[ Primera] P11.144 Kazek - SR20VE/211KM/234Nm by BOCA MOTORS
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja proponuję odpiąć sondę lambde i zresetować ecu po przez odpięcie klem.
Po tym odpal maszyne bez podpiętej sondy i zobacz jak chodzi.
Po tym odpal maszyne bez podpiętej sondy i zobacz jak chodzi.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
moim zdaniem nie pomoże w tym wypadkuJa proponuję odpiąć sondę lambde i zresetować ecu po przez odpięcie klem.
Po tym odpal maszyne bez podpiętej sondy i zobacz jak chodzi.
jeśli Ci to pomoże to przepływomierze są takie same jak w QG15, QG18 i to co masz czyli SR20. Musisz zaopatrzyć się w odpowiedni torx z dziurką pięcio- lub sześcioramienny - zależnie jakie masz bo wkręcali dwa rodzaje śrub. Generalnie są dwa rodzaje przepływomierzy. Z czujnikiem temperatury lub bez niego. To jest to miejsce gdzie coś w podobie diody zenera wygięte jest w U. Albo go masz albo nie. Jeśli u siebie go nie masz a masz na podmiankę drugi przepływomierz z nim to śmiało możesz wkładać - nie przeszkadza to. A jak u siebie masz ten czujnik a w tym na podmiankę nie masz to musisz go przełożyć - rozgiąć te dwie nóżki i założyć do drugiego. Szukaj kogoś z P11 po lifcie lub N16 - myślę że będzie łatwiej Ci znaleźć kogoś zamiast stricte P11 2.0
Znowu się rozpisałem
Mas, ecumajstra nie ruszam bo jak naprzestawiam niewłaściwie to dopiero nie będzie jeździć.
Coobcio, odpięcie sondy i reset ecu nic nie daje, silnik nadal ledwo dyszy.
MacGayver, rozkręciłem i wyczyściłem przepływkę specjalnym preparatem co oczywiście nic nie dało i stwierdzam, że jest czujnik temperatury. Czy to faktyczne jest dioda zenera? A jakie będą objawy jak ten czujnik ulegnie awarii? Zamówiłem już sprawną przepływkę z demobilu i mam nadzieję, że będzie działać dłużej niż ta zakupiona rok temu. Znalazłem paragon: data zakupu to 17-05-2011. Nie wiem czy to w sklepie internetowym e-autoparts sprzedają podróbki czy mam zwykły niefart.
Ruszam zaraz na badanie kompresji i ciśnienia paliwa to może coś się wyjaśni a raczej wykluczy inne awarie.
Coobcio, odpięcie sondy i reset ecu nic nie daje, silnik nadal ledwo dyszy.
MacGayver, rozkręciłem i wyczyściłem przepływkę specjalnym preparatem co oczywiście nic nie dało i stwierdzam, że jest czujnik temperatury. Czy to faktyczne jest dioda zenera? A jakie będą objawy jak ten czujnik ulegnie awarii? Zamówiłem już sprawną przepływkę z demobilu i mam nadzieję, że będzie działać dłużej niż ta zakupiona rok temu. Znalazłem paragon: data zakupu to 17-05-2011. Nie wiem czy to w sklepie internetowym e-autoparts sprzedają podróbki czy mam zwykły niefart.
Ruszam zaraz na badanie kompresji i ciśnienia paliwa to może coś się wyjaśni a raczej wykluczy inne awarie.
tak sobie właśnie pomyślałem - po podłączeniu lapka i odpaleniu softu ecumastera pokazuje przecież wskazania z przepływki - bez zbędnego wpinania się w kabelkisergiej pisze:czarnuszku bede jutro w swidwinie na chwile podjechac moze zle mierzysz ta przeplywke wezme na wszelki wypdek porzadny miernik
no to bieraj drugą i jak nie ma czujnika to przekładaj. Czy to dioda zenera? nie mam pojęcia, nie sądzę. Ale czasami tak bywa że najbardziej skomplikowane urządzenia mają najprostsze rozwiązania.lordkain pisze:że jest czujnik temperatury. Czy to faktyczne jest dioda zenera? A jakie będą objawy jak ten czujnik ulegnie awarii?
Jakie będą objawy jak ulegnie awarii? kiedyś robiłem próby że wkładałem przepływkę bez tego czujnika i na kompie pokazywało stałą temperaturę. Nie pamiętam jaką, możliwe że coś na minusie -20. Wiadomo że dostanie wtedy bogatszą mieszankę z racji błędnie odczytanej temperatury ale jest bezpieczniej. Auto nierówno chodziło. Ale to jest za prosty element żeby się popsuł. Zawsze możesz sprawdzić na kompie jaką pokazuje Ci temperaturę w dolocie i będziesz widział.
Niestety stawiam na uszczelkę...słyszałem jak upalałeś go na zlocie do odcinki na postoju i obawiam się że nie wytrzymał ciśnienia....
Ale miejmy nadzieję że się mylę !
Powodzenia i czekam na werdykt - oby jak najtańszy !
Ale miejmy nadzieję że się mylę !
Powodzenia i czekam na werdykt - oby jak najtańszy !
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
Dzięki Arbuz, co by nie było najważniejsze aby fura znów latała jak przedtem. Nie muszę mówić, że wkur***nie sięgnęło zenitu. Jeżeli okaże się, że to uszczelka to będę na maksa zajebiście rozczarowany, że VE nie przetrwało takiej próby i to na seryjnej odcince a chyba nawet poniżej bo pozostało na poziomie DE czyli 6850rpm.
MacGayver, nic nie sprawdzałem bo samo odpalenie i utrzymanie obrotów biegu jałowego graniczy z cudem. Nadal nie mogę uwierzyć, że jakoś dojechałem do warszatatu bo już myślałem, że skończy się holowaniem.
MacGayver, nic nie sprawdzałem bo samo odpalenie i utrzymanie obrotów biegu jałowego graniczy z cudem. Nadal nie mogę uwierzyć, że jakoś dojechałem do warszatatu bo już myślałem, że skończy się holowaniem.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
może kabelek przy ecu masterze od przeplywki się odpiąl...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Ja mialem ostatnio problem odpalilem przejechalem kawalek i auto zdychalo potem odpalenie padlo , ani metra zrobic nie moglem . Suma sumarum okazalo sie ze poruszalem przewodami od ecumastera i nagle wszystko super , potem znowu poruszalem i padlo , jutro obadam co nie laczy , ale moze to byc dobry trop.
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Jeżeli stawiasz na przepływomierz to go może odłącz i odpal z odpietym. U mnie jak nie było poprawnego odczytu z przepływomierza to po odpieciu go auto chodziło barzo równiótko do 2500 obr./min. potem było odcięcie. Podejrzewam, że w P11 też tak powinno być. Co dziwne, u mnie ecu master powodował problemy.
"Mistrzów świata uprasza się o spokój"
Przepływomierz, sonda i czujnik temperatury wykluczone - poprawne odczyty z ustrojstw więc trzeba szukać głębiej.
Ecumajster też przejrzałem jeszcze raz i nic nie znalazłem - wszystko wydaje się być poprawnie podłączone.
Czekam na werdykt w sprawie kompresji i cisnienia paliwa ale prawdopodobnie dowiem się dopiero w poniedziałek co w trawie piszczy.
Ecumajster też przejrzałem jeszcze raz i nic nie znalazłem - wszystko wydaje się być poprawnie podłączone.
Czekam na werdykt w sprawie kompresji i cisnienia paliwa ale prawdopodobnie dowiem się dopiero w poniedziałek co w trawie piszczy.
Wiem Panie bombel, ale majstry z mojego zaprzyjaźnionego warsztatu pożyczyli komuś manometr i nie mogą doprosić się aby oddał w każdym razie typ obiecuje, że zaraz bedzie i błądzi chyba bo już od wczoraj nie może trafić do celu.
Ja ich za to nie popędzam bo i tak jutro rano wyjeżdżam na 2 tygodnie do pracy więc mają troche czasu na zabawę przy VE.
Ja ich za to nie popędzam bo i tak jutro rano wyjeżdżam na 2 tygodnie do pracy więc mają troche czasu na zabawę przy VE.
co tam się dzieje z autem? naprawione?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
No, cóż. Mój zaczął wariować miesiąc temu. Obroty, wahania, gaśnięcie, cofki i zrywy w czasie jazdy. Cooba podpiął komputer i już jest o.k. Na DET II oczywiście.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
lordkain, oby było dobrze
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859