[ Primera] Pejedenastka zuha
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Primera delikatnie zglebowana. Wolałbym żeby przód jeszcze troche poszedł na duł no ale może na wiosne... Tylko nie za bardzo wiem jakie mam sprężyny. Może będziecie wiedzili ile one obniżają? Niżej załączam foty. W ogóle z przodu miałem jedną dłuższą a drugą krótszą spręzyne. W ogóle część która łączy zwrotnice z górnym wahaczem mam inną z lewej i inną z prawej. na dniach postaram się zrobić fotki i opisze co i jak.
Foty primery obniżonej
Foty sprężyn przednich
Tylnych
I moje stare przednie. Nie widać tego na zdjęciu aż tak dobrze ale jedna jest dłuższa od drugiej.
Foty primery obniżonej
Foty sprężyn przednich
Tylnych
I moje stare przednie. Nie widać tego na zdjęciu aż tak dobrze ale jedna jest dłuższa od drugiej.
Jakoś nie wyszło z tymi lampami. Może kiedyś.
Teraz mam inny problem a mianowicie kopcenie auta.
Kopci jak star 266. Poniżej film. Auto po około 30km więc para wodna z tłumika raczej już wyparowała.
http://www.youtube.com/watch?v=b3JEBYoY ... e=youtu.be
co to może być?
Teraz mam inny problem a mianowicie kopcenie auta.
Kopci jak star 266. Poniżej film. Auto po około 30km więc para wodna z tłumika raczej już wyparowała.
http://www.youtube.com/watch?v=b3JEBYoY ... e=youtu.be
co to może być?
Ubywa ci płynu ,oleju
Taka ciekawostka ,w moim służbowym fiacie,po wycięciu kata i zastąpieniu końcowego tłumika przelotowym sebringiem w wilgotne dni,lub jak pada deszcz,śnieg itp.mam takie coś praktycznie cały czas,nawet po przejechaniu 60km po mieście,a oleju ani wody nie ubywa,przed wycięciem nigdy takiego czegoś nie było
Taka ciekawostka ,w moim służbowym fiacie,po wycięciu kata i zastąpieniu końcowego tłumika przelotowym sebringiem w wilgotne dni,lub jak pada deszcz,śnieg itp.mam takie coś praktycznie cały czas,nawet po przejechaniu 60km po mieście,a oleju ani wody nie ubywa,przed wycięciem nigdy takiego czegoś nie było
No niby może i płyn ucieka ale bardzo mało. Ale kiedyś badałem ciśnienie w cylindrach i było w miare ok. A olej jest ok. Płyn to raczej bardziej na niebiesko by kopcił, chyba.
No kata mam wydłubanego i w puche kata wspawaną rure a tłumik mam z P11.144 seria chyba.
Brat w civicu też nie ma kata ale problemu takiego nie ma, może ma ale dużo mniejszy.
No kata mam wydłubanego i w puche kata wspawaną rure a tłumik mam z P11.144 seria chyba.
Brat w civicu też nie ma kata ale problemu takiego nie ma, może ma ale dużo mniejszy.
Zuh ja też u siebie nie mam kata, a takiej zasłony dymnej nie stawiam. Obwąchaj płyn chłodniczy nie nie śmierdzi wachą lub spalinami oraz popatrz czy nie ma w nim śladów oleju.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Może jutro się uda to sprawdzę ciśnienie w cylindrach.
[ Dodano: 2014-01-17, 22:31 ]
Nie mam kiedy się ogarnąć.
Ale jeszcze coś. Zmieniając kolektor na ten z P10 GT musiałem przedłużyć kable z sondy. Oryginalnie miałem sonde zaraz przy głowicy, teraz mam pod silnikiem (tak było gniazdo w P10GT) no i musiałem przedłużyć kable. Gdzieś wyczytałem że nie powinno się przedłużać kabli.
Może to z tego powodu to kopcenie? W temacie o sondzie pisałem że diagnostyka przeszła niby ok.
[ Dodano: 2014-01-17, 22:31 ]
Nie mam kiedy się ogarnąć.
Ale jeszcze coś. Zmieniając kolektor na ten z P10 GT musiałem przedłużyć kable z sondy. Oryginalnie miałem sonde zaraz przy głowicy, teraz mam pod silnikiem (tak było gniazdo w P10GT) no i musiałem przedłużyć kable. Gdzieś wyczytałem że nie powinno się przedłużać kabli.
Może to z tego powodu to kopcenie? W temacie o sondzie pisałem że diagnostyka przeszła niby ok.
DubSon chyba chodzi o to :
Dla CD20T z Hitachi:
Zapłon - <1 V
Wolne obroty - 1,9-2,3 V
2000rpm - 2,5-2,9 V
Dla GA16DE z Hitachi:
Zapłon - <1 V
Wolne obroty - 1,2-1,8 V
2000rpm - 1,7-2,3 V
Dla SR20De/DE z Hitachi:
Zapłon - <1 V
Wolne obroty - 0,8-1,2 V
2000rpm - 1,2-1,6 V
Dla CD20T z BOSCH:
Zapłon - około 1 V
Wolne obroty - 1,9-2,3 V
Dla QG16DE & QG18DE z BOSCH:
Wolne obroty - 1,0-1,7 V
2,500 rpm - 1,5-2,1 V
Dla SR20De/DE z BOSCH:
Zapłon - <1 V
Wolne obroty - 1,3-1,7 V
2,500 rpm 1,8-2,4 V
Z oscyloskopem trzeba uważać - najlepiej mieć taki zasilany z akumulatora. Bo normalnym można sobie zrobić niekiedy kuku. Co więcej taki zasilany z aku nie będzie wprowadzał zakłóceń pomiaru.
Dla CD20T z Hitachi:
Zapłon - <1 V
Wolne obroty - 1,9-2,3 V
2000rpm - 2,5-2,9 V
Dla GA16DE z Hitachi:
Zapłon - <1 V
Wolne obroty - 1,2-1,8 V
2000rpm - 1,7-2,3 V
Dla SR20De/DE z Hitachi:
Zapłon - <1 V
Wolne obroty - 0,8-1,2 V
2000rpm - 1,2-1,6 V
Dla CD20T z BOSCH:
Zapłon - około 1 V
Wolne obroty - 1,9-2,3 V
Dla QG16DE & QG18DE z BOSCH:
Wolne obroty - 1,0-1,7 V
2,500 rpm - 1,5-2,1 V
Dla SR20De/DE z BOSCH:
Zapłon - <1 V
Wolne obroty - 1,3-1,7 V
2,500 rpm 1,8-2,4 V
Z oscyloskopem trzeba uważać - najlepiej mieć taki zasilany z akumulatora. Bo normalnym można sobie zrobić niekiedy kuku. Co więcej taki zasilany z aku nie będzie wprowadzał zakłóceń pomiaru.
Ostatnio zmieniony 2014-01-21, 00:03 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zuh taki względnie znośny? Od 1,4kzł w górę.... Jak Ci się napatoczy i będziesz we Wrocławiu to daj znać.
Powiem tak - jak chcę zrobić pomiary na cito, byle jakie to biorę oscyloskop cyfrowy Agilenta lub ręcznego Hanteka (bo ma zasilanie bateryjne i zapis na USB). Chcę dużo lepsze pomiary to biorę półcyfrowego Hamega, a jak zależy mi na pomiarach to biorę starą, w pełni analogową Radiotechnikę, bez żadnych odczytów ani nic.
Powiem tak - jak chcę zrobić pomiary na cito, byle jakie to biorę oscyloskop cyfrowy Agilenta lub ręcznego Hanteka (bo ma zasilanie bateryjne i zapis na USB). Chcę dużo lepsze pomiary to biorę półcyfrowego Hamega, a jak zależy mi na pomiarach to biorę starą, w pełni analogową Radiotechnikę, bez żadnych odczytów ani nic.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No to masz bardzo ładne wartości
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_