[ Primera] Primka-P10 by homik123456
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
[ Primera] Primka-P10 by homik123456
Nissan Primera P10, 2.0 LX, sedan
Kolor: Bordowy
Rok produkcji: 1996
Silnik: SR20De
Układ dolotowy: seria
Układ wydechowy: seria
Układ hamulcowy: seria
Elektryka: seria
Koła:
- Letnie: 215/45 R16 alufelgi
- Zimowe: 185/65 R14 stalówki
Zawieszenie: seria
Audio: Radio SilverCrest KH2389 + 4 glosniki HERTZ
(przód DCX 165 , tył EV 165)
Wnętrze: seria
Wyposażenie:
- Centralny zamek z pilota
- Wspomaganie kierownicy
- Poduszka powietrzna
- Elektryczne szyby
- Trzecie światło STOP
- Światła dzienne LED
Kilka fotek
Konfiguracja zimowa
Konfiguracja letnia
Kolor: Bordowy
Rok produkcji: 1996
Silnik: SR20De
Układ dolotowy: seria
Układ wydechowy: seria
Układ hamulcowy: seria
Elektryka: seria
Koła:
- Letnie: 215/45 R16 alufelgi
- Zimowe: 185/65 R14 stalówki
Zawieszenie: seria
Audio: Radio SilverCrest KH2389 + 4 glosniki HERTZ
(przód DCX 165 , tył EV 165)
Wnętrze: seria
Wyposażenie:
- Centralny zamek z pilota
- Wspomaganie kierownicy
- Poduszka powietrzna
- Elektryczne szyby
- Trzecie światło STOP
- Światła dzienne LED
Kilka fotek
Konfiguracja zimowa
Konfiguracja letnia
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:53 przez homik123456, łącznie zmieniany 8 razy.
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
nossbuk, Wlasnie na avatarze jest sunny ktore jest szaro-grafitowe i fota jest czarnobiala. A kolejna rzecz to spalanie jest od sunny a nie od primki, bo ona jest w benzynce a sunny w dieslu
Duchu, dzieki, udalo mi sie kupic w miare zadbana sztuke.
A wcale nie myslalem ze bedzie w takim dobrym stanie.
Duchu, dzieki, udalo mi sie kupic w miare zadbana sztuke.
A wcale nie myslalem ze bedzie w takim dobrym stanie.
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
bodek, a no dawali jeszcze Ja tam mam 115KM/85kW, ale lepsze to i tak niz jakies 90KM
nossbuk, troche malo fachowo pomalowana bo zle przejscia zrobione sa. Ale lepiej tak niz jak by byla wszedzie ruda i gryzla dalej.
Wiem tez ze od nowosci u jednego wlasciciela i ze kobieta nim jezdzila a czasem jej maz. Starsze malzenstow, sprzedawali bo on mial udar i juz nie moze jedzic autem a maja jeszcze kangura z tych nowszych.
Wiec okazja sie trafila.
nossbuk, troche malo fachowo pomalowana bo zle przejscia zrobione sa. Ale lepiej tak niz jak by byla wszedzie ruda i gryzla dalej.
Wiem tez ze od nowosci u jednego wlasciciela i ze kobieta nim jezdzila a czasem jej maz. Starsze malzenstow, sprzedawali bo on mial udar i juz nie moze jedzic autem a maja jeszcze kangura z tych nowszych.
Wiec okazja sie trafila.
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No na fotce widać że to SR20De 130KM...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Andrzejek_21
- aktywny forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2011-01-18, 20:48
- Lokalizacja: Warszawa - SM
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Coobcio, to czemu pisali ze to 2.0 115KM/85kW ?
Idzie jakos to jeszcze sprawdzic?? Bo cos na 130KM to nie wyglada. Jak by tyle mial to powinien lepiej jezdzic.
I jeszcze jedno pytanko. Jak sciagam przewod ze swiecy to normalne ze jest mokry z oleju?? Bo zdaje mi sie ze nie powinno byc tam mokro.Albo sie nie znam
Idzie jakos to jeszcze sprawdzic?? Bo cos na 130KM to nie wyglada. Jak by tyle mial to powinien lepiej jezdzic.
I jeszcze jedno pytanko. Jak sciagam przewod ze swiecy to normalne ze jest mokry z oleju?? Bo zdaje mi sie ze nie powinno byc tam mokro.Albo sie nie znam
Hehe, całkowite SR20De na 4 wtryskach, z filtrem za aku, i bardzo dobrym kolektorem zbiorczym o mocy około 130KM. Zapodawaj wałki i kolektor z GT i będziesz miał prawie GTka. Nie zapomnij przyspieszyć nieco zapłon, auto od razu lepiej pojedzie.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
bodek, Wiesz ale z zaplonem to ja sie nie bede bawil, bo jak sie na czyms nie znam to wole nie ruszac. A nie znam nikogo w okolicy co by dobrze sie znal, bo jakiemus niekumatemu temat nie dam auta. Co do reszty to tez trzeba by grzebac i miec kase na zakup tych czesci.
Warto wymieniac swiece i kable WN czy nie?? Bo nie wiem czy cos to da jak wymienie.
No i jaki olej byscie polecili do silnika?? Bo pora wymienic. Tylko mnie zastanawia ten olej w miejscu swiec czy tak powinno byc.
Warto wymieniac swiece i kable WN czy nie?? Bo nie wiem czy cos to da jak wymienie.
No i jaki olej byscie polecili do silnika?? Bo pora wymienic. Tylko mnie zastanawia ten olej w miejscu swiec czy tak powinno byc.
- Andrzejek_21
- aktywny forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2011-01-18, 20:48
- Lokalizacja: Warszawa - SM
Tudzież można by mu Valvo Max-Life zapodać
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Uszczelki chyba są takie same.A przy zakładaniu możesz dać silikonu trochę żeby być pewnym szczelności.
A co do oleju ja polecam Midlanda 10W-40
A co do oleju ja polecam Midlanda 10W-40
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Paweł18PL - jak najbardziej masz rację ten olej równiez polecam co do midlanda... hmmm Generalnie cena = jakość
homik... uszczelka pod dekiel od glowicy do silników 2.0 w nissanach jest taka. Proponuje abyś sciągnał sobie poradnik napraw i eksploatacji nissana Primery P10 który znajdziesz w dziale PRIMERA lub na necie.. Poczytasz sobie co jak zrobić. Pomoże Ci wykonać większość prostych napraw przy P10
homik... uszczelka pod dekiel od glowicy do silników 2.0 w nissanach jest taka. Proponuje abyś sciągnał sobie poradnik napraw i eksploatacji nissana Primery P10 który znajdziesz w dziale PRIMERA lub na necie.. Poczytasz sobie co jak zrobić. Pomoże Ci wykonać większość prostych napraw przy P10
Tam smarujesz silikonem z tego co pamiętam na załamaniach krawędzi np. przy wałkach czy aparacie zapłonowym. Dokup do tego jeszcze ta uszczelke pod świece jak tam ci gdzieś cieknie.
[ Dodano: 2011-03-17, 18:25 ]
A i pasowałoby odpowiednio kolejność śrub które się przykręca znać coby nie pokrzywić dekla.
[ Dodano: 2011-03-17, 18:25 ]
A i pasowałoby odpowiednio kolejność śrub które się przykręca znać coby nie pokrzywić dekla.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Mam podobną Primkę Pod maską to samo sr20de po pierwszym hamowaniu 123 konie już bez kata i stożku wyszło przy przebiegu 270 tys. W dokumentach wg niemieckich papiren też miałem 85kw i 115 kucy.
Zapłon możesz sobie sam przestawić nawet jak się nie znasz, luzujesz dwie śruby przy aparacie i obracasz aparatem zapłonowym w stornę kabiny tak aby przerwa w otworze (fasolce) a podkładką miała ok milimetra. Auto odżyje o ile nie było wcześniej kręcone.
Seryjna Primera wraz ze swoim wiekiem nie jest zapierdzielaczem... ok 10 s do setki. Trzeba nad nim troche popracować. Miarodajne mody to kolektor wydechowy (seria to smiech na sali) wydech, wałek GT i mod rozrządu. I powoli się autko odmula. Powymieniaj filtry przeczyść przepływkę i będzie śmigać
PS... bardzo dobry stan auta
Zapłon możesz sobie sam przestawić nawet jak się nie znasz, luzujesz dwie śruby przy aparacie i obracasz aparatem zapłonowym w stornę kabiny tak aby przerwa w otworze (fasolce) a podkładką miała ok milimetra. Auto odżyje o ile nie było wcześniej kręcone.
Seryjna Primera wraz ze swoim wiekiem nie jest zapierdzielaczem... ok 10 s do setki. Trzeba nad nim troche popracować. Miarodajne mody to kolektor wydechowy (seria to smiech na sali) wydech, wałek GT i mod rozrządu. I powoli się autko odmula. Powymieniaj filtry przeczyść przepływkę i będzie śmigać
PS... bardzo dobry stan auta
Nissan Primera SR20DE+T
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
-
- nowy na forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-05-19, 20:37
- Lokalizacja: tu