Strona 1 z 1

Almera 2.2di i gt1849v

: 2015-04-08, 17:45
autor: frezeer
Porywajac sie z motyka na ksiezyc wlozylem turbo z naglowka do samochodu.
Nie powiem dol jest super ale grucha jest caly czas na podcisnieniu i przy 2000rpm mam 1,5 bara
Zalozylem czujnik cisnienia doladowania i elektrozawor podcisnienia od dci i tu pojawia sie problem.
Czujnik daje 0,2-4.8v a zawor jest sterowany impulsami masy. Jak to teraz wysterowac bez ecu?
:oops:

: 2015-04-08, 20:09
autor: janusz
Jakiś komparator z histerezą, który będzie porównywał sygnał z czujnika z ustawionym i do tego jakiś element wykonawczy załączający zawór - na przykład tranzystor MOS :d

: 2015-04-09, 07:55
autor: gwaltek
EcuMaster powinien dać rade ... ;P

: 2015-05-12, 17:53
autor: frezeer
Powiem tak. Jest pierwsze Di ze zmienna geometria ktora dziala!=D :evil:

: 2015-05-12, 19:10
autor: marlos90
a co steruje tą geometrą? ;>

: 2015-05-12, 19:35
autor: frezeer
Wastegate od gt15. Nie trzeba zadnej elektroniki.

: 2015-05-12, 20:21
autor: marlos90
i normalnie ciśnieniem z kolektora samo się steruje? żadnego zaworka elektrycznego ni nic?

: 2015-05-13, 18:33
autor: frezeer
Cisnienie z kolektora steruja grucha turbiny. Nie trzeba zadnej elektroniki