[ Primera] Mój stateczek.
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Mój stateczek.
Primera P10 w wersji SRi z GA16De(+) pod maską.
Przelot obecnie dobija do 230 tyś km moim posiadaniu 3 lata.Autko było sprowadzone z Niemiec i kupione przeze mnie dwa dni później.
Auto wygodne..jak na swoje gabaryty nie najwolniejsze ;P
Wyposażenie:
2 airbagi (są na swoim miejscu,sprawdzałem ;P)
ABS,
4xelektryka szyb,
wspomaganie kierownicy,
immo,
alarm z centralnym zamkiem,
skórzana,profilowana kierownica z P11,
pakiet stylistyczny SRi,
wygodne kubełkowe fotele,
halogeny,
sekwencyjny gazik
16" AEZ Icon 5 na gumie 205/50 R16
obecnie piękna stal bez kołpaków z zimówkami
Jest to rozdziewiczona wersja REP - 90KM
Rocznik 1995 - pierwsza rej.1996
kolor - niebiesko zielony metalik (FPOG)
Wymieniony wałek ssący na ten od DS-a (by Coobcio)
kolektor ssący 73C,
przeregulowanie rozrządu (by Coobcio)
przelotowy tłumik zamiast katalizatora,
przyspieszony zapłon (by Coobcio)
rozpórka przednich kielichów,
końcowy tłumik K&M-a
część układu wydechowego od 2.0
hamulce przód śr.257mm tył 258mm
po tych kombinacjach hamownia wypłuła 107 KM i 151 Nm
przyspieszenie do 100 km/h po kilku pomiarach najlepszym było ok.9.60 sek a przejazd 1/4 mili zajmował 17.41 sek. i zajęcie 2 miejsca w klasie do 1600 cm3 na tegorocznym zlocie ogólnopolskim
Auto w marcu tego roku straciło status nietkniętego przez kolizję...zostało uderzone w tył ale to już inna historia.
Ogólnie..jestem zadowolony,lecz w przyszłym roku chcę je sprzedać.
Fot kilka.
Przelot obecnie dobija do 230 tyś km moim posiadaniu 3 lata.Autko było sprowadzone z Niemiec i kupione przeze mnie dwa dni później.
Auto wygodne..jak na swoje gabaryty nie najwolniejsze ;P
Wyposażenie:
2 airbagi (są na swoim miejscu,sprawdzałem ;P)
ABS,
4xelektryka szyb,
wspomaganie kierownicy,
immo,
alarm z centralnym zamkiem,
skórzana,profilowana kierownica z P11,
pakiet stylistyczny SRi,
wygodne kubełkowe fotele,
halogeny,
sekwencyjny gazik
16" AEZ Icon 5 na gumie 205/50 R16
obecnie piękna stal bez kołpaków z zimówkami
Jest to rozdziewiczona wersja REP - 90KM
Rocznik 1995 - pierwsza rej.1996
kolor - niebiesko zielony metalik (FPOG)
Wymieniony wałek ssący na ten od DS-a (by Coobcio)
kolektor ssący 73C,
przeregulowanie rozrządu (by Coobcio)
przelotowy tłumik zamiast katalizatora,
przyspieszony zapłon (by Coobcio)
rozpórka przednich kielichów,
końcowy tłumik K&M-a
część układu wydechowego od 2.0
hamulce przód śr.257mm tył 258mm
po tych kombinacjach hamownia wypłuła 107 KM i 151 Nm
przyspieszenie do 100 km/h po kilku pomiarach najlepszym było ok.9.60 sek a przejazd 1/4 mili zajmował 17.41 sek. i zajęcie 2 miejsca w klasie do 1600 cm3 na tegorocznym zlocie ogólnopolskim
Auto w marcu tego roku straciło status nietkniętego przez kolizję...zostało uderzone w tył ale to już inna historia.
Ogólnie..jestem zadowolony,lecz w przyszłym roku chcę je sprzedać.
Fot kilka.
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:44 przez Rysiu83, łącznie zmieniany 2 razy.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Mój stateczek.
Ładne, ale za dużeRysiu83 pisze: 16" AEZ Icon 5 na gumie 205/50 R16
Coś mało tych koni?Rysiu83 pisze: Wymieniony wałek ssący na ten od DS-a (by Coobcio)
kolektor ssący 73C,
przeregulowanie rozrządu (by Coobcio)
przelotowy tłumik zamiast katalizatora,
przyspieszony zapłon (by Coobcio)
rozpórka przednich kielichów,
końcowy tłumik K&M-a
część układu wydechowego od 2.0
po tych kombinacjach hamownia wypłuła 107 KM i 151 Nm
Też mam zamiar taki zabieg przeprowadzić po nowym r. dopiero, ale obstawiałem na jakieś 115-118km. (wałki, 73c, -egr, przyśp. zapłon)
Z tyłu są większe? Czy cyfra nie ta?Rysiu83 pisze: hamulce przód śr.257mm tył 258mm
Ogólnie jeden z najlepszych kolorów do P10.
Pozdrowa
Re: Mój stateczek.
Są większe, ale niewentylowane.NadiR pisze: Z tyłu są większe? Czy cyfra nie ta?
albo wygląda...albo jeździ - tu w sumie niegłupi kompromis wyszedł.Ładne, ale za duże
mierzone przed ruszaniem wydechu - okolic tego co napisałeś nie osiągniesz bez wymiany kolektora wydechowego na 4-2-1 - w mojej jest seria.NadiR pisze:Coś mało tych koni?
W sumie to wystarczy - już nic nie dłubię.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
- Kamilos210
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2009-12-09, 13:36
- Lokalizacja: Płock
o ile do zlotu nie sprzedam to chętnie (tylko że teraz zabieram mniejsze koła hehe)rz pisze:Musimy sie kiedys postawic na kresce aby raz na zawsze pokazac, ze 100NX jest szybszy od Primery
[ Dodano: 2009-12-11, 19:25 ]
brudno szara jest teraz...ale browca też czasnę - zdrówkamimier pisze:.hmmm taki butelkowy aż chyba browara sobie z rana otworzę bo mi się skojarzyło
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Rysiu83 zacna furka. Mam fotkę z Borska jak dwie generacje SRi stoją obok siebie
Carisma też znajoma
Carisma też znajoma
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Rysiu83 odstaw masło Sklerozę masz Ja dobrze wiem do kogo należy ta Carisma. Nawet dobrze wiem gdzie została zakupiona
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Oczywiste że szybszy, bo lżejszy.rz pisze:Musimy sie kiedys postawic na kresce aby raz na zawsze pokazac, ze 100NX jest szybszy od Primery
Prima p10 1.6 waży 1130kg, NX GTi-k 1100, a 90 konny już nie pamiętam ile mój ważył, ale chyba 1060-1080kg?
Ciekawy byłby pojedynek p10 GT vs. NX GTi w serii, jak i Sunny GTi vs. NX GTi w serii - tutaj niemalże wsio to samo.
Dla przykładu 173konny NX GTi Ceremoniego robił 6,5 do paki.
Mnie zawsze motywuje ten film z P10 w roli gł.
http://www.youtube.com/watch?v=PxO9dXIw ... re=related
ps. a ile Ty masz obecnie km pod maseczką?
bez ot