Strona 3 z 9

: 2012-03-07, 17:28
autor: zywy0911
bo ten silnik do golfa VR6 z forda daliśmy 2000 tys zł kompletny elektryka, pedały, drarzek od biegów, skrzynia biegów itd. tak że jest różnica w cenie takiego swapa :mrgreen:

: 2012-03-07, 17:32
autor: Piotrek_S
Ja się pomyliłem. Tak jak zdanek dobrze zauważył swap na VQ30DE będzie tańszy, pewnie wyszedłby tak jak piszesz w okolicy 2000.
Ja natomiast cały czas myślałem i pisałem o VQ35DE, i jego ceny są sporo większe.

: 2012-03-07, 17:43
autor: SenTex
Piotrek_S pisze:VQ30DE faktycznie nie są drogie, tylko pytanie czy taki silnik się opłaca pakować do primery, czyli krótko mówiąc na tyle zachodu czy nie za mało koników :) ?
Jak Ci sie wydaje, że mało kuników to zerknij do tematu "Szalonego" :->

: 2012-03-07, 20:07
autor: zdanek
SenTex pisze:
Piotrek_S pisze:VQ30DE faktycznie nie są drogie, tylko pytanie czy taki silnik się opłaca pakować do primery, czyli krótko mówiąc na tyle zachodu czy nie za mało koników :) ?
Jak Ci sie wydaje, że mało kuników to zerknij do tematu "Szalonego" :->
Ogólnie zerknij na dlubane sr20de itd a zerknij na obojętnie które maxi, po modach.
Dłubane sr20 masz koło 200km, seria maxi ma 200km i można zacząć dłubać.

: 2012-03-07, 20:31
autor: Piotrek_S
No macie racje Panowie. Trzeba w takim razie odkładać kasę na nową jednostkę :)

: 2012-03-07, 20:45
autor: bombel
200 KM w SR20 to juz spory koszt. Teraz żałuję, że nie poszedłem w stronę swapa na 3,0

: 2012-03-07, 21:07
autor: dylson
200km w SR ktorym jezdzimy na codzien to tylko VE w zwyklym DE pewnie dobijajacy bylby brak dolu. Generalnie jesli ktos celuje w okolice 200km to VE wydaje sie byc najlepszym rozwiazaniem problem pojawia sie powyzej tej mocy - zaczyna robis sie drogo. VQ30 do ok 230-240km jest w miare tanie - nawet ecu mastera nie trzeba montowac. VQ to zdecydowanie opcja dla osob lubiacych wyzwania, niestety taki swap nigdzie chyba nie zostal dokladnie opisany i nie wiadomo w co sie pchamy.

: 2012-03-07, 21:19
autor: Seboo991
dylson pisze:200km w SR ktorym jezdzimy na codzien to tylko VE w zwyklym DE pewnie dobijajacy bylby brak dolu. Generalnie jesli ktos celuje w okolice 200km to VE wydaje sie byc najlepszym rozwiazaniem problem pojawia sie powyzej tej mocy - zaczyna robis sie drogo. VQ30 do ok 230-240km jest w miare tanie - nawet ecu mastera nie trzeba montowac. VQ to zdecydowanie opcja dla osob lubiacych wyzwania, niestety taki swap nigdzie chyba nie zostal dokladnie opisany i nie wiadomo w co sie pchamy.
Dlatego trzeba by było kogoś zmobilizować ,by zamiast wydawać 7-12k na turbo ,wsadzał VQ do Primy :P

: 2012-03-07, 21:24
autor: SenTex
Jestem ciekaw jak wygląda sprawa przeniesienia napędu na koła, maxi jest dużo szersza niż p11/n15 itp. i wydaje mi się, że to będzie większym problemem niż upchanie samego silnika.

: 2012-03-07, 21:35
autor: zywy0911
SenTex pisze:Jestem ciekaw jak wygląda sprawa przeniesienia napędu na koła, maxi jest dużo szersza niż p11/n15 itp. i wydaje mi się, że to będzie większym problemem niż upchanie samego silnika.
kolega SenTex ma racje co z napędem myśleliście jak to ogarnąć ??

: 2012-03-07, 21:37
autor: bombel
Pewnie półosie i wahacze na zamówienie

: 2012-03-07, 21:42
autor: Seboo991
Półosie na zamówienie to nie problem, gorzej z wahaczami :/

: 2012-03-07, 21:58
autor: zywy0911
wachacze idzie zrobić :-> kiedyś gdzieś na jakimś forum widziałem że dorabiają :mrgreen:

: 2012-03-07, 22:11
autor: zdanek
Jak do swift'a wpakowali to i do primiery wejdzie.
Tylko czekać jak ktoś się za to porządnie weźmie i będzie przecierał szlaki ze wszystkim.
Nie ma innej rady ma to.

: 2012-03-07, 23:12
autor: MacGayver
nie takie rzeczy ze szwagrem robiliśmy :mrgreen:

a co do VQ30 to póki co np u mnie 235KM lekką ręką więc tutaj przyrosty dużo fajniejsze niż w SR20, sam wydech +40KM także każdy mod odczuwalny pod nogą. Niby z litra pojemności nissan nie zaszalał a mimo to w 3.0 przyrosty są bardzo przyjemne, tak żeby zrobić takie 250KM to bez problemu

: 2012-03-08, 08:22
autor: dylson
Dlaczego chcecie wahacze przerabiac?

: 2012-03-09, 16:20
autor: Michalllo
Uważam że wahaczy nie ma co ruszać żeby nie zmieniać geometrii.
W ostateczności same półosie dorobić :)

: 2012-03-10, 08:29
autor: Berry
Michalllo pisze:Uważam że wahaczy nie ma co ruszać żeby nie zmieniać geometrii.
W ostateczności same półosie dorobić :)
też mi się zdaje że to lepsze rozwiązanie, to trzeba zrobić jak najbardziej plug&play

Przyznam że taki setup na 3 litry do Almery zamiast SR20DE dużo bardziej ciekawe rozwiązanie jak VE, przynajmniej dla mnie. To byłby szatan :evil: Elastyczność takiego auta byłaby powalająca ! :-D

: 2012-03-10, 08:35
autor: Marcinek
albo do nx'a :-o :mrgreen:

: 2012-03-11, 00:49
autor: Seboo991
pytanie z innej beczki... ile wazy k11 (5d) bez motorownii i skrzynii ? pytanie bardzo ważne ?! po odpowiedzi prosze o usuniecie posta

: 2012-06-14, 20:02
autor: Mandhorm
no i cisza, a kolega już chciał potwora robić :P

strasznie ciekawa sprawa z ta maxi, naprawde szkoda, że jeszcze nikt nie przetarł szlaków w PL

: 2012-06-14, 20:12
autor: bombel
Mandhorm ciągle nie wykluczam tej możliwości :P

: 2012-06-14, 20:32
autor: Wieshaq
bombel pisze:Mandhorm ciągle nie wykluczam tej możliwości :P
Dzisiaj u Bodka widziałem twoją primerę i szkoda że nie zrobiłem spy foto jak rodzi się moc :)

: 2012-06-14, 21:19
autor: Mandhorm
bombel czyżby POLSKI prekursor ?:>

: 2012-06-17, 07:34
autor: bodek
haha, tajemnica :-P

: 2012-06-17, 20:19
autor: Hahkuh

: 2012-06-17, 20:38
autor: SenTex
president nie jest czasem RWD?

: 2012-06-17, 20:41
autor: Seboo991
SenTex pisze:president nie jest czasem RWD?
Myślę że raczej nie miało by to już większego znaczenia jak by upychać takiego potwora do primy to transformacja na rwd, co tam troche wyciąć troche pospawać zabudować, klatka i driftowóz jedyny na świecie gotowy :))

: 2012-06-17, 22:20
autor: vimek999

: 2012-06-20, 21:18
autor: Seboo991
bombel, czyy ty kombinujesz coś w tym kierunku ?:->