Pojazd typu buggy z silnikiem P10GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Kabelek sobie wisiał
On jest dosyć gruby. Z tego co zdążyłem wyczaić to jak podącze samą kleme plusową to prąd dochodzi tylko do rozrusznika (ten gruby kabel) i tylko tam jest prąd. Zauważyłem dodatkąwą wtyczke w klemie i kabel który mi nigdzie nie pasował tylko tam. I wydaje mi się, że ten kabel zasila puszke bezpieczników.
No tylko że przy kupnie nie zwróciłem uwagi że nie ma bezpieczników, nazwijmy to tych głównych, i ktoś wsadził tam nakrętke.
On jest dosyć gruby. Z tego co zdążyłem wyczaić to jak podącze samą kleme plusową to prąd dochodzi tylko do rozrusznika (ten gruby kabel) i tylko tam jest prąd. Zauważyłem dodatkąwą wtyczke w klemie i kabel który mi nigdzie nie pasował tylko tam. I wydaje mi się, że ten kabel zasila puszke bezpieczników.
No tylko że przy kupnie nie zwróciłem uwagi że nie ma bezpieczników, nazwijmy to tych głównych, i ktoś wsadził tam nakrętke.
dzięki wielkie
[ Dodano: 2013-02-08, 13:36 ]
Teraz pytanie co to znaczy
ING SW
ENGINE CONT
RAD FAN
BATT
Domyślam się że POWER WINDOWS to są elektryczne szyby, chociaż myślałem że bezpiecznik od szyb jets w puszcze bezpieczników w kabinie.
[ Dodano: 2013-02-08, 13:39 ]
A jak z tymi przekaźnikami? Do czego one są?
[ Dodano: 2013-02-08, 13:36 ]
Teraz pytanie co to znaczy
ING SW
ENGINE CONT
RAD FAN
BATT
Domyślam się że POWER WINDOWS to są elektryczne szyby, chociaż myślałem że bezpiecznik od szyb jets w puszcze bezpieczników w kabinie.
[ Dodano: 2013-02-08, 13:39 ]
A jak z tymi przekaźnikami? Do czego one są?
ING SW- mie wiem
ENGINE CONT- elektronika silnika
RAD FAN- wentylator
BATT-chyba alternator ładowanie aku
Może tu coś więcej znajdziesz
viewtopic.php?t=11215
ENGINE CONT- elektronika silnika
RAD FAN- wentylator
BATT-chyba alternator ładowanie aku
Może tu coś więcej znajdziesz
viewtopic.php?t=11215
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Na razie żadnych ponieważ byłem na kursie i nie było mnie w domu. No ale w tym tygodniu może coś się ruszy.
[ Dodano: 2013-03-01, 12:32 ]
No a więc tak. Może być pare problemów z instalacją. Pompa nie chce się uruchomić. Przejrzałem kable i się okazało było jakieś odcięcie pompy paliwa. Kabel od pompy był przecięty i dolutowane kable do czegoś co najprawdopodobniej odcinało pompe. No ale tego czegoś nie ma więc pompa była cały czas odłączona. Widziałem, że coś przy cewce też jest namieszane.
Potrzebowałbym zdjęcie opisu bezpieczników. Nie mam tego i nie wiem który jest od czego.
[ Dodano: 2013-03-01, 12:32 ]
No a więc tak. Może być pare problemów z instalacją. Pompa nie chce się uruchomić. Przejrzałem kable i się okazało było jakieś odcięcie pompy paliwa. Kabel od pompy był przecięty i dolutowane kable do czegoś co najprawdopodobniej odcinało pompe. No ale tego czegoś nie ma więc pompa była cały czas odłączona. Widziałem, że coś przy cewce też jest namieszane.
Potrzebowałbym zdjęcie opisu bezpieczników. Nie mam tego i nie wiem który jest od czego.
Nie mam tych przekaźników ale pożyczam z mojej p11
[ Dodano: 2013-03-22, 14:33 ]
Wczoraj SR20 zagadał ale tylko na chwile. Co prawda nie mam jeszcze głównych bezpieczników i mam tylko zmostkowane na krótko no ale jakoś to działa. No ale nie o tym. Pompa przed odpaleniem włącza się i po chwili wyłącza. Przy próbie odpalenia silnik kręci, odpala i po chwili gaśnie. I tak jest przy każdej próbie odpalenia, czasami jest tak, że łapie na jeden czy dwa garki i gaśnie.
Nie mam podłączonego czujnika, który jest pokazany na fotce. Nie mam też podłączonego jednego przewodu podciśnienia bo nie wiem gdzie on powinien być podłączony.
W związku z tym mam pare pytań.
Z czym powinien być podłączony ten króciec?
Nie jestem pewny czy dobrze podłączyłem te wtyczki(zdjęcie niżej) no ale jak je rozłączę to nie odpala a jak podłącze to odpala na chwile. Jedna kostka idzie od wiązki od ECU a druga do przekaźników.
Do kostki która jest pokazana niżej na zdjęciu moge podłączyć dwie kostki. Nie wiem którą.
Jedna kostka wychodzi od wiązki w której jest między innymi kabel rozrusznika. Zdjęcie niżej pokazuje tą wiązke.
Druga kostka wychodzi z gniazda pokazanego niżej.
Nie wiem którą kostke mam podłączyć.
[ Dodano: 2013-03-22, 14:33 ]
Wczoraj SR20 zagadał ale tylko na chwile. Co prawda nie mam jeszcze głównych bezpieczników i mam tylko zmostkowane na krótko no ale jakoś to działa. No ale nie o tym. Pompa przed odpaleniem włącza się i po chwili wyłącza. Przy próbie odpalenia silnik kręci, odpala i po chwili gaśnie. I tak jest przy każdej próbie odpalenia, czasami jest tak, że łapie na jeden czy dwa garki i gaśnie.
Nie mam podłączonego czujnika, który jest pokazany na fotce. Nie mam też podłączonego jednego przewodu podciśnienia bo nie wiem gdzie on powinien być podłączony.
W związku z tym mam pare pytań.
Z czym powinien być podłączony ten króciec?
Nie jestem pewny czy dobrze podłączyłem te wtyczki(zdjęcie niżej) no ale jak je rozłączę to nie odpala a jak podłącze to odpala na chwile. Jedna kostka idzie od wiązki od ECU a druga do przekaźników.
Do kostki która jest pokazana niżej na zdjęciu moge podłączyć dwie kostki. Nie wiem którą.
Jedna kostka wychodzi od wiązki w której jest między innymi kabel rozrusznika. Zdjęcie niżej pokazuje tą wiązke.
Druga kostka wychodzi z gniazda pokazanego niżej.
Nie wiem którą kostke mam podłączyć.
Do czego jest bezpiecznik INJ?
http://imageshack.us/photo/my-images/560/imag0149b.jpg
Zdjęcie z postu vixa
http://imageshack.us/photo/my-images/560/imag0149b.jpg
Zdjęcie z postu vixa
Wtrysk paliwa, albo pompa paliwa nie pamiętam dokładnie ale coś z paliwem było
Ostatnio zmieniony 2013-03-22, 16:07 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily