[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Mam takie same klemy i powiem że są nie zabardzo szybko robią się zasniedziale i co gorsza wszystko tworzy się od spodu że od góry nic nie widać,radzę kontrolawać lub spróbować posmarować wazeliną techniczną.
blabla widziałeś już mojego Nissana
Podstawka pod aku tam jest i za Chiny nie chciało inaczej wejść. Za gumę to podziękowania należą się Niewinnej Dzięki temu kable nie leżą w nieładzie no i czyściej jestyapko pisze: Szkoda że pociąłeś gume, ale jak rozumiem inaczej nie dało się wsadzić baterii
Co do klem to jak ktoś ma taki czerwony plastik od serii to przygarnę
bombel, teraz możesz używać samochodu do wożenia ziemniaków na rynek na sprzedaż
ponad 6 mm średnicy, a oryginalny ile ma?DubSon pisze:Sprawuje się dobrze? Kabel nie robi się gorący?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Takie coś pasuje na seryjną klemę:bombel pisze:Co do klem to jak ktoś ma taki czerwony plastik od serii to przygarnę
http://allegro.pl/oslona-klemy-plus-plu ... 25015.html
pozdr. Kamil
Tradycyjnie Primera zdechła. Ponieważ nie mam siły by ją ratować, to jest na sprzedaż. Do zrobienia jest pekniety 4 tłok. Więcej info: viewtopic.php?p=352133&highlight=#352133
Rozważę każdą sensowną propozycję
Rozważę każdą sensowną propozycję
bombel, nie poddawaj się...
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Szkoda że tak się stało Bartek...
Ale w większość TurboWozów tak się to właśnie kończy...
Współczuję...
Bombel zakup wolnossaka Nissana Altimę lub Infiniti G35 w sedanie - moc będzie podobna... tylko bezawaryjność większa... a na rodzinny dupowóz jak znalazł...
Ale w większość TurboWozów tak się to właśnie kończy...
Współczuję...
Bombel zakup wolnossaka Nissana Altimę lub Infiniti G35 w sedanie - moc będzie podobna... tylko bezawaryjność większa... a na rodzinny dupowóz jak znalazł...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
Bombel nie poddawaj się ! na spokojnie zdejmij głowę oceń szkody i wtedy podejmij decyzję !
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Ja już podjąłem decyzję.
Dla przyszłego właściciela polecam kupić: http://www.tomson.com.pl/product-pol-17 ... 8-5-1.html
Do tego 1000 PLN na wymianę i będzie hulać
Dla przyszłego właściciela polecam kupić: http://www.tomson.com.pl/product-pol-17 ... 8-5-1.html
Do tego 1000 PLN na wymianę i będzie hulać
bombel, jak tak śledziłem temat, to na prawdę szkoda Twoich nerw, czasu i pieniędzy, które poszły w to auto. Wiadomo, rzecz nabyta, to i można się jej pozbyć, lecz to auto jest tak jakby wpisane razem z Tobą w historię klubu.
W tym roku pierwszy raz na żywo zobaczyłem auto, na prawdę utrzymane w niesamowitym stanie.
W tym roku pierwszy raz na żywo zobaczyłem auto, na prawdę utrzymane w niesamowitym stanie.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
następca czeka http://otomoto.pl/nissan-bluebird-prawd ... 39083.htmlbombel pisze:Ja już podjąłem decyzję.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Klamoty były dobrze dobrane...foo pisze:Zrób porządny silnik, poskładany na słusznych klamotach, a nie co kwartał kanał. Dopnij swego w końcu co?
Zresztą seryjny SR20VE po prawidłowym zestrojeniu znosi 330KM, Lukasz tyle miał i silnik nie oddał Limon do tej pory go męczy fakt że w wolnossaku, no i kolega Owadobójca któremu dwa lata temu zeswapowaliśmy SR20VET + dołożyliśmy Chińskie turbo lata do tej pory, a katują sprzęt znacznie mocniej niż tylko na odcinku 1/4 mili, jedyne co w aucie zajeździli to sprzegło ACT...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
To co zawiodło wobec tego? Strojenie? Sunny z 400kg lżejszy, to i dużo lżej ma motorownia, no ale choćby nawet. Jak nie stroiciel zawiódł, nie graty to co - nie szanowanie wozu i użytkowanie jakieś chore? Wygląda na to, że zrobienie turbo primery, która pojeździ - to ciężki temat.
Szkoda tego projektu
Szkoda tego projektu
bombel, współczuje Ci i rozumiem Twoją decyzję, naprawdę masz pecha
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Gdyby graty były dobrze dobrane i wszystko zrobione na 100% od początku do końca to silnik nie poddałby się tak łatwo.
Szczerze to moim zdaniem moc nie zachwyciła w tym setupie a kolejna awaria tego typu przy zaledwie 285KM to totalna porażka. Z tego co wiem to traktowałeś auto jak jajko w obawie przed ponowna awarią (która i tak miała miejsce) więc bezawaryjność można ocenić jako poniżej miernoty. Aż strach pomyśleć co byłoby gdyby był atak na 300KM z plusem...
Współczuję panie Bombel i nie dziwie się, że masz dosyć bo włożyłeś mnóstwo serca i kasy w to auto a tu taka dupa. Szału dostałbym na twoim miejscu. Wniosek taki, że primera DE+T lub VE+T to nieporozumienie oraz strata czasu i pieniędzy.
Szczerze to moim zdaniem moc nie zachwyciła w tym setupie a kolejna awaria tego typu przy zaledwie 285KM to totalna porażka. Z tego co wiem to traktowałeś auto jak jajko w obawie przed ponowna awarią (która i tak miała miejsce) więc bezawaryjność można ocenić jako poniżej miernoty. Aż strach pomyśleć co byłoby gdyby był atak na 300KM z plusem...
Współczuję panie Bombel i nie dziwie się, że masz dosyć bo włożyłeś mnóstwo serca i kasy w to auto a tu taka dupa. Szału dostałbym na twoim miejscu. Wniosek taki, że primera DE+T lub VE+T to nieporozumienie oraz strata czasu i pieniędzy.
Ostatnio zmieniony 2014-06-23, 17:41 przez lordkain, łącznie zmieniany 1 raz.
lordkain, chyba za wcześnie na wydawanie podobnych osądów? Tak budowany silnik mogą zabić też za wolne obroty i brak smarowania na nich...
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005