[ Almera] Moja N15
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
[ Almera] Moja N15
Almerke nabyłem w lipcu 2007, był to zakup na szybko. Mój szwagier sprowadził ją w 2005 do polski dla mojej siostry i ja ja od niej odkupiłem.
Na początku była to szara zwykła niczym nie wyróżniająca się N15 przed FL.
Pełen szczęścia i dumy z własnego wozu zacząłem ja upiększać:)
Małe detale:
Białe boczne kierunki,
Lusterka i klamki w kolorze,
Żarówki, pozycja LED biała, mijania z nutka niebieskości ale świeca bardziej biało niż biało:)
Centralny zamek,
Radio JVC + przód HERTZ DSK 165, tył 3 drożne JBL na razie bez piecyka.
Ostatnio almerka dostała końcówkę wydechu ULTER.
Była skaleczona gazem ale ją wyleczyłem pozbywając się instalacji.
Potem przyszedł czas na felgi (wiem że chińszczyzna i brak JDm ale mi sie podobają może z czasem zmienie na coś $$$) i opony Toyo Proxes T1R
Następnie trafiłem body od brytyjskiej wersji GTI, założyłem również sprężyny progresywne H&R.
Następnie pojawił się kolejny problem z rdzą ( progi robiłem przy body) mianowicie na drzwiach przy lusterku. Konieczna wymiana drzwi. Ale jak robić jedno to i coś jeszcze Wziąłem się za lampy przód i tył po FL oraz instalacje bixenonową.
Fotka z prac:
i efekt końcowy:
tylne lampy (czyli bordowe wstawki) pomalowałem pod kolor auta.
Co do powyższego zmieniła się jednostka sterująca doszedł subwoofer, założyłem spryskiwacze na lampy, halogeny a stalowe felgi zimowe pomalowałem na biało
Co do silnika to na razie nic nie dłubałem Jednostka napędowa to GA14DE z zamysłem zmiany na GA16DE a marzeniem SR20DE
Jak na razie to by było na tyle
Na początku była to szara zwykła niczym nie wyróżniająca się N15 przed FL.
Pełen szczęścia i dumy z własnego wozu zacząłem ja upiększać:)
Małe detale:
Białe boczne kierunki,
Lusterka i klamki w kolorze,
Żarówki, pozycja LED biała, mijania z nutka niebieskości ale świeca bardziej biało niż biało:)
Centralny zamek,
Radio JVC + przód HERTZ DSK 165, tył 3 drożne JBL na razie bez piecyka.
Ostatnio almerka dostała końcówkę wydechu ULTER.
Była skaleczona gazem ale ją wyleczyłem pozbywając się instalacji.
Potem przyszedł czas na felgi (wiem że chińszczyzna i brak JDm ale mi sie podobają może z czasem zmienie na coś $$$) i opony Toyo Proxes T1R
Następnie trafiłem body od brytyjskiej wersji GTI, założyłem również sprężyny progresywne H&R.
Następnie pojawił się kolejny problem z rdzą ( progi robiłem przy body) mianowicie na drzwiach przy lusterku. Konieczna wymiana drzwi. Ale jak robić jedno to i coś jeszcze Wziąłem się za lampy przód i tył po FL oraz instalacje bixenonową.
Fotka z prac:
i efekt końcowy:
tylne lampy (czyli bordowe wstawki) pomalowałem pod kolor auta.
Co do powyższego zmieniła się jednostka sterująca doszedł subwoofer, założyłem spryskiwacze na lampy, halogeny a stalowe felgi zimowe pomalowałem na biało
Co do silnika to na razie nic nie dłubałem Jednostka napędowa to GA14DE z zamysłem zmiany na GA16DE a marzeniem SR20DE
Jak na razie to by było na tyle
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:33 przez Piotrek N15 S, łącznie zmieniany 3 razy.
- Kamilos210
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2009-12-09, 13:36
- Lokalizacja: Płock
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki