[ Primera] Powrót do przeszłości: Nissan Primera P10
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Ja bym nie ryzykował z zakupem tego typu felg.. Wiadomo, chinol za taką cene na takim profilu może być za miękki na nasze polskie drogi..homik123456 pisze:Ja u siebie mam 16 7,5J z oponami 215/45 i nie narzekam na jakies nie wygody. No i jakos ani felgi ani opony nie uszkodzilem na naszych drogach a po roznych dziurach jezdze.
Nawet moje OZ -ty musiałem ostatnio oddać do delikatnego prostowania.
Ja ogólnie nie polecam...
mi się właśnie chyba najbardziej podobają te pierwsze i chyba są z nich najbardziej japońskie
Tylko teraz jaki rozmiar?
Opinie są rozbieżne, 16-stka na pewno lepiej się prezentuje, ale daje w kość pasażerom, 15-stka z kolei nie jest też już taka mała, w końcu 2,54 cm większa niż 14
No i na baloniastych 195/60/15 byłoby w miarę wygodnie i bez wielkiego zamulania
Tylko teraz jaki rozmiar?
Opinie są rozbieżne, 16-stka na pewno lepiej się prezentuje, ale daje w kość pasażerom, 15-stka z kolei nie jest też już taka mała, w końcu 2,54 cm większa niż 14
No i na baloniastych 195/60/15 byłoby w miarę wygodnie i bez wielkiego zamulania
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
16 to zaden problem, jak jezdzilem na 17 bylo fakt gorzej . 15 to za mało do jakiego kolwiek wygladu primery ;P ale to moje zdanie . Ja mam w tym momencie 205/45/16 i jest spoko , jak wrzuce 205/40/17 jest gorzej, Aczkolwiek Rysiek tez na takich jezdzi i nie placze
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
http://www.cardomain.com/ride/3361217/1 ... an-primera
to moje natchnienie Gdyby takie felgi były dostępne, to bym je brał od razu
to są 205/50/16 - wygląda super, chyba wybiorę taką opcję:D
to moje natchnienie Gdyby takie felgi były dostępne, to bym je brał od razu
to są 205/50/16 - wygląda super, chyba wybiorę taką opcję:D
a i tu sie nie zgodze bo jakotako wyglada P10 na 15'' ale to też moje zdanie moja np mi sie podoba choć nie ukrywam, że jak pokusił bym sie jeszcze o wieksza glebe. Filip_212 na Twoim miejscu olał bym te wszystkie chińskie fele, a jesli zdecydujesz sie na 16'' to spróbował bym czystej klasycznej feli czytaj BBS z volvo S/V40 T4, Sam sie zastanawiałem nad 16 i jeśli miał bym przechodzić na ten rozmiar to właśnie taka felga by u mnie zagościła. Ewentualnie oz F1 też sie trafiaja czasem.radziejwwl pisze: 15 to za mało do jakiego kolwiek wygladu primery ;P
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
właśnie tak poczytałem opinie o tych advanach i mam mieszane uczucia... Jedni chwalą (którzy ich używają), z kolei inni twierdzą, że to chiński chłam i na bank popękają na naszych dziurach, chociaż nawet takich felg nie widzieli na oczy. Może coś w tym jest.
Też myślałem o tych BBSach volvowych Ale w końcu doszedłem do wniosku, że są mało japońskie
Są jeszcze takie OZety, dosyć często spotykane w P11 GT, pare takich jest u nas na forum z tego co wiem. wyglądają jak Superleggera, ale chyba się trochę różnią.
Bardzo mi się podobają te felgi w linku, który wrzuciłem wyżej, ale nie wiem jaki to producent i model. Jak na moje oko świetnie pasują do P10 Chyba napisze do właściciela
Też myślałem o tych BBSach volvowych Ale w końcu doszedłem do wniosku, że są mało japońskie
Są jeszcze takie OZety, dosyć często spotykane w P11 GT, pare takich jest u nas na forum z tego co wiem. wyglądają jak Superleggera, ale chyba się trochę różnią.
Bardzo mi się podobają te felgi w linku, który wrzuciłem wyżej, ale nie wiem jaki to producent i model. Jak na moje oko świetnie pasują do P10 Chyba napisze do właściciela
no springi jak dobrze pójdzie będą już dziś w autku, potem zacznę się już konkretnie rozglądać za felami
KTR jak patrzę na Twoją primerę to przyznaję, nawet na 15-stkach wygląda dobrze Jak wiadomo, efekt końcowy zależy także w dużej mierze od wymiarów opon. Chyba będę celował w Toyo T1R 205/50, bo strasznie podoba mi się ta primera, którą wrzuciłem Jak na moje oko, idealnie dopasowany rozmiar felg i opon, genialnie sięprezentuje - nie są za małe, ani za duże.
Tylko teraz wracając do felg, brać te chińskie "advany"? driftować nie będę, bić rekordów prędkości na zniszczonych nawierzchniach także, więc może jakoś wytrzymają ten koszmar polskich dróg
KTR jak patrzę na Twoją primerę to przyznaję, nawet na 15-stkach wygląda dobrze Jak wiadomo, efekt końcowy zależy także w dużej mierze od wymiarów opon. Chyba będę celował w Toyo T1R 205/50, bo strasznie podoba mi się ta primera, którą wrzuciłem Jak na moje oko, idealnie dopasowany rozmiar felg i opon, genialnie sięprezentuje - nie są za małe, ani za duże.
Tylko teraz wracając do felg, brać te chińskie "advany"? driftować nie będę, bić rekordów prędkości na zniszczonych nawierzchniach także, więc może jakoś wytrzymają ten koszmar polskich dróg
Ja bym poszedł w coś takiego jak tutaj http://allegro.pl/japan-racing-15-advan ... 01283.html a tutaj wiecej felg http://allegro.pl/listing.php/search?st ... 0&order=pd
Albo takie http://allegro.pl/advan-rg-ii-15-4x100- ... 64725.html
Albo takie http://allegro.pl/advan-rg-ii-15-4x100- ... 64725.html
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Napaliłem się na Drag Wheels DR-23 w kolorze Rally Bronze w rozmierze 16",o takie
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=5125
opony będą najpewniej 205/50 albo 195/50, żeby jednak nie było tej zamuły.
Jak będą takie 4x114,3, to biorę.
Teraz będzie trzeba pogrzebać pod machą, zacznę się rozgądać za jakimś dolotem i wydechem
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=5125
opony będą najpewniej 205/50 albo 195/50, żeby jednak nie było tej zamuły.
Jak będą takie 4x114,3, to biorę.
Teraz będzie trzeba pogrzebać pod machą, zacznę się rozgądać za jakimś dolotem i wydechem
Primera subtelnie zglebiona:
Na razie sam przód, a to dlatego, że okazało się, że tylne springi są w ogóle nie od tego samochodu, a w każdym razie nie pasują do amorów, bo mają po prostu za dużą średnicę i z nich spadają
Jak sprzedawca wróci z urlopu, to będę reklamował.
Teraz będzie wpadać jakaś nowa felga
Na razie sam przód, a to dlatego, że okazało się, że tylne springi są w ogóle nie od tego samochodu, a w każdym razie nie pasują do amorów, bo mają po prostu za dużą średnicę i z nich spadają
Jak sprzedawca wróci z urlopu, to będę reklamował.
Teraz będzie wpadać jakaś nowa felga
i tu ja się nie zgodzę miałem opony 205/50/R16 i właśnie nie wyglądały na balony a komfort na nich był znośny. Jednak teraz po przejściu na 205/55/R16 auto delikatnie się zmuliło ale za to nie są mi już tak straszne leżący policjanci oraz dziury na 3miejskich drogach suma sumarum profil 50na szerokości 205 to dobry kompromisShadows pisze:załóż profil 45 niebedzie "taczkowozu" ani zamuly,profil 50 wyglada jak balon
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
FK automotive dedykowane podobnież do tego modelu. Przód wygląda super, z tyłu jak na razie bez różnicy
Na razie na moich 14-stkach powiem szczerze, że nie ma w ogóle różnicy w twardości na niekorzyść, nawet przyznam, że jest trochę bardziej miękko
aczkolwiek mniej się wychyla na zakrętach
zakladam profil 50 na bank, jak dla mnie to optymalny wybór między komfortem a wyglądem
[ Dodano: 2012-08-07, 19:46 ]
jeszcze ustawilem przed chwilą zbieżność i geometrię, bo byłmega rozjechany po wymianie springów, łączników stabilizatora i paru innych drobiazgów, wreszcie koła są równo
145 zł za przód i tył, przy okazji polecam stacje kontroli przy ulicy Augustówki 4/6 (Wawa), kawałek za siedzibą ITI, panowie mili, znają się na rzeczy, mają niedrogo i polecają ich na wielu innych forach
Na razie na moich 14-stkach powiem szczerze, że nie ma w ogóle różnicy w twardości na niekorzyść, nawet przyznam, że jest trochę bardziej miękko
aczkolwiek mniej się wychyla na zakrętach
zakladam profil 50 na bank, jak dla mnie to optymalny wybór między komfortem a wyglądem
[ Dodano: 2012-08-07, 19:46 ]
jeszcze ustawilem przed chwilą zbieżność i geometrię, bo byłmega rozjechany po wymianie springów, łączników stabilizatora i paru innych drobiazgów, wreszcie koła są równo
145 zł za przód i tył, przy okazji polecam stacje kontroli przy ulicy Augustówki 4/6 (Wawa), kawałek za siedzibą ITI, panowie mili, znają się na rzeczy, mają niedrogo i polecają ich na wielu innych forach
na razie się wstrzymuję, bo jestem na urlopie, jak wrócę to zacznę działać
[ Dodano: 2012-09-24, 20:39 ]
Z urlopu wróciłem już kawałek czasu temu i wygląda na to, że w końcu będę zmuszony nabyć drogą kupna nowy komplet felg.
A to dlatego, że trochę za szybko wszedłem na rondo na mokrym i wywaliło mnie z niego przez krawężnik skontrowałem ręcznym i przeleciałem obok wysepki, ale już z ronda nie zjechałem, wyniosło przód
A oto efekty:
Gwóźdź programu:
Wstępna ocena: do wymiany wahacz dolny, półoś z przegubami, miska olejowa (wgnieciona), zderzak i plastik pod silnikiem
No i oczywiście felga... nie wspominając o oponie.
W ogóle miałem ogromnego farta, bo przeleciałem - oceniając po śladach na trawie - jakieś 10 cm od latarni i zatrzymałem się metr przed przystankiem. Co ciekawe, także oceniając po śladach na trawie szybowałem nad ziemią jakiś metr-półtora.
Mam tylko nadzieję, że łożysko, zwrotnica i piasta no i przede wszystkim karoseria nie uległy uszkodzeniu. Ale to wszystko wyjdzie w praniu.
I teraz pytanie - czy ma ktoś na zbyciu dobrą półoś? także miska do P10 1.6 by się przydała. No i co mniej ważne - zderzak i osłona pod silnik.
Wahacz już mam na szczęście zaklepany z Neptunowozu.
[ Dodano: 2012-09-24, 20:39 ]
Z urlopu wróciłem już kawałek czasu temu i wygląda na to, że w końcu będę zmuszony nabyć drogą kupna nowy komplet felg.
A to dlatego, że trochę za szybko wszedłem na rondo na mokrym i wywaliło mnie z niego przez krawężnik skontrowałem ręcznym i przeleciałem obok wysepki, ale już z ronda nie zjechałem, wyniosło przód
A oto efekty:
Gwóźdź programu:
Wstępna ocena: do wymiany wahacz dolny, półoś z przegubami, miska olejowa (wgnieciona), zderzak i plastik pod silnikiem
No i oczywiście felga... nie wspominając o oponie.
W ogóle miałem ogromnego farta, bo przeleciałem - oceniając po śladach na trawie - jakieś 10 cm od latarni i zatrzymałem się metr przed przystankiem. Co ciekawe, także oceniając po śladach na trawie szybowałem nad ziemią jakiś metr-półtora.
Mam tylko nadzieję, że łożysko, zwrotnica i piasta no i przede wszystkim karoseria nie uległy uszkodzeniu. Ale to wszystko wyjdzie w praniu.
I teraz pytanie - czy ma ktoś na zbyciu dobrą półoś? także miska do P10 1.6 by się przydała. No i co mniej ważne - zderzak i osłona pod silnik.
Wahacz już mam na szczęście zaklepany z Neptunowozu.
Tragedii nie ma, zaraz się zabieram do wymiany wahacza i zobaczymy co dalej. Może krzywa ośka to złudzenie spowodowane przez krzywy wahacz. mam nadzieję, że na tym się skończy
No i powoli rozglądam się za nowym felunkiem już konkretnie.
W ogóle po wyczyszczeniu przepływki i wlaniu STP do czyszczenia wtrysków poczciwy GA16DE się znacznie ożywił
Forda Cougara 2.0 zetec/140 km objeżdża może nie ma dużej przewagi, ale ford na elastyczności siada całkowicie, natomiast przy sprincie spod świateł zostaje na wysokości tylnych drzwi
Bez rewelki, ale wg fabrycznych ford ma 9.6 do 100
Szkoda tylko, że ABS mi siadł i było mokro, bo bym sobie elgancko wyhamował z tego małego outruna i nie musiałbym robić zawiasu
No i powoli rozglądam się za nowym felunkiem już konkretnie.
W ogóle po wyczyszczeniu przepływki i wlaniu STP do czyszczenia wtrysków poczciwy GA16DE się znacznie ożywił
Forda Cougara 2.0 zetec/140 km objeżdża może nie ma dużej przewagi, ale ford na elastyczności siada całkowicie, natomiast przy sprincie spod świateł zostaje na wysokości tylnych drzwi
Bez rewelki, ale wg fabrycznych ford ma 9.6 do 100
Szkoda tylko, że ABS mi siadł i było mokro, bo bym sobie elgancko wyhamował z tego małego outruna i nie musiałbym robić zawiasu
O kurnia, ładnie, dobrze że nic Ci się nie stalo, bo samochód można jeszcze naprawić z przodu to jakieś klebery masz? Jeśli dobrze rozpoznaję, to one nie za dobrze się trzymają mokrej nawierzchni... miałem z takimi ekstremalne dosznania hamując ostro avensisem na mokrym, leciałem jak po lodzie, zero trakcji.
U mnie też ABS (chyba) nie działa. Kiedyś widziałem jak koleś volvo w kombi z T5 pod machą jeździł ze specjalnie wyłączonym absem, pojazd zachowywał się na mokrym przynajmniej jak nie-przednionapędowkaFilip_212 pisze:Szkoda tylko, że ABS mi siadł i było mokro, bo bym sobie elgancko wyhamował z tego małego outruna i nie musiałbym robić zawiasu
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik