HR16DE dodatkowy czujnik temperatury
Moderator: mimier
-
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2014-10-24, 20:04
- Lokalizacja: wrocław
HR16DE dodatkowy czujnik temperatury
witam
chce założyć do swego auta czujnik temperatury silnika i stąd moje pytanie na który wąż od chłodnicy trzeba go założyć by pokazywał temperaturę cieczy która wyszła z silnika ale jest jeszcze przed chłodnica......górny wąż czy dolny
chce założyć do swego auta czujnik temperatury silnika i stąd moje pytanie na który wąż od chłodnicy trzeba go założyć by pokazywał temperaturę cieczy która wyszła z silnika ale jest jeszcze przed chłodnica......górny wąż czy dolny
To jest bez sensu, bo przez chłodnicę płyn nie przepływa w sposób ciągły, tylko wtedy, kiedy otworzy się termostat
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2014-10-24, 20:04
- Lokalizacja: wrocław
krzysiek1705, nie do końca, bo jak jedziesz powyżej 80km/h to termostat jest raczej zamknięty Jakbyś jechał 90-100km/h z otwartym termostatem to wskazówka na blacie dość szybko by Ci opadła
W autach są zazwyczaj 2 czujniki temperatury - jeden na blat, a drugi na ECU.
Jeśli chcesz sobie dorzucić czujnik temperatury to trójnik i wkręcasz w miejsce oryginalnego czujnika. Do trójnika wrzucasz OEM i własny.
W autach są zazwyczaj 2 czujniki temperatury - jeden na blat, a drugi na ECU.
Jeśli chcesz sobie dorzucić czujnik temperatury to trójnik i wkręcasz w miejsce oryginalnego czujnika. Do trójnika wrzucasz OEM i własny.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2014-10-24, 20:04
- Lokalizacja: wrocław
krzysiek1705, jak znasz skoki gwintów to myślę, że kupisz. Potem pozostaje tylko odpowiednie rozwiercenie kanałów w trójniku
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2014-10-24, 20:04
- Lokalizacja: wrocław
Termostat działa szybko. Załóżmy że masz termostat 90C. Temperatura w małym obwodzie wzrasta powyżej 90C, termostat się otwiera, dochodzi chłodny płyn i temperatura w okolicy termostatu spada, jak spadnie np. poniżej 85C, to się zamyka. I tak w kółko. Temperaturę z małego obiegu masz na wskaźniku, to jest temperatura płynu chłodzącego w silniku. Temperatura poza nim nie ma wpływu na silnik. Co za różnica, czy w dużym obiegu ciecz ma 40C czy 60C? Jak przekroczy pewną wartość np. 90C, to czujnik załącza wentylator na chłodnicy i chłodzi ciecz w dużym obiegu.
Jak masz problem z przegrzewającym się silnikiem, to pierwsza rzecz to termostat i poziom płynu chłodniczego, potem chłodnica czy jest drożna i wiatraki czy się załączają.
Jak masz problem z przegrzewającym się silnikiem, to pierwsza rzecz to termostat i poziom płynu chłodniczego, potem chłodnica czy jest drożna i wiatraki czy się załączają.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG