Strona 7 z 9
: 2013-12-19, 20:06
autor: lordkain
Też kiedyś chodziło mi to po głowie. Zapodałem temat Bodkowi i sęk w tym, że się da ale... takie auto to praktycznie pełen custom. Żeby VQ30DE weszło do P11 trzeba pół samochodu przerobić. W Maximach pod maską jest wszystko już nieźle upchane a co dopiero taki silnik w Primerze. Wszystko się da zrobić tylko stosunek kosztów do efektu raczej kiepski.
: 2013-12-19, 20:31
autor: DubSon
Do sentry wszedł, to do primery wejdzie i jeszcze luz zostanie
: 2013-12-19, 20:38
autor: lordkain
Tak jak było pisane wszystko można zrobić tylko kwestia $$$. Do malucha czy trabanta też by wlazł. Kwestia pokombinowania. i $$$
: 2013-12-19, 20:53
autor: Seboo991
Próbuje zebrać tylko fakty do kupy dla potomnych
ja wiem ze się da i mam nawet kupę pomysłów co i jak tylko chciałbym znać wymiary maxi coby się upewnić w przekonaniu co wymaga przeróbki jeśli chodzi o napęd i jego przeniesienie
: 2013-12-19, 22:00
autor: Sajmooon
Fakty będzie można wg mnie zbierać jak ( jeżeli w ogóle ) powstaną takie projekty bo gdybanie co trzeba robić żeby zrobić to jak rozpiska pomeczowa Gmocha na temat ataku naszej reprezentacji bo swap niby jeden ale sposobów na jego wykonanie ( i poprawne działanie ) może być parę ( i każdy dobry ).
: 2013-12-19, 22:33
autor: lordkain
Zgadzam się. Aby stwierdzić jakie przeróbki są konieczne i jak ich dokonać należy wziąć się za robotę i wszystko wyjdzie w trakcie prac. Zawsze wynika coś niespodziewanego więc ciężko przewidzieć wszystkie aspekty.
: 2013-12-20, 18:11
autor: Seboo991
Nie sadzicie ze lepiej mieć trochę wiecej wiedzy czysto teoretycznej (dotyczącej np wymiarów) niż iść na żywioł ? Dlatego pytam
: 2013-12-20, 18:36
autor: Sajmooon
To praktycznie wejdzie
nie ważne co tutaj wymyślimy życie pokaże swoje także jak powstanie taki projekt najlepiej jak by były tutaj sugestie właściciela i wtedy będzie i dla potomnych jak i dla innych chętnych ( bo mimo wszystko co to za przyjemność kilować wszystkich lepiej mieć godną konkurencję bo to nakręca na coraz większe doskonalenie
)
: 2013-12-21, 02:54
autor: Dreams
Na pewno 3.0 mieć pod maską w primerze to coś cudownego
Ale zadajmy sobie zajebiście ważne pytanie....czy taki swap jest wart tych pieniędzy
dołożyć pare groszy i jest skyline albo nawet w tej samej cenie
: 2013-12-21, 10:23
autor: Boro1989
Ale tu nie chodzi o koszty
chodzi o fakt posiadania 3.0
zebym nie mial juz VE to moze sam bym nad tym pomyslal
szkoda ze nikt z osob ogarniajacych takie tematy tutaj sie nie wypowiadaja...
: 2013-12-21, 12:40
autor: MacGayver
Ja tam mogę wszystko włożyć, pod warunkiem że bazą jest Nissan i dawcą jest Nissan
: 2013-12-21, 18:58
autor: vixo
MacGayver, dobrze mówi polać mu
: 2014-07-16, 00:20
autor: parzyh
Boro1989 pisze:za te pieniądze co ja władowałem w primerę i mazdę to skyline bym dawno jeździł )
tylko jaki jest sens mieć auto którego nie zarejestrujesz? Na ulicy wieczorem też strach działac autem z kierownicą po prawej stronie. Jak kto woli
: 2014-07-16, 07:36
autor: Zielkq
parzyh, a to dlaczego nie zarejestruje auta z kierownica po prawej?
Jak sie nie myle, to sie wlasnie zmienia i brak mozliwosci rejestracji auta z kierownica po prawej stoi w sprzecznosci z unijna zasada swobody przeplywu towarow. A tak z oczywistych powodow byc nie moze
Pozdrawiam
: 2014-07-16, 08:05
autor: gwaltek
wszystko fajnnie tylko ubezpieczenie ma być pieruńsko drogie co najmniej 2x większe
: 2014-07-16, 09:23
autor: zuh
Jeżeli się nie myle to teraz też można zarejestrować auto z kierownicą po prawej stronie ale właśnie warunek jest taki, że nie wychodziły seryjnie z kierownicą po lewej.
: 2014-07-16, 11:30
autor: HakeN
dokładnie można tylko trzeba mieć na to papiery z potwierdzeniem z sądu i jakiś urzędów
i możesz legalnie jeździć z kierą po prawej lub jeśli jest to auto zabytkowe +25lat
: 2014-07-16, 12:15
autor: DubSon
Dla wygody montuje sie specjalne lusterko z lewej strony wewnatrz auta i widac jak na dloni czy mozna wyprzedzac
: 2014-07-16, 21:56
autor: Arias
Biorąc pod uwagę, że przy swapie z i4 na v6 robisz przekładkę silnika wiązki, ECU, skrzyni custom półosie, mocowanie silnika custom to roboty będzie podobnie, ale wiesz czasami coś podpasuje ja osobiście wolałbym do Primery zapakować VQ30DE a nie X25XE
: 2014-07-16, 21:56
autor: majchrzok
sznikers99, tak, bo mocowania na 99% nie będą pasowały. elektryka cała do przebudowy, do tego innej maści problemy typu przeniesienie napędu , chłodzenie itp...
: 2014-07-23, 20:49
autor: Arias
Zagraniczne fora dają pewien przepis:
1. Goła komora w P11/N14/N16/B13/B14 bo takowe się swapy pojawiają
2.Wkładamy motor VQ30DE/VQ35DE ze skrzynią
3.Łapy to hybrydy części z dawcy i pacjenta plus własna inwencja twórcza i spawarka
4.Półosie wkładają custom albo niby z "SENTRA R 2001"
5.Elektryka to dwa schematy w rękę i rozszywanie instalacji silnika
Mnie zastanawia kwestia wybieraka skrzyni biegów i NATS w np P11.
: 2014-07-23, 21:47
autor: vixo
Zostają
: 2014-07-23, 21:58
autor: Arias
Zawias cały nawet w Sunnym zostaje, VQ jest węższe bo ma jeden cylinder mniej co nie powoduje konfliktów z zawiasem.
jedynie trzeba odszczurzyć hamulce....przydadzą się
: 2014-07-23, 22:10
autor: Boro1989
a tutaj tani dawca
silnik w 100% zdrowy bo znam te autko
szkoda że moja się uparła na Volvo S80 2.8 BiTurbo bo bym ją brał w ciemno
http://olx.pl/oferta/nissan-maxima-us-a ... 3f3850ff31
: 2014-07-23, 22:11
autor: bombel
Boro1989 pisze: szkoda że moja się uparła na Volvo S80 2.8 BiTurbo bo bym ją brał w ciemno
To lepiej ją z tego wylecz. Szukaj T5 2,3T 250KM
: 2014-07-23, 22:13
autor: Boro1989
mały off ale dlaczego?:) nie znam się w sumie na Volvo więc każda opinia mile widziana ale to chyba założe temat w odpowiednim miejscu
: 2014-07-23, 22:19
autor: bombel
Boro1989 spalanie no i dwie turbiny, które lubia paść. Poza tym automat nie daje rady z nadmiarem mocy
Poczytaj: volvoforum.pl
: 2014-07-24, 17:49
autor: Arias
Nie sledziłeś tematu
VQ nie waży więcej od SR20
Jaka pompa paliwa do tego
: 2014-07-24, 22:06
autor: Ryba
Z pewnością wydajniejsza, nie bawił bym sie w jakieś zamienniki itp. Walbro gs 255l/h
: 2014-07-25, 23:02
autor: Arias
No to w miarę klaruje się teoretyczny przepis
Półosie to spawanie z dwóch, czy produkcja na zamówienie od nowa
Jakie są koszta
Ci którzy pakowali 2.0 do Micry mogli by się wypowiedzieć