Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
MichałB86
fanatyk nissana
Posty: 801
Rejestracja: 2009-12-17, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MichałB86 » 2014-04-11, 20:08

Dobrze to teraz wygląda. No i ten porządek ;-)

Awatar użytkownika
jacekpsk
aktywny forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2011-12-18, 21:15
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: jacekpsk » 2014-04-11, 20:59

Mam takie same klemy i powiem że są nie zabardzo szybko robią się zasniedziale i co gorsza wszystko tworzy się od spodu że od góry nic nie widać,radzę kontrolawać lub spróbować posmarować wazeliną techniczną.
blabla widziałeś już mojego Nissana ??

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-04-12, 04:30

yapko pisze: Szkoda że pociąłeś gume, ale jak rozumiem inaczej nie dało się wsadzić baterii :/
Podstawka pod aku tam jest i za Chiny nie chciało inaczej wejść. Za gumę to podziękowania należą się Niewinnej :) Dzięki temu kable nie leżą w nieładzie no i czyściej jest

Co do klem to jak ktoś ma taki czerwony plastik od serii to przygarnę :)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-04-12, 09:24

bombel, jakiej grubości puściłeś kabel plusowy?
Masa po karoserii czy też ciągnąłeś kabel?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-04-12, 10:17

Kabel jest chyba 35 mm2, a masa do budy w bagażniku

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-04-12, 10:32

No to masz identycznie jak u mnie będzie, też już czeka kabel 35mm2 :mrgreen:
Sprawuje się dobrze? Kabel nie robi się gorący?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-04-12, 10:52

NIe czuć by się grzał bo to jakiś porządny miedziany

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2014-04-12, 16:11

bombel pisze:Uwaga zdjęcie nie dla osób o słabych nerwach:
Aż strach się bać ;-)

Jak nie zobaczę na własne oczy to nie uwierzę :mrgreen:

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-04-12, 17:54

bombel, teraz możesz używać samochodu do wożenia ziemniaków na rynek na sprzedaż :hah:
DubSon pisze:Sprawuje się dobrze? Kabel nie robi się gorący?
ponad 6 mm średnicy, a oryginalny ile ma?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-04-12, 18:47

Wiooreck pisze:oryginalny ile ma?
Nie wiem ale taki kilka razy dłuży musi być grubszy niż seria ;)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-04-12, 18:57

Podobno najlepiej dać taki od spawarki

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-04-12, 19:08

Prawda. Mi kolega dobrał dobrej jakości w promo cenie bez marży :D

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-04-12, 21:01

bombel pisze:Co do klem to jak ktoś ma taki czerwony plastik od serii to przygarnę :)
Takie coś pasuje na seryjną klemę:
http://allegro.pl/oslona-klemy-plus-plu ... 25015.html
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-06-22, 21:14

Tradycyjnie Primera zdechła. Ponieważ nie mam siły by ją ratować, to jest na sprzedaż. Do zrobienia jest pekniety 4 tłok. Więcej info: viewtopic.php?p=352133&highlight=#352133

Rozważę każdą sensowną propozycję

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-06-22, 21:23

bombel, nie poddawaj się... :-?

Awatar użytkownika
jacekpsk
aktywny forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2011-12-18, 21:15
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: jacekpsk » 2014-06-22, 21:47

prześpij się z tym na trzeźwo by nie żałować.
blabla widziałeś już mojego Nissana ??

Awatar użytkownika
Tomek g35c
fanatyk nissana
Posty: 806
Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
Lokalizacja: Płock / Warszawa

Post autor: Tomek g35c » 2014-06-23, 08:47

Szkoda że tak się stało Bartek...

Ale w większość TurboWozów tak się to właśnie kończy...
Współczuję...

Bombel zakup wolnossaka Nissana Altimę lub Infiniti G35 w sedanie - moc będzie podobna... tylko bezawaryjność większa... a na rodzinny dupowóz jak znalazł...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany :) ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a ;)

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-06-23, 08:56

Bombel nie poddawaj się ! na spokojnie zdejmij głowę oceń szkody i wtedy podejmij decyzję !
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-06-23, 09:04

Zrób porządny silnik, poskładany na słusznych klamotach, a nie co kwartał kanał. Dopnij swego w końcu co? :->

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-06-23, 09:06

Dobrze chlop robi nie czepiajcie się ;)
Nad swoim też miałem rozkmine i kamień z serca :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-06-23, 09:22

Ja już podjąłem decyzję.

Dla przyszłego właściciela polecam kupić: http://www.tomson.com.pl/product-pol-17 ... 8-5-1.html

Do tego 1000 PLN na wymianę i będzie hulać

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-23, 09:34

bombel, jak tak śledziłem temat, to na prawdę szkoda Twoich nerw, czasu i pieniędzy, które poszły w to auto. Wiadomo, rzecz nabyta, to i można się jej pozbyć, lecz to auto jest tak jakby wpisane razem z Tobą w historię klubu.

W tym roku pierwszy raz na żywo zobaczyłem auto, na prawdę utrzymane w niesamowitym stanie.

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2014-06-23, 09:36

bombel pisze:Ja już podjąłem decyzję.
następca czeka :-D :arrow: http://otomoto.pl/nissan-bluebird-prawd ... 39083.html
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2014-06-23, 10:00

foo pisze:Zrób porządny silnik, poskładany na słusznych klamotach, a nie co kwartał kanał. Dopnij swego w końcu co? :->
Klamoty były dobrze dobrane...
Zresztą seryjny SR20VE po prawidłowym zestrojeniu znosi 330KM, Lukasz tyle miał i silnik nie oddał Limon do tej pory go męczy fakt że w wolnossaku, no i kolega Owadobójca któremu dwa lata temu zeswapowaliśmy SR20VET + dołożyliśmy Chińskie turbo lata do tej pory, a katują sprzęt znacznie mocniej niż tylko na odcinku 1/4 mili, jedyne co w aucie zajeździli to sprzegło ACT...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-06-23, 10:34

To co zawiodło wobec tego? Strojenie? Sunny z 400kg lżejszy, to i dużo lżej ma motorownia, no ale choćby nawet. Jak nie stroiciel zawiódł, nie graty to co - nie szanowanie wozu i użytkowanie jakieś chore? Wygląda na to, że zrobienie turbo primery, która pojeździ - to ciężki temat.

Szkoda tego projektu :roll:

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-06-23, 10:39

Trzeba mieć po prostu szczęście
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-06-23, 10:42

foo podejrzewam, że zmęczenie materiału. Tłoki też nie były nówki. AFR na pełnym bucie 11,5, a EGT 800 stopni, więc bezpiecznie

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-06-23, 11:06

bombel, współczuje Ci i rozumiem Twoją decyzję, naprawdę masz pecha :/
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391
Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin

Post autor: lordkain » 2014-06-23, 15:56

Gdyby graty były dobrze dobrane i wszystko zrobione na 100% od początku do końca to silnik nie poddałby się tak łatwo.
Szczerze to moim zdaniem moc nie zachwyciła w tym setupie a kolejna awaria tego typu przy zaledwie 285KM to totalna porażka. Z tego co wiem to traktowałeś auto jak jajko w obawie przed ponowna awarią (która i tak miała miejsce) więc bezawaryjność można ocenić jako poniżej miernoty. Aż strach pomyśleć co byłoby gdyby był atak na 300KM z plusem...
Współczuję panie Bombel i nie dziwie się, że masz dosyć bo włożyłeś mnóstwo serca i kasy w to auto a tu taka dupa. Szału dostałbym na twoim miejscu. Wniosek taki, że primera DE+T lub VE+T to nieporozumienie oraz strata czasu i pieniędzy.
Ostatnio zmieniony 2014-06-23, 17:41 przez lordkain, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Misiek
fanatyk nissana
Posty: 1360
Rejestracja: 2009-12-07, 23:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Misiek » 2014-06-23, 16:36

lordkain, chyba za wcześnie na wydawanie podobnych osądów? Tak budowany silnik mogą zabić też za wolne obroty i brak smarowania na nich...
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”