Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Wtryski i pompa w P11 GT

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

marcian11
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2011-12-26, 16:41
Lokalizacja: Opalenica

Wtryski i pompa w P11 GT

Post autor: marcian11 » 2012-04-12, 15:14

Panowie mam pytanie, Mam w domu sportowa pompę walbro i wtryski od 200sx-a 370-ki i czekają na uturbienie silniczka a pytanie brzmi czy mogę już to założyć i zestroić i czy da mi to jakis przyrost mocy? projekt turbo raczej w przyszłym roku ;/ a kolejne pytanko mam odnośnie projektu, zastanawiam się czy włozyć silnik sr20VE czy słyszałem wystarczy włożyć kolektor ssący od sr16VE i wtedy uturbiać co doradzicie?chciuałbym uzyskać magiczną liczbę 300 kuca ;)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-12, 16:07

marcian11 pisze:Mam w domu sportowa pompę walbro i wtryski od 200sx-a 370-ki i czekają na uturbienie silniczka a pytanie brzmi czy mogę już to założyć i zestroić i czy da mi to jakis przyrost mocy?
Raczej niewielki, ale lepiej by były zamontowane i jeździły niż rok na sucho leżały
marcian11 pisze:a kolejne pytanko mam odnośnie projektu, zastanawiam się czy włozyć silnik sr20VE czy słyszałem wystarczy włożyć kolektor ssący od sr16VE i wtedy uturbiać co doradzicie?chciuałbym uzyskać magiczną liczbę 300 kuca ;)
A co ma wspólnego kolektor ssący z turbo? Turbo montuje się na kolektorze wydechowym, ale takiego nie ma ani Sr16VE a ni SR20VE, bo to silniki wolnossące.

Proponuje poczytać moją prezentacje i temat ile kosztuje turbo? w moim podpisie

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-04-12, 16:41

Na tych wtryskach nie ustrzelisz raczej 300-tu. Coś koło 260 może.

Jeśli myślisz o silniku VE plus Turbo to pomyśl o SR-ce z GTiRa, wtryski 440, kute tłoki, korby, kolektor wydechowy i turbina. Potencjalnie dmuchniesz 300 kuca z palcem w nosie. Generalnie to gruby temat a same wtryski to jest kropla w morzu. VE jest fajne bo świeże i zmienna faza trochę więcej by wyszło kuca na takim samym doładowaniu.

Wsadzenie teraz pompy, wtrysków i wystrojenie gdy silnik nie jest zmodzony, da tyle samo co "samo" wystrojenie tego co masz. Seryjnie Prima jest przelana z góry ale uzyskasz trochę niuta to tu to tam.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-04-12, 17:47

Na seryjnym silniku 300km to juz duze ryzyko, ze cos nie wytrzyma. Lepiej tak jak napisal Neptune idz w strone DET-a albo wzmocnij swoj silnik.

marcian11
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2011-12-26, 16:41
Lokalizacja: Opalenica

Post autor: marcian11 » 2012-04-13, 18:25

Czyli zakupić o to taki silnik http://allegro.pl/silnik-nissan-2-0-16v ... 10692.html i wtedy bawić się w turbo? bo silnika od sunny gtr chyba ciężko dorwać, a wtryski to chyba w takim razie sprzedam bo są mi zbędne. Chciałem z 280 kuca z mojego silnika wyciągnąć ale jednak na vvl będzie lepsza pizda ;D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-13, 21:29

marcian11 pisze:bo silnika od sunny gtr chyba ciężko dorwać
Da sie dorwać tylko tzreba wiedziec u kogo.

Masz już osobę, która Ci to zrobi?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-07-15, 09:53

Masz tu przykład SR20VE który na 0,5bara wygenerował prawie 280KM:
Obrazek

na turbince z 200SX S14 czyli T28 jakieś 310-320 na 1 barze utrzymywanym do końca by było do uzyskania :)

[ Dodano: 2012-07-15, 10:59 ]
Neptune pisze:Na tych wtryskach nie ustrzelisz raczej 300-tu. Coś koło 260 może.
Przy funkcji Fuel Impact do na tych wtryskach do osiągnięcia jest ok. 310KM maks. Żeby nie pracowały one na zbyt długich czasach otwarcia poprzystał bym właśnie przy 280KM, ew. podnieść można ciśnienie paliwa jak chce się więcej :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-08-19, 22:14

Podpinam się pod temat.

Które wtryski z side feedów mają dużą wydajność?

Znalazłem troche aukcji na allegro, ale nie wiem, które kupić?

[ Dodano: 2012-08-19, 23:16 ]
Np.: http://allegro.pl/subaru-impreza-2-0-tu ... 87012.html

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-02, 18:22

Poproś pana o zdjęcie wtrysków od spodu...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”