Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Pojazd typu buggy z silnikiem P10GT

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-04, 16:07

Te dwa ostatnie to było podłączone jedno do drugiego to jest wtyka i gniazdo i potem skręcone śruba :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-02-07, 21:34

AAA :D dzięki.

[ Dodano: 2013-02-07, 21:32 ]
Obrazek
Domyślam się że tu powinny być bezpieczniki? Jak one wyglądają, do czego są i jakie mają wartości? Wie może ktoś?

Obrazek
Czy dobrze myśle że tan kabel powinien być podłączony do klemy plusowej?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-07, 21:57

Ja będę wiedzieć jak będę w domu :D A ten kabelek skąd wytrzepaleś :?:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-02-08, 00:44

Kabelek sobie wisiał :D
On jest dosyć gruby. Z tego co zdążyłem wyczaić to jak podącze samą kleme plusową to prąd dochodzi tylko do rozrusznika (ten gruby kabel) i tylko tam jest prąd. Zauważyłem dodatkąwą wtyczke w klemie i kabel który mi nigdzie nie pasował tylko tam. I wydaje mi się, że ten kabel zasila puszke bezpieczników.
No tylko że przy kupnie nie zwróciłem uwagi że nie ma bezpieczników, nazwijmy to tych głównych, i ktoś wsadził tam nakrętke.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-08, 00:59

Do plusa orginalnie idą dwa kable jeden biały gruby a drugi jeszcze grubszy czarny z czerwonym paskiem ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-02-08, 01:06

I ten grubszy czarny z czerwonym paskiem idzie do rozrusznika, tak?
A ten biały kojarzysz gdzie idzie?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-08, 01:15

Mi się wydaje, że to właśnie biały idzie do rozrusznika :-P aczkolwiek jaj sobie urwać nie dam :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-02-08, 11:38

Dzisiaj popatrzę może coś pomieszałem. Jak będziesz mógł to popatrz te bezpieczniki.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-08, 12:43

Obrazek
Obrazek
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-02-08, 13:40

dzięki wielkie :)

[ Dodano: 2013-02-08, 13:36 ]
Teraz pytanie co to znaczy
ING SW
ENGINE CONT
RAD FAN
BATT
Domyślam się że POWER WINDOWS to są elektryczne szyby, chociaż myślałem że bezpiecznik od szyb jets w puszcze bezpieczników w kabinie.

[ Dodano: 2013-02-08, 13:39 ]
Obrazek
A jak z tymi przekaźnikami? Do czego one są?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-08, 13:52

ING SW- mie wiem
ENGINE CONT- elektronika silnika
RAD FAN- wentylator
BATT-chyba alternator ładowanie aku
Może tu coś więcej znajdziesz
viewtopic.php?t=11215
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-02-08, 15:27

IGN SW - ignition switch - stacyjka.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-02-08, 19:34

Czyli potrzebuje
2x FL30A
1x FL25A
1x FL75A
Ma ktoś może w dobrej cenie?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-24, 05:52

zuh pisze: Ma ktoś może w dobrej cenie?
:mrgreen:
EDIT
Jak tam :?: są jakieś postępy :?: :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-03-01, 12:34

Na razie żadnych ponieważ byłem na kursie i nie było mnie w domu. No ale w tym tygodniu może coś się ruszy.

[ Dodano: 2013-03-01, 12:32 ]
No a więc tak. Może być pare problemów z instalacją. Pompa nie chce się uruchomić. Przejrzałem kable i się okazało było jakieś odcięcie pompy paliwa. Kabel od pompy był przecięty i dolutowane kable do czegoś co najprawdopodobniej odcinało pompe. No ale tego czegoś nie ma więc pompa była cały czas odłączona. Widziałem, że coś przy cewce też jest namieszane.
Potrzebowałbym zdjęcie opisu bezpieczników. Nie mam tego i nie wiem który jest od czego.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-01, 12:35

Tych w środku :?:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-03-01, 17:10

Tak, tych w kabinie.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-01, 17:11

A masz przekaźnik od pompy paliwa włożony :?: :->
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-03-22, 14:36

Nie mam tych przekaźników ale pożyczam z mojej p11

[ Dodano: 2013-03-22, 14:33 ]
Wczoraj SR20 zagadał ale tylko na chwile. Co prawda nie mam jeszcze głównych bezpieczników i mam tylko zmostkowane na krótko no ale jakoś to działa. No ale nie o tym. Pompa przed odpaleniem włącza się i po chwili wyłącza. Przy próbie odpalenia silnik kręci, odpala i po chwili gaśnie. I tak jest przy każdej próbie odpalenia, czasami jest tak, że łapie na jeden czy dwa garki i gaśnie.
Nie mam podłączonego czujnika, który jest pokazany na fotce. Nie mam też podłączonego jednego przewodu podciśnienia bo nie wiem gdzie on powinien być podłączony.

W związku z tym mam pare pytań.
Z czym powinien być podłączony ten króciec?
Obrazek

Nie jestem pewny czy dobrze podłączyłem te wtyczki(zdjęcie niżej) no ale jak je rozłączę to nie odpala a jak podłącze to odpala na chwile. Jedna kostka idzie od wiązki od ECU a druga do przekaźników.
Obrazek

Do kostki która jest pokazana niżej na zdjęciu moge podłączyć dwie kostki. Nie wiem którą.
Obrazek

Jedna kostka wychodzi od wiązki w której jest między innymi kabel rozrusznika. Zdjęcie niżej pokazuje tą wiązke.
Obrazek

Druga kostka wychodzi z gniazda pokazanego niżej.
Obrazek

Nie wiem którą kostke mam podłączyć.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-22, 14:52

Wrócę z roboty to coś tam Ci podpowiem ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-03-22, 15:40

Do czego jest bezpiecznik INJ?
http://imageshack.us/photo/my-images/560/imag0149b.jpg
Zdjęcie z postu vixa

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-22, 15:47

Wtrysk paliwa, albo pompa paliwa :-P nie pamiętam dokładnie ale coś z paliwem było :)
Ostatnio zmieniony 2013-03-22, 16:07 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-03-22, 15:49

zuh pisze:Do czego jest bezpiecznik INJ?
Nie wiem czy czasem nie od wtryskiwaczy :?:

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-03-22, 19:05

Dzięki za info.
To jeszcze został mi problem z tym podciśnieniem i z tymi kablami.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-22, 19:07

To podciśnienie to zatkaj ;) będzie z głowy ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-03-22, 19:37

No ale przydałoby się wiedzieć do czego jest :)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-22, 19:46

za parę godzin się dowiesz :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-03-22, 20:02

Przydałby się schemat instalacji do P10, dużo by pomógł.

[ Dodano: 2013-03-22, 20:03 ]
No to czekam :)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-22, 20:07

Schemat mówisz :-P mam takie coś ;) a ta wtyczka co jest przy krokowym to idzie do wiązki od ecu chyba :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-03-22, 20:18

Wyślesz na meila? :) Koleś z drugiego forum ma mi wysłać ale musze czekać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”