Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2012-05-08, 20:35

bodek pisze:Powiem szczerze, że dopiero na 4 biegu widać wyraźną przewagę nad SR20VE. 3 bieg jest już ciut lepszy a czwórka miażdży :-)

[ Dodano: 2012-05-08, 09:14 ]
http://www.youtube.com/watch?v=00IoQOJgEac
Dawno mnie nie było ;) Widzę, że projekty dalej rozwijane - dobrze dobrze :)
Podaje coś nawet ten wóz Bombla. Sezon w pełni, trzeba zrobić spota gdzieś jakoś :cool:
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-08, 20:37

zuru82 pisze: Sezon w pełni, trzeba zrobić spota gdzieś jakoś :cool:
W piatek na Bemowie jesteśmy. Zapraszam :D

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2012-05-08, 20:49

bombel pisze:
zuru82 pisze: Sezon w pełni, trzeba zrobić spota gdzieś jakoś :cool:
W piatek na Bemowie jesteśmy. Zapraszam :D
Bym musiał jakiegoś Nissana pożyczyć co by lipy na zlocie nie było ;) hehehe
A tak serio to działkuje co weekend, ale może teraz jak cieplej to gdzieś pod CG czy gdzieś się można spotkać.

Jakie plany na dalsze-dalsze mody Bombel? :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-08, 20:52

zuru82 pisze:Jakie plany na dalsze-dalsze mody Bombel? :->
Jak już bede bardzo bogaty to zakute VE + big turbo. Teraz najbliższy mod to fotel RECARO...





























... dla OLGI :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-05-08, 20:58

7 do setki, to ma byc miażdzenie? ;-) Trójka do 180-190 w N/A spoko idzie, turbo może wygra, ale minimalnie.
Ostatnio zmieniony 2012-05-08, 21:17 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-05-08, 21:10

Oczywiście! :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-05-08, 21:13

A może nie wygra? :mrgreen: Zobaczymy ;D
Ostatnio zmieniony 2012-05-08, 21:15 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-08, 21:14

Ja tam widze 6 :P bo start jest przy 0:01 :P
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-08, 21:15

Pewnie by było 5,5 s gdyby bagażnik opróżnić :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-05-08, 21:19

:-D :-D :-D akurat !!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-05-08, 21:22

Realnie ze 6,5 sek idzie wykręcić jak nic. Wóz ładnie podaje w zakresie turbo (widać niuta) ale moim zdaniem kulą u nogi jest skrzynia potem odcinka... zakres prędkości na poszczególnych biegach trochę słaby. Trzeba by stanąć z boku na kresce żeby porównać ;) Może się uda ;-) Też myślę o 0,9 bara docelowo.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-08, 21:23

Skrzynia jest długa i jest ok. NIestety odcinka by sie przydała z 1000 obrotów później

Awatar użytkownika
MichałB86
fanatyk nissana
Posty: 801
Rejestracja: 2009-12-17, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MichałB86 » 2012-05-08, 21:23

Mam nadzieje, że na zlocie będzie ustawka bombel & lordkain. ;-)
Ostatnio zmieniony 2012-05-24, 16:17 przez MichałB86, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-05-08, 21:23

ze mną na pokładzie było mniej :-P joke

i dlatego ludzie wymyslili pomiar czasu na dystansie 1/4mili :) ten kto jest szybszy ma wiekszego siusiaka :lol:
Albo czasy z oficjalnych zawodów, albo ustwiajcie się face to face :)
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-05-08, 21:28

No właśnie, wszystkie czasy rudej są wymierne.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-08, 21:30

Mój czas ET przy 0,5 bara to było jakies 14,8 s. Trzeba czekać do zlotu na nowe pomiary
yapko pisze:ten kto jest szybszy ma wiekszego siusiaka :lol:
Albo ma małego i musi sobie przedłużyc ;)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-05-08, 21:37

Albo ma większego, i nic z tego nie wynika :-P Koniec OT proponuję, ruda na 100 oktanach ma lepszego kopa i turbo się nie boi ;-) Może N1 wskoczą, a wtedy... :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-08, 21:38

xtomek pisze: Koniec OT proponuję, ruda na 100 oktanach ma lepszego kopa i turbo się nie boi
U wanna fight? ;)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-05-08, 21:40

No...., I wanna win :mrgreen: Chyba starczy tego OT :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-05-09, 06:42

Co by zaognić sytuację, powiem tak. Wydaje mi się, że Primera idzie obecnie lepiej niż mój stary Sunny, który jak wiadomo, nie dał się rudej :mrgreen: :-P Nie dał się też swego czasu turbo Primerze Żura ale wtedy Żuru miał 2 osoby na pokładzie.

No i koniec OT w mojej strony ;-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-05-09, 18:52

nie dał się rudej :mrgreen:
....
na g-techu chyba tylko, nigdy nie jeździliśmy na jakiejś ćwiartce ;-) przyzwoicie mierzonej.

zuru82:
Primera P11.144 SR20VE +T 291KM/374Nm
ET 13,8s
0-100km/h 5,9s
V-BOX

bodek
Nissan Sunny GTI SR20VE
ET 14.15s/166km/h
0-100km/h 6,05s
G-Tech PRO RR

xtomek
Nissan Primera P10GT SR20VE 213KM/227Nm
ET 14,357s fotokomórka

Bombel
Primera P11.144 SR20DE+T 227KM/291Nm
ET 14,884 s - fotokomórka
0-96km/h: 5,81 G-Tech
Fajnie, że sezon nieźle się zapowiada, może...mens day!! na wyścigach.
Ostatnio zmieniony 2012-05-09, 19:13 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-05-09, 19:05

Mieszkacie obok siebie... zróbcie z Bomblem jakąś kreskę 2x i po sprawie będzie wszystko wiadomo :D Kiedy się spotujecie wieczorem... może bym akurat do Wa-wy na strojenie zawitał i coś by się pojeździło ;)

Fajnie auto chodzi szkoda strasznie tej odciny kurcze bo Twoje turbo wyrabia na wyższych. No ale czytam że ciężko sprawę ogarnąć ;/
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-09, 19:12

Ustawimy sie jak auto bedzie odebrane i zrobione.

Co do odcinki to bedzie temat na później. Głupio by było nie mieć nic do roboty na nastepny zlot :D

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-05-09, 19:22

teraz na chłodno :)

Filmik spoko, dużo widać i słychać, ale to minus :), bo...
Jeszcze troche jest do zrobienia przy tym samochodzie bo wg. mnie puchnie górą. Środkowy zakres obrotów mistrz. ale każdy kolejny bieg widać jak auto traci wigor przy dokręcaniu się do 7tyś obr. Przesunięcie odcinki mało da bo tam po prostu moc bedzie spadała na łeb.
Na filmiku widać że każdy następny bieg jest bity z coraz niższych obrotów, czyli dobrze ogarnięty driver czuje brak cugu to robi shift - prawidłowo

Wtrącając swoje 0,03 PLN na temat czasów to nijak ma się porównanie czasów z ćwiartki z wróżbami G-Techa. Na g-Techu to można sobie potrenować starty, jeżeli to jest jednego dnia, nie odklejamy go od szyby i jest cały czas w jednym ustawieniu

Mens Day bedzie na Bemowie czyli pełno prawna ĆWIARA ! :mrgreen:
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-05-09, 19:24

Yes sir :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-05-10, 06:40

Powiem szczerze, że nie odczuwałem braku ciągu na górze, w ręcz przeciwnie ale może masz rację. Do wystrojenia jest zapłon i można będzie wałkami pokręcić. Teraz oba są ustawione jak do n/a. Przejazdy na rolkach to pokażą.
Co do odcinki to zawsze tak samo mówiłem bomblowi ale i tu bez wykresu, bankowo nie mogę powiedzieć, że to nic nie da.

[ Dodano: 2012-05-10, 07:48 ]
No i nie mogę ale muszę się podroczyć z Tomkiem, który nie pamięta już streetów na C gdzie Sunny był czasem o zderzak, czasem o długość, i z buta i z rolki, prze Rudą :-) Ćwiartka ćwiartką a ulica i tak prawdę mówi, hehe mi się powiedziało :-D

To już definitywny koniec OT, nie odpowiadam na kolejne prowokacje ;-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-05-11, 11:36

Kończąc droczenie, to była czerwona, a nie szybsza, o co najmniej 0,5 ruda :-P
Bombel, daruj, musiałem odpowiedzieć. Koniec OT.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2012-05-11, 12:33

Pogodzić Was ? :lol:

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-05-11, 13:15

Kenet pisze:Pogodzić Was ? :lol:
A ja poprawię 8-) :->
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-11, 14:48

Dzieci drogie :D

Spotkamy się na kresce z Rudą, to porównamy. Myślę, że na poczatku bedzie przodem, ale potem ją dojdę :P

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”