Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SWAP - pytania i odpowiedzi

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-08-24, 15:50

Eh, czyli z tego, co teraz tak czytałem wychodzi na to ze musze swapowac wszystko od zawieszenia po hamulce itd. Itp.
Nie musisz jesli nie chcesz. Zmiana z GT nic Ci nie da. Napisałes, że planujesz to Ci odpisałem ile kosztuje profi zawieszenie
Kosztami się nie martwię, bo sam będę robił z kolegą mechanikiem
Ja Ci pisalem koszta bez robocizny, poza tym wątpie, że kolega potrafi stroić ecumasterem. Ja osobiście znam dwie takie osoby
KAFI pisze:bo wyjedzie mi taniej kupić jakiegoś GT przytargać z germanów i zrobić swapa zawieszenia całego i kupić ten VE z wiązką kompem i skrzynią
Kolejny co nie czyta. Po co Ci ten GT? Pólosie i zawieche masz taką samą. GT ma twardsze amorki, ale watpie by 20 letnie auto miało je sprawne. Tarcze kupisz Mikody GT i tez bedzie dobrze hamował. Jak nie bedziesz ścigał się na zawodach, to i skrzyni nie musisz wymieniać.
KAFI pisze:jak wchodzie autoscout24.de to tam są rózne wersje i sam już nie wiem ktore to orginalne GT :)
GT to GT. W p10 identyczny pakiet miały tez SRi oprócz zegarów

Awatar użytkownika
KAFI
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2011-08-19, 17:45
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: KAFI » 2011-08-24, 16:40

bombel pisze:
Eh, czyli z tego, co teraz tak czytałem wychodzi na to ze musze swapowac wszystko od zawieszenia po hamulce itd. Itp.
Nie musisz jesli nie chcesz. Zmiana z GT nic Ci nie da. Napisałes, że planujesz to Ci odpisałem ile kosztuje profi zawieszenie
Kosztami się nie martwię, bo sam będę robił z kolegą mechanikiem
Ja Ci pisalem koszta bez robocizny, poza tym wątpie, że kolega potrafi stroić ecumasterem. Ja osobiście znam dwie takie osoby
KAFI pisze:bo wyjedzie mi taniej kupić jakiegoś GT przytargać z germanów i zrobić swapa zawieszenia całego i kupić ten VE z wiązką kompem i skrzynią
Kolejny co nie czyta. Po co Ci ten GT? Pólosie i zawieche masz taką samą. GT ma twardsze amorki, ale watpie by 20 letnie auto miało je sprawne. Tarcze kupisz Mikody GT i tez bedzie dobrze hamował. Jak nie bedziesz ścigał się na zawodach, to i skrzyni nie musisz wymieniać.
KAFI pisze:jak wchodzie autoscout24.de to tam są rózne wersje i sam już nie wiem ktore to orginalne GT :)
GT to GT. W p10 identyczny pakiet miały tez SRi oprócz zegarów


Nie no ja czytam dzięki za info teraz cza kase zbierać :]
Mazda 323 GTX BF 1,6 88 rok Była
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-08-24, 19:32

SiwoL pisze:Moje auto nie jest najlepszym przykładem jako pełne GT... w seri to nie było gt i brakuje mi z zewnatrz progów i zderzaka tylniego;)
Zapomniałeś dopisać jeszcze " przedniego zderzaka" masz wersje poliftową, więc taka jak w SRI :)
Nie no ja czytam dzięki za info teraz cza kase zbierać
:what:

Awatar użytkownika
merid
fanatyk nissana
Posty: 1281
Rejestracja: 2009-12-06, 18:55
Lokalizacja: Katowice

Post autor: merid » 2011-08-25, 18:38

bombel pisze:Ja Ci pisalem koszta bez robocizny, poza tym wątpie, że kolega potrafi stroić ecumasterem. Ja osobiście znam dwie takie osoby
nawet nie wiesz ile takich osob jest.
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-08-25, 19:29

nawet nie wiesz ile takich osob jest.
NApisałem ile znam.

Awatar użytkownika
merid
fanatyk nissana
Posty: 1281
Rejestracja: 2009-12-06, 18:55
Lokalizacja: Katowice

Post autor: merid » 2011-08-26, 16:28

bombel, a zabrzmialo tak jakby szukac igly w stosie siana :D
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2011-08-28, 12:38

GHOSTRIDER znów zaczynasz przepychanki słowne :-> ?
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-08-29, 09:01

Chyba nie zrozumiałeś...
Następnym razem nawet nie zaczynaj.
EOT.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
azorek
fanatyk nissana
Posty: 1092
Rejestracja: 2009-11-30, 07:48
Lokalizacja: Tuchorza

Post autor: azorek » 2011-08-31, 11:44

Pytanie tyczy 300zx-a Z31.
Kompletnie nie znam się na elektryce samochodowej i chyba porwałem się z motyka na słońce :shock:
Jakie czesci wiązki elektrycznej potrzebne są aby działał silnik? Reszta mnie nie interesuje. Właśnie rozbieram elektrykę i widzę że wszystko idzie w jednej wiązce, kombinuję tak aby mieć całość do sterownika, stacyjki i przekaźników (nie wiem które od czego, ale dojdę :-) )
Problem w tym że nie ma kostek na których mógł bym odpiąć tył auta. Ciąć? :-> Gdzieś idzie kabel do baku i pompy paliwa, więc nie ciąć. Jak to robić? Rozbebeszać peszle i po kabelku dochodzić co potrzebne?
Następne pytanie, czy do działanie silnika potrzebne są podciśnienia? Jak by wywalić EGR to wydaje mi się że nie, radźcie.
Auto jest zarąbiście bogato wyposażone, wszystko na elektryce i siłownikach podciśnieniowych .

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-08-31, 12:03

najprościej przełożyć wszystko do Pickupa :mrgreen:
A tak na poważnie to żeby zostało co potrzebne to będziesz musiał rozbebeszyć wiązkę,przynajmniej częściowo, bez schematów pewnie się nie obędzie a na pewno łatwiej.
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
azorek
fanatyk nissana
Posty: 1092
Rejestracja: 2009-11-30, 07:48
Lokalizacja: Tuchorza

Post autor: azorek » 2011-08-31, 13:19

bonzo pisze:najprościej przełożyć wszystko do Pickupa :mrgreen:
Jestem w trakcie.
bonzo pisze: bez schematów pewnie się nie obędzie a na pewno łatwiej.
Nie mam schematów :mrgreen: Za to wszystko sobie opisałem, wtyczki,gniazda itd. Wiązkę juz wyjąłem, ważyła tyle że ledwo ją wlokłem :-o

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-08-31, 17:53

Mam manuala do z31

Awatar użytkownika
azorek
fanatyk nissana
Posty: 1092
Rejestracja: 2009-11-30, 07:48
Lokalizacja: Tuchorza

Post autor: azorek » 2011-08-31, 18:45

Jeśli masz to w wersji elektronicznej i nie było by to problemem to ja poproszę :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-09-01, 13:55

http://www.allcarmanuals.com/factory-se ... y-Z31.html
Jak z tego linka nie zadziala to wrzuce na jakis serwer (66mb)

Awatar użytkownika
azorek
fanatyk nissana
Posty: 1092
Rejestracja: 2009-11-30, 07:48
Lokalizacja: Tuchorza

Post autor: azorek » 2011-09-02, 11:01

Wszystko działa. Dzięki.

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2012-04-09, 14:52

Pytanko mam.Posiadam Silnik GA16DS,jakbym chciał zrobić swapa na 2.0 GT to muszę pruć podsufitkę i wymieniać instalację?Bo znajomy mechanik powiedział,że trzeba.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-09, 16:07

Mike_83 pisze:Posiadam Silnik GA16DS,jakbym chciał zrobić swapa na 2.0 GT to muszę pruć podsufitkę i wymieniać instalację?
Podsufitke?? Nie gadaj z takimi l8udźmi którzy sie nie znają. Wszystkie wiazki idą dołem. Ty potzrebujesz jedynie te od silnika do kierownicy. Przy DS musisz tez miec inny bak

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-04-09, 16:24

Mike_83 pisze:Pytanko mam.Posiadam Silnik GA16DS,jakbym chciał zrobić swapa na 2.0 GT to muszę pruć podsufitkę i wymieniać instalację?Bo znajomy mechanik powiedział,że trzeba.
Może powiedział podłogą tylko niedosłyszałeś i wyszło jakieś nie wiadomo co - swoją drogą prześmieszne :-) :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2012-04-11, 08:20

Na tygodniach miałem robić,a przeciąga się w miesiące.Może ktoś polecić dobry warsztat w okolicach Szczecina,który zajął by się swapem bez fuszerki.Plus jakiś lakiernik.Ewentualnie,może ktoś chce się podjąć takiego zadania?:) Nie za darmo rzecz jasna.

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2012-04-11, 20:09

n owlasnie tu moze byc ciezko ...moze droga innych kolegow odwiedzisz warszawke ??

Awatar użytkownika
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391
Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin

Post autor: lordkain » 2012-04-12, 09:03

Mike_83, niestety chyba nie znajdziesz nikogo wartego polecenia w okolicach Szczecina. Jak chcesz uniknąć ryzyka fuszerki to tak jak pisze sergiej, -> kierunek Wwa. Polecam Bodka - zna się na rzeczy, nie oszuka cię i wszystko zrobi tak, że nie będziesz rozczarowany. :-) + ma też dobrego lakiernika a ceny porównywalne jak w naszej okolicy. :-)

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2012-04-13, 08:18

Hmmmmmmmm,ciężka sprawa.Trzeba będzie pomyśleć.

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2012-04-13, 16:59

do Łodzi bliżej :P
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-04-14, 09:34

ECU i wiązka z 16VE podejdzie bez problemów do 20VE ?
Pytam, bo mam GA16 wiec na wymianę w zasadzie byłoby wszystko, a na allegro gościu ma to wszystko ;)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-14, 09:34

DubSon ECU Ci nie jest potrzebny bo ma za duzo ograniczeń. Lepiej kupić z 2,0 GT

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-04-14, 09:44

Ok, ale wiązka pasuje?
Czas zacząć niedługo zbierać mniejsze graty :lol:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-14, 11:27

Powinna pasowac

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-04-14, 13:00

Z tego co kojarze, to do ziązki ze zwykłego sr20 trzeba dorabiac pare rzeczy wiec mam nadzieje, ze ta bedzie p&p.

Z czego najlepiej skrzynie ? Im dłuższa tym lepiej.

No i jeszcze jedno, sa jakies tutorialne dot. strojenia na np. ecu masterze det 2?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-14, 13:34

DubSon pisze:Z czego najlepiej skrzynie ? Im dłuższa tym lepiej.
krótsza
DubSon pisze:No i jeszcze jedno, sa jakies tutorialne dot. strojenia na np. ecu masterze det 2?
przede wszystkim musisz miec sonde szerokopasmową

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-04-14, 13:40

bombel pisze: krótsza
Dlaczego? Wydaje mi się, że do zwykłego dupowoza lepsza dłuższa :P
bombel pisze:przede wszystkim musisz miec sonde szerokopasmową
No tak, to w sumie wiem, ale ecu majster jest intuicyjny w obsłudze. czy lepiej SMT6?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”