Wzbogacanie wartości opałowej benzyny
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Wzbogacanie wartości opałowej benzyny
Tak jak w temacie... Próbował ktoś dodawać odczynników chemicznych do benzyny jak:
-nitrometan
-aceton
-ksylen
-naftalina
I... innych o których mi nie wiadomo. Żeby było jasno nie pytam o żadne magiczne buteleczki z dodatkami do paliw po których auto ma wręcz latać tak jak jest to często napisane na etykiecie.
-nitrometan
-aceton
-ksylen
-naftalina
I... innych o których mi nie wiadomo. Żeby było jasno nie pytam o żadne magiczne buteleczki z dodatkami do paliw po których auto ma wręcz latać tak jak jest to często napisane na etykiecie.
Ale ty jeszcze możech chyba zapłon przyspieszyc? Jakies ostrzejsze wałki? Lżejsze koło zamachowe, większa przepustnica, przepływomierz z p11, strojecie ecu?? jeszcze chyba troche modyfikacji masz do zrobieniaSenTex pisze:Wiec na 99% Aceton jesli do lakierow, ew ekstrakcyjny... DubSon, ja nie chce oszczedzac... ja chce zapie******, pozostalo mi jedynie planowac glowice czego nie chce. Dlatego szukam dodatkowej mocy w N/A na wszelkie sposoby
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Ja nie szykuje auta do KJS tylko cywilnie ma przyjemnie sie odpychac. Ostrzejsze walki? kupic za +2tys? glupota pchac taka kase w N/A. Nie kazdy walek da sie przerobic na ostrzejszy, zreszta taka ingerencja = wycieranie krzywek. Przeplywka ta sama P11GT/N15 GTi o ile mnie pamiec nie myli. Lzejsze kolo? Skrzynia po dupie dostanie. Moze jeszcze ITB? Stroic? jak juz kupie ECUMastera to i turbo do tego. Nie ma sensu dlubac tak hardcorowo N/A tymbardziej ze auto jest za ciezkie jak na 1/4
PS: Trzymajmy sie tematu...
PS: Trzymajmy sie tematu...
głownie chodzi o to że dodatki maja podnosic liczbe oktanową aby wyeliminować spalanie stukowe czy detonacyjne bo różnie jest nazywane ale to oczywiście to samo.
nawet dolanie denaturatu spowoduje podwyższenie liczby oktanowej.
stosowany też jest metanol np na żużlu.
nalezy jednak pamiętać że to wszystkozwiększa temperaturę spalania. a dodatkowo sa bardziej "suche" dlatego nie mozna zapominać również o dodatkach smarujących.
co do AVGAZU super sprawa. chetnie kupię:)) przejeżdziłem sezon w wyścigach górskich na dopręzonym silniku. wszystko było git:) polecam
nawet dolanie denaturatu spowoduje podwyższenie liczby oktanowej.
stosowany też jest metanol np na żużlu.
nalezy jednak pamiętać że to wszystkozwiększa temperaturę spalania. a dodatkowo sa bardziej "suche" dlatego nie mozna zapominać również o dodatkach smarujących.
co do AVGAZU super sprawa. chetnie kupię:)) przejeżdziłem sezon w wyścigach górskich na dopręzonym silniku. wszystko było git:) polecam