MODEL: Nissan Primera P11.144 HB 12.2001r
SILNIK: SR20DE
VIN: SJNFCAP11U0577330
PRZEBIEG: 231 000 z czego juz koło 6 000 moje
Kolor: Z01 (dark blue metalic/laguni metalic), tapicerka K (grey)
Wersja wyposażenia: chyba elegante, ale pewien nie jestem z vin mozna chyba odszukać
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
Naprawy/Wymiany/Seriws:
- wymina filtrów paliwa(był orginał z fabryki jeszcze), powietrza, kabinowy, olej wymiana z 10w40 na 5w40, przeczyszczenie linki ręcznego, ledwo działał, teraz jest OK
- gumowy przegub przód prawy
- środkowy i końcowy tłumik, przerdzewiał na spawach
- oring przy sprężarce od klimy i sprawdzenie układu
Modyfikacje:
- wymalowane zaciski na czerwono
- boczne kierunki wymienione na przezroczyste
- chromowane oringi pod zegary
- orginalne radio zastąpione NaviHeaven NA-7495GPS, 2 DINowa nawigacja 6,2" z radiem FM, A2DP pod telefon. Ramka nieorginalna docięta pod wymiar, szpachla do plastiku do wypełnienia szpar, niestety, że to nieorginał ramka jest odrobine za duża i ledwo wchodzi nawet po szlifie. Może ktoś miałby orginalną?
PLANY:
- wymiana drzwi tył lewy, tuż pod klamka rdza ostro się wzżarła, drzwi juz mam tylko odrobina czasu na podmiane trzeba
- wlew paliwa, chodzi mi o blache okalająca cały wlew, dziura na wylot, także do wymiany prawdopodobnie razem z rurą
- poprawki blacharskie, wginotka na przedniej masce i dachu, parkingowa wgiotka tuż pod lampą tył lewy, podwozie ładnie zagumowane do poprawki będzie guma na dnie "krateru" pod oponę pojawił się rdzawy nalot
- wymiana welurów w drzwaich na skóre, materiał już mam kolor dość mocno zbliżony, faktura odrobine inna
- wyciszenie wnętrza, ale nie na tyle żeby pomruków silnika nie słyszeć
- montaż tylnej lotki od HB, ta z sedanu mi się nie podoba, miałby ktoś? chętnie kupie
jeśli chodzi o silnik to chciałbym osiągnąć ~165KM i ~200Nm, niestety mechanik ze mnie żaden także licze na jakieś rady lub wsparcie w przyszłości ma być LPG, ale najpierw silnik podkręcić
- wycięcie katalizatora i jeśli śię nie myle, emulacja sond lambda
- nie wiem czy w poliftowych SRach też występowały niedbale zrobione kolektory wydechowe, jeśli tak to porting
- CAI
[ Primera] Nebhira
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Nebhira
.:Rogue4Life:.
Cześć.
Zaraz, zaraz, a zdjęcia gdzie? Temat bez zdjęć na tym forum się nie liczy
O podnoszeniu mocy w sr jest wiele tematów na forum
Pozdrawiam
Zaraz, zaraz, a zdjęcia gdzie? Temat bez zdjęć na tym forum się nie liczy
Jeżeli masz na myśli oryginalną ramkę pod 2DIN to nie znajdziesz. Nie występowała.nebhir pisze:Ramka nieorginalna docięta pod wymiar, szpachla do plastiku do wypełnienia szpar, niestety, że to nieorginał ramka jest odrobine za duża i ledwo wchodzi nawet po szlifie. Może ktoś miałby orginalną?
O podnoszeniu mocy w sr jest wiele tematów na forum
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Spokojnie będą wkrótce, może nawet filmik na YTZielkq pisze:Zaraz, zaraz, a zdjęcia gdzie? Temat bez zdjęć na tym forum się nie liczy
Wiem, że ni było 2DINowych ramek, chodzi mi o orginalną 1 DINową. NA allegro są nieorginały, którego mam i nie pasują za dobrze.Jeżeli masz na myśli oryginalną ramkę pod 2DIN to nie znajdziesz. Nie występowała.
[ Dodano: 2014-09-30, 16:10 ]
1.09 brałem udział w wypadku, auto dostało strzała w tyłek, podłoge z tyłu wygieło we wszystkich kierunkach, drzwi prawe sie do końca nie domykają, także naciąganie tego nie daje gwarancji że będzie prosty . Jeśli ktoś potrzebuje jakieś części czekam na PW do 4.10 br później auto jedzie na szrot
Przy okazji poszukuje kolejnej p11.144 hb i SRem
.:Rogue4Life:.