Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 200SX] Postrach 200SX S13 CA18DET

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Bullseye
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2011-01-23, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[ 200SX] Postrach 200SX S13 CA18DET

Post autor: Bullseye » 2011-01-23, 17:29

Witam,
chciałem przedstawić swojego, praktycznie w 100% seryjnego, Nissanka.
Nabyty w Belgii (pod Brukselą), około 16 Lipca, wyprodukowany w 1989r, zero ABS, ESP czy klimatyzacji, czysta przyjemność z jazdy :)

Silnik: Seria (CA18DET, turbo po regeneracji, sprzęgło Exedy i ściągnięta blokada)
131 kW @ 6400 rpm i 225 Nm @ 5200 rpm
6.9s do 100km/h w zupełności wystarcza, 260km/h na prostej to też świat i ludzie.

Dolot: Seria +stożek K&N z Subaru bo za darmo)
Wydech: seria
Przeniesienie napędu: seria +tylny dyferencjał z S14a (szpera 30%)
Audio: radio Kenwood, głośniki przód z BMW E36 +sub na Mivoc'u na tyle.

Co w planach ?
Blacha, chcę by karoseria była w idealnym stanie +jakieś fajne felgi.

I parę fotek:

Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:03 przez Bullseye, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-01-23, 17:35

Ładna seria powodzenia w modach
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-01-23, 17:40

Super furka :) Zrób z niego piękność :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Bullseye
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2011-01-23, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bullseye » 2011-01-23, 17:43

Nie taka ładna, bo trochę popukana była za młodu w Belgii no ale za tą cenę to czasem sam silnik i turbo w dobrym stanie kosztuje. Ważne że podłużnice proste :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-01-23, 18:12

Fajny bo przedlift a te mi sie bardziej podobaja.
Bullseye pisze: sprzęgło Exedy i ściągnięta blokada
Jaka blokada sciagnieta?

Bullseye
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2011-01-23, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bullseye » 2011-01-23, 18:15

Seryjnie w niektórych modelach była blokada do 190km/h.

[ Dodano: 2011-01-24, 21:01 ]
Wczoraj było trochę czasu to zamontowałem wskaźnik ciśnienia doładowania (wcześniej był tylko podłączony pod prąd), i dokończyłem światła dzienne na diodach LED (umieszczę je w szczelinie pod światłami zamkniętymi).

Obrazek Obrazek Obrazek

I teraz takie pytanie, diod jest 24 na stronę, super fluxy, i każda pojedyncza lampa świeci na oko jak żarówka 40W, czy to nie za dużo jak na światełka do dziennej jazdy ?

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-01-25, 09:22

Bullseye pisze: Wczoraj było trochę czasu to zamontowałem wskaźnik ciśnienia doładowania (wcześniej był tylko podłączony pod prąd),
On w tym miejscu na stale zostanie? :shock:
Bullseye pisze: i dokończyłem światła dzienne na diodach LED (umieszczę je w szczelinie pod światłami zamkniętymi).
Ale po co ?? :-|

Bullseye
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2011-01-23, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bullseye » 2011-01-25, 10:06

Tak zostanie, zmienię tylko mocowania by ładnie przylegał, lepszego miejsca nie znajdę a niszczyć słupków nie chcę.

Po co? Generalnie po to bym nie musiał jeździć z otwartymi oczami w ciągu dnia.

Awatar użytkownika
Kreyzol WPR
fanatyk nissana
Posty: 614
Rejestracja: 2009-12-08, 23:57
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Kreyzol WPR » 2011-01-25, 10:21

podobnie jak kolega Nadir, nie pasuje mi i miejsce i diody no ale to Tobie ma sie podobac ;)
P.U.H. Rybak
Przewóz Osób 604-564-355

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-01-25, 10:44

Bullseye pisze:Tak zostanie, zmienię tylko mocowania by ładnie przylegał, lepszego miejsca nie znajdę a niszczyć słupków nie chcę.
Przecież jeszcze jest deska..

Bullseye pisze: Po co? Generalnie po to bym nie musiał jeździć z otwartymi oczami w ciągu dnia.
oby nie BlingBling z tego powstał :/
Ostatnio zmieniony 2011-01-25, 10:49 przez NadiR, łącznie zmieniany 2 razy.

Bullseye
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2011-01-23, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bullseye » 2011-01-25, 10:46

Nie to że pasują diody, jestem ich przeciwnikiem wręcz ale mechanizm zaraz padnie od lamp bo sporo jeżdżę (w sensie jazda, postój na 20min, znowu jazda itd) a tak załączam diody i jazda, nawet pamiętać o wyłączeniu nie trzeba.
Żaden BlingBling :) Będą tylko świecić, jak zbyt intensywnie bądź podobnie jak w Audie to albo je przyciemnię albo skasuję i kupię zwykłe dzienne na żarówkach. Tak wyglądać będzie mniej więcej:
Obrazek


Co do deski odpada, nie będę dziurawił deski i za wysoko też nie może to być coby drogi nie zasłaniało. Więc to optymalne miejsce dla mnie, akurat pomiędzy obrotami których się nie trzeba widzieć i prędkością przy której na prędkościomierz nie ma czasu patrzeć.

Awatar użytkownika
sxp22
fanatyk nissana
Posty: 1176
Rejestracja: 2010-04-13, 12:15
Lokalizacja: Mogilno / Francja

Post autor: sxp22 » 2011-01-26, 17:47

Takie pytanie: Czy te Twoje diodowe światła do jazdy dziennej mają atest?
blabla zapraszam do Grupy kujawsko-pomorskiej !!
Obrazek

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-01-26, 17:58

sxp22, nie atest, tylko homologację, pewnie o to chodziło ;)
Homologacja RL i dodatkowo muszą być umieszczone tak jak przepisy każą- ileś cm od ziemi, ileś od boków itp, muszą mieć odpowiednią powierzchnię świecenia (to już wynika z homologacji) itp ;)

Bullseye
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2011-01-23, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bullseye » 2011-01-26, 18:13

Hm powiedzmy że "będą miały".
Akurat tam gdzie będą będą spełniały wymagania co do położenia i miedzy innymi dlatego nie będą na całej długości lampy tylko troszkę mniej (minimum 20cm od boku auta), tylko nie wiem co do jasności, nigdzie nie ma określonej.

Awatar użytkownika
sxp22
fanatyk nissana
Posty: 1176
Rejestracja: 2010-04-13, 12:15
Lokalizacja: Mogilno / Francja

Post autor: sxp22 » 2011-01-26, 18:36

sxp22, nie atest, tylko homologację, pewnie o to chodziło ;)
Właśnie o to mi chodziło. Źle się wyraziłem. :-D
Bullseye pisze:Hm powiedzmy że "będą miały".
Akurat tam gdzie będą będą spełniały wymagania co do położenia i miedzy innymi dlatego nie będą na całej długości lampy tylko troszkę mniej (minimum 20cm od boku auta), tylko nie wiem co do jasności, nigdzie nie ma określonej.
Pytam bo znajomy też ma dwusetkę, i też myśli o podobnym zamontowaniu właśnie takich świateł na ledach.
blabla zapraszam do Grupy kujawsko-pomorskiej !!
Obrazek

Awatar użytkownika
EnDrIu
fanatyk nissana
Posty: 780
Rejestracja: 2009-12-08, 22:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EnDrIu » 2011-01-26, 22:50

Ograniczenie do 190km/h? Chyba tylko na Japonie cos takiego było robione. A co do mechanizmu otwierania świateł to przecież możesz je ustawić w pozycji otwartej nawet jak zgasisz światła.

BTW szpera z s14(a) to wisko 25 % :-).

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-01-27, 01:18

Blokada to była do 180 km/h w Japonii, do tylu są wyskalowane JDMowe liczniki ;)

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-01-27, 22:42

EnDrIu pisze: A co do mechanizmu otwierania świateł to przecież możesz je ustawić w pozycji otwartej nawet jak zgasisz światła.
Większe opory powietrza ;)
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
sxp22
fanatyk nissana
Posty: 1176
Rejestracja: 2010-04-13, 12:15
Lokalizacja: Mogilno / Francja

Post autor: sxp22 » 2011-01-28, 03:21

Większe opory powietrza ;)
Przy startach na 1/4 by się je zamykało żeby opory niwelować :-P
blabla zapraszam do Grupy kujawsko-pomorskiej !!
Obrazek

Bullseye
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2011-01-23, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bullseye » 2011-01-28, 12:59

Ledwo co zaprezentowałem i już dzwon :/ Nie z mojej winy ale jednak :(
I teraz do was pytanie małe albo i duże:
Uszkodzeniu uległ tylny prawy błotnik zaraz przy połączeniu ze zderzakiem. Wgniecenie około 15cm na 20cm.
Niezbyt zadowolony jestem z tego powodu, ale cóż, więc do rzeczy bo chcę to naprawić czym prędzej a nie wiem co kupić bo nie bawiłem się tym nigdy.

Najpierw trzeba wyklepać od spodu by wyszła wgnieciona blacha, to wiem jak zrobić, potem zedrzeć lakier i wszystko inne do do blachy w miejscu dzwona, potem jeszcze raz przyjrzeć się czy nie trzeba doklepać i oczyścić papierem drobny i odtłuścić. No i teraz pora nakładać nowe specyfik, i właśnie nie wiem co wybrać, jako podkład na blachę myślałem o:
Novol PROTECT 360
(nie wiem tylko czy koniecznie trzeba nakładać to pistoletem, jeśli tak wolałbym coś co tego nie wymaga.
Następnie na podkład szpachlówkę lekką:
Novol - Lekka szpachlówka wypełniająca, powypełniać wszystko i wyszlifować papierem drobnym wodnym zapewne najlepiej (jak lakiery na drewnie). No i to chyba wszystko, malowanie to już bez znaczenia, nie mam warunków wiec albo poczekam z tym do lata dając tylko lakier czerwony w spreju albo oddam gdzieś do pomalowania. Zakładając że wykonam to poprawnie to czy używając tych preparatów odpowiednio przygotuję blachę do malowania by ruda nie wyszła za rok ? Czy macie inne lepsze koncepcje ?

Ewentualnie do tego dokupię:
Zbiornik +Pistolet a powietrze mam. Nie wiem tylko jak z jakością tego pistoletu.

No i farby, bo pomalować też kiedyś trzeba, co wybrać ?
Kolor najbardziej to czarna perła albo czarny Exclusive Basecoat Fenix, ale co do niego jeszcze potrzeba ? Rozcieńczalnik widzę, wiem że pewnie też lakier, a podkład czy coś też?

(resztę elementów będę na wakacje malował na działce pod namiotem z odsysaczem pyłków)(namiot czarny więc temp w okolicach 40* będzie pewnie, jak nie farelka)

Awatar użytkownika
Kreyzol WPR
fanatyk nissana
Posty: 614
Rejestracja: 2009-12-08, 23:57
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Kreyzol WPR » 2011-01-28, 13:58

sam chcesz sie w to bawic? przeciez to nie z Twojej winy bylo jak napisales?
P.U.H. Rybak
Przewóz Osób 604-564-355

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-01-28, 14:48

Poczekaj dostaniesz kasę napiszesz odwołanie dostaniesz więcej kasy i wtedy bym podjął decyzje. Jak tego nigdy nie robiłeś to co najwyżej możesz zepsuć raczej :(
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-01-28, 14:58

Nie maluj sam, to jest sztuka. Wiem, bo moi ludzie malują samoloty. Sam bym sie nigdy nie dotknął. Przygotowanie farb, maskowanie to 99% roboty. A potem tylko pewna ręka ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Bullseye
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2011-01-23, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bullseye » 2011-01-28, 15:52

Ale przygotować chociaż blachę pod malowanie żeby taniej było, auto i tak na wakacje miało dostać kompletna renowacje blach a to tak wyskoczyło i jeden element sam malować a potem resztę średnio się kalkuluje.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-01-28, 21:13

Wybór należy do Ciebie. Przygotowanie jest 10 minut przed malowaniem. zosstaw to zawodowcom.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Bullseye
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2011-01-23, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bullseye » 2011-01-28, 21:24

Przygotować potrafię, tylko malowanie byłoby pierwszy raz, przynajmniej pistoletem. Sprejem duże powierzchnie wychodziły praktycznie perfekcyjnie, żadnej smugi ani nic.

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-01-30, 17:52

Wyciągasz blachę, jedziesz ją diaksem do żywego, teoretycznie powinno dać się podkład pod szpachlę ale jak będzie na szpachla na żywy żelaz to też pojeździ. Zależnie od tego jak wyklepiesz dajesz szpachlę żółtą wypełniającą a później biały finisz lub od razu jedziesz finiszem. Wycierasz zgrubnie papierem ~60-80 na sucho a następnie ~120-320 do gładkiego. Na szpachlę dajesz szary podkład i obrabiasz go na mokro papierem 800 pod lakier.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-01-30, 19:35

bodek pisze:a później biały finisz
Przepraszam za ot :lol:
podpisano moderator :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”