[ 100NX] 100nx SR20DE+T Marcinek
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 100NX] 100nx SR20DE+T Marcinek
Buda: Rok 91'
Dach Targa
Silnik 2.0 Twin Cam 16v (99r. podobno) z primery p10 lub p11
układ wydechowy przelotowy kwas 2.5 cala
tłumik końcowy dedykowany POSTER
większe wtryski
wydajniesza pompa paliwa
dodatkowy komputer "ecu master"
dolot i stożek K&N
turbina garrett t25 ustawiona na 0,5bara
intercooler
blov off "2M"
spoiler na tylnej klapie z gti
zderzak przód i tył WAKDAR :lol-sweat:
usunięte zamki w drzwiach i tylnej klapie oraz usunięta tylnia wycieraczka
wskaźniki - aku,doładowanie, temp. oleju
tarcze zegarów indiglo (zielone lub niebieskie podświetlenie)
klimatyzacja (niesprawna, na razie )
el. szyby, el. lusterka
felgi 16x7 czarne z polerowanym rantem
opony 205/45/16 - przód
205/55/16 - tył
tarcze hamulcowe BREMBO
klocki hamulcowe FERRODO
zawieszenie przód - kolumny McPhersona
tył - wielo wahaczowe sprężyny H&R dedykowane
Audio: Radio DVD alpine IVA-D 106r, głośniki przód - 165mm + tweeter + zwrotnica JBL, głośniki tył - 130mm JBL, skrzynia basowa JBL, wzmacniacz 4 kanałowy JBL.
Moc - 180 KM, 273 Nm
Plany:
- zmiana kierownicy na większą OMP - zrobione
- obszycie wnętrza -
- przyciemnienie szyb -
- poprawienie plastików -
- ogarnięcie uszczelek -
- angel eyes -
- może naprawa klimy -
- lepsze kapcie -
- dojście do 200 KM
- obudowa CA w bagażniku -
- zmiana maty bagażnika pod wymiar -
- fotele półkubełkowe - zrobione
- pasy 3 lub 4 punktowe -
- zegary DIGITAL -
- swap z sr20de na sr20ve :lol-sweat: -
na razie tyle.
Dach Targa
Silnik 2.0 Twin Cam 16v (99r. podobno) z primery p10 lub p11
układ wydechowy przelotowy kwas 2.5 cala
tłumik końcowy dedykowany POSTER
większe wtryski
wydajniesza pompa paliwa
dodatkowy komputer "ecu master"
dolot i stożek K&N
turbina garrett t25 ustawiona na 0,5bara
intercooler
blov off "2M"
spoiler na tylnej klapie z gti
zderzak przód i tył WAKDAR :lol-sweat:
usunięte zamki w drzwiach i tylnej klapie oraz usunięta tylnia wycieraczka
wskaźniki - aku,doładowanie, temp. oleju
tarcze zegarów indiglo (zielone lub niebieskie podświetlenie)
klimatyzacja (niesprawna, na razie )
el. szyby, el. lusterka
felgi 16x7 czarne z polerowanym rantem
opony 205/45/16 - przód
205/55/16 - tył
tarcze hamulcowe BREMBO
klocki hamulcowe FERRODO
zawieszenie przód - kolumny McPhersona
tył - wielo wahaczowe sprężyny H&R dedykowane
Audio: Radio DVD alpine IVA-D 106r, głośniki przód - 165mm + tweeter + zwrotnica JBL, głośniki tył - 130mm JBL, skrzynia basowa JBL, wzmacniacz 4 kanałowy JBL.
Moc - 180 KM, 273 Nm
Plany:
- zmiana kierownicy na większą OMP - zrobione
- obszycie wnętrza -
- przyciemnienie szyb -
- poprawienie plastików -
- ogarnięcie uszczelek -
- angel eyes -
- może naprawa klimy -
- lepsze kapcie -
- dojście do 200 KM
- obudowa CA w bagażniku -
- zmiana maty bagażnika pod wymiar -
- fotele półkubełkowe - zrobione
- pasy 3 lub 4 punktowe -
- zegary DIGITAL -
- swap z sr20de na sr20ve :lol-sweat: -
na razie tyle.
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:29 przez Marcinek, łącznie zmieniany 3 razy.
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Fajna Setunia
Kojarzę ją z opisów poprzedniego właściciela na innych forach.
Kojarzę ją z opisów poprzedniego właściciela na innych forach.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Setka fajna jedyne co mi nie pasuje zewnętrznie to wlot na masce... ale jest on uzasadniony przez położenie intercoolera tylko jeszcze może jakieś zdjęcia środka autka dało by rade wrzucić ?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Fajnie,że opisałeś swoje auto tutaj. Możesz dać foty tych foteli pół kubełkowych??
Bombel chyba chodziło o sam dół silnika. Głowica od primery Gt oraz orurowanie z avenira.
bombel pisze:Kolejny turbowóz na forum
Silnik na bank nie 1999 r. od 1997 r. GT miały czarne pokrywy
Poza tym to swap z Sunnego GTiR, bo inaczej nikt by seryjnego IC z niego nie montował
Bombel chyba chodziło o sam dół silnika. Głowica od primery Gt oraz orurowanie z avenira.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Doskonale pamiętam to Auto
Największa jego wada jeśli chodzi o budowanie mocy to niestety ten górny Intercooler
Ps. Projekt ma już dobre 3 lata - pamiętam go doskonale, całe uturbienie Auta zajęło mi 12godzin i w tym czasie chłopak z konstancina robił wydech
O 23:30 Auto ruszyło pod Elbląg z Warszawy i szczęsliwie dojechało no a teraz widzę że ponownie w Warszawie wita ale na stałe
Największa jego wada jeśli chodzi o budowanie mocy to niestety ten górny Intercooler
Ps. Projekt ma już dobre 3 lata - pamiętam go doskonale, całe uturbienie Auta zajęło mi 12godzin i w tym czasie chłopak z konstancina robił wydech
O 23:30 Auto ruszyło pod Elbląg z Warszawy i szczęsliwie dojechało no a teraz widzę że ponownie w Warszawie wita ale na stałe
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A który jest mocniejszy od Twojego, ja tylko pamietam jakiegoś czarnego co mnie odwiedzał i miał chyba 204KM na 0,5 bara - damy my mu radę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Też się będę powoli włączał do rywalizacji
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Tak podj`ego setka póki co na prowadzeniu ale rywalizacja się zaczyna powoli
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Czyli jednak coś się dzieje, do montażu fotelika zdecydowanie polecam ekipę Trax Racing
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
cos co znalazłem na Youtube
http://www.youtube.com/watch?v=oKItKG7p6pM&translated=1
http://www.youtube.com/watch?v=oKItKG7p6pM&translated=1
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i pięknie i z głową, pasy oddzielnie mocowane nie z fotelami.
Jak ze sztywnością szyn skręcanych ?
Jak ze sztywnością szyn skręcanych ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM