VE Killer, no w Open by można było ale kolega raczej jeszcze do RSMP się nie wybiera
fragment regulaminu ale to dotyczy tylko RSMP
[ Dodano: 2016-03-13, 10:46 ]
3.8. Nadwozie
:
-
wszelkie modyfikacje nadwozia nie mogą obniżyć poziomu wytrzymałości
konstrukcji nośnej nadwozia w odniesieniu do bazowej konstrukcji danego modelu
samochodu. Ponadto:
-
Seryjny kształt nadwozia musi być zachowany, z wyjątkiem dowolnych błotników,
Zał. 3a
Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski
—
2015
Główna Komisja Sportu Samochodowego PZM
Str.
32
Regulamin ramowy RSMP
—
załączniki
których max. poszerzenie w stosunku do oryginalnego nadwozia, mierzonego na
poziomie osi przedniego i tylnego koła, wynosi w sumie 140 mm.
-
Zderzak przedni i tylny może być zmodyfikowany w celu dopasowania do poszerzeń
nadwozia.
-
Listwy ozdobne itp. mogą być usunięte.
-
Urządzenia aerodynamiczne są dowolne pod warunkiem, że nie wystają poza obrys
nadwozia w rzucie poziomym i są solidnie zamocowane.
-
Oryginalne miejsce na koło zapasowe („niecka” na kolo zapasowe) może być
zastąpione płaską płytą metalową, posiadającą tę samą grubość co oryginalna
podłoga.
-
Drzwi muszą pozostać oryginalne lub mogą być zmodyfikowane zgodnie z Art.255
-
5.7.3.4. pokrywa bagażnika, silnika, błotniki, listwy ozdobne i nakładki nadwozia
mogą być wykonane z mocnego nieprzezroczystego materiału, pod warunkiem
zachowania oryginalnego kształtu zewnętrznego.
-
Zamocowanie pokrywy bagażnika i silnika jest dowolne, niemniej w tym przypadku
każda pokrywa musi być zamocowana w 4 punktach i musi posiadać możliwość
otwarcia z zewnątrz.
-
Zezwala się na wykonanie otworów wentylacyjnych w pokrywie silnika, ale muszą
one posiadać kratkę o oczkach o boku max. 10 mm.
-
W zderzaku można umieścić dwa okrągłe otwory o maksymalnej średnicy 10 cm,
które będą wykorzystywane wyłącznie do zamontowania przewodów chłodzących
hamulce.
-
Otwory wentylacyjne w dachu muszą być zgodne z Art.279
-
3.2.4.
-
Osłony spodu samochodu muszą być zgodne z Art.255
-
5.7.2.10