Strona 1 z 1
short shifter do P11.144 SR20DE
: 2012-06-29, 19:55
autor: lordkain
Pytanie, czy coś takiego podejdzie do w/w:
Według producenta pasuje do:
Infiniti G20 1991-2001
Nissan 200SX 1995-2001
Nissan Altima 1993-2001
Nissan Maxima 1995-2001
Nissan NX1600-2000 1991-1993
Nissan Pulsar GTIR 1991-1994
Nissan Sentra 1991-2001
: 2012-06-29, 20:22
autor: bombel
Powinna pasować, tylko bedziesz musiał ja troche nagiąć
: 2012-06-29, 20:31
autor: lordkain
bombel, a dlaczego? Będzie haczyć o coś?
: 2012-06-29, 20:34
autor: bombel
lordkain pisze:Będzie haczyć o coś?
U mnie bardzo blisko na 3 jest konsoli centralnej
: 2012-06-29, 21:07
autor: lordkain
W takim razie biorę i zobaczymy. Dzięki za info Panie
bombel. Pozdro!
: 2012-07-02, 19:26
autor: SID
Panowie a ile takie cudo kosztuje?
: 2012-07-03, 00:09
autor: MacGayver
SID pisze:Panowie a ile takie cudo kosztuje?
a nie taniej i pewniej przerobić oryginalny? może nie bedzie się tak błyszczał ale przynajmniej nie będzie wadził np o radio jak wspomniał bombel
: 2012-07-03, 00:21
autor: Wiooreck
Pamiętam jak miałem oryginalną gałkę... było to takie długie jak w starze, albo w jelczu... mogłem ustawiać nawiewy podczas zmiany na 3 bieg
zmieniłem gałkę na niższą i jest o wiele lepiej. Właśnie noszę się zamiarem delikatnego skrócenia oryginalnego drążka. Na pewno jest to tańsze rozwiązanie niż wydawać kasę i tak później przerabiać...
: 2012-07-03, 00:27
autor: MacGayver
ale skrócenie drążka od góry to nie wszytko. Cała zabawa polega przede wszystkim na wydłużeniu drążka poniżej jabłka. Mam tak i w Micrze i w Maximie. W Sunnym zresztą też przerabiałem w ten sposób
: 2012-10-30, 20:19
autor: lordkain
Zgodnie z przewidywaniami Bombla waliło o nawiew. Mistrz Bodek ogarnął temat w 5min i wszystko śmiga jak należy. Oryginał w trakcie przeróbek, może będzie lepiej.
: 2013-01-04, 15:10
autor: kaczorKRK
Podepne sie pod temat.Szukam do suuny gtir.Ma ktos taki ''gadzecik''?
: 2013-01-04, 21:19
autor: zuh
Ja chce przerobić oryginalny. O ile trzeba przedłużyć tą część poniżej jabłka?
: 2013-01-04, 22:15
autor: vixo
o tyle ile skracasz gore
: 2013-01-05, 01:22
autor: MacGayver
zuh pisze:Ja chce przerobić oryginalny. O ile trzeba przedłużyć tą część poniżej jabłka?
nie trzeba o tyle ile góra. Można nawet góry w ogóle nie ruszać, wygląd ten sam pozostaje ale skuteczność jest lepsza. Standardowo można dół wydłużyć do 3cm ale ile kto chce to już pozostawię do jego oceny
: 2013-01-05, 01:27
autor: vixo
MacGayver, dopisuje Ci kolejna rzecz do listy jaką musisz zrobić jak GieTek będzie u Ciebie
: 2013-01-05, 01:39
autor: MacGayver
vixo pisze:
MacGayver, dopisuje Ci kolejna rzecz do listy jaką musisz zrobić jak GieTek będzie u Ciebie
to to jest pryszcz
szkoda że VE nie prędko zagości, chyba że się mylę
shorty fajnie wychodzą i się sprawują ale przerobione z oryginału, tylko trzeba uważać na utrzymanie osi. kupne są dziwnie wygięte i idą za bardzo do przodu, Bombel coś o tym wie
: 2013-01-05, 01:46
autor: vixo
Na urodziny dopiero sobie kupię
[z tą uszczelka się trochę wk..lem ] co do shortow to mam 4ori lewarki biegów więc trochę żyć jest
: 2013-01-05, 21:39
autor: zuh
MacGayver pisze:nie trzeba o tyle ile góra. Można nawet góry w ogóle nie ruszać, wygląd ten sam pozostaje ale skuteczność jest lepsza. Standardowo można dół wydłużyć do 3cm ale ile kto chce to już pozostawię do jego oceny
Żeby też nie przesadzić
Dlatego się wolałem zapytać.
W garażu mam buggy rozebrane
ale może jakoś poskładam to wjadę primerą i się zajmę tym. Już dawno o tym myślałem.
[ Dodano: 2013-01-05, 21:38 ]
Miałem przedłużyć jak radził
MacGayver, ale znalazłem kawałek pręta o długości 33mm i o tyle przedłużyłem. No i efekt super. Dźwignia ma teraz krótszy skok i nie trzeba mieszać jak łyżką w garnku z zupą
Chociaż żeby zamontować blaszaną osłone nad wydechem musiałem ją podgiąć. Myśle że dłuższe przedłużenie uniemożliwi zamontowanie tej osłony.
Ale ogólnie efekt bardzo zadowalający
: 2013-01-05, 22:22
autor: BeNeK
A podpowie ktoś jak wyjąć drążek żeby zrobić shorta w b13/n14 ?
Będę bardzo wdzięczny za instrukcję .
Tak trochę nie w temacie P11.144 ale nie chce zakładać nowego tematu
: 2013-01-05, 23:20
autor: MacGayver
A podpowie ktoś jak wyjąć drążek żeby zrobić shorta w b13/n14 ?
Będę bardzo wdzięczny za instrukcję .
Tak trochę nie w temacie P11.144 ale nie chce zakładać nowego tematu
zasada jest ta sama co w P11.144 więc i innym się przyda. Od spodu trzeba odkręcić osłonę wydechu. Jeśli odkręcają się łatwo śruby od wydechu to można odkręcić i opuścić wydech, będzie łatwiej. Później odkręcasz nakrętkę ze śruby na 12 kluczyk od drążka. Później odkręcasz dwie pionowe nakrętki przy drążku. Później rozbierasz sobie górę czyli gałkę itp i na dole już wylatuje drążek z jabłuszka
Ot cała filozofia
: 2013-03-23, 22:46
autor: Beliar
To jak ogolnie nie polecacie kupowac short shiftera tylko przerobic oryginalny? Mam gt ponoc w gt od seri jest krotsze przelozenie 3 i 4
: 2013-03-23, 22:57
autor: BeNeK
To nie chodzi o długość przełożeń w skrzyni tylko o długość skoku lewarka przy zmianie biegów
Short Shifter ma za zadanie zmniejszyć dystans który pokonuje drążek przy zmianie biegów w celu szybszego zapięcia biegu
: 2013-03-24, 11:24
autor: Beliar
Benek wiem na czym polega short tylko zle sie okreslilem moj blad. Nismojoe ma ogarniac short shifter i sie zastanawiam czy sie oplaca kupowac skoro jest tyle problemow z tym ?
: 2013-03-24, 11:29
autor: bombel
Beliar problem jest tylko w p11.144 z tego co wiem
: 2013-03-24, 13:04
autor: wod2u
A ma ktoś może fotę oryginalnego drążka z P11? Jak go przerobić, dospawać przedłużenie czy rozciąć i włożyć w tulejkę oba kawałki (rozsuwając je wewnątrz niej do pożądanej długości)?
: 2013-03-24, 13:44
autor: zuh
Przecinasz między jabłkiem a tulejką i wspawujesz kawałek pręta.
: 2013-06-11, 08:42
autor: wod2u
OK, ja już shorta zrobiłem (+2cm poniżej jabłka, jeszcze nie założony), w sumie niby po fakcie ale zapytam: przy przerabianiu ori lewarka do spawania pręta zdejmujecie jabłko? Ono jest chyba z teflonu? Z tego co widzę wszystkie tuningowe lewarki są w całości metalowe...
Bo mnie mój spawacz ostrzegł, że jabłko nie wytrzyma i może się stopić, więc rozciąłem je na dwa kawałki a teraz po spawaniu przykleiłem epoxy 300kg. Posiedzi w imadle do jutra i powinno trzymać, tylko zastanawiam się, czy rzeczywiście koniecznie trzeba je zdejmować?
: 2014-05-16, 10:51
autor: BeNeK
Czy short z b13/n14/n15/primery/maximy będzie pasował do Micry k11 ?
: 2014-05-16, 12:57
autor: gladol
@BeNeK
Jeżeli masz na myśli taki short jak wrzuciłeś w temacie sprzedaży to tak, podejdzie. Taki jeździ u mnie w 1.0 (a przynajmniej ze zdjęcia jest identyczny).
cialis 5 mg price at walgreens
: 2024-05-23, 22:22
autor: laumEmona
Tissue from the endplate band of the sternomastoid muscle and the sciatic nerve are shown in the left two bars; tissue from the sciatic nerve induced for 5 d followed by 11 d without any Dox is shown in the right bar <a href=
http://cialis.lat/discover-the-best-pri ... lis>cialis 5mg</a> The potential mechanisms for its occurrence were discussed