Strona 9 z 9

: 2015-09-18, 08:14
autor: bombel
- wymieniony silnik na 1.6 z GTI :-|

: 2015-09-20, 12:35
autor: karol282
No z kilka miesiecy temu stal taniej :P
Ja go nawet nie dokończonego pamiętam jak stał w zeszłym roku...
- wymieniony silnik na 1.6 z GTI :-|
Niezłe jaja :mrgreen:

Wracając do tematu swapów, nie zastanawiał się nikt żeby wykręcić takie VQ35 np. z vel satisa po dzwonie z rajchu albo UK ?? Co prawda są one słabsze (wałki itp.) ale ogólnie baza jest taka sama jak z 350Z :-D

: 2015-09-20, 13:35
autor: vixo
Ale to tam tylko automaty

: 2015-09-20, 13:54
autor: bombel
vixo, ale skrzynia pasuje od MAximy 3,0

: 2015-09-20, 14:36
autor: vixo
W sumie GieTek jeszcze tego nie miał. Jak trafi się dawca w dobrej kasie to się pobawie :)

: 2015-09-20, 18:39
autor: Ryba
karol282 pisze:
No z kilka miesiecy temu stal taniej :P
Ja go nawet nie dokończonego pamiętam jak stał w zeszłym roku...
- wymieniony silnik na 1.6 z GTI :-|
Niezłe jaja :mrgreen:

Wracając do tematu swapów, nie zastanawiał się nikt żeby wykręcić takie VQ35 np. z vel satisa po dzwonie z rajchu albo UK ?? Co prawda są one słabsze (wałki itp.) ale ogólnie baza jest taka sama jak z 350Z :-D
Baza może i ta sama, jednak dużo jej brakuje do 350Z

: 2015-09-21, 23:58
autor: karol282
bombel pisze:vixo, ale skrzynia pasuje od MAximy 3,0
No właśnie... :]

Ryba, osprzęt na pewno jest inny, zapewne wałki, kolektor ssący i wydech jest przytkany, ale to są elementy które można bez problemu podmienić, na amerykańskich forach wkładają bebechy z HR do zwykłego DE i można kręcić w niebiosa. VQ35 ma mega dobre głowice to jest jego przewaga nad VQ30, oczywiście to nie jedyny plus ale to jest jego główna przewaga.

SWAP VQ30DE-K P11

: 2016-02-17, 11:35
autor: kAFFKA
Witam. Z góry wiem że jest już temat odnośnie tego zagadnienia, ale jest w nim mało konkretów.

Planuje wsadzić do swojej primerki silnik vq30dek ewentualnie vq30 bez k i tutaj rodzi się kilka pytań. Co będzie do tego potrzebne.
Z tego co wiem to:
- silnik :)
- skrzynia
- półosie, nie wiem tutaj czy je pokroić i pospawac czy może dać do zrobienia customy
- ecu. Jak tutaj będzie wyglądać sytuacja z immobilizerem?
- wiązka
- pompa paliwowa, jakaś może wallbro 255?

Ogólnie pomijam takie rzeczy jak mocowanie silnika i inne rzeźby.
Z takich mniejszych rzeczy to pewnie dojdzie chłodnica itp.

Oprócz tego co wymieniłem to co jeszcze będzie potrzebne, bo nie wiem czy bardziej opłacalne nie będzie kupienie rozbitka.

Pozdrawiam.

To jak wiesz, że istnieje już taki temat, to warto w nim pisać, a nie zakładać kolejny, bo się jeszcze większy bałagan robi. Tematy połączyłem. ;) Zielkq

: 2016-02-17, 13:38
autor: Sajmooon
opłacalne jest tylko kupno rozbitka wszystkie części masz pod ręką i wygoda samego swapa też się zwiększa.
Co do półosi ja bym najpierw zespawał samemu a później dał do dorobienia jak już wszystko będzie pasować do siebie.
Co do ECU najlepiej by było wsadzić ten z maximy i oddać do magików żeby usunęli immo.
Przygotuj się też na rzeźbę wiązki przy podłączeniu wiązki silnikowej z maxi do wiązki z kabiny primery :)

Na pewno ktoś się znajdzie kto odradzi Ci tego swapa ale nie słuchaj go i przecieraj szlaki :) załóż temat z dokładnym opisem abym i ja miał kiedyś w przyszłości z górki robiąc coś takiego :D

: 2016-02-17, 13:51
autor: Ad@mus
potrzebne jest:
-całe auto, bo nigdy nie wiadomo co będzie potrzebne ;)

: 2016-02-17, 14:00
autor: bombel
Jest taki SWAP w Polsce, ale z VQ35DE. Niestety nie moge chwilowo nic o tym napisać, ale najlepiej kupić rozbitka i przekładać 1:1

: 2016-02-17, 14:11
autor: adrionGT
A ja bym w końcu chciał zobaczyć taką Primere bo Ciągle ktoś pyta z zamiarem swapu albo już robi a do tej pory nic nikt nie pokazał :-)

: 2016-02-17, 16:19
autor: bombel
adrionGT, ja juz widziałem :)

: 2016-02-17, 18:57
autor: majchrzok
bombel gadaj skad i kto ma takie cudo no chyba ze sprzedaz primy była fikcja i silnik z espaca wyladuje w ex primerze ?:p

: 2016-02-17, 19:06
autor: PrzeRuSco
Fikcyjna nie była mój znajomy cały czas nią śmiga.

Ale może Bombel 2 projekt robi :->

: 2016-02-17, 19:19
autor: vixo
Cierpliwości niedługo na allegro olx będzie jako do skończenia projekt ;)

: 2016-02-17, 19:22
autor: bombel
Projekt nie mój, ale będzie opisany na forum :)

: 2016-02-17, 19:33
autor: adrionGT
bombel, A wiela jeszcze czekać na finał ? :-D

: 2016-02-17, 19:34
autor: vixo
Cierpliwości niedługo na allegro olx będzie jako do skończenia projekt ;)

: 2016-02-17, 19:34
autor: bombel
NIe wiem. Musze lenia pogonić :P Ale silnik już w budzie i zostało bardzo mało miejsca

: 2016-02-17, 20:28
autor: adrionGT
A gabarytowo VQ30 dużo się różni od VQ35 ? Przy VQ30 by było więcej luzu ?

: 2016-02-18, 18:55
autor: Seba WWA
Mogę też potwierdzić że się buduje takie cudo widziałem i dotykałem, na razie dorabiane są komponenty potem będzie składane. W odpowiedniej chwili pokaże się temat.
Wyprzedzam pytania, nie nie jest to mój projekt- a szkoda :-)

: 2016-02-19, 23:11
autor: karol282
adrionGT, VQ35 ma większą skrzynię, kolektor ssący i pokrywę rozrządu przez zmienne fazy, generalnie dużej różnicy nie ma.

: 2016-02-20, 16:02
autor: Dreams
bombel bodek robi to auto ??

: 2016-02-20, 19:47
autor: bombel
Dreams nie

: 2016-02-21, 00:14
autor: Ad@mus
no to ciekawym co to będzie ;)

: 2016-08-23, 10:55
autor: marlos90
UP!

VQ30DE z a32 czy a33? jakieś znaczne różnice w silniku występują? wg internetu a33 ma 7KM więcej, z czego to wynika?

: 2016-08-23, 18:23
autor: karol282
A33 ma kolektor 00VI i chyba inne wałki, znaczy "lepsze" ;-) Jak swap to tylko z A33, ja sam teraz szukał bym silnika z A33, świeższy trochę niż A32 no i lepiej się odpycha. Szalony wkładał kolektor ssący z A33 do A32 wałki bodajże też i pamiętam że w połączeniu z wydechem dolotem i strojeniem robiła sieczkę delkatnie mówiąc :mrgreen:

Zapomniał bym, A33 miało seryjną szperę. I ostatnie wypusty 99' A32 też bo sam mam u siebie.