[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Mam 4 filmiki z real race
1 okrążenie
http://www.youtube.com/watch?v=n8MoMzFi ... e=youtu.be
na 2 okrążeniu widać jak Baniak leci bokiem w zakręcie
http://www.youtube.com/watch?v=K0L_fTq- ... e=youtu.be
2 okrążenie
http://www.youtube.com/watch?v=1I-npSAB ... e=youtu.be
meta - Baniak na 3- cim miejscu
http://www.youtube.com/watch?v=MI-4amVq ... e=youtu.be
a tu jak latają nissany
http://www.youtube.com/watch?v=s8rzCCpV ... e=youtu.be
time attack -Baniak
http://www.youtube.com/watch?v=bEYTuCNL ... e=youtu.be
1 okrążenie
http://www.youtube.com/watch?v=n8MoMzFi ... e=youtu.be
na 2 okrążeniu widać jak Baniak leci bokiem w zakręcie
http://www.youtube.com/watch?v=K0L_fTq- ... e=youtu.be
2 okrążenie
http://www.youtube.com/watch?v=1I-npSAB ... e=youtu.be
meta - Baniak na 3- cim miejscu
http://www.youtube.com/watch?v=MI-4amVq ... e=youtu.be
a tu jak latają nissany
http://www.youtube.com/watch?v=s8rzCCpV ... e=youtu.be
time attack -Baniak
http://www.youtube.com/watch?v=bEYTuCNL ... e=youtu.be
Z nissanem od 2005 roku
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Impraza była super, miła popijawa dzień wcześniej i super rywalizacja na torze.
Jestem dymny że żaden z wozów z Coobcio Racing Team nie oddał i nie wymagał dolewki oleju
Także jestem pod wielkim wrażęniem z tego jak Baniak ogarnia swojego GTi-R i jak nim manewruje, walczy wciska się... jak na to patrzę to jaja podchodzą mi pod brzuch
No i są pucharki, fotek i filmików także nazbierało się trochę, doświadczeń też... Następnym razem będzie na pewno szybciej
Dziękujemy Szymqu za towarzystwo i z przechowanie rzeczy.
Po obiedzie postaram się powrzucać materiały Reni
Ps. Szkoda że zabrakło pewnego czerwonego GTi-R także opisanego tu na forum, który także został stworzony do tego typu pojeżdżawek - mam nadzieję że następnym razem zatakujemy tor Poznań bardziej licznym stadem GTI-Rów i GTI-R lookowych GTi
Jestem dymny że żaden z wozów z Coobcio Racing Team nie oddał i nie wymagał dolewki oleju
Także jestem pod wielkim wrażęniem z tego jak Baniak ogarnia swojego GTi-R i jak nim manewruje, walczy wciska się... jak na to patrzę to jaja podchodzą mi pod brzuch
No i są pucharki, fotek i filmików także nazbierało się trochę, doświadczeń też... Następnym razem będzie na pewno szybciej
Dziękujemy Szymqu za towarzystwo i z przechowanie rzeczy.
Po obiedzie postaram się powrzucać materiały Reni
Ps. Szkoda że zabrakło pewnego czerwonego GTi-R także opisanego tu na forum, który także został stworzony do tego typu pojeżdżawek - mam nadzieję że następnym razem zatakujemy tor Poznań bardziej licznym stadem GTI-Rów i GTI-R lookowych GTi
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak, 2.06
Filmik z Real Race; jadę na pełnym slicku, co zresztą widać od drugiego okrążenia;
http://www.youtube.com/watch?v=3_s2UD_WAoU
Mieliśmy z Limonem dużo szczęścia ponieważ po przekroczeniu mety spadł nam silicon z orurowania i auto straciło moc, można zobaczyć jak go zakładamy na końcu filmu;
ślisko nie ślisko III miejsce jest
zaraz dodam foto;
[ Dodano: 2013-05-13, 21:55 ]
a na tym filmie widać jak Coobcio wypada z toru i całuje opony;
http://www.youtube.com/watch?v=aS08Tw3F ... e=youtu.be
[ Dodano: 2013-05-13, 22:09 ]
a tu kilka fotek;
Filmik z Real Race; jadę na pełnym slicku, co zresztą widać od drugiego okrążenia;
http://www.youtube.com/watch?v=3_s2UD_WAoU
Mieliśmy z Limonem dużo szczęścia ponieważ po przekroczeniu mety spadł nam silicon z orurowania i auto straciło moc, można zobaczyć jak go zakładamy na końcu filmu;
ślisko nie ślisko III miejsce jest
zaraz dodam foto;
[ Dodano: 2013-05-13, 21:55 ]
a na tym filmie widać jak Coobcio wypada z toru i całuje opony;
http://www.youtube.com/watch?v=aS08Tw3F ... e=youtu.be
[ Dodano: 2013-05-13, 22:09 ]
a tu kilka fotek;
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No no no ciekawe nagrania
Kurde ale fajnie i miło było
Postaram się jeszcze dzisaj dorzucić coś od siebie
Ps. Ale ten Sky Line R34 był szybki na prostych i to tak się odpycha przy zaledwie 500KM
Trzeba coś z tym drogi Baniaku zrobić
Bo puki co maszyna jakoś się odpycha ale jajec nie urywa:
http://www.youtube.com/watch?v=OLemK1qL ... e=youtu.be
0-100km/h na mokrym w dwie osoby i z full zagruzowanym wnętrzem robi w ok 4,5 sek:
http://www.youtube.com/watch?v=_JA-hUz4 ... e=youtu.be
Prze piękna wręcz epicka bitwa Baniak VS Sandał w Hondzie Integrze:
http://www.youtube.com/watch?v=kH5rOYM2wBA
I pamiątkowe grupowe foto:
Kurde ale fajnie i miło było
Postaram się jeszcze dzisaj dorzucić coś od siebie
Ps. Ale ten Sky Line R34 był szybki na prostych i to tak się odpycha przy zaledwie 500KM
Trzeba coś z tym drogi Baniaku zrobić
Bo puki co maszyna jakoś się odpycha ale jajec nie urywa:
http://www.youtube.com/watch?v=OLemK1qL ... e=youtu.be
0-100km/h na mokrym w dwie osoby i z full zagruzowanym wnętrzem robi w ok 4,5 sek:
http://www.youtube.com/watch?v=_JA-hUz4 ... e=youtu.be
Prze piękna wręcz epicka bitwa Baniak VS Sandał w Hondzie Integrze:
http://www.youtube.com/watch?v=kH5rOYM2wBA
I pamiątkowe grupowe foto:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
Chłopaki od Rafla mówili że Sandał po co innego podszedł do Baniaka po Real Race... nie moja sprawa
wyniki
klasowe http://www.tptd.pl/2013/5ed2013/ZBIORCZ ... 20KLAS.pdf
wszyscy startujący
http://www.tptd.pl/2013/5ed2013/ZBIORCZY%20PROFI.pdf
wyniki
klasowe http://www.tptd.pl/2013/5ed2013/ZBIORCZ ... 20KLAS.pdf
wszyscy startujący
http://www.tptd.pl/2013/5ed2013/ZBIORCZY%20PROFI.pdf
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Zeby zdementować plotki, Sandał jest moim kolegą z WST i juz nie jeden raz mocno walczyliśmy w RR, po wyścigu pogratulowalismy sobie ostrej walki, która dostarczyła nam wielu emocji!!! Dla przypomnienia Real Race nie jest przejazdem na czas a wyścigiem, w którym nikt nie ma obowiązku nikogo przypuszczać, nawet wskazane jest walczyć o pozycje bo wtedy wyścig jest ciekawszy a adrenalina u zawodników sięga zenitu!!!
Wyciągając nowe doświadczenia z Poznania i korzystając z wiedzy innych kolegów, rozpoczynam modyfikować wóz pod katem lepszego prowadzenia w zakretach
Ma być nisko i szeroko, trzeba tez zainstalować dyfuzory koniecznie muszę tez popracować nad geometrią z tylu
Mam nadzieje ze uda sie osiągnąć zamierzony cel bez cięcia budy.
Wyciągając nowe doświadczenia z Poznania i korzystając z wiedzy innych kolegów, rozpoczynam modyfikować wóz pod katem lepszego prowadzenia w zakretach
Ma być nisko i szeroko, trzeba tez zainstalować dyfuzory koniecznie muszę tez popracować nad geometrią z tylu
Mam nadzieje ze uda sie osiągnąć zamierzony cel bez cięcia budy.
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No musi być kompromisBANIAK pisze:Ma być nisko i szeroko, trzeba tez zainstalować dyfuzory koniecznie muszę tez popracować nad geometrią z tylu
Mam nadzieje ze uda sie osiągnąć zamierzony cel bez cięcia budy.
Nie ma co "psuć" auta by tylko nadawało się na lawetę i na poznań...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Baniak zapisuj się natychmias na WST 2.06 TOR POZNAŃ
Do Tyskiego się odezwij, a ty Furiousie też mykasz
Ps. Zaraz ruszę odebrać tylne skrócone amorki dla Baniaka - dupa siądzie jakieś 30-35mm w dół, którego nie szło bardziej obniżyć i przez co wóz nadmiernie driftował
Do Tyskiego się odezwij, a ty Furiousie też mykasz
Ps. Zaraz ruszę odebrać tylne skrócone amorki dla Baniaka - dupa siądzie jakieś 30-35mm w dół, którego nie szło bardziej obniżyć i przez co wóz nadmiernie driftował
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 68
- Rejestracja: 2011-12-07, 08:32
- Lokalizacja: Kraków
Widze spory progres. Fajnie to wszystko wygląda! Jeśli chodzi o chłodnice to czy w tym wypadku rozmiar ukladu nie ma wplywu na spadek cisnienia w układzie? Chłodnice mam tez w miejscu zbiornika spryskiwaczy ale mniejsza i niedlugo zamienie ja na taką jak tutaj. Co do samych sprysków, jakbyś czasem odczuł potrzebę posiadania zbiornika - wystarczy seryjny zalozyc w bagażniku po prawej, podciagnac sterowanie po dlugości auta, wykorzystac przewód tylnego sprysku montujac zaworek co by płyn nie lał sie cały czas i dwa spryskiwacze z tylnej wycieraczki daewoo matiz zalozone na ramiona. Nie robią cudów ale szybe wymyją a to lepsze niz wozic bańke płynu za fotelem i polewać na światłach Ciekawe kiedy uda nam sie wszystkim ustawić na jakis gtierowy spot
Chłodnice juz kilkukrotnie sprawdzane w warunkach mocno bojowych, temperatura nigdy nie przekroczyła 110 stopni na torze, natomiast przy upalaniu na mieście cieżko osiągnąć 90-95 stopni. Ciśnienie oleju 4,5-5 barów przy ogniu, na wolnych 2,5 więc jest ok. Motor cyka jak zegarek. Zmienna faza robi dobrą robotę. Ostatnio założyliśmy nowiutkie turbo gt2876r z a.r 64. Wstaje jak głupie! na razie dmucham 1.1 bara i powiem, ze jest grubo!
Co do spryskiwaczy to miałem zbiorniczek w bagażniku ale go wyrzuciłem bo za dużo ważył, a i tak mam lekką maskę bez spryskiwaczy. Radzę sobie bez nich!
Co do spotu, to chyba najbardziej właściwym miejscem będzie tor ( naturalne środowisko gti-rów), ustalmy tylko termin i miejsce!
Koledzy potrzebna pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kto ma pomysł na duże serwo i dużą pompę hamulcową do Sunnego????
Może być pnp może być z małą rzeźbą!!!
Kto wie niech da znać! THX
Co do spryskiwaczy to miałem zbiorniczek w bagażniku ale go wyrzuciłem bo za dużo ważył, a i tak mam lekką maskę bez spryskiwaczy. Radzę sobie bez nich!
Co do spotu, to chyba najbardziej właściwym miejscem będzie tor ( naturalne środowisko gti-rów), ustalmy tylko termin i miejsce!
Koledzy potrzebna pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kto ma pomysł na duże serwo i dużą pompę hamulcową do Sunnego????
Może być pnp może być z małą rzeźbą!!!
Kto wie niech da znać! THX
NISSAN PULSAR GTI-R