Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-08-14, 12:44

Tak Tomku marudzisz ze nic już z nissanami nie robię a ostatnio z limomen zrobilismy Swapa SR20VE do Białego Sunnego który także będzie na łamach OPT - i zobaczymy który będzie pierwszy jako królik doświadczalny odnośnie przełożenia tłoków z SR16VE :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2011-08-14, 12:48

Bardzo ładnie wyszło, nie mrukowato, bez spinki - pro :) Gratki mega wozu. Płytkę powinieneś dostać z nagraniem, która za kilka dni się odblokuje, a przynajmniej tak kumpel miał z crx z poprzedniego opt i można w pięknej jakości pchnąć w sieć. Pozdr!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-08-14, 13:32

Coobcio pisze:Tak Tomku marudzisz ze nic już z nissanami nie robię a ostatnio z limomen zrobilismy Swapa SR20VE do Białego Sunnego który także będzie na łamach OPT - i zobaczymy który będzie pierwszy jako królik doświadczalny odnośnie przełożenia tłoków z SR16VE :P
Ruda się teraz nie nadaje do OPT. Chyba że w przyszłym sezonie. Ale resztę można zrobić. Ja miałem obiecany sprawdzony zestaw z dzisiejszej primabaleriny. Chyba, że się plany pozmieniały. Koniec marudzenia :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-08-14, 13:58

bardzo fajnie wyszło, gratuluje!! :) a, że tak spytam z ciekawości czemu auto śmiga na tych ''starych'' blachach? nie myślałeś o zdarciu foli z bocznych szyb albo o oklejeniu tylnej?? :-P moim zdaniem tak troche śmiesznie wyglada, w sumie ja bym był za pierwsza opcja :-P
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-08-14, 15:28

Dla tych co nie widzieli tak jak ja :( a chcą obejrzeć w dobrej jakości to powtórka dziś o 21.55 :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-08-14, 17:20

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-08-14, 17:33

No w końcu widziałem :) Fajnie zrobiony materiał
A fura Zacna :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-08-16, 08:32

Wsio ładnie pięknie w pierwszym gatunku :D
Gratuluje, w końcu tych Hond mniej nawet w TV ;)

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-08-16, 10:00

Tez odrobiłem lekcje :) OPT z Coobciem zaliczony ,.. Kuba mogłby tak o nissanach godzinami gadac szkoda ze tu tak krótko ale treściwie i w temacie jak zawsze , dawajcie teraz tego białego bydlaka z ve tu na forum bo mega woz a cisza!!!.. moze cisza przed burza?. Pozdr

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-08-16, 10:24

Coobcio pisze:Tak Tomku marudzisz ze nic już z nissanami nie robię
ta widze ze grubo w szwedzkie klimaty lecisz, nawet juz volvo robisz

wystep na plus, tylko czemu tak ponuro :P ? lublin za tydzien sunniaczem, saabem czy moze sxem ?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-08-16, 10:39

Sunnym na tor skoczę, mam do niego korektor siły hamowania Wilwood coby trochę tył osłabić...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-08-16, 19:31

ladne rzeczy :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-26, 14:51

Czas za zabranie się za swoją maszynę - w niedzielę pojeżdżawka na Ułęży się szykuje :)

Wczoraj późnym wieczorem udało się dorwać męskie 17-sto calowe i do tego ultra lekkie fele, które pasują jak ulał:
Obrazek

Do tego już ciężarki przy ostrym skręceniu nie będą ocierać mi o zaciski:
Obrazek

I tak z ciekawości przymierzyłem Baniaka 17" ze slickami w rozmiarze 215/45R17, przy dystansie 20mm nic o nic nie ociera:
Obrazek

Tak więc limona wysłałem z felgami po set nowych Slicków o twardej mieszance do Motohurtu coby wyrobić się na nadchodzącą Ułęż :)

A i co do korektorów siły hamowania to pomysł spapugowany zostanie od Tyskiego - mam nadzieję że się na mnie chłopak nie obrazi :mrgreen:
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-04-26, 15:01

Tak trzymaj, nikt focha nie walnie! Fele od Skejciora - dobry zakup.
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
TYSKI
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-10-02, 21:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TYSKI » 2012-04-26, 15:18

Coobcio, jeżeli myślimy o tej samej Ułęży to pojeżdzawka jest w sobotę :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2012-04-26, 23:44

W sobotę jest NMnP dawajcie tam...

Awatar użytkownika
TYSKI
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-10-02, 21:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TYSKI » 2012-04-27, 11:38

tu masz link do tej imprezy, ja zapisałem się przez znajomego, ale możesz pojechać zamiast Baniaka bo tam wpisane jest tylko że nissan GTIR :)

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f= ... ead#unread

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-27, 23:38

jest dupa zamontowałem te korektory siły hamowania z przodu no i tył mocniej mi nadal bierze jak przód ;/
Zamiast nich lepiej zapodać chyba jakiś bardziej męski klocek na przód a trochę mi szkoda całkowicie nowych EBC GREEN...

Ps. Ktoś się może orientuje z czego pochodzą klocki drugie z lewej z tej aukcji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=22 ... d00be2ff62

To są dokładnie takie same klocki jakie siedzą w moich Wilwoodach, RC5+ to moim zdaniem najlepszy klocek na rynku, w kombi saabie takie mam no i sprawują się rewelacyjnie.

Aaaa no i kolejna lipa... tylne koła mi ocierają o podstawę sprężyny na amortyzatorze, 215/45R17 to przy grubo na nie gwintowany tylny zawias, z przodu o dziwo wsio jest okey...

Coś jakoś odechciwa mi się jutrzejszego upalania jak paru zabawek nie pozmieniam...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2012-04-27, 23:49

Za mała pojemność zacisków z tyłu. korektory ładuj na tył.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-28, 00:01

Wstawiłem z tyłu korektory i dalej tył mi za mocno hamuje, stawia mnie bokiem ;/
Nastawny korektor wsadzę ale najpierw wolał bym wsadzić te klocki bo wiem że są zacne a EBC greeny to syf...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-04-28, 00:11

Klocki to oznaczenie ferodo FRP501 ;)

Tutaj katalog jak by szukał jakiś do swojego

http://www.artman-racing.ee/artman/stat ... istega.pdf

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-04-28, 06:49

Z tymi hamulcami to jakaś lipa u Ciebie, to nie wina klocków. Trzeba sprawdzić cały układ ( mówiles coś o jednym przewodzie na tył).
Co do opon to u mnie nie ma gwintu i jest ok. ( miałeś przymierzyć moje- niechcialo się tylu zmieniać :( )
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-28, 10:35

No tyłu się nie chciało zmieniać, ale na 5-5,5cm dystansie by wsio podpasowało :D
U Ciebie półka tylnych amortyzatorów jest o ok 1,5cm wyżej jak u mnie...
U mnie maks co wchodzi to 215/40R17... No a do tej pory śmigałem na 205/45R16.

Co do hebli to po prostu przód mi się nie dogrzewa, tak jak pełnym ogniem zaczynam 2 okrążenie na Ułężu to ładnie z czterech dopiero zaczyna brać jak te greeny złapią temperaturę...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-06-17, 00:22

Pora odświeżyć temacik ;D Coobcio nawijaj :D

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-06-17, 01:57

chyba widziałem jak wracaliście z Poznania na lawecie razem ze starą BMW 6tką
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

kuba90
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2009-12-27, 14:27
Lokalizacja: mwo

Post autor: kuba90 » 2012-06-17, 06:50

No w końcu Co się dzieje z Coobcia sunnym :) ??

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-06-17, 10:44

To nie wiecie ?
Coobcio zakupil komplet spojlerów od calibry, neony diodowe, dwie kostki na lusterko z pluszu no i instalacja Stag300 z wlewem w zderzaku do niego leci :D

A tak serio to pisz jak tam na Poznaniu wczoraj ;)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-06-19, 08:46

Po blisko roku stania i nawiązania nowej znajomości z chłopakami od BMW
postanowiłem że wparuję nim na tor poznań :)

W piątek miałem umówioną lawetę na 19:00 ale z limonem prace nad autem
zakończyliśmy o 23:00, wszystkie płyny i oleje zostały wymienione, oraz
półoś prawa:
Obrazek
Snu może z godzinkę bo nie mogłem usnąć i o 4:05 ruszyłem z kobitą
Nissankiem o 7:08 zajechałem na stację benzynową nieopodal toru, Auto
przy nieco bardziej dynamicznej jeździe skonsumowało średnio 9,8L na
km/h.
Obrazek
Na miejscu już po ogarnięciu naklejek i rozdaniu talonów orąbałem dwie
kawy i można było przystąpić do zapoznania z torem, obiekt robi
niesamowite wrażenie: świetna nawierzchnia, ciekaw trasa, mocno
wyprofilowana, każdy zakręt innaczej się pokonuje, mili instruktorzy i
ciekawe auta z którymi przyszło rywalizować:
Obrazek

Samo zapoznanie się z torem podzielony był na cztery etapy żeby nauczyć
się optymalnego pokonywania każdego zakrętu z osobna, ogólnie zajęło
to ok 2 i pół godzinki oraz pokonane zostało w tym czasie 68km, ogólnie
podczas całego dnia na torze pokonałem dystans 218KM ze średnią
spalania 21 L/100km/h, naszym instruktorem był Jakub Gerger - pilot Kubicy :)
Obrazek

Wszyscy mi mówili że nie da się jeździć na normalnych ulicznych
oponach, że się będą przegrzewały i popłyną albo się rozpadną oraz będę na nich
osiągać marne czasy no i faktycznie moje auto jako jedno z nielicznych
latało na takowych... Jadnak przy mojej bardzo delikatnej jeździe nie występowało żadne z powyższych zjawisk :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Co ciekawe opony na torze w poznaniu schodzą o wiele wiele wolniej jak np. na Ułęży !!

Ogólnie wyjazd mega udany, w życiu się tak dobrze nie wybawiłem w swoim aucie, nic w nim nie zawiodło, niesamowita walka nerwów była przy hamowaniu, gdzie na długiej prostej rozpędzałem się do 194-197km/h i trzeba było wyhamować do ok 120 żeby nie wylecieć za tor, z instruktorem jak leciałem to powiedział mi że spokojnie mogę 20metrów opóźniać hamowania ale nerwy mi na to nie pozwalały.

Hamulce sprawowały się genialnie, bez problemu wytrzymywały 8 kółek pełnym ogniem a np. Ceramika o wartości moich 4rech nissanów z Porsche Turbo wymagała już chłodzenia na 7 okrążeniu :D

Początkowe czasy jakie robiłem to marne 2 minuty i 7 sekund, jak się wjeździłem to zszedłem do 2 minut i 4 sek, po jeździe z instruktorem udało się urwać kolejne pół sekundy - mina i śmiech instruktora bezcenna jak na odcinku leśnym zwanym "dęby" przy ok 160km/h łamałem się w zakręt i tak głęboko go ciąłem że wyjeżdżałem z niego na 2 kołach i auto w takiej pozycji dojeżdżało aż do zewnętrznej części toru :)

Jak na taką imprezę jazd było bardzo dużo, nie było długich przerw wszyscy latali według hormonogramu i co 40minut jazda, akurat taka mała przerwa by coś zjeść, napić się, sprawdzić soki w maszynie i ciach 20 minut ganiania :)

Mega wielkie wrażenie wywarł na mnie ten tor i już nie mogę się doczekać kolejnej jazdy która odbędzie się 22 lipca, do tego czasu w aucie muszę poprawić chłodzenie pod maską - owinąć kolektor bandażem termicznym bo od 7 okrążenia silnik zaczynał się delikatnie przegrzewać i trzeba było śmigać na grzaniu w środku, co ciekawe w seryjnych STI takie cyrki działy się już na 2gim kółku :D

Także muszę zmienić pasy na szersze bo na 2,5 calowych był mocny dyskomfort oraz mocno trzeba było zapierać się za kierwonicę przez co nabawiłem się dużej ilości odcisków.
Hehe co ciekawe na ostatnią sesję zabrałem moją kobitkę i po takich 20 minutach latania miała całe czerwone poprzecierane barki od seryjnych foteli... Ale jej szczęście zafundowałem :P

No i przydało by się wyżej kręcić silnik, zwłaszcza na sekcje leśną gdzie IV wbija się dosłownie na 2 sekundy ale mimo wszystko lepiej jechać na odcince III biegu bo nie wytrąca to tak z optymalnego toru jazdy.
A i w zakręcie babajaga innaczej zwanym "kukurydza" zwalnia się do ok 70km/h i na III biegu wypadam ze zmiennej fazy i ciut muli przez chwilę...
Ogólnie więcej mocy by się przydało...

Droga powrotna na lawecie, nie spałem w nocy, potem trasa i upalanie do 17:00...
Obrazek

Najlepszy czas jaki wykręciłem to 2 minuty 1sekunda i 680 setnych tym samym byłem najszybszym z nissanów, udało się pokonać dwie 350Z w tym jedna która poruszała się na półslikach z ogarniętym dość kierowcą, także legł nowy nissan 370Z a z największych kili to BMW M5 507KM oraz ponad 500 konny Ford Shelby GT500 :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-06-19, 09:08

Gratuluje weekendu. Wreszcie dotarłeś do poznania i całkiem fajny czas zrobiłeś. Myśle ze przyznasz mi racje że Kielc nie ma co porównywac do Poznania, oczywiście na korzyść Pyrlandii.

BTW: jak patrze na twoje foty to aż mnie skręca że moja N15 rozebrana bo też bym pojechał 22.07. :-(
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-06-19, 09:46

Gratki :D ;)
Ja też ogarniam wozik ale nie wiem czy podołam na 22.07 ale myślę że w następnym terminie obowiązkowo się zjawię :D
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”