Nissan Sunny N13
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Nissan Sunny N13
Witam dawno mnie tu nie było pisze ponieważ w moim n13 zabrakło mocy... Plany na wiosne, to zapakowanie pod maske czegoś mocniejszego, chciałbym dowiedzieć się jak to wygląda jesłi chodzie o wiązke, półośki, aspekty techniczne, itp. Do wyboru mam albo silnik CA18de z s13 albo sr20de z p10, co byście proponowali i jak to zorganizować, za pomoc z góry dziekuj, i pozdrawiam zapaleńców
Niestety już nie, ale temat przerabiałem.garygary pisze:a ty smigasz jeszcze n13 ?
Po 1. Skrzynia od GA16i nie pasuje ani pod Sr ani pod CA, a taką od CA FWD teraz bedzie trudno znaleźć
Po 2. Musisz dorobić łapy pod silnik nowy, do tego półosie itd
Po 3. CA18DET to awaryjny silnik
Generalnie jak masz dużo pieniędzy na to to wsadzaj SR20, bo tyle samo się narobisz, a wynik może być gorszy
GA16i 12V jak już Ja mam taki silnik i powiem szczerze że jest on wg. mnie idealny do tego autka i jeszcze jedna kwestia która dla niektórych jest kontrowersyjna ale jest to dobra baza na zrobienie typowego youngtimer'a czyli gaźniki jakiś ładny wydech i takie tam.garygary pisze:Wlasnie z kasą moze nie byc kolorowo, tak naprawde najistotniejsza jest skrzynia i półosie. Myślalem tez o CA16I czyli 12V 1.6 90km, ale doszedlem do wniosku ze jak juz robic to raz a porzadnie
Tu chodzi o to że jest on już rzadkością na naszych drogach, tutaj już pieniądze nie grają roli, najważniejszy jest pomysł i wykonanie. Bez względu jaką drogę przeróbek wybierze garygary to nadal będzie n13 które budzi zainteresowanie w kręgu ludzi takich jak mySiwoL pisze:Jest sen w takie stare auto wkładać tyle kasy? Której i tak nie odzyskać i jeszcze się na ten cel zapożyczać??? Jeszcze jakby to było gti to rozumiem...
Jeśli chcesz iść w moc to wybierz sr20 na dzień dobry masz jej sporo jak na taki samochód jakim jest n13. GA16DE od GA16i różni się tym że pierwszy ma 16 zaworów i pełen wtrysk a drugi jakiego sam jestem posiadaczem ma monowtrysk i 12 zaworów. Z racji tego że n13 to ginący gatunek na drogach podsyłam filmik mojego autorstwa, nie udał się zbytnio ale masz porównanie mniej więcej z tym silnikiem który masz teraz Za daleko przeciągnąłem na dwójce a później to już trasy zabrakło
GA16i
GA16i
Ewentualnie coś takiego, ale bardziej dopracowanego. Było by to "coś"
http://www.youtube.com/watch?v=UElacE11syY&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=DlgNN5BRdLc
http://www.youtube.com/watch?v=UElacE11syY&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=DlgNN5BRdLc
karol282 słuchaj a jakie masz łapy silnika przy tym swoim GA16i??
http://moto.allegro.pl/poduszka-silnika ... 75303.html
http://moto.allegro.pl/poduszka-silnika ... 75303.html
Odsmażę kotleta, garygary jak idą prace nad autkiem ? Jakieś njusy ? Podsyłam filmik motywujący do swapu
http://www.youtube.com/watch?v=m3WxOgEotsc&hd=1
http://www.youtube.com/watch?v=m3WxOgEotsc&hd=1
Roczne kotlety
A propo kotleta karol to ja odsmażę bo potrzebne mi są wszelkie schematy wiązki silnika e16i oraz GA16DE
w manualu masz opisy wiązek. tylko nie wiem czy uda Ci się poszukać od sunny n13
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
mam angielska od 100nx a tam jest opisana elektryka z 1.6. Niestety polskiej nie widzialem...
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
miałem taki hardcor, że wiązka z micry wyleciała a w jej miejsce wpadła z sunny gti. do tego lutowanie kostek pod światła, wycieraczki, nagrzewnice itp... wydawało mi się to pewniejsze, ponieważ troche na setkowym forum naczytałem się problemów związanych z swapem pomiędzy 1.6ds a SR20 na wiązce z ds'a, zatem chciałem uniknąć kulejącej pracy silnika, tym bardziej, że elektryk ze mnie żaden...
w ten sposób ( co prawda lutowania zeszło ze dwa dni) silnik pracuje dobrze, a i reszta elektryki ( z drobnymi wyjątkami) dziala.
w ten sposób ( co prawda lutowania zeszło ze dwa dni) silnik pracuje dobrze, a i reszta elektryki ( z drobnymi wyjątkami) dziala.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859