Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 100NX] 100nx SR20DE+T Marcinek

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

[ 100NX] 100nx SR20DE+T Marcinek

Post autor: Marcinek » 2010-12-18, 23:04

Buda: Rok 91'
Dach Targa
Silnik 2.0 Twin Cam 16v (99r. podobno) z primery p10 lub p11
układ wydechowy przelotowy kwas 2.5 cala
tłumik końcowy dedykowany POSTER
większe wtryski
wydajniesza pompa paliwa
dodatkowy komputer "ecu master"
dolot i stożek K&N
turbina garrett t25 ustawiona na 0,5bara
intercooler
blov off "2M"
spoiler na tylnej klapie z gti
zderzak przód i tył WAKDAR :lol-sweat:
usunięte zamki w drzwiach i tylnej klapie oraz usunięta tylnia wycieraczka
wskaźniki - aku,doładowanie, temp. oleju
tarcze zegarów indiglo (zielone lub niebieskie podświetlenie)
klimatyzacja (niesprawna, na razie :hihi:)
el. szyby, el. lusterka
felgi 16x7 czarne z polerowanym rantem
opony 205/45/16 - przód
205/55/16 - tył
tarcze hamulcowe BREMBO
klocki hamulcowe FERRODO
zawieszenie przód - kolumny McPhersona
tył - wielo wahaczowe sprężyny H&R dedykowane

Audio: Radio DVD alpine IVA-D 106r, głośniki przód - 165mm + tweeter + zwrotnica JBL, głośniki tył - 130mm JBL, skrzynia basowa JBL, wzmacniacz 4 kanałowy JBL.
Obrazek


Moc - 180 KM, 273 Nm

Plany:
- zmiana kierownicy na większą OMP - zrobione

Obrazek

- obszycie wnętrza -
- przyciemnienie szyb -
- poprawienie plastików -
- ogarnięcie uszczelek -
- angel eyes -
- może naprawa klimy ;) -
- lepsze kapcie -
- dojście do 200 KM
- obudowa CA w bagażniku -
- zmiana maty bagażnika pod wymiar -
- fotele półkubełkowe - zrobione

ObrazekObrazek

- pasy 3 lub 4 punktowe -
- zegary DIGITAL -
- swap z sr20de na sr20ve :lol-sweat: -


na razie tyle.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:29 przez Marcinek, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2010-12-18, 23:39

Fajna Setunia :mrgreen:
Kojarzę ją z opisów poprzedniego właściciela na innych forach.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2010-12-19, 00:00

Setka fajna :) jedyne co mi nie pasuje zewnętrznie to wlot na masce... ale jest on uzasadniony przez położenie intercoolera :) tylko jeszcze może jakieś zdjęcia środka autka dało by rade wrzucić ? :D
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-12-19, 08:20

Zaje.... 100.

Więcej fotek :!:
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-12-19, 09:07

Kolejny turbowóz na forum :)

Silnik na bank nie 1999 r. od 1997 r. GT miały czarne pokrywy

Poza tym to swap z Sunnego GTiR, bo inaczej nikt by seryjnego IC z niego nie montował

kuba90
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2009-12-27, 14:27
Lokalizacja: mwo

Post autor: kuba90 » 2010-12-19, 09:45

Czy to jest ten nx co pochodził z Mrągowa i robiony był u Coobcia kilka lat temu??

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-12-19, 09:47

<heej> Fajnie,że opisałeś swoje auto tutaj. Możesz dać foty tych foteli pół kubełkowych??
bombel pisze:Kolejny turbowóz na forum :)

Silnik na bank nie 1999 r. od 1997 r. GT miały czarne pokrywy

Poza tym to swap z Sunnego GTiR, bo inaczej nikt by seryjnego IC z niego nie montował


Bombel chyba chodziło o sam dół silnika. Głowica od primery Gt oraz orurowanie z avenira.

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-12-19, 09:50

bombel pisze:Poza tym to swap z Sunnego GTiR, bo inaczej nikt by seryjnego IC z niego nie montował
prędzej z blubirda
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2010-12-19, 10:06

A powitać zacną setunię powitać hehe :) A o ile pamięć mnie nie myli to motorownia jeszcze zmieniona przez Adamus'a na primerowskie GT, a reszta z bluebirda.

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-12-19, 10:44

Ofoć bardziej maszynę :)

ps. a wóz chyba z pomorza przyturlałeś :->

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-19, 11:06

Doskonale pamiętam to Auto :)
Największa jego wada jeśli chodzi o budowanie mocy to niestety ten górny Intercooler :)
Ps. Projekt ma już dobre 3 lata - pamiętam go doskonale, całe uturbienie Auta zajęło mi 12godzin i w tym czasie chłopak z konstancina robił wydech :D
O 23:30 Auto ruszyło pod Elbląg z Warszawy i szczęsliwie dojechało no a teraz widzę że ponownie w Warszawie wita ale na stałe :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2010-12-19, 12:34

Setka jezdzi u nas już jakiś czas, nareszcie się własciciel zebrał do opisu :mrgreen:

Z moich zbiorów do kompletu

Obrazek.

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2010-12-19, 13:27

jak tylko znajde czas to porobie więcej fotek ;)
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-12-21, 19:14

Witaj w klubiku troche mocniejszych Nysek :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-12-21, 19:24

Bardzo fajne autko :) Potencjał jest....gratuluję i pozdrawiam 8-)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Szyman
doświadczony forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Post autor: Szyman » 2010-12-21, 20:18

mega autko :) pierwsza setka która przykuła mocniej moją uwagę ( bez urazy dla posiadaczy innych )
Obrazek

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-12-21, 21:18

Fajna motorownia, najbardziej to mi się z tego niuton podoba ;)
Ja bym popracował troszkę nad podniesieniem mocy, wrzucił fmic'a w pierwszej kolejności.
A zderzak przedni mi się totalnie nie podoba niestety.
Suszarka chociaż to nadrabia ;)

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2010-12-21, 22:12

zderzak to i mnie zaczyna drażnić :D myśle że w miare upływu czasu moc się zacznie zwiększać coby przekroczyć magiczną 2 z przodu :)

ps. może uda się przy pomocy coobcia zrobić najmocniejszego 100nx'a w kraju :)
pzdr

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-21, 23:58

A który jest mocniejszy od Twojego, ja tylko pamietam jakiegoś czarnego co mnie odwiedzał i miał chyba 204KM na 0,5 bara - damy my mu radę :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-12-22, 00:16

Też się będę powoli włączał do rywalizacji :D
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-12-22, 00:37

No na razie prowadzi podj ze swoimi 200 ileśtam ;) To chyba jego jest właśnie ten czarny ;)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-12-22, 00:51

Tak podj`ego setka póki co na prowadzeniu ale rywalizacja się zaczyna powoli ;)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2010-12-22, 09:01

Życzę szczęścia w wojnie mocy, pamietam jak Adamus chwalił mi się znacznie wyższą wartością :)

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2010-12-23, 18:01

zdjątko fotela, niestety z telefonu bo aparat zaginął :?: :!: :-| Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-23, 19:14

Czyli jednak coś się dzieje, do montażu fotelika zdecydowanie polecam ekipę Trax Racing
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2010-12-23, 20:09

a we dwóch z kolegą który montowałjuż sobie fotel(tylko że kubeł bez regulacji) nie dałbym sobie rady?
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2010-12-23, 22:03

Dał byś radę o ile potraficie kombinować. Ja zrobiłem wszystko samemu ale trochę spawania było. Wszystko się da zrobić:)

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2010-12-23, 22:50

to myśle że damy rade :) , ale to już jak się zrobi troche cieplej.
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2010-12-23, 23:31


Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-24, 11:03

No i pięknie i z głową, pasy oddzielnie mocowane nie z fotelami.
Jak ze sztywnością szyn skręcanych ?
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”