[ Micra] Zielona "Lalunia" z Turku
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Micra] Zielona "Lalunia" z Turku
Poprzedni temat na moje życzenie został skasowany i stworzyłem nowy, pokazujący powstawanie mojego projektu od samego poczatku
tak było na samym poczatku (stan na 22 marca 2010):
pierwsza dokonana przeze mnie modyfikacja to naklejka
w czerwcu 2010 roku przy okazji naprawy dolnej części przednich błotników przyszedł czas na modyfikacja zderzaka i grilla:
w marcu 2011 roku przyszedł czas na obniżenie zawieszenia na sprężynach Jamex -35mm i gazowych amortyzatorach KYB
(zdjęcia robione podczas prac niestety zaginęły)
zdjęcia zrobione po opuszczeniu auta:
(na niektorych widać, że wyjechała prosto z garażu bo umorusana jak swinka )
jesienią 2011 roku przyszedł tez czas na tylni zderzak
replika lotki z wersji SuperS była kupiona ok roku 2008 i miała być założona na autko, jak jeszcze mama nią jezdziła, a na auto trafiła w listopadzie 2011 roku
w 2013 roku moje autko dotknęła cała seria modyfikacji:
- silnik cg13de ze skrzynia, kolem zamachowym i sprzeglem (docisk Aisin, tarcza Exedy) od cg10de. silnik malowany farbami VHT (łącznie z kolektorem wydechowym - farba odporna do ponad 1000 stopni przez 3000 km nawet nie zbladła).
- skrzynia zalana Motulem 300LS 75w90
- w piątek do silnika wlałem Motula 300V 5w40
- filterek oleju ASO
- po całej transplantacji wymienilem siemering na wale (też z ASO), uszczelnilem ponownie miske, bo leciało i pokrywe zaworów również na uszczelce z ASO.
- aluminiowa rozporka dolna Wiechers'a
- poliuretan wleciał na przód w 2012 roku
- wnętrze z SuperS'ki
- elektryczne szyby z SuperS'ki
- hamulce z Sunny N14 (tarcze EBC Standard, klocki EBC Green Stuff, zregenerowane zaciski)
- wyprułem wkład z katalizatora bo na cg13de na wyższych obrotach czuć było, że jest przytkana.
- felgi Poster Tuning 7J13 et 30 z oponami Toyo R610 Roadpro 185/55R13
- nakrętki do kół D1Spec
Ponadto od sierpnia 2012 w kartonie leży kompletna klimatyzacja, z tym, że nie ma na razie czasu żeby ją zamontować i pieniążków troszke trzeba zaoszczedzic
tak było na samym poczatku (stan na 22 marca 2010):
pierwsza dokonana przeze mnie modyfikacja to naklejka
w czerwcu 2010 roku przy okazji naprawy dolnej części przednich błotników przyszedł czas na modyfikacja zderzaka i grilla:
w marcu 2011 roku przyszedł czas na obniżenie zawieszenia na sprężynach Jamex -35mm i gazowych amortyzatorach KYB
(zdjęcia robione podczas prac niestety zaginęły)
zdjęcia zrobione po opuszczeniu auta:
(na niektorych widać, że wyjechała prosto z garażu bo umorusana jak swinka )
jesienią 2011 roku przyszedł tez czas na tylni zderzak
replika lotki z wersji SuperS była kupiona ok roku 2008 i miała być założona na autko, jak jeszcze mama nią jezdziła, a na auto trafiła w listopadzie 2011 roku
w 2013 roku moje autko dotknęła cała seria modyfikacji:
- silnik cg13de ze skrzynia, kolem zamachowym i sprzeglem (docisk Aisin, tarcza Exedy) od cg10de. silnik malowany farbami VHT (łącznie z kolektorem wydechowym - farba odporna do ponad 1000 stopni przez 3000 km nawet nie zbladła).
- skrzynia zalana Motulem 300LS 75w90
- w piątek do silnika wlałem Motula 300V 5w40
- filterek oleju ASO
- po całej transplantacji wymienilem siemering na wale (też z ASO), uszczelnilem ponownie miske, bo leciało i pokrywe zaworów również na uszczelce z ASO.
- aluminiowa rozporka dolna Wiechers'a
- poliuretan wleciał na przód w 2012 roku
- wnętrze z SuperS'ki
- elektryczne szyby z SuperS'ki
- hamulce z Sunny N14 (tarcze EBC Standard, klocki EBC Green Stuff, zregenerowane zaciski)
- wyprułem wkład z katalizatora bo na cg13de na wyższych obrotach czuć było, że jest przytkana.
- felgi Poster Tuning 7J13 et 30 z oponami Toyo R610 Roadpro 185/55R13
- nakrętki do kół D1Spec
Ponadto od sierpnia 2012 w kartonie leży kompletna klimatyzacja, z tym, że nie ma na razie czasu żeby ją zamontować i pieniążków troszke trzeba zaoszczedzic
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:37 przez forynek, łącznie zmieniany 3 razy.
TDI engines are for senior citizens
dokladka przód/tył jest taka sama pochodzi z przedniego zderzaka z seata ibiza/cordoba 99-02
stalówencje na zime w przygotowaniu sa miala byc rozowa perla, ale beda malowane akrylem rozowym sb690 takim jak rozporeczka pod maska, ale nie bedzie dodawany srodek matujacy na poczatku miesiaca powinny wleciec na auto
stalówencje na zime w przygotowaniu sa miala byc rozowa perla, ale beda malowane akrylem rozowym sb690 takim jak rozporeczka pod maska, ale nie bedzie dodawany srodek matujacy na poczatku miesiaca powinny wleciec na auto
TDI engines are for senior citizens
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...bardzo dobrze, że wreszcie poleciał swap!
I jak tam kminiłeś coś dalej ze wzmocnieniem sprzęgła?
Pzdr!
I jak tam kminiłeś coś dalej ze wzmocnieniem sprzęgła?
Pzdr!
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
chlopie, Ty zyjesz a jak dzwonilem kilka razy to nie odbierales....
ze sprzeglem sprawa wyglada tak...
przy okazji wymiany siemeringu, wzialem sprzeglo w ogledziny... co sie okazalo.. kolo zamachowe, w miejscu w ktorym pracuje tarcza bylo nierowne... na srodku powierzchni kontaktowej byla "gorka" i tarcza lapala wlasciwie na srodku swojej powierzchni na szerokosci ok 1cm... i jak to mialo chodzic... gafe strzelilem przy montazu
kolo cale z tej strony delikatnie przetoczylem no i teraz jest cacy
owszem, jak dam kilka ostrych startow to wkoncu zaczyna sie slizgac, ale tak to jest dobrze. wysokie obroty, strzaly ze sprzegla i klei sie nie bede nic modzil z tym.
a jak bede sie mial scigac, to dam jej chwile odpoczac
ze sprzeglem sprawa wyglada tak...
przy okazji wymiany siemeringu, wzialem sprzeglo w ogledziny... co sie okazalo.. kolo zamachowe, w miejscu w ktorym pracuje tarcza bylo nierowne... na srodku powierzchni kontaktowej byla "gorka" i tarcza lapala wlasciwie na srodku swojej powierzchni na szerokosci ok 1cm... i jak to mialo chodzic... gafe strzelilem przy montazu
kolo cale z tej strony delikatnie przetoczylem no i teraz jest cacy
owszem, jak dam kilka ostrych startow to wkoncu zaczyna sie slizgac, ale tak to jest dobrze. wysokie obroty, strzaly ze sprzegla i klei sie nie bede nic modzil z tym.
a jak bede sie mial scigac, to dam jej chwile odpoczac
TDI engines are for senior citizens
forynek, Dzięki za info Bardzo fajnie wygląda ta dokładka z przodu
Nie ważne czym ważne że bokiem Moja Micra