Strona 1 z 9

VQ30DE w Primerze??

: 2010-05-04, 18:37
autor: bombel
Czy znaleźliście gdzie może taką modyfikację?? Szczerze powiem, że byłbym zainteresowany wynikami

: 2010-05-04, 19:13
autor: Ryba
Ciekawe spostrzeżenie.. ale sądzę ze jako wolnossak była by kicha :P

: 2010-05-04, 20:35
autor: Michalllo
Dlaczego kicha fabryczne 193 KM i 250NM momentu od praktycznie w większości dostępne od samego dołu to nie taka wielka kicha chyba.
Dodatkowo moc przy niewielu modyfikacjach mozna podnieśc nawet do ponad 220 KM (Prawda koledzy Maximowcy ) :evil:
Skoro sobie radzi z Maximą cięższą od Primerki o około 200kg ( w zależności od wersji ) To myślę że i Primerkę by pociągneła
Nie wiem tylko czy starczyło by miejsca pod maską Jednak V zajmuje go sporo :(

: 2010-05-04, 20:37
autor: GRZECHu
Michalllo pisze:Dlaczego kicha fabryczne 193 KM i 250NM momentu od praktycznie w większości dostępne od samego dołu to nie taka wielka kicha chyba dodatkowo moc przy niewielu modyfikacjach mozna podnieśc nawet do ponad 220 KM (Prawda koledzy Maximowcy ) :evil:
Sam wydech i wkładka K&N daje ponad 220KM i coś koło 290Nm, z VQ30DE, a już mamy w klubie VQ30DE-K gdzie fabrycznie było 230KM z fabrycznym wydechem... ale nie będę zdradzał.

Co do primery to tylko pytanie czy się zmieści bo jednostka jest szersza i wyższa.

: 2010-05-04, 20:55
autor: lukasgt
hmm.modyfikacja ciekawa jeśli taki 3.0 dało się zmieścic do primery p10-waży 1250kg około,ale jeśli mówimy o p11.144 to nie miałoby chyba większego sensu jeśli maxima np. rexa waży 1340kg...czyli tyle co p11.144--no chyba że hardkorowy tuning mu zrobić w granice 240km 300nm to i taka prima by ganiała--napewno jest to dużo elastyczniejszy motor od SR20

: 2010-05-04, 21:59
autor: ciapek
V6 da się upchnąć. Od roku mam taki link w ulubionych :-P
B13 VQ35 :cool:
Obrazek

: 2010-05-04, 22:18
autor: Michalllo
No to można i tak od razu iść na całość zamiast VQ30 dać VQ35
bombel, Zamiast turbo trzeba było takiego swapa zrobic :evil: Za pieniądze wydane na Turbo na pewno byś kupił jakąś potrzaskaną Maxi z VQ35 i wtedy to by był harcor :D
To co czekamy na pierwszą w polsce P11 z VQ30-35 :evil: :evil:

: 2010-05-04, 23:27
autor: bombel
lukasgt P11.144 waży wg dowodu 1270kg :)

: 2010-05-05, 00:56
autor: Ryba
gadka szmatka... a pytanie zasadnicze czy to "bydle" się zmieści..? Sentra hmm.. jakoś ten projekt mnie nie przekonuje. Na dodatek nadal trwa..

: 2010-05-05, 09:16
autor: dylson
A32 anglika, delkiatnie uderzonego kupi sie za ok 3 tysie, dalej to kwestia czy sami silnik wstawimy czy komus zlecimy. Jesli do sentry (europejskie sunny) wszedl ten silnik to i do primery wejdzie. Na dupowoz lepsze niz 2.0 do zabawy kwestia gustu. Zawsze mozna kupic maxime i powywalac z niej troche niepotrzebnych gratow i zejsc z masa. Bol takiego swapa jest taki, ze bedzie to przecieranie szlakow a to jak wiadomo jest najgorsze, z drugiej strony nie ma problemow z za mala iloscia paliwa, slizgajacym sprzeglem i innymi bolaczkami z ktorymi trzeba sie uporac przy dolozeniu turbo do sr-a.

: 2010-05-05, 15:01
autor: Szalony
Myślę, że jeśli już się bawić w takiego swapa do Primery, to najrozsądniej byłoby wstawić silnik VQ35DE od Maximy.

I tak roboty będzie sporo, ale wtedy na "dzień dobry" mamy około 260 kucy i dobrze ponad 300Nm, natomiast z VQ30DE około 200hp.
Jak taka Prima by latała ? ..... myślę, że liczby mówią same za siebie ;)

: 2010-05-06, 20:52
autor: tomiw
Koledzy z USA wsadzili VQ35DE do sentry n16 ;) Zapina super!

: 2010-05-06, 21:13
autor: xtomek
VQ30DE - a ile toto motoro waży/ ma masę/ w porównaniu do SR20 VE albo VET. Elastyczniejszy -wątpię. Z czym jeździły najlepsze Pimy BTCC ? Może Coobcio wie?
Zamierzam taką małpę sciągnąć do Polski i przebudować w przyszłym roku.

: 2010-05-06, 21:21
autor: bombel
xtomek jak 240 Nm przy 1500 obrotów uważasz za mało eleastyczne to sie nie znasz :)
xtomek pisze:Z czym jeździły najlepsze Pimy BTCC ?
SR20DE, ale ustawione pod kątem. Nie ściagn iesz bo jak gdzies do trafienia to tylko egzemplarz kolekcjonerski

: 2010-05-06, 21:32
autor: Michalllo
Własnie jeżeli silnik rzedowy jest bardziej elastyczny od Silnika widlastego to ja też się nie znam :evil:

: 2010-05-06, 21:40
autor: DiLGT
W sumie myslalem ze te VQ bedzie duzo cięższe ale wg tego forum http://forums.nicoclub.com/vq35-weight-t319828.html

VQ30DE 330lbs ( ok 148kg)
VQ35DE jest nawet lzejszy o 15 funtow

natomiast Waga SR ( http://www.freshalloy.com/forums/showthread.php?t=7490 )

SR20DE -- 139 kg 306 lbs
SR20DET - 149 kg 328 lbs

Pamietac tez trzeba ze nie tylko liczy sie elastycznosc, moc it ale jednak dzwiek V'ki jest duzo duzo lepszy od R4. A druga sprawa skoro do 200sx upychaja V12 to chyba do primery da rade wepchnac te v6 :)

: 2010-05-07, 00:44
autor: Coobcio
Skrzynia w VQ30 na pewno jest sporo cięższa... jak w SR20 ale to i tak całość wyjdzie więcej o jakieś 30-40KG maks więc absolutnie do przyjęcia ba nawet przy wyścigach na 1.4 mili to lepiej :P

Ps. Panie Bombel czemu masz masę auta w dowodzie wpisaną 1270kg zamiast tak jak Zuru 1360 ??

Ktoś może zajrzeć do swojego dowodu i także podzielić się tym co jest w nim wpisane ??

: 2010-05-07, 07:11
autor: Szymeq
Jeśli chodzi o wagę w dowodzie to ta bym się nie sugerował... różne rzeczy panie w urzędach wpisują aby rubryki zapełnić ...

: 2010-05-07, 11:58
autor: Michalllo
To fakt ja w mojej J30 miałem w jednym aucie wagę 1360 kg a w drugim 1960kg Drobna róznica :evil:

: 2010-05-07, 16:04
autor: bombel
Znalazłem ze 2,0 waży 1380 kg :)

: 2010-05-09, 11:07
autor: andy_czarny
hehehe tylko ckeac az coobcio wsadzi gdzies jakies v6 ;) kozacki projekt by byl ;)

: 2010-11-12, 20:46
autor: PumaRST
xtomek pisze: Z czym jeździły najlepsze Pimy BTCC ?
z SR20DE takim samym jak w Almerze Kit car czyli ITB i wiele innych rzeczy z mocą 275-300KM. I jak sie nie myle w ostatnim okresie było też VE - ale tu moge się mylić.

: 2011-01-23, 21:14
autor: SiwoL
ciekawe by było też połaczenie VQ30DE z P10;D

: 2011-05-03, 21:48
autor: urbanxxx
Najlepiej wrzucić do sunnego:)

: 2011-05-03, 22:06
autor: BaSsGrU

: 2011-05-03, 23:09
autor: Ryba
hahaha taki szybszy kład z dachem :P

: 2011-07-21, 18:46
autor: d3ck
jak bym miał kasę to bym włożył 3l V6 do mojej Primerki :mrgreen: Byłaby SIŁA! :mrgreen:

: 2011-07-22, 00:55
autor: Ryba
a jak ja bym miał kasę to nie bawił bym się w primerze :P

: 2011-07-22, 15:01
autor: lordkain
Coobcio pisze:Skrzynia w VQ30 na pewno jest sporo cięższa... jak w SR20 ale to i tak całość wyjdzie więcej o jakieś 30-40KG maks więc absolutnie do przyjęcia ba nawet przy wyścigach na 1.4 mili to lepiej :P

Ps. Panie Bombel czemu masz masę auta w dowodzie wpisaną 1270kg zamiast tak jak Zuru 1360 ??

Ktoś może zajrzeć do swojego dowodu i także podzielić się tym co jest w nim wpisane ??
moja p11.144 sedan ma wpisaną w dowodzie masę własną 1345kg

według danych producenta z 2000r primera waży kolejno:
1.6 - 1235kg
1.8 - 1250kg
2.0 - 1285kg
2.0TD - 1335kg

: 2011-07-22, 16:52
autor: deBestciak
p11.144 2.0 benzynka z dowodu rej. 1360kg z briefu też