują
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Spod pokrywy rozrzadu bardzo często cieknie jak bedziesz uszczelniał to napaćkaj silikonu między głowica a pokrywa na zew.
Ostatnio zmieniony 2014-11-08, 22:01 przez killer2000, łącznie zmieniany 1 raz.
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
ale mi cieknie simmernig, ewidentnie widać jak na odpalonym silniku obracające się koło pasowe wyciąga kropelkę co jakiś czas i ją wyrzuca dalej np na pasek
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
nie uszkodziłeś go przy wkładaniu,albo jakieś uszkodzenie jest na wałku,hm gdybyś zakładał drugi to jeżeli jest taka sprężynka na nim weź o ile to możliwe skręć ją ciasniej z dwa trzy obroty,ja tak robiłem w nx na wale jak ciekło na nowym i pomogło.no chyba że masz takie ciśnienie coś że przepuszcza tym simerem.
Ale skąd to ciśnienie, odmę mam normalnie odetkaną, tylko ten druciak w niej jest. W sobotę się biorę za to, zobaczymy o co kaman, uszczelnienie Corteco dawał, co zawsze, pierwszy raz mi się zdarzyło, żeby przepuszczał.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
To wywal obecny simering, nastepnie jak go wyjmiesz dokladnie poogladaj czy niema zadry pomiedzy nim a walem. Czasami wiele nie trzeba i cieknie. Nawet jak niema to przejedz papierem wodnym 2000.
Wsadzaj nowy i po temacie. Czasami sie zderza najlepszym przy wymianie uszczelniacza go uszkodzic to jest tak delikatne badziewie ze wiele nie trzeba. Nie rozbieraj nic wiecej bo to bezsensu.
Wsadzaj nowy i po temacie. Czasami sie zderza najlepszym przy wymianie uszczelniacza go uszkodzic to jest tak delikatne badziewie ze wiele nie trzeba. Nie rozbieraj nic wiecej bo to bezsensu.
Walczyc Trzeba Zawsze Do Konca.... Jak Zwykle Maximum Atak.
No zobaczymy w praniu, oczywiście najpierw tak zrobię, że ściągnę stary simmer i zobaczę czy coś na nim jest nie tak. Cieknie od strony koła pasowego, ale te było dokładnie czyszczone, bo staczałem kilka milimetrów, żeby pompe z VE założyć.
Mam obawy, bo jak wspomniałem pompe miałem ciężko wsadzić, ale nie chciałem jej zbyt dużo podcinać, bo ostatnim razem jak wkładałem pompe to mi pękła obudowa przy dokręcaniu jej do głowicy. Teraz dokładnie to włożyłem cienką blaszkę między pompe a uszczelkę głowicy, nałożyłem pompe na lekko wysunięty dystans na wale i dobiłem delikatnie młotkiem i wyciągnąłem blaszkę. Śrubki powkręcałem i tyle. Stąd moje pytanie czy jest możliwość, że pompa siedzi zbyt ciasno
Mam obawy, bo jak wspomniałem pompe miałem ciężko wsadzić, ale nie chciałem jej zbyt dużo podcinać, bo ostatnim razem jak wkładałem pompe to mi pękła obudowa przy dokręcaniu jej do głowicy. Teraz dokładnie to włożyłem cienką blaszkę między pompe a uszczelkę głowicy, nałożyłem pompe na lekko wysunięty dystans na wale i dobiłem delikatnie młotkiem i wyciągnąłem blaszkę. Śrubki powkręcałem i tyle. Stąd moje pytanie czy jest możliwość, że pompa siedzi zbyt ciasno
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Nie bardzo kumam co ty "PODCINALES". Ale generalnie pompa ciezko siada w swoje miejsce docelowe i trzeba ja deczko zachecic panem mlotkowskim.
Jak ci wali z uszczelniacza to go wymien. Ja mam inne pytanie.
Uszczelniacz wbijales jak pompa byla zamontowana juz na bloku czy najpierw w pompe? Bo to wiele wyjasni.
Jezeli najpierw w pompe potem w silnik to prosta sprawa przy wbijaniu i szarpaniu sie z pompa uszczelniacz na 100% o cos zawadzil delikatnie w przypadku tego gowna wiele nie trzeba i jest po temacie.
Jak ci wali z uszczelniacza to go wymien. Ja mam inne pytanie.
Uszczelniacz wbijales jak pompa byla zamontowana juz na bloku czy najpierw w pompe? Bo to wiele wyjasni.
Jezeli najpierw w pompe potem w silnik to prosta sprawa przy wbijaniu i szarpaniu sie z pompa uszczelniacz na 100% o cos zawadzil delikatnie w przypadku tego gowna wiele nie trzeba i jest po temacie.
Walczyc Trzeba Zawsze Do Konca.... Jak Zwykle Maximum Atak.
Planowałem blok, to i pompę musiałem trochę splanować. Faktycznie simmer włożyłem w wolną pompę.
W sobotę się wszystko wyjaśni.
[ Dodano: 2014-11-16, 06:01 ]
Simmer wymieniony, okazało się, że to koło pasowe tarło po nim, dołożyliśmy jeszcze jedną podkładkę dystansową i zobaczymy co będzie.
[ Dodano: 2014-11-17, 21:31 ]
Cholera nie wytrzymam, nie chce ktoś kupić mojego projektu Normalnie ręce opadają....pękła półoś, zewnętrzna prawa, zaraz przy frezie....teraz nawet nie wiem jak wyjąć z wewnętrznego przegubu to co mi zostało w środku.....dodam, że ta półoś była wymieniana 3 lata temu
W sobotę się wszystko wyjaśni.
[ Dodano: 2014-11-16, 06:01 ]
Simmer wymieniony, okazało się, że to koło pasowe tarło po nim, dołożyliśmy jeszcze jedną podkładkę dystansową i zobaczymy co będzie.
[ Dodano: 2014-11-17, 21:31 ]
Cholera nie wytrzymam, nie chce ktoś kupić mojego projektu Normalnie ręce opadają....pękła półoś, zewnętrzna prawa, zaraz przy frezie....teraz nawet nie wiem jak wyjąć z wewnętrznego przegubu to co mi zostało w środku.....dodam, że ta półoś była wymieniana 3 lata temu
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Z tego, co Arias napisał w temacie o modach SR20DE wynika, że jeździ i ma się dobrze
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jeździ, jeździ klekocze tylko niebawem biorę się za regulację zaworów, bo zakład który robił kapitalny remont głowicy tego nie zrobił. Zrobiłem mały bilns tego co jest i co ma być i plany mają się następująco:
Co musi być zrobione:
1.Regulacja zaworów i dopieszczenie motorowni, aby nie miała żadnej skazy jakieś chuczące lożyska pompy itd.
2.Rozebranie całej budy, ew. reperacje, konserwacja i dopieszczenie karoserii, już mnie wpienia jazda obdartym i porysowanym samochodem.
3.Upgrade hamulców, co najmniej tył 278 z lifta i przód 4-tłoki
4.kompletny wydech już pod turbo 2,5" cichy do "czasu" Choć chodzi mi po głowie zatosowanie zaworu.
5.Renowacja tapicerki wewnątrz.
6.Upgrade LPG
7.TURBO
8.Coś co pominąłem
To tak ogólnikowo, nie śpieszę się...mam czas, ważne żeby GT było na chodzie i z doskoku jak finanse i czas pozwolą będę grzebał
Pozdroo
Co musi być zrobione:
1.Regulacja zaworów i dopieszczenie motorowni, aby nie miała żadnej skazy jakieś chuczące lożyska pompy itd.
2.Rozebranie całej budy, ew. reperacje, konserwacja i dopieszczenie karoserii, już mnie wpienia jazda obdartym i porysowanym samochodem.
3.Upgrade hamulców, co najmniej tył 278 z lifta i przód 4-tłoki
4.kompletny wydech już pod turbo 2,5" cichy do "czasu" Choć chodzi mi po głowie zatosowanie zaworu.
5.Renowacja tapicerki wewnątrz.
6.Upgrade LPG
7.TURBO
8.Coś co pominąłem
To tak ogólnikowo, nie śpieszę się...mam czas, ważne żeby GT było na chodzie i z doskoku jak finanse i czas pozwolą będę grzebał
Pozdroo
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT