SR20 swap z P10 do P11 po lifcie
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-10-04, 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
SR20 swap z P10 do P11 po lifcie
Witam,
Jestem nowym użytkownikiem na forum, przybyłem generalnie tutaj zadać pytanie odnośnie tak jak w temacie, przekładka SR20 z P10 do P11 po lifcie.
Posiadam Primerę P10 (liftback) z dłubniętym SR20 (wałki, kolektor SR20DET, dolot oraz full przelot 2,25, z kompem) ale niestety buda sama w sobie nie domaga i nie chce mi się w nią inwestować i szukam czegoś w miarę zdrowego.
Moje pytanie jest czy nie będzie problemu z przełożeniem tego wszystkiego (silnik, skrzynia, wydech) do Primery P11 po facelifcie?
Liczę na waszą pomoc
Jeśli temat, jest w nie odpowiednim miejscu, prosze moderatora/admina o przeniesienie w odpowiednie miejsce (byle nie kosz )
Jestem nowym użytkownikiem na forum, przybyłem generalnie tutaj zadać pytanie odnośnie tak jak w temacie, przekładka SR20 z P10 do P11 po lifcie.
Posiadam Primerę P10 (liftback) z dłubniętym SR20 (wałki, kolektor SR20DET, dolot oraz full przelot 2,25, z kompem) ale niestety buda sama w sobie nie domaga i nie chce mi się w nią inwestować i szukam czegoś w miarę zdrowego.
Moje pytanie jest czy nie będzie problemu z przełożeniem tego wszystkiego (silnik, skrzynia, wydech) do Primery P11 po facelifcie?
Liczę na waszą pomoc
Jeśli temat, jest w nie odpowiednim miejscu, prosze moderatora/admina o przeniesienie w odpowiednie miejsce (byle nie kosz )
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
vixo, co za roznica nie o to w tym temacie chodzi , obstawiam ze turba nie ma . Co do tematu nie powinno byc wiekszych problemow z przeniesieniem gatow
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Wydech problem. Rzeźba i ickiem i orurowaniem ale do ogarnięcia jak jest kolektor z deta to turbo musi być innej opcji sensownej nie widzę
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Nie uwzględniacie jednego - pożenienie wiązki elektrycznej z P10 i P11.144 -> będzie ciekawie. Ad@mus łączył P11 i P11.144 i to już była niezła rzeźba.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-10-04, 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
Dlatego też napisałem, że będzie rzeźba z elektryką. Pogodzenie wiązek z kabiny i silnika to będzie dość wysoki poziom abstrakcji.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-10-04, 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
Z wiązką z P11 te będzie ciekawie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
moje bylo totalnie przemodzonejanusz pisze:Ad@mus łączył P11 i P11.144 i to już była niezła rzeźba.
p11,144 przerobione pod wiązkę z p11 która to była podrobiona pod kompa z p10
Jak ma hulać na kompie z polifta to ja ci nie pomoge
inny osprzęt, przepustnica, sterowanie jalowych, ssanie, czujniki z innymi odczytami itd
zasada jest prosta - kopm musi byc kompatybilny pod czujniki,
w twoim przypadku zrobil bym to co u siebie, czyli obciecie wiazki z p11/144 i lutowanie pod pinout p10
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Kutfa panowie, przekładamy caly slupek z kolektorami i pierdoletami z p10, które smiga.
Wrzucasz silnik w bude, przeciągasz wiązkę razem z kompem do kabiny, obcinasz łączenie wiązek kabina-silnik i wg manuala lepisz kable krok po kroku i odpalasz.
po co się tu zastanawiać nad kolektorami i innymi bzdurami.
twój obecny silnik to sr20de low port czy hiport?
Wrzucasz silnik w bude, przeciągasz wiązkę razem z kompem do kabiny, obcinasz łączenie wiązek kabina-silnik i wg manuala lepisz kable krok po kroku i odpalasz.
po co się tu zastanawiać nad kolektorami i innymi bzdurami.
gdzie? do czego? do lifta? kolega chce swój setup przelozyc więc nie widze tego tematu. donlordozza,bombel pisze:ale mozna sam słupek przelozyc
problem będzie, bo są inne rozwiązania, ale jak się chce to i po problemie się to ogarnie.donlordozza pisze:Moje pytanie jest czy nie będzie problemu z przełożeniem tego wszystkiego (silnik, skrzynia, wydech) do Primery P11 po facelifcie?
twój obecny silnik to sr20de low port czy hiport?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Panowie nie chce zakładać nowego tematu dla jednego pytania ...czy jest ktoś władny mi odpowiedzieć odnośnie oznaczenia na głowicach...wszystkie cztery z poliftu 103Kw wizualnie takie same...i tak, na wszystkich czterech lewa ścianka tam gdzie aparat zapłonowy odlew napisu 2J2 a pod wałkiem wydechowym i o to mi chodzi na każdej co innego....8L,1L,2L,4R...co to jest...?
SATURN745
Najlepsza jest ta z oznaczeniem 8L bo pochodzi z ośmiolitrówki Amerykańska wersja na wysoką moc i szczochy nie paliwo.
A tak na poważnie to nie zauważyłem różnic w Roller Rockerach. Almera GTI, P11GT, Polift. Korpusy powinny i raczej są takie same a same oznaczenia to może jakieś oznaczenia partii z produkcji czy coś w ten deseń.
Głowica lowport z p10 tez jest taka jak w polifcie tylko ma inne zawory i prowadnice (średnica trzonka na wydechu)
Hiport (p10gt i n14gti) to już inne łby, ale da się je założyć na blok z polifta i odwrotnie
saturn745, męcz swoją wrocławską grupę, bo chłopaki są ogarnięte
A tak na poważnie to nie zauważyłem różnic w Roller Rockerach. Almera GTI, P11GT, Polift. Korpusy powinny i raczej są takie same a same oznaczenia to może jakieś oznaczenia partii z produkcji czy coś w ten deseń.
Głowica lowport z p10 tez jest taka jak w polifcie tylko ma inne zawory i prowadnice (średnica trzonka na wydechu)
Hiport (p10gt i n14gti) to już inne łby, ale da się je założyć na blok z polifta i odwrotnie
saturn745, męcz swoją wrocławską grupę, bo chłopaki są ogarnięte
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW