Strona 2 z 2

: 2016-04-14, 20:55
autor: Kwietas
Suwakovsky, EcuM jest potrzebny do odpalenia fazy, bo tak to będziesz miał "zwykłego" SRa chyba, że kupisz kompa od VE, ale wtedy masz ograniczenie do 180km/h.

: 2016-04-14, 21:00
autor: janusz
Kwietas, ale tu będzie chyba wrzucany SR20DE z P11.144 :d

: 2016-04-14, 21:07
autor: MacGayver
I jak wrzucisz kompa z VE to nie będzie sterowania klimą

: 2016-04-14, 22:24
autor: Kwietas
janusz, VE będzie. ;)

: 2016-04-15, 05:12
autor: Suwakovsky
Kwietas, jeżeli o mnie chodzi, to VE na razie sobie odpuszczę. Mi chodzi o zwykłego sr20de lowport. Do tego chciałbym założyć kompa od p10 egt, no i oczywiście walki od p11 gt, tak żeby to autko coś jechało. Serwisówke N16 już próbuje studiować.

: 2016-04-15, 07:34
autor: Kwietas
Suwakovsky, heh, jednak odpuszczasz? Zastanów się dwa razy, bo później będziesz żałować. ;) Dorzucisz jakieś 2 tysie do projektu (ok. 1000-1500 za DE/H vs 2500-3000 VE + EcuM nawet jakaś używka za 400-500), a niemal tyle samo i tak będziesz musiał się narobić. Różnica taka, że do kompa z eGT lub z P11 dorzucasz EcuM do sterowania fazą no i dokładniej wystroisz auto. A te 150KM szybko Ci się znudzi. :mrgreen:

: 2016-04-15, 09:57
autor: VE Killer
smt6 kupisz nawet za 250zeta

: 2016-04-15, 13:13
autor: rz
VE + EcuMaster + strojenie + pb na strojenie + dojazdy + ABC i wychodzi o wiele większa sumka. Liczmy wszystko a nie goły motor. Czy ta kasa jest warta tych 25-30Km więcej?
Zdrowe DE/H da Ci też sporo funnu a i tak N16 wyscigówką nie będzie nigdy.

: 2016-04-15, 13:31
autor: vixo
rz pisze:VE + EcuMaster + strojenie + pb na strojenie + dojazdy + ABC
DEH + EcuMaster + strojenie + pb na strojenie + dojazdy + ABC wychodzi 1000pln mniej

: 2016-04-15, 13:39
autor: DubSon
ale kolega nie chce nic stroic. chce serie sr20de i koniec :)
a to juz spora roznica jesli chodzi o VE, ecum, strojenie etc.

: 2016-04-15, 13:55
autor: vixo
No to masz 50KM różnicy

: 2016-04-15, 14:41
autor: VE Killer
Suwakovsky pisze:Kwietas, jeżeli o mnie chodzi, to VE na razie sobie odpuszczę. Mi chodzi o zwykłego sr20de lowport. Do tego chciałbym założyć kompa od p10 egt, no i oczywiście walki od p11 gt, tak żeby to autko coś jechało. Serwisówke N16 już próbuje studiować.
dorzuc sobie kolego jeszcze do tego zestawu skrzynie biegów bo ta z QG raczej nie podejdzie. nie wiem jak będzie z półośkami czy podejda wtedy pod piasty.

[ Dodano: 2016-04-15, 15:46 ]
co sie tyczy kosztów to nie ma co tu wyliczać bo jesli ma się jakies doswiadczenie, warunki i narzedzia to wiele rzeczy mozna ogarnąć we własnym zakresie. jesli nie no to sorry ale nikt za darmo nie pracuje wiec budżetem liczonym w tysiacach przydalo by sie dysponować

: 2016-04-15, 14:51
autor: vixo
VE Killer pisze:co sie tyczy kosztów to nie ma co tu wyliczać bo jesli ma się jakies doswiadczenie, warunki i narzedzia to wiele rzeczy mozna ogarnąć we własnym zakresie
Święta racjaVE Killer, :)

: 2016-04-15, 17:19
autor: Suwakovsky
Kwietas, znudzi się to będę robił dalej! Jak już będzie mocowanie zrobione i elektryka ogarnięta to żaden problem wrzucić VE i do tego ECUmajstra. VE Killer, u mnie nie będzie problemu. Mam dwie skrzynie od sr20, bo brat miał primere. Jedna skrzynia to z sunnyego GT. Także z tym problemu nie będzie, tak samo połosie będę miał, mocowania silnika pewnie też... więc baza jest do robienia, czas mam, narzędzia też się znajdą. Dlatego w tej kwestii problemu większego nie mam, pytałem głównie o kwestie elektryki i tego żeby nie stracić klimy xd wszystko będę staral się ogarnąć we własnym zakresie :*