Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Oczywiście zacznę od siebie. Zawsze podobały mi się "amerykańce" i postanowiłem wprowadzić nieco "amerykanizacji" do Primery. Mianowicie wrzuciłem żarówkę 2 wółknową 5/25W w kierunkowskaz aby go podświetlić i nadal mieć kierunkowskaz . Osobiście spotkałem się tylko z jedną negatywną opinią (pewnie jakiś zazdrośnik na radiu krzyczał) a tak wszystkim się podoba (misie słowem się nie odzywali na ten temat).Oczywiście wszystko wygląda jakby było oryginalne i fabryczne. Niestety nie będzie pełni sukcesu jeśli "Nissanowcy" nie odbiorą mojego projektu Zapraszam do oceny jak i do następnych pytań. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2012-10-14, 11:08 przez vincetti, łącznie zmieniany 1 raz.
Fajnie to wygląda aczkolwiek mam kuźwa wstrent do Daylightów..
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Mam tak zrobione już 3lata i na razie oki,więc i u Ciebie wygląda dobrze,no i fakt tak jak pisze sebon też nie przepadam za tymi ledami do jazdy dziennej
primeraP10 pisze:ale wystarczy tylko zarowke kupic i tyle czy cos tam jeszcze zrobic zeby to tak dzialalo???
Niestety trzeba żeźbić, Kupujesz żarówkę, wiercisz dziurkę w oprawce na kabelek, dolutowujesz kabelek do żarówki, orginalny styk odginasz na jedną ze stron tak aby kierunek miał styk, podłączasz kabelek pod stacyjkę i volia!
Albo mniej rzeźbic jak ja mam,zdobywasz gdzieś na szrocie,najlepiej od japońca bo pasują,ale nie koniecznie.ja mam akurat od laurela bo mam pozostałości po nim,najcześciej od tylnych lamp tą wkładke plastikową co wchodzi żarówka,ale o dwóch stykach pod żarówke dwuwłóknową,dlatego od lam tylnych od stopu bo zazwyczaj stop jest w pozycji,i zamieniasz te z kierunkow jeden kabelek slabsza żyła pod postuj mocniejsza pod prad kierunku i cała filozofia xD
Niewiem jak u wincettiego w p11 ale w p10 są biale klosze a w srodku pomarańczowe bańki i swieci na stałe ta słaba żyła od żarówki na pomarańczowo,a gdy właczamy kierunek ta mocna miga.ale w p11 pewnie tez tak vincenti ma i jest fajnie,taki usdm style xD
Przeciwmgłowego nie ma,ale ja pójde w strone patentu hondowskiego,juz nawet załatwilem sobie lampe przeciwmgłową od 4gena lub innego auta które ma w zderzaku foga i tam sie znajdzie też w primie po lewej stronie,tak robią i tak maja kumple w civach i nie tylko
vixo57, Będzie prościej jeśli zrobisz jakiś układ, który zapali oba światła na klapie jako PMG a gdy je wyłączysz będą one dalej STOPami. Najprościej ale na krótką metę jest wlutować diodę o dobrze dobranej mocy tak aby światła zapalały się jedynie na klapie podczas włączania PMG a nie wszystkie wraz ze STOPem. Miałem tak zrobione w Astrze sedan i było przekozacko
Ja mam z tyłu dwa światła przeciwmgłowe w klapie. I właśnie jestem w trakcie robienia 4x pozycja i 5x stop. I właśnie tak jak wyżej ktoś napisał robie w klapie pozycje i stopy ale jak włączę przeciwmgłowe w światłach w klapie będą świeciły dwa włókna (mocniejsze i słabsze) a w karoserii będą świeciły pozycyjne, a światła stopu będą wtedy tylko w karoserii. A jak nie będzie świateł mgłowych to będe miał cztery pozycje i pięć stopów. A w razie kontroli policji albo czepialskiego się pana diagnoste, będzie miał pstryczek elektryczek który będzie wyłączał te dodatkowe stopy i pozycje.
Jak podłączaliście żarówkę dwuwłóknową go gniazda "jednowłóknowego"?
Ma ktoś z was wtyczke do do panelu z żarówkami do tylnej lampy w klape albo do lampy w karoserie. Chętnie kupie. Potrzebuje albo jedną sztuke do lampy w klape albo dwie do lamp w karoserie
[ Dodano: 2012-10-19, 20:18 ]
Chodzi o wteczke która jest na kablu
vixo, Jak widać poradziłeś sobie z zadaniem. Wygląda to pięknie a przede wszystkim inaczej niż szare zwykłe światełka U mnie działa to na tej samej zasadzie. Muszę tylko przerobić je pod przekaźnik bo podczas włączania awaryjnych, miga mi deska rozdzielcza