Znowu nas straszą, czyli zmiany w prawie

Moderatorzy: bombel, Seba WWA

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Znowu nas straszą, czyli zmiany w prawie

Post autor: bombel » 2013-06-26, 18:58


Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-06-26, 19:02

Nie wprowadzą, za dużą część społeczeństwa by to dotknęło, a to skutkowałoby przegranymi wyborami z automatu ;)
Niech dziurę budżetową łatają w inny sposób...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
jawert
fanatyk nissana
Posty: 1090
Rejestracja: 2009-12-08, 22:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jawert » 2013-06-26, 19:11

...Przygotowało je Stowarzyszenie Dealerów VW i Audi w Polsce...

w sumie tyle w temacie - będzie bicie piany i nic z tego

a że w tuskasie pustki to wprowadzą dodatkowe opłaty i kary a w końcu i za zużycie tlenu też będziemy płacić


w sumie temat do hyde parku albo i do kosza
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145

"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

hyzios
fanatyk nissana
Posty: 336
Rejestracja: 2009-12-30, 20:09
Lokalizacja: W-wa

Post autor: hyzios » 2013-06-26, 19:39

Skoro Dealerzy to wymyślili to ja proponuje zeby też zapłacili- za utrudnienia w wykonywaniu tzw obsługi codziennej.
Dla mnie to jest chore żeby komisja europejska musiała nakazywac producentom samochodów tak konstruowac pojazdy aby żarówke mógł wymienić zwykły kowalski, a nie trzeba było jechać z tym na warsztat :-/

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-06-26, 19:44

wprowadzić obowiązek zawarcia na
umowach sprzedaży aktualnego przebiegu
pojazdu wg wskazań licznika
Auto 91rok a na liczniku miałem przy kupnie w 2011 roku 13tys km :D wojsko musiałoby żuki wymienić :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-06-26, 21:21

Nie mam pytań na p....ch ludzi z rządu i bezmózgich prezesów dealerów i euroosłow :-/

Awatar użytkownika
kriss
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2013-06-18, 20:26
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kriss » 2013-06-26, 21:45

Myśle ze z czasem może im sie udac , sukcesywnie beda wprowadzac, bo w mediach jest nagonka ze Polacy jeżdza starymi samochodami... ale za co mamy kupowac nowe?!!. ale starsze nie znaczy gorsze...

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-06-26, 23:09

Kulczyk ma za małe wpływy ?
Jeżeli tak dalej pójdzie to bede jeździł na paragwajskich tablicach i tam będę płacił podatki! Przy okazji bede ubiegał się o oddanie nadpłaconych podatków VAT, akcyzy i podatku drogowego...
Za dużo czasu mają wolnego i wymyślają... nieroby Ebane
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-06-27, 06:15

Z tego co wiem to Kulczyk juz nie jest właścicielem VW w Polsce. Trzeba by jakąś kampanię anty szmelcwagonowom zrobić

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2013-06-27, 06:24

UE miała być wolnym rynkiem, a oni chcą zakazać rejestracji części samochodów z innych krajów wspólnoty? To nie przejdzie, bo Niemcy się na to nie zgodzą. Cały czas polski rząd walczy o prawo do odmowy rejestracji "anglików", a tutaj sytuacja byłaby podobna. Ponieważ prawo unijne po podpisaniu traktatu stoi ponad prawem krajowym, to UE może nakazać zbuntowanym krajom dostosowanie prawa.
Podobno na samochód powinno wydawać się dziesięciokrotność swoich zarobków miesięcznych. Więcej w Europie zachodniej wydają tylko osoby będące na utrzymaniu rodziców. Jeżeli dołożymy do tego procentowy podział domowego budżetu, to okaże się, że Polacy na zaspokojenie podstawowych potrzeb typu jedzenie, mieszkanie, rachunki wydają więcej niż np. Niemcy czy Francuzi. Z tego powodu Niemcom i Francuzom zostaje więcej pieniędzy na restauracje, rozrywkę czy właśnie samochody. Mediana zarobków w Polsce dla szeregowego pracownika, to 1800zł netto - dane z 2012 roku. Jednak Polak, aby wydać dziesięć swoich pensji na samochód albo musi być wspomagany przez rodzinę, albo musi ciąć wydatki na podstawowe potrzeby.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
agaj666
fanatyk nissana
Posty: 427
Rejestracja: 2010-07-02, 10:11
Lokalizacja: koło Warszawy
Kontakt:

Post autor: agaj666 » 2013-06-27, 06:58

Szczekają kundelki.... Byle reklamę koło siebie zrobić. Te ich zapędy naruszają sporo przepisów unijnych i raczej nie mają szans na to żeby weszły w życie. Niech szczekają, karawana idzie dalej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Życie Klubowe”