Nismo w 90% ogarnięte przez FooGarage a teraz powoli przeze mnie.
MODEL: 1992r, 3d hatchback
SILNIK:
- SWAP z SR20DE High Port na SR20DE Low Port (PRIMERA P10 GT UK 96') by FooGarage.
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/11.jpg)
- Obecnie Olej Shell HX7 10W40 + filtr
- Wszystkie nowe poduszki silnika i skrzyni biegów usztywnione klejem do szyb (oj sztywno jest)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/12.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/13.jpg)
- Usunięty EGR
- Alu korek wlewu oleju Nismo
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/20.jpg)
UKLAD DOLOTOWY:
- Wkładka K&N w ori puszce
- Nadmuch zimnego ze zderzaka
UKLAD WYDECHOWY:
- Kolektor SSAC 2,5 owinięty taśmą Termo
- Tłumik środkowy przelotowy 2,5" AWG
- Rury łączące cały układ 2,5"
- Tłumik końcowy Buzzer 2,25"
ELEKTRONIKA:
- Seryjne ECU z Primery P10eGT
UKLAD NAPĘDOWY:
- Lekkie koło zamachowe około 5,5kg by FooGarage
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/15.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/16.jpg)
- Shortshifter + AluNoName gałson - było
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/24.jpg)
- Shortshifter + biała gałka Nismo - jest
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/39.jpg)
- Nowe sprzęgło AISIN
- Nowe przeguby
- Nowy olej w skrzyni Valvoline 75W90 Durablend
ZAWIESZENIE:
- Sprężyny Jamex 35/35 + nowe gazówki
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/14.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/17.jpg)
- Nowe poduszki amortyzatorów
- Nowe łączniki stabilizatorów przód + tył
- Nowe poduszki stabilizatorów przód + tył
- Nowe przednie wahacze
- Nowe końcówki drążków
- Nowe osłony przekładni
UKŁADOW HAMULCOWY:
- Nowe tarcze przód TRW
- Nowe tarcze tył SPEEDMAX nacinane
- Klocki przód + tył FERODO Premier
- Płyn Hamulcowy ATE
- Usunięty ABS
- Nowe przewody hamulcowe miedziane
BUDA\BODY:
- Ogarnięte blacharsko tylne nadkola od wewnątrz i podłoga
Przed:
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/05.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/06.jpg)
Po:
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/07.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/08.jpg)
- Seryjne body GTi – zderzak z 4 halogenami (przeciwmgielna + dalekosiężne) + nakładki na progi
- Tylna Lotka GTI-R
- Blenda GTI-R
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/30.jpg)
- Białe boczne kierunkowskazy
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/23.jpg)
- Usunięta tylna wycieraczka
- Lekko przyciemnione szyby tylne boczne i tylna
- Ori alufelgi z Sunnego GTI psiknięte na biało + Bridgestone Turanza ER300 [były]
- obecnie: setup zimowy - OEM alu Sunny GTI + Dębica Frigo2 14" 175/70/R14
setup letni: OEM alu Almera GTI + Continental ContiPremiumContact2 195/50/R15
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/03.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/19.jpg)
WNĘTRZE:
- Fotele kubełkowe FK + reszta seria
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/25.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/27.jpg)
- Pasy szelkowe kierowcy 4pkt. 3"
- Pasy szelkowe pasażera 4pkt. 2"
- Rozpórki przód + tył by FooGarage – czarny mat stajla
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/32.jpg)
- Kierownica Nardi Torino
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/22.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/26.jpg)
- Jakaś tam elektryka – światła, lusterka, szyby
CAR-AUDIO:
- Pro radio Medion + 4 głośniki (!!)
PLANY:
- Mod rozrządu
- CAI z nadmuchem ze zderzaka
- Strojenie na EcuMaster DETIII
- Wywalić końcowego Buzzera i wrzucić coś bardziej cywilnego np. Proex + poprawa całego wydechu bo troche się tarabani,
- Ogarnąć tylne nadkola i końcówki progów – z blachy tylko to zostało do zrobienia (plan na najbliższe tygodnie)
- SWAP na SR20VE/SR20DET (plany na 2014 – jeśli kasa pozwoli)
MOC:
- 152KM@178Nm (pomiar zrobiony jeszcze przez SPOKOjnego)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/33.jpg)
A tak to się obecnie napędza:
http://www.youtube.com/embed/440HasLf9Q4
ZDJĘCIA:
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/01.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/02.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/04.jpg)
+ kilka fot z prac nad chrupem:
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/09.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/10.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/18.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/21.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/29.jpg)
![Obrazek](http://www.wiklinowy.neostrada.pl/chrupek/31.jpg)
Cały projekt jak pewnie wiecie ogarniany był przez foo/SPOKOjnego/Tomusia w FooGarage. Chrup dostał kupę nowych frutów a to co pozostało jest powoli wymieniane przeze mnie.
Chrup odpycha się bardzo przyjemnie i myślę, że będzie jeszcze ciut lepiej
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Generalnie plan jest taki: lać i upalać bezawaryjnie!
Foty pożyczone od foo
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
pzdr
rz