Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Pejedenastka zuha

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2012-08-28, 20:03

Znalazłem :) jest GT, nissan i SRi :) podeślij adres do wysłania na PW.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2012-09-01, 21:56

Znaczki już przyklejone, wielkie dzięki bullitt
Obrazek

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2012-09-01, 23:59

No fajnie że się jeszcze gdzieś przydały :) gt to leżał luzem ale nissana to zerwałem ze swojej starej klapy jak ją na złom oddawałem :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2012-10-15, 18:52

Primera delikatnie zglebowana. Wolałbym żeby przód jeszcze troche poszedł na duł no ale może na wiosne... Tylko nie za bardzo wiem jakie mam sprężyny. Może będziecie wiedzili ile one obniżają? Niżej załączam foty. W ogóle z przodu miałem jedną dłuższą a drugą krótszą spręzyne. W ogóle część która łączy zwrotnice z górnym wahaczem mam inną z lewej i inną z prawej. na dniach postaram się zrobić fotki i opisze co i jak.

Foty primery obniżonej
Obrazek

Foty sprężyn przednich
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tylnych
Obrazek

I moje stare przednie. Nie widać tego na zdjęciu aż tak dobrze ale jedna jest dłuższa od drugiej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-01-04, 22:57

Kolorek zacny :) a fele pasuja nieziemsko i jeszcze ta gleba mega furacz <brawo>

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2013-01-04, 23:08

zuh te nowe sprezyny to MTS ?

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-01-04, 23:15

zuh, jakie te sprezyny masz 40/40 przód i tył??

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-01-04, 23:17

NissanDreams, dzięki :)
VILQ, powiem Ci że nie wiem, bo kupiłem używane

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-06-20, 12:13

zuh Widzę że chcesz zakupić lampy z Infiniti G20 xD
Będzie cudownie wyglądał :D
Też o takich marzę :D

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-01-14, 18:12

Jakoś nie wyszło z tymi lampami. Może kiedyś.

Teraz mam inny problem a mianowicie kopcenie auta.
Kopci jak star 266. Poniżej film. Auto po około 30km więc para wodna z tłumika raczej już wyparowała.
http://www.youtube.com/watch?v=b3JEBYoY ... e=youtu.be
co to może być?

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2014-01-14, 18:52

zuh pisze:co to może być?
Uszczelka pod głowicą cała ?
Uszczelniacze ok ?
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

SPOKOjny
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2012-07-21, 08:36
Lokalizacja: małopolska

Post autor: SPOKOjny » 2014-01-14, 19:17

Ubywa ci płynu ?? ,oleju ?? :->

Taka ciekawostka :!: ,w moim służbowym fiacie,po wycięciu kata i zastąpieniu końcowego tłumika przelotowym sebringiem w wilgotne dni,lub jak pada deszcz,śnieg itp.mam takie coś praktycznie cały czas,nawet po przejechaniu 60km po mieście,a oleju ani wody nie ubywa,przed wycięciem nigdy takiego czegoś nie było ;-)

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-01-14, 21:31

No niby może i płyn ucieka ale bardzo mało. Ale kiedyś badałem ciśnienie w cylindrach i było w miare ok. A olej jest ok. Płyn to raczej bardziej na niebiesko by kopcił, chyba.
No kata mam wydłubanego i w puche kata wspawaną rure a tłumik mam z P11.144 seria chyba.
Brat w civicu też nie ma kata ale problemu takiego nie ma, może ma ale dużo mniejszy.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-01-14, 21:37

Zuh ja też u siebie nie mam kata, a takiej zasłony dymnej nie stawiam. Obwąchaj płyn chłodniczy nie nie śmierdzi wachą lub spalinami oraz popatrz czy nie ma w nim śladów oleju.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-01-14, 21:52

zuh, zrób jeszcze raz pomiar kompresji i uważnie patrz na płyn chłodniczy.
To może być faktycznie uszczelka.

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-01-17, 22:33

Może jutro się uda to sprawdzę ciśnienie w cylindrach.

[ Dodano: 2014-01-17, 22:31 ]
Nie mam kiedy się ogarnąć.
Ale jeszcze coś. Zmieniając kolektor na ten z P10 GT musiałem przedłużyć kable z sondy. Oryginalnie miałem sonde zaraz przy głowicy, teraz mam pod silnikiem (tak było gniazdo w P10GT) no i musiałem przedłużyć kable. Gdzieś wyczytałem że nie powinno się przedłużać kabli.
Może to z tego powodu to kopcenie? W temacie o sondzie pisałem że diagnostyka przeszła niby ok.

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-01-17, 22:42

zuh pisze:nie powinno się przedłużać kabli
Nie powinno się lutować, powinny być zaciskane ;)

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-01-17, 22:46

Ja lutowałem ;/ może być to?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-01-17, 23:06

Odłącz sondę i zobacz jak się auto zachowuje, powinno jeździć w miar normalnie.
Ja ługi czas jeździłem z odłączoną, bo palił z 2 litry więcej - po odłączeniu jak ręką odjął, ale sondy nie zmieniałem :P

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-01-20, 21:12

No ale bez sondy jeździć? W sensie że z odłączoną?
Po przejechaniu około 20-25 km auto oczywiście dymiło odłączyłem sonde na jakieś 5 min auto dalej dymiło. check się nie zaświecił.

Tak sobie myślę może to przepływka? Zawyża ilość powietrza i komp podaje za dużo paliwa.

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-01-20, 21:22

zuh, przepływkę łatwo sprawdzić ;)
Wystarczy miernik. Nie wiem tylko jakie powinny być napięcia w SR20, ale może ktoś z kolegów będzie wiedział :)
Do sprawdzenia lambdy potrzebny już oscyloskop ;)
Check się nie zaświeci, bo to nie szerokopasmówka z nowszych aut.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-01-20, 21:41

DubSon chyba chodzi o to :D :
Dla CD20T z Hitachi:
Zapłon - <1 V
Wolne obroty - 1,9-2,3 V
2000rpm - 2,5-2,9 V

Dla GA16DE z Hitachi:
Zapłon - <1 V
Wolne obroty - 1,2-1,8 V
2000rpm - 1,7-2,3 V

Dla SR20De/DE z Hitachi:
Zapłon - <1 V
Wolne obroty - 0,8-1,2 V
2000rpm - 1,2-1,6 V

Dla CD20T z BOSCH:
Zapłon - około 1 V
Wolne obroty - 1,9-2,3 V

Dla QG16DE & QG18DE z BOSCH:
Wolne obroty - 1,0-1,7 V
2,500 rpm - 1,5-2,1 V

Dla SR20De/DE z BOSCH:
Zapłon - <1 V
Wolne obroty - 1,3-1,7 V
2,500 rpm 1,8-2,4 V

Z oscyloskopem trzeba uważać - najlepiej mieć taki zasilany z akumulatora. Bo normalnym można sobie zrobić niekiedy kuku. Co więcej taki zasilany z aku nie będzie wprowadzał zakłóceń pomiaru.
Ostatnio zmieniony 2014-01-21, 00:03 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-01-20, 22:17

janusz, strzeliłeś w dziesiątkę <spoko>

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-01-20, 23:37

No to super. Wielkie dzięki.
A taki w miare oscyloskop to ile może kosztować? Byłby używany raz na ruski rok.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-01-20, 23:43

Zuh taki względnie znośny? Od 1,4kzł w górę.... Jak Ci się napatoczy i będziesz we Wrocławiu to daj znać.

Powiem tak - jak chcę zrobić pomiary na cito, byle jakie to biorę oscyloskop cyfrowy Agilenta lub ręcznego Hanteka (bo ma zasilanie bateryjne i zapis na USB). Chcę dużo lepsze pomiary to biorę półcyfrowego Hamega, a jak zależy mi na pomiarach to biorę starą, w pełni analogową Radiotechnikę, bez żadnych odczytów ani nic.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-01-21, 01:19

To ja może skupie się na przepływce :D
Nie orientowałem się w cenach ale nie sądziłem że aż tak bardzo się nie orientowałem ;/
To jakoś nie opłaca się za bardzo za takie pieniądze to 5 razy sonde wymienię.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-01-21, 01:22

W p10 jest chyba inna. Tak to bym poratował :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-01-23, 19:49

Wychodzi na to że przepływka jest ok.
Zapłon -> 0,32
Wolne obroty -> 1,05
2tys obr -> 1,5

W dymie jakby paliwo czuć, płynu jakoś nie bardzo widać żeby uciekał a przy takim dymieniu to chyba dosyć szybko by uciekał.

Silnik mam SR20de 115km na niemcy
Przepływka hitachi

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-01-23, 21:06

No to masz bardzo ładne wartości :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-01-23, 21:41

A pali Ci więcej paliwa?
Może jakiś wtrysk przelewa :idea:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”