[ 100NX] Madmahina- Nissan 100nx 1.6 16V
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Xander, do każdej setki i sunnego N14 podejdą .. tam się różniły jedynie (jeśli dobrze pamiętam) wersje z diesli i Y10 .. no i i pozostałe elementy zawieszenia np. stabilizatory .. ale są to elementy Plug`n`play Tylko chyba GTI-r miał inną zawiechę ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
No mnie gość powiedział przez tel ze te amory na tył nie pasują według katalogu i mojego numeru nadwozia,ja mam rocznik 91 a te amory są wyprodukowane dla rocznika 94 lub po 94
Ostatnio zmieniony 2012-10-12, 23:20 przez Xander, łącznie zmieniany 1 raz.
nie sądzę, żeby to stanowiło problem .. jeśli mocowania mają odpowiedni rozmiar .. i amor ma odpowiednią długość . to nie powinno być problemu
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Dzisiaj zostało zrobione:
zabezpieczenie podkładem miejsc w podłodze które zostały zaspawane
wyczyszczone z rdzy elementów do których będzie spawany kielich
wycięta została tez dziura w nadkolu
znaleziona została nowa mega dziura nad którą trzeba zapanować
Wyjęty został zacisk,trzeba go jeszcze wyszlifować i dać w kolor
Oczyszczaliśmy miejsce przy wlewie paliwa na tyle ile się dało i zabezpieczyliśmy podkładem
W końcu udało się zamówić amortyzatory,zdecydowałem się w końcu na amorki od firmy KYB
[ Dodano: 2012-10-20, 00:00 ]
Dzisiaj kolejny dzień zmagań z nismo i tak:
Wspawany został lewy kielich
Zaspawana podłoga
wylakierowane 2 felgi
wylakierowane 4 zaślepki do śrub od felg
Wylakierowane przedni szary pas
Wylakierowany na nowo Dach
I na koniec jak zwykle bardzo miła niespodzianka,okazało się ze nie da rady wspawać prawego kielicha ponieważ nie ma do czego go dospawać będziemy robić inaczej oraz podłużnica nie jest w najlepszym stanie i trzeba będzie ją ratować jak się da.
[ Dodano: 2012-10-20, 12:14 ]
Dzisiaj rano zaciski zostały wyszlifowane i puszczone w kolor;)
A dzisiaj zrobione zostało:
Wylakierowany tylny zderzak
Boczne szare pasy stały się czarnymi
Szara listwa z przodu auta tez poszła w czerń
Została zaspawana podłoga i pryśnięta antykorozyjnym szwaksem oraz uszczelnione zostały spawy
Został dospawany do końca lewy kielich i tez tez pryśnięty antykorozem
zabezpieczenie podkładem miejsc w podłodze które zostały zaspawane
wyczyszczone z rdzy elementów do których będzie spawany kielich
wycięta została tez dziura w nadkolu
znaleziona została nowa mega dziura nad którą trzeba zapanować
Wyjęty został zacisk,trzeba go jeszcze wyszlifować i dać w kolor
Oczyszczaliśmy miejsce przy wlewie paliwa na tyle ile się dało i zabezpieczyliśmy podkładem
W końcu udało się zamówić amortyzatory,zdecydowałem się w końcu na amorki od firmy KYB
[ Dodano: 2012-10-20, 00:00 ]
Dzisiaj kolejny dzień zmagań z nismo i tak:
Wspawany został lewy kielich
Zaspawana podłoga
wylakierowane 2 felgi
wylakierowane 4 zaślepki do śrub od felg
Wylakierowane przedni szary pas
Wylakierowany na nowo Dach
I na koniec jak zwykle bardzo miła niespodzianka,okazało się ze nie da rady wspawać prawego kielicha ponieważ nie ma do czego go dospawać będziemy robić inaczej oraz podłużnica nie jest w najlepszym stanie i trzeba będzie ją ratować jak się da.
[ Dodano: 2012-10-20, 12:14 ]
Dzisiaj rano zaciski zostały wyszlifowane i puszczone w kolor;)
A dzisiaj zrobione zostało:
Wylakierowany tylny zderzak
Boczne szare pasy stały się czarnymi
Szara listwa z przodu auta tez poszła w czerń
Została zaspawana podłoga i pryśnięta antykorozyjnym szwaksem oraz uszczelnione zostały spawy
Został dospawany do końca lewy kielich i tez tez pryśnięty antykorozem
za jakieś 2 tyg,ponieważ wyskoczył problem z podłużnicą z tyłu i trzeba będzie odbudować prawe tylne nadkole bo go praktycznie nie ma no i czeka wspawanie prawego kielicha
Wpadły końcówki drążków na przód oraz kpl. klocków hamulcowych na tył
[ Dodano: 2012-10-22, 10:40 ]
Właśnie zawitał do mnie kurier i zostawił te o to dwie laleczki
Wpadły końcówki drążków na przód oraz kpl. klocków hamulcowych na tył
[ Dodano: 2012-10-22, 10:40 ]
Właśnie zawitał do mnie kurier i zostawił te o to dwie laleczki
Ostatnio zmieniony 2012-11-12, 13:02 przez Xander, łącznie zmieniany 1 raz.
hehe no dzięki;)No chce zrobić nismo żeby mi jeszcze posłużyło szkoda mi tego auta oddawać na szrot,bo mało tego już jeździ a tym bardziej w dobrym stanie,dlatego chcemy zrobić to auto najlepiej jak potrafimy i jeszcze z 2 tygodnie nam przy nim zejdzie bo wymaga jednak trochę pracy no i kasy oczywiście
[ Dodano: 2012-10-23, 16:42 ]
Dzisiaj zakupiłem też odpowietrzniki do zacisków na tył:)
[ Dodano: 2012-11-04, 20:27 ]
wczoraj zostało zrobione:
zabezpieczenie podłogi bitexem
założenie przewodów hamulcowych
zaspawanie wielkiej jopy z lewej strony i zabezpieczenie jej
założony został "badyl"od maski
założona pokrywa zaworów
[ Dodano: 2012-11-08, 23:43 ]
Dzisiaj zostało zrobione:
wyjęcie drugiego amortyzatora
wycięcie skorodowanych miejsc w podłużnicy i zaspawanie ich
odcięcie starych łączników stabilizatora
wylakierowanie pasów tylnej klapy
wylakierowanie 2 felg
wylakierowanie klocków hamulcowych
[ Dodano: 2012-11-10, 21:43 ]
Dzisiaj dalszy ciąg prac i zrobiliśmy min:
podłużnice
zabezpieczenie podłużnicy
założone zostały maty wygłuszające APP
wycięcie skorodowanych miejsc w prawym kielichu
przymiarka części pukla w wycięte miejsce
Wylakierowanie klocków
[ Dodano: 2012-10-23, 16:42 ]
Dzisiaj zakupiłem też odpowietrzniki do zacisków na tył:)
[ Dodano: 2012-11-04, 20:27 ]
wczoraj zostało zrobione:
zabezpieczenie podłogi bitexem
założenie przewodów hamulcowych
zaspawanie wielkiej jopy z lewej strony i zabezpieczenie jej
założony został "badyl"od maski
założona pokrywa zaworów
[ Dodano: 2012-11-08, 23:43 ]
Dzisiaj zostało zrobione:
wyjęcie drugiego amortyzatora
wycięcie skorodowanych miejsc w podłużnicy i zaspawanie ich
odcięcie starych łączników stabilizatora
wylakierowanie pasów tylnej klapy
wylakierowanie 2 felg
wylakierowanie klocków hamulcowych
[ Dodano: 2012-11-10, 21:43 ]
Dzisiaj dalszy ciąg prac i zrobiliśmy min:
podłużnice
zabezpieczenie podłużnicy
założone zostały maty wygłuszające APP
wycięcie skorodowanych miejsc w prawym kielichu
przymiarka części pukla w wycięte miejsce
Wylakierowanie klocków
Konkretnie
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
hehe no dzięki wielkie za miłe słowa;)
A dzisiaj znów zaatakowaliśmy auto i tak:
Zostały wycięte pozostałe stare łaty w prawym kielichu
zrobiliśmy "rzeźbę" pukla,miała być wstawka z innego kielicha(wczoraj wrzuciłem fotkę tej wstawki) ale okazało się ze jest ona za bardzo skorodowana i nie było by sensu jej wklejać, a sam kielich jest ogólnie w dobrej kondycji więc nie będziemy go wycinać.
zabezpieczyliśmy też kielich oraz podłużnice
nałożyliśmy masę uszczelniającą na spawy
zostały założone klocki hamulcowe na tył oraz zaciski
zaczęliśmy nitować dziurę w prawym nadkolu
wyszlifowany i zabezpieczony został tez rant w lewym tylnym nadkolu
A dzisiaj znów zaatakowaliśmy auto i tak:
Zostały wycięte pozostałe stare łaty w prawym kielichu
zrobiliśmy "rzeźbę" pukla,miała być wstawka z innego kielicha(wczoraj wrzuciłem fotkę tej wstawki) ale okazało się ze jest ona za bardzo skorodowana i nie było by sensu jej wklejać, a sam kielich jest ogólnie w dobrej kondycji więc nie będziemy go wycinać.
zabezpieczyliśmy też kielich oraz podłużnice
nałożyliśmy masę uszczelniającą na spawy
zostały założone klocki hamulcowe na tył oraz zaciski
zaczęliśmy nitować dziurę w prawym nadkolu
wyszlifowany i zabezpieczony został tez rant w lewym tylnym nadkolu
No staramy się żeby wyszło jak najlepiej i nie przeraża nas ogrom prac nad tym egzemplarzem:),a fakt u mnie na osiedlu jeżdżą tylko 4 setki w tym moja,i z tego widziałem to te 3 pozostałe to niestety już kaplica.
A zostało nam jeszcze zrobienie nadkola,prawy tył,ogarnięcie dwóch progów,zrobienie wydechu,odpowietrzenie układu i wymiana płynu chłodniczego:)
Po zimie planujemy wrzucić rozpórki na przód i tył oraz wymienić przednie amory
A zostało nam jeszcze zrobienie nadkola,prawy tył,ogarnięcie dwóch progów,zrobienie wydechu,odpowietrzenie układu i wymiana płynu chłodniczego:)
Po zimie planujemy wrzucić rozpórki na przód i tył oraz wymienić przednie amory
Ostatnio zmieniony 2012-11-13, 20:19 przez Xander, łącznie zmieniany 1 raz.
To sporo ich jeździ u Ciebie ja śmigając cały boży dzień po Gliwicach widuje jedną setunieXander pisze:No staramy się żeby wyszło jak najlepiej i nie przeraża nas ogrom prac nad tym egzemplarzem:),a fakt u mnie na osiedlu jeżdżą tylko 4 setki w tym moja,i z tego widziałem to te 3 pozostałe to niestety już kaplica.
A zostało nam jeszcze zrobienie nadkola,prawego tyłu,ogarnięcie dwóch progów,zrobienie wydechu,odpowietrzenie układu i wymiana płynu chłodniczego:)
Po zimie planujemy wrzucić rozpórki na przód i tył oraz wymienić przednie amory
I popinkala nią listonosz przebieg- 720tysi licznikowe a przyjechała kilka lat temu z szwablandii
Gratulacje samozaparcia zrobicie i będzie auto na lata!
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
No może 4 to przesadziłem ale 3 są na pewno:D no i uparliśmy się żeby doprowadzić to auto do dobrego stanu a najlepsze jest to ze byłym właścicielem tego pojazdu był mechanik i tak właśnie dbał o auto,no ale chce nim jeszcze pojeździć parę lat a szkoda mi go oddawać na złom bo jak wspomniał wcześniej ghostrider jest ich coraz mniej a praktycznie w ogóle nie ma zadbanych egzemplarzy.
A szkoda bo to bardzo dobre auta jeżeli ma się do niego rękę no i jest mało awaryjne:)
Dzisiaj od 8 rano zabraliśmy się do roboty i tak:
Wycięta rdza z prawego tyłu
zaspawana dziura w prawym tyle
położyliśmy masę uszczelniająca na tył
Bitexem została zabezpieczona podłużnica oraz prawy tył
założone zostały zaciski
wycięta została dziura w lewym tyle i wspawana nowa zdrowa blacha
położony został filc na maty APP
Położona została wykładzina
Polakierowany wstępnie został tez prawy kielich
Dzisiaj złożyliśmy prawie cały środek oraz zawitała wylakierowana osłona kolektora
Zakupiony dzisiaj został zestaw kluczy po czym zabraliśmy się do pracy i zrobiliśmy min:
W nitowanie blachy w lewy tył od wew strony
Wspawanie kawałka blachy w lewym tyl
Pryśniecie jej anty korozem
następnie położenie masy uszczelniającej
Potem poszedł na wszystko bitex
Założenie baku
Założenie rury od wlewu paliwa
Wycinka łącznika
Założenie łączników stabilizatorów
Wmontowanie amortyzatorów
Odpowietrzenie układu hamulcowego
Odpowietrzenie układu chłodzenia
I na koniec gdy auto stanęło na kołach położyliśmy na tyle poziomice i wyszło ze jest idealnie jak na warunki garażowo-domowe
A szkoda bo to bardzo dobre auta jeżeli ma się do niego rękę no i jest mało awaryjne:)
Dzisiaj od 8 rano zabraliśmy się do roboty i tak:
Wycięta rdza z prawego tyłu
zaspawana dziura w prawym tyle
położyliśmy masę uszczelniająca na tył
Bitexem została zabezpieczona podłużnica oraz prawy tył
założone zostały zaciski
wycięta została dziura w lewym tyle i wspawana nowa zdrowa blacha
położony został filc na maty APP
Położona została wykładzina
Polakierowany wstępnie został tez prawy kielich
Dzisiaj złożyliśmy prawie cały środek oraz zawitała wylakierowana osłona kolektora
Zakupiony dzisiaj został zestaw kluczy po czym zabraliśmy się do pracy i zrobiliśmy min:
W nitowanie blachy w lewy tył od wew strony
Wspawanie kawałka blachy w lewym tyl
Pryśniecie jej anty korozem
następnie położenie masy uszczelniającej
Potem poszedł na wszystko bitex
Założenie baku
Założenie rury od wlewu paliwa
Wycinka łącznika
Założenie łączników stabilizatorów
Wmontowanie amortyzatorów
Odpowietrzenie układu hamulcowego
Odpowietrzenie układu chłodzenia
I na koniec gdy auto stanęło na kołach położyliśmy na tyle poziomice i wyszło ze jest idealnie jak na warunki garażowo-domowe