Strona 1 z 1

Gdzie i za ile SR20VE do SWAP'a

: 2014-09-04, 10:08
autor: ring_s
Gdzie i za jaką kwotę kupię SR20VE. Na allegro gościu z Krakowa ma za 3400, gdzieś na forum wyczytałem że ktoś kupił za 2600 w Krakowie. Jak to jest z tymi cenami, za tą różnicę można mieć EcuMajstra.

: 2014-09-04, 10:11
autor: bombel
ring_s, taka jest nowa cena. Byl czas ze juz kosztowały 2400 PLN, ale teraz podrożały, bo już więcej tych silników nie ma. Co do SWAPa, to bodek - Warszawa. Poszukaj na forum

: 2014-09-04, 10:12
autor: PrzeRuSco
Rok temu były za 2600 teraz są po 3400 sprzedawca ten sam

: 2014-09-04, 10:38
autor: ring_s
2 lata temu jak się zacząłem interesować tematem to trzeba było dać ok 3500, później faktycznie potaniały bo widziałem na allegro za 2600 ale nie długo. Teraz znowu cena podskoczyła, trochę szkoda. Duże ilości tych silników ma sprzedawca z Krakowa? Ktoś wie?

: 2014-09-04, 10:39
autor: Emu89
Zgadza sie jak ja bylem po swojego dalem 2400 tydzien pozniej mieli nowa dostawe juz za 3400 .... Reszte Bodek koszty dalsze zalezne od stanu auta ja mialem do wymiany np. chlodnice , sonde i jakies tam pierdolki w tej kwesti najlepiej wykonac telefon do Bogdana i po rozmawiac z nim

: 2014-09-04, 10:41
autor: Ad@mus
vixo ma za 3300 z osprzętem na sell
w Krakowie 3400 za sam slupek chyba cenią

: 2014-09-04, 10:54
autor: bombel
ring_s pisze:Duże ilości tych silników ma sprzedawca z Krakowa? Ktoś wie?
Podobno ostatnie kilka sztuk i nie ma juz skad sciagac :(

: 2014-09-04, 12:59
autor: ring_s
Może będą SR20VE 20V w jakiejś rozsądnej cenie

: 2014-09-04, 13:07
autor: vixo
Raczej nie będą w normalnej cenie ;)

: 2014-09-04, 13:14
autor: Ryba
O niskich cenach na sr20ve zapomnijmy. Rozmawiałem nie całe dwa tygodnie temu z Panem od Janap korea motors. Jak stwierdził to się już nie opłaca. Silniki podrożały znacznie i nie ma sensu.

: 2014-09-04, 13:53
autor: bombel
ring_s pisze:Może będą SR20VE 20V w jakiejś rozsądnej cenie
Cena SR20VE zwykłego x 3

: 2014-09-04, 15:26
autor: Boro1989
ja sprzedaje P11 po swapie za śmieszne pieniądze ;)

: 2014-09-04, 19:17
autor: Arias
teraz w JKM zaczyna się era DETa

: 2014-09-04, 19:53
autor: słoma79
i to w cenie VE patrząc po allegro...

: 2014-09-05, 07:54
autor: Boro1989
jak już rozmawiamy o VE , to znalazł ktoś jakie powinno być ciśnienie oleju w VE wedle serwisówki? na jałowych

: 2014-09-05, 08:27
autor: bonzo
Boro1989 pisze:jakie powinno być ciśnienie oleju w VE
Dobre ;-)

: 2014-09-05, 13:29
autor: Boro1989
tyle to ja wiem :] ale ciekawią mnie wartości podawane przez manual, gdzieś na internecie wynalazłem że niby 0.7 Bar na 70/80 stopni przy obrotach jałowych a 3-4 Bar przy 3200krpm , i chciałem te wiadomości potwierdzić :)

chociaż te 0.7 Bar wydaje mi się przy niskie trochę,

: 2014-09-05, 14:26
autor: vixo
Mi zegar pokazuje ok 1bar na rozgrzanym przy jałowych

: 2014-09-05, 15:40
autor: Boro1989
no mi tak samo , tylko ciekawi mnie po prostu co manual mówi :) ale ściągnełem japońską wersję przerobioną i postaram się to rozszyfrować :D

: 2014-09-06, 16:58
autor: ring_s
Arias pisze:teraz w JKM zaczyna się era DETa
To fakt, tylko kto co do czego potrzebuje, akurat VE jest dosyć ciekawe z racji tego że jest do dosyć mocny silnik i do tego ekonomiczny. DET są mocne, ale o ekonomi niema co mówić. Jakiś czas temu zacząłem rozbiórkę mojej P10 do kompletnej renowacji, i tak pomyślałem o silniku VE.