[Sunny] NISSAN SUNNY N 14 GTI by DARO 170 KM
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Nismo dostało nowe fele i slicka
[ Dodano: 2013-07-06, 21:27 ]
Nismo juz pomalowane , wstawiono nowe progii i reperaturki tylnych nadkoli.
Zamontowałem maskę od GTI-Ra , jeszcze tylko przykleić listwy i naklejki sonsora.
Z nowych pomysłów poprawiamy trakcje i robimy w przyszłym tygodniu negatywy na tył aby jeszcze lepiej sie prowadziło.
dzięki RZ
[ Dodano: 2013-07-06, 21:27 ]
Nismo juz pomalowane , wstawiono nowe progii i reperaturki tylnych nadkoli.
Zamontowałem maskę od GTI-Ra , jeszcze tylko przykleić listwy i naklejki sonsora.
Z nowych pomysłów poprawiamy trakcje i robimy w przyszłym tygodniu negatywy na tył aby jeszcze lepiej sie prowadziło.
dzięki RZ
Czerwone auta sa szybsze ...
Maska GTI-R była w syckerach teraz jest czarna. Tył na podkładkach co by ciepłe powietrze miało dodatkowy wylot Oprócz tego 2 wentylatoey !
W przyszłym tygodniu wpada przedni zderzak od SR , zawieszenie przóg negatyw -2 stopnie , tył -1. Do tego 4 x slick i można pokonywać prawa fizyki ....... prawie .
W przyszłym tygodniu wpada przedni zderzak od SR , zawieszenie przóg negatyw -2 stopnie , tył -1. Do tego 4 x slick i można pokonywać prawa fizyki ....... prawie .
Czerwone auta sa szybsze ...
Jest różnica na pozytyw - mogę z wiesza prędkością atakować zakręty, Mniej tnie mi oponę na krawędziach przód. Poza tym 4 slicki przód średnia mieszanka , tył miękka i auto staje się wariatem na torze, Trzeba pamiętać tylko aby dogrzać oponki .
Bardziej zależało mi na tyle negatywie - 2 stopnie ale to na wiosnę będzie.
Poza tym po takich modach to auto nie za bardzo nadaje się do codziennej jazdy
Więc Ali dobrze przemyśl temat
Czajniku co do gleby to jest już nisko - 40 mm i regulowana twardość amortyzatorów z tyłu . Na rakietowej jest miękko ustawione bo auto skacze jak piłeczka na twardych łączeniach płyt betonowych
pzdr
Bardziej zależało mi na tyle negatywie - 2 stopnie ale to na wiosnę będzie.
Poza tym po takich modach to auto nie za bardzo nadaje się do codziennej jazdy
Więc Ali dobrze przemyśl temat
Czajniku co do gleby to jest już nisko - 40 mm i regulowana twardość amortyzatorów z tyłu . Na rakietowej jest miękko ustawione bo auto skacze jak piłeczka na twardych łączeniach płyt betonowych
pzdr
Czerwone auta sa szybsze ...
Ano jest i ustawienie jego kosztowało 150 zł .
Przód -2 lewe i prawe koło , tył -1 lewe i prawe koło .
Niestety po ostatnich zawodach okazało się że tylne opony po pochyleniu obcierają o amortyzator i w wyniku tego uszkodziłem 2 slicki ( boczne wzmocnienia ) opon od środka.
Zakupiłem już dystanse aby odsunąć oponę od amortyzatora ale nie tak mocno co by znowu o budę nie obcierało . Niebawem montaż na Zlot będzie gotowe
[ Dodano: 2013-11-19, 21:41 ]
Dziś poprawiłem negatywy . Wyszło około 2,5-3 stopnia na stronę - mówimy oczywiście o tyle. Najlepszy i najtańszy sposób fasolki .
Zamiast bawić sie w dystanse , zmieniać szpilki kupiłem okazyjnie na Allegro felgi z małym ET. Przypominam im mniejsze ET tym zwiększa się rozstaw kół ( koło wychodzi na zewnątrz ) DUŻE ET felga chowa sie do środka nadkola.
Dzięki przejsciu z tyłu z ET 37 na ET 25 auto stało sie szersze 30 mm. Widać gołym okiem różnicę . Opona zaczeła obcierać mi o nadkole , po zrobieniu negatywu pochyliła sie o 10 mm i problem sam się rozwiązał.
cięzko pokazać to na zdjęciu
Zamontowałem zapinki tylnej klapy co by sie już na dziurach nie otwierała.
Wpadł też filterek odmy i takie tam inne drobiazgi.
[ Dodano: 2013-12-11, 09:22 ]
Testowałem nowe ustawienia zawieszenia - jest mega różnica . Auto nie myszkuje , tył stał sie bardziej przewidzialny - posłuszny , jest mega fan
Przód -2 lewe i prawe koło , tył -1 lewe i prawe koło .
Niestety po ostatnich zawodach okazało się że tylne opony po pochyleniu obcierają o amortyzator i w wyniku tego uszkodziłem 2 slicki ( boczne wzmocnienia ) opon od środka.
Zakupiłem już dystanse aby odsunąć oponę od amortyzatora ale nie tak mocno co by znowu o budę nie obcierało . Niebawem montaż na Zlot będzie gotowe
[ Dodano: 2013-11-19, 21:41 ]
Dziś poprawiłem negatywy . Wyszło około 2,5-3 stopnia na stronę - mówimy oczywiście o tyle. Najlepszy i najtańszy sposób fasolki .
Zamiast bawić sie w dystanse , zmieniać szpilki kupiłem okazyjnie na Allegro felgi z małym ET. Przypominam im mniejsze ET tym zwiększa się rozstaw kół ( koło wychodzi na zewnątrz ) DUŻE ET felga chowa sie do środka nadkola.
Dzięki przejsciu z tyłu z ET 37 na ET 25 auto stało sie szersze 30 mm. Widać gołym okiem różnicę . Opona zaczeła obcierać mi o nadkole , po zrobieniu negatywu pochyliła sie o 10 mm i problem sam się rozwiązał.
cięzko pokazać to na zdjęciu
Zamontowałem zapinki tylnej klapy co by sie już na dziurach nie otwierała.
Wpadł też filterek odmy i takie tam inne drobiazgi.
[ Dodano: 2013-12-11, 09:22 ]
Testowałem nowe ustawienia zawieszenia - jest mega różnica . Auto nie myszkuje , tył stał sie bardziej przewidzialny - posłuszny , jest mega fan
Czerwone auta sa szybsze ...
To co tam nowego wymodzone w zawieszeniu?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Duży negatyw tył po -2 stopnie , negatyw przód -1,5 stopnia
4 x slick , przód średnia mieszanka , tył miękka - w końcu dorobiłem się 4 slicków nie sa to tanie opony
dodatkowo na tył felga z małym ET 25 rozstaw osi tylnej zwiększył sie o 40 mm .
Wleciał nowy filterek odmy i wyczyściłem stożek .
Idzi jak przecinak - pali jak smok nie schodzi poniżej 20 L /100 KM upalania :):)
[ Dodano: 2014-02-05, 13:02 ]
Przyjechały nowe zabawki.
SKRZYNIA VZR krótka ze szperą , nowe zawieszenie na tył
4 x slick , przód średnia mieszanka , tył miękka - w końcu dorobiłem się 4 slicków nie sa to tanie opony
dodatkowo na tył felga z małym ET 25 rozstaw osi tylnej zwiększył sie o 40 mm .
Wleciał nowy filterek odmy i wyczyściłem stożek .
Idzi jak przecinak - pali jak smok nie schodzi poniżej 20 L /100 KM upalania :):)
[ Dodano: 2014-02-05, 13:02 ]
Przyjechały nowe zabawki.
SKRZYNIA VZR krótka ze szperą , nowe zawieszenie na tył
Czerwone auta sa szybsze ...
DARO kiedy trening na Rakietowej? Z chęcią przyjadę i się przejadę na prawym fotelu
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz trening jest w poniedziałek po 15:10 tej i dziś po 15 tej .
21 Marca robimy imprezę charytatywna na Rakietowej - zbieramy kasę dla naszego kolegi rajdowca który jest poważnie chory
Shadows - na pierwszy rzut oka nie czuć żadnej różnicy w jeździe po mieście
Strasznie dużo kasy i czasu mnie kosztowało wsadzenie tej skrzyni bo byłem chyba po Cobciu 2 w Polsce który wsadził VZ-R a do SUNNY GTI . A jest duża różnice między wsadzeniem tej skrzyni między Almera , Primerą a Sunnym przetarłem szlaki i już mnie w tym temacie nic nie zaskoczy . Na dniach robię testy na torze i będę wiedział więcej.
Skrzynia jest krótka - nawet bardzo bym powiedział
Prz połączeniu z lekkim zamachem to zbiera się rewelacyjnie.
Jak ogarnę się z praca to zrobię nowy wątek na forum odnośnie montażu VZ-R do SUNNIACZA.
21 Marca robimy imprezę charytatywna na Rakietowej - zbieramy kasę dla naszego kolegi rajdowca który jest poważnie chory
Shadows - na pierwszy rzut oka nie czuć żadnej różnicy w jeździe po mieście
Strasznie dużo kasy i czasu mnie kosztowało wsadzenie tej skrzyni bo byłem chyba po Cobciu 2 w Polsce który wsadził VZ-R a do SUNNY GTI . A jest duża różnice między wsadzeniem tej skrzyni między Almera , Primerą a Sunnym przetarłem szlaki i już mnie w tym temacie nic nie zaskoczy . Na dniach robię testy na torze i będę wiedział więcej.
Skrzynia jest krótka - nawet bardzo bym powiedział
Prz połączeniu z lekkim zamachem to zbiera się rewelacyjnie.
Jak ogarnę się z praca to zrobię nowy wątek na forum odnośnie montażu VZ-R do SUNNIACZA.
Ostatnio zmieniony 2014-03-06, 12:39 przez DARO GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Czerwone auta sa szybsze ...
DARO no to jak się wyrobię to podjadę w poniedziałek .
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Potwierdzam 1,2,3 nie mogłem się przyzwyczaić do przełożeń ale do 230 dobiłem na tej skrzyni. Mi się lepiej auto teraz prowadzi ale P10 to większe i cięższe auto może przez to czuje większą różnicę ale generalnie Ja jestem zadowolony z tej VZR Czekam jak ją po upalasz na torzeDARO SUNNY GTI pisze:Skrzynia jest krótka - nawet bardzo bym powiedział
Parę zdjęć z prac
długi przegub wewnętrzny do szpery kontra seria
Nowa półośka toczona na zamówienie i pod wymiar
Olej do skrzyni i silnika
Skrzynia VZ-R prawie identyczna jak seria
[ Dodano: 2014-03-07, 08:49 ]
No i po testach na Rakietowej.
1,2,3 krótka 4,5 OK .
Auto szybko się napędza i wkręca na obroty .
Zauważyłem jedną rzecz której wcześniej nie było , przy szybkich nawrotach szpera wyrywa kierownice z ręki i trzeba ją bardzo mocno trzymać . Poza tym jest OK.
Za tydzień zawody
długi przegub wewnętrzny do szpery kontra seria
Nowa półośka toczona na zamówienie i pod wymiar
Olej do skrzyni i silnika
Skrzynia VZ-R prawie identyczna jak seria
[ Dodano: 2014-03-07, 08:49 ]
No i po testach na Rakietowej.
1,2,3 krótka 4,5 OK .
Auto szybko się napędza i wkręca na obroty .
Zauważyłem jedną rzecz której wcześniej nie było , przy szybkich nawrotach szpera wyrywa kierownice z ręki i trzeba ją bardzo mocno trzymać . Poza tym jest OK.
Za tydzień zawody
Czerwone auta sa szybsze ...
DARO przyjeżdżam na zawody No i zaklepuję prawy fotel na zapoznaniu z trasą
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Shadows skrzynia pracowała bardzo ładnie, auto jedzie zupełnie inaczej - dziś jeździłem z Daro, tylko zawieszenie lub przegub coś zaczął szwankować.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jutro wrzuce foto OZ stary model ale mocne i lekkie.
To co dla mnie najważniejsze małe ET 24
Miedzy czasie sprzedałem inne 15- tki ENKEI i zakupiłem jeszcze jeden komplet z tablicy
ET 26 z rantem , jutro wrzuce foty.
Co do auta to śmiga jeszcze szybciej pali ile paliło 100 zł = 80 km . ( TOR )
W przyszłym tygodniu zajme sie wydechem bo jest zdecydowanie za głośny.
OZ idą do malowania i tu pojawia się dylemat koloru ale coś wymyślimy,
chodzi mi po głowie jakiś jaskrawy kolor .
Te białe fele na sprzedaż za 150 zł 2 szt . 4 x 100 ET 24 z BMW
Janusz na prawym 300 KM BMW
To co dla mnie najważniejsze małe ET 24
Miedzy czasie sprzedałem inne 15- tki ENKEI i zakupiłem jeszcze jeden komplet z tablicy
ET 26 z rantem , jutro wrzuce foty.
Co do auta to śmiga jeszcze szybciej pali ile paliło 100 zł = 80 km . ( TOR )
W przyszłym tygodniu zajme sie wydechem bo jest zdecydowanie za głośny.
OZ idą do malowania i tu pojawia się dylemat koloru ale coś wymyślimy,
chodzi mi po głowie jakiś jaskrawy kolor .
Te białe fele na sprzedaż za 150 zł 2 szt . 4 x 100 ET 24 z BMW
Janusz na prawym 300 KM BMW
Czerwone auta sa szybsze ...