[Sunny] Nissan Sunny GTI 1992 by rz
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] Nissan Sunny GTI 1992 by rz
Nissan Sunny N14 aka Chrup.
Nismo w 90% ogarnięte przez FooGarage a teraz powoli przeze mnie.
MODEL: 1992r, 3d hatchback
SILNIK:
- SWAP z SR20DE High Port na SR20DE Low Port (PRIMERA P10 GT UK 96') by FooGarage.
- Obecnie Olej Shell HX7 10W40 + filtr
- Wszystkie nowe poduszki silnika i skrzyni biegów usztywnione klejem do szyb (oj sztywno jest)
- Usunięty EGR
- Alu korek wlewu oleju Nismo
UKLAD DOLOTOWY:
- Wkładka K&N w ori puszce
- Nadmuch zimnego ze zderzaka
UKLAD WYDECHOWY:
- Kolektor SSAC 2,5 owinięty taśmą Termo
- Tłumik środkowy przelotowy 2,5" AWG
- Rury łączące cały układ 2,5"
- Tłumik końcowy Buzzer 2,25"
ELEKTRONIKA:
- Seryjne ECU z Primery P10eGT
UKLAD NAPĘDOWY:
- Lekkie koło zamachowe około 5,5kg by FooGarage
- Shortshifter + AluNoName gałson - było
- Shortshifter + biała gałka Nismo - jest
- Nowe sprzęgło AISIN
- Nowe przeguby
- Nowy olej w skrzyni Valvoline 75W90 Durablend
ZAWIESZENIE:
- Sprężyny Jamex 35/35 + nowe gazówki
- Nowe poduszki amortyzatorów
- Nowe łączniki stabilizatorów przód + tył
- Nowe poduszki stabilizatorów przód + tył
- Nowe przednie wahacze
- Nowe końcówki drążków
- Nowe osłony przekładni
UKŁADOW HAMULCOWY:
- Nowe tarcze przód TRW
- Nowe tarcze tył SPEEDMAX nacinane
- Klocki przód + tył FERODO Premier
- Płyn Hamulcowy ATE
- Usunięty ABS
- Nowe przewody hamulcowe miedziane
BUDA\BODY:
- Ogarnięte blacharsko tylne nadkola od wewnątrz i podłoga
Przed:
Po:
- Seryjne body GTi – zderzak z 4 halogenami (przeciwmgielna + dalekosiężne) + nakładki na progi
- Tylna Lotka GTI-R
- Blenda GTI-R
- Białe boczne kierunkowskazy
- Usunięta tylna wycieraczka
- Lekko przyciemnione szyby tylne boczne i tylna
- Ori alufelgi z Sunnego GTI psiknięte na biało + Bridgestone Turanza ER300 [były]
- obecnie: setup zimowy - OEM alu Sunny GTI + Dębica Frigo2 14" 175/70/R14
setup letni: OEM alu Almera GTI + Continental ContiPremiumContact2 195/50/R15
WNĘTRZE:
- Fotele kubełkowe FK + reszta seria
- Pasy szelkowe kierowcy 4pkt. 3"
- Pasy szelkowe pasażera 4pkt. 2"
- Rozpórki przód + tył by FooGarage – czarny mat stajla
- Kierownica Nardi Torino
- Jakaś tam elektryka – światła, lusterka, szyby
CAR-AUDIO:
- Pro radio Medion + 4 głośniki (!!)
PLANY:
- Mod rozrządu
- CAI z nadmuchem ze zderzaka
- Strojenie na EcuMaster DETIII
- Wywalić końcowego Buzzera i wrzucić coś bardziej cywilnego np. Proex + poprawa całego wydechu bo troche się tarabani,
- Ogarnąć tylne nadkola i końcówki progów – z blachy tylko to zostało do zrobienia (plan na najbliższe tygodnie)
- SWAP na SR20VE/SR20DET (plany na 2014 – jeśli kasa pozwoli)
MOC:
- 152KM@178Nm (pomiar zrobiony jeszcze przez SPOKOjnego)
A tak to się obecnie napędza:
http://www.youtube.com/embed/440HasLf9Q4
ZDJĘCIA:
+ kilka fot z prac nad chrupem:
Cały projekt jak pewnie wiecie ogarniany był przez foo/SPOKOjnego/Tomusia w FooGarage. Chrup dostał kupę nowych frutów a to co pozostało jest powoli wymieniane przeze mnie.
Chrup odpycha się bardzo przyjemnie i myślę, że będzie jeszcze ciut lepiej
Generalnie plan jest taki: lać i upalać bezawaryjnie!
Foty pożyczone od foo
pzdr
rz
Nismo w 90% ogarnięte przez FooGarage a teraz powoli przeze mnie.
MODEL: 1992r, 3d hatchback
SILNIK:
- SWAP z SR20DE High Port na SR20DE Low Port (PRIMERA P10 GT UK 96') by FooGarage.
- Obecnie Olej Shell HX7 10W40 + filtr
- Wszystkie nowe poduszki silnika i skrzyni biegów usztywnione klejem do szyb (oj sztywno jest)
- Usunięty EGR
- Alu korek wlewu oleju Nismo
UKLAD DOLOTOWY:
- Wkładka K&N w ori puszce
- Nadmuch zimnego ze zderzaka
UKLAD WYDECHOWY:
- Kolektor SSAC 2,5 owinięty taśmą Termo
- Tłumik środkowy przelotowy 2,5" AWG
- Rury łączące cały układ 2,5"
- Tłumik końcowy Buzzer 2,25"
ELEKTRONIKA:
- Seryjne ECU z Primery P10eGT
UKLAD NAPĘDOWY:
- Lekkie koło zamachowe około 5,5kg by FooGarage
- Shortshifter + AluNoName gałson - było
- Shortshifter + biała gałka Nismo - jest
- Nowe sprzęgło AISIN
- Nowe przeguby
- Nowy olej w skrzyni Valvoline 75W90 Durablend
ZAWIESZENIE:
- Sprężyny Jamex 35/35 + nowe gazówki
- Nowe poduszki amortyzatorów
- Nowe łączniki stabilizatorów przód + tył
- Nowe poduszki stabilizatorów przód + tył
- Nowe przednie wahacze
- Nowe końcówki drążków
- Nowe osłony przekładni
UKŁADOW HAMULCOWY:
- Nowe tarcze przód TRW
- Nowe tarcze tył SPEEDMAX nacinane
- Klocki przód + tył FERODO Premier
- Płyn Hamulcowy ATE
- Usunięty ABS
- Nowe przewody hamulcowe miedziane
BUDA\BODY:
- Ogarnięte blacharsko tylne nadkola od wewnątrz i podłoga
Przed:
Po:
- Seryjne body GTi – zderzak z 4 halogenami (przeciwmgielna + dalekosiężne) + nakładki na progi
- Tylna Lotka GTI-R
- Blenda GTI-R
- Białe boczne kierunkowskazy
- Usunięta tylna wycieraczka
- Lekko przyciemnione szyby tylne boczne i tylna
- Ori alufelgi z Sunnego GTI psiknięte na biało + Bridgestone Turanza ER300 [były]
- obecnie: setup zimowy - OEM alu Sunny GTI + Dębica Frigo2 14" 175/70/R14
setup letni: OEM alu Almera GTI + Continental ContiPremiumContact2 195/50/R15
WNĘTRZE:
- Fotele kubełkowe FK + reszta seria
- Pasy szelkowe kierowcy 4pkt. 3"
- Pasy szelkowe pasażera 4pkt. 2"
- Rozpórki przód + tył by FooGarage – czarny mat stajla
- Kierownica Nardi Torino
- Jakaś tam elektryka – światła, lusterka, szyby
CAR-AUDIO:
- Pro radio Medion + 4 głośniki (!!)
PLANY:
- Mod rozrządu
- CAI z nadmuchem ze zderzaka
- Strojenie na EcuMaster DETIII
- Wywalić końcowego Buzzera i wrzucić coś bardziej cywilnego np. Proex + poprawa całego wydechu bo troche się tarabani,
- Ogarnąć tylne nadkola i końcówki progów – z blachy tylko to zostało do zrobienia (plan na najbliższe tygodnie)
- SWAP na SR20VE/SR20DET (plany na 2014 – jeśli kasa pozwoli)
MOC:
- 152KM@178Nm (pomiar zrobiony jeszcze przez SPOKOjnego)
A tak to się obecnie napędza:
http://www.youtube.com/embed/440HasLf9Q4
ZDJĘCIA:
+ kilka fot z prac nad chrupem:
Cały projekt jak pewnie wiecie ogarniany był przez foo/SPOKOjnego/Tomusia w FooGarage. Chrup dostał kupę nowych frutów a to co pozostało jest powoli wymieniane przeze mnie.
Chrup odpycha się bardzo przyjemnie i myślę, że będzie jeszcze ciut lepiej
Generalnie plan jest taki: lać i upalać bezawaryjnie!
Foty pożyczone od foo
pzdr
rz
Ostatnio zmieniony 2015-10-30, 09:15 przez rz, łącznie zmieniany 10 razy.
świetny sunny, jeden z najlepszych tutaj. masa pracy i serca wlozona w auto. gratulacje rz! bezawaryjnosci życzę;)
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Za to jak jeździ i wygląda podziękowania i ri5pect należą się ekipie z foogarage
Cały czas fundusze są zbierane aby projekt szedł do przodu. Priorytet to blacha.
nismojoe: cały czas zastanawiam się czy biała czy czarną jak już pewnego pięknego dnia się zdecyduje to wiem do kogo zapukac
Co jakiś czas foo korespondencyjnie nadzoruje życie chrupa
pzdr
rz
Cały czas fundusze są zbierane aby projekt szedł do przodu. Priorytet to blacha.
nismojoe: cały czas zastanawiam się czy biała czy czarną jak już pewnego pięknego dnia się zdecyduje to wiem do kogo zapukac
Co jakiś czas foo korespondencyjnie nadzoruje życie chrupa
pzdr
rz
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Fest sztuka Wpadła w dobre ręce! DZIAŁAJ
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Czy chrup wpadł w dobre ręce to się okaże ale staram się żeby nie miał źle
Kilka dni temu zamiast ori ECU od GTI wleciał komp od P10eGT. Ciężko powiedzieć ale moja dupa mówi, że jest lepiej. Nie potrafię powiedzieć co ale lepiej
Taka tam mała wlepa powodująca u kierowców jadących za mną blady strach na twarzach + emblemat "diesel_mode" w bieli
Dzisiaj wleciały nowe przewody hamulcowe miedziane na tył bo stare odmówiły posługi + płyn ATE
No i na końcu nowy olej. Stary miał przelatane blisko 4000km, a że był to Castrol do którego jakoś zaufania nie mam za dużego to Chrup powrócił do poprzedniego czyli Shell Helix HX7 10W40 + jakiś japan filtr
pzdr
rz
Kilka dni temu zamiast ori ECU od GTI wleciał komp od P10eGT. Ciężko powiedzieć ale moja dupa mówi, że jest lepiej. Nie potrafię powiedzieć co ale lepiej
Taka tam mała wlepa powodująca u kierowców jadących za mną blady strach na twarzach + emblemat "diesel_mode" w bieli
Dzisiaj wleciały nowe przewody hamulcowe miedziane na tył bo stare odmówiły posługi + płyn ATE
No i na końcu nowy olej. Stary miał przelatane blisko 4000km, a że był to Castrol do którego jakoś zaufania nie mam za dużego to Chrup powrócił do poprzedniego czyli Shell Helix HX7 10W40 + jakiś japan filtr
pzdr
rz
No tak, czasami jedna naklejka wyraża więcej niż tysiąc słów
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Autko widziane "na żywo" wygląda zacnie.
A tam 2.0dLX przydałoby się 1.4LX i tak jeszcze na błotnikach przednich nakleić.Mina gościa w bymywy jak go 1.4 na światłach bierze bezcenna.
A tam 2.0dLX przydałoby się 1.4LX i tak jeszcze na błotnikach przednich nakleić.Mina gościa w bymywy jak go 1.4 na światłach bierze bezcenna.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Hmm, skąd ja to autko znam
Szkoda, że finansowo poprzedni właściciel musiał przystopować w pewnym momencie , bo temu autku strojenie należało i należy się jak psu buda. Wręcz korespondencyjnie kastrowaliśmy z rz, z niektórych modów, by stało się przyjazne miastu. Ale, z tego co wiem, pojedzie w dobre ręce po ecumajstra i kręcenie wałkami, więc na pewno nie jest to ostatnie słowo przed VE
Szerokości rz i na łączu, pozdr,
foo
Szkoda, że finansowo poprzedni właściciel musiał przystopować w pewnym momencie , bo temu autku strojenie należało i należy się jak psu buda. Wręcz korespondencyjnie kastrowaliśmy z rz, z niektórych modów, by stało się przyjazne miastu. Ale, z tego co wiem, pojedzie w dobre ręce po ecumajstra i kręcenie wałkami, więc na pewno nie jest to ostatnie słowo przed VE
Szerokości rz i na łączu, pozdr,
foo
Ostatnio poczyniłem mały test na zaprzyjaźnionej prostej i tak się obecnie chrup napędza:
http://www.youtube.com/embed/440HasLf9Q4
pydr
rz
http://www.youtube.com/embed/440HasLf9Q4
pydr
rz