Strona 2 z 4

: 2010-03-29, 13:14
autor: bombel
Zrobiłem update w pierwszym poście. Poza tym podliczyłem ile mnie osobiście kosztowało turbo z robocizną i wyszło mi: 9.633 zł + koszt następnej turbiny + sprzęgło ~ 12.100 zł :(

: 2010-03-29, 13:34
autor: Andrzej
Daj sobie chłopie trochę luzu... napiszesz "poradnik" i podliczysz koszty jak wyjedziesz na ulice i nakulasz chociaż z 1-2tys km. Teraz to możesz pisać najwyżej reportaż :-P

Żeby było jasne -życzę Ci pełnego sukcesu i banana od ucha do ucha.

: 2010-03-29, 14:07
autor: EnDrIu
Za to co wydales mogles kupic drugi samochod do upalania albo sprzedac Prime i dolozyc do fajnej fury.

BTW Andrzej dobrze napisal, koszta to dopiero beda jak zrobisz nia z 10 tys. km

: 2010-03-29, 14:09
autor: bombel
Za to co wydales mogles kupic drugi samochod do upalania albo sprzedac Prime i dolozyc do fajnej fury.
No mogłem, ale kto powiedział, że tuning jest tani?? Poza tym Primera mi sie podoba :)

: 2010-03-29, 14:09
autor: Misiek
no fakt, za 12k można kupić zdrowego SX'a który też robi "psss" i daje milion razy większą frajdę z jazdy niż rodzinny sedan :-)
ale i tak życzę powodzenia.

: 2010-03-29, 14:11
autor: bombel
Misiek pisze:no fakt, za 12k można kupić zdrowego SX'a który też robi "psss"
Ale S13. Za S14 trzeba dac 3 razy tyle

[ Dodano: 2010-03-29, 15:12 ]
P.S. Temat powstał aby naszkicować koszty dla chcących zrobić to samo. Pewnie wielu koszt odstraszy, a częśc podejmie walkę

: 2010-03-29, 14:15
autor: Misiek
napisz jeszcze ku przestrodze dla innych idących tą stroną mocy co się stało że się ze... zepsuło :-)

: 2010-03-29, 14:17
autor: bombel
Misiek pisze:co się stało że się ze... zepsuło :-)
Tu nie mozna generalizować. Są tacy co już ponad pół roku iu więcej jeżdżą i nic sie nie dzieje

: 2010-03-29, 14:23
autor: Misiek
ale chodzi o konkretny przypadek, co było z turbiną nie tak że nie podołała??

: 2010-03-29, 14:28
autor: bombel
Misiek pisze:co było z turbiną nie tak że nie podołała??
Jeszcze nie rozebrane więc pewności nie ma, ale prawdopodobnie w Konstancinie ukruszyli kawałek wirnika, musiało byc źle wyważone i się łozyska posypały

: 2010-03-30, 09:46
autor: prtp'06
bombel pisze:
Ale tak się zastanawiam czy nie taniej i szybciej włożyć SR20DET? np. to co robi teraz kolega Shopen u siebie?
MOżna i tak. Silnik: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-90-9 ... 4a9f59ab3a

Do tego orurowanie i intercooler. Myślę, że też 8k PLN wyjdzie
tanio i fajnie wychodzi sie na Avenirowych silnikach

w przypadku GTiRa, celny swoje robi, takze bez zadnych pobocznych wydatkow, tylko podstawa 12k nie wyjete, chyba ze ma sie dobre zrodlo :)

wchodzac w turbo trzeba sie zastanowic, bo moze okazac sie ze to skarbonka bez dna, szczegolnie jak sie ma duzy apetyt :) nie ma to jak dobrze wygrzebane N/A :)

: 2010-04-20, 22:00
autor: SiwoL
Jest jeszcze inna możliwość zakup gotowego Turbo Kita;) Ten konkretny przeznaczony do (SR20DE)
Nissan Primera 2,0 P10/P11
Nissan 100NX 2.0
Nissan Sunny 2,0 GTI
Nissan Almera 2,0 GTI
mogę takie kity ściągnąć za 4000zł
Obrazek

: 2010-04-20, 22:11
autor: dylson
Turbina pewnie jakis chinol, zreszta pewnie jak wszystko z tego zestawu.

: 2010-04-24, 07:41
autor: bombel
Takie OT walnę. Kumpel mówił do mnie, że w życiu by nie wydał tyle kasy na Turbo, ale chciał bym go przewiózł. Jak wyszedł z auta, to stwierdził, że gadał głupoty i stwierdził, że ON BY NIE ŻAŁOWAŁ

: 2010-04-24, 08:48
autor: alfabox
bombel pisze:Takie OT walnę. Kumpel mówił do mnie, że w życiu by nie wydał tyle kasy na Turbo, ale chciał bym go przewiózł. Jak wyszedł z auta, to stwierdził, że gadał głupoty i stwierdził, że ON BY NIE ŻAŁOWAŁ
No to go trochę powciskało w fotel :-o

: 2010-04-24, 08:49
autor: NadiR
Jak można jeszcze 3 grosze swoje: suma summarum wóz i tak gł. niedzielny, więc w tej kasie wolał bym GTiRa na max odpie........o. Bo by wydał i na grubo :)
Ale każdy ma swoje widzi mi się... :mrgreen:

: 2010-04-24, 11:39
autor: Michalllo
NadiR, Można ale każdy widząc takiego GTiR to wie od razu czego sie spodziewać a tu masz taką zwyczajną Primerkę auto rodzinne, a spod swiateł niewielu ma szanse swoimi Badziewnymi Marnymi Wozami :evil: :evil:

: 2010-04-24, 13:41
autor: DiLGT
Jak przeniesiesz IC w zderzak i zmienisz maske to Pulskar niczym sie nie rzuca w oczy a nawet z ta maska kazdy to raczej predzej pomysli ze to jakis wies tuner z 1.6 pod maska.

: 2010-04-24, 13:42
autor: bombel
DiLGT ja po to kupiłem primere bo sunny był juz dla mnie za mały :)

: 2010-05-02, 14:13
autor: Chemik
kazdy ma taki model jaki mu sie podoba,i nie wazne czy z turbo czy bez czy v6 czy vvl,wazne ze japonski ,wazne ze zap......a,i ze Nissan :mrgreen: :-) ;-)

: 2010-05-14, 00:10
autor: Sasza_fragles13

: 2010-05-14, 14:50
autor: Michalllo

: 2010-05-14, 15:02
autor: bombel
W 3 linku jest silnik y GTiR-a za 1500$

: 2010-05-14, 17:32
autor: Sasza_fragles13
Jakim nam? W tym temacie ktoś prosił o pomoc? Nie zauważyłem.
Temat nazywa się "ile kosztuje turbo" - pod linkami są alternatywne opcje gotowych do swapa turbo silników.
Co prawda poprzeczny (pod przedni napęd) jest tylko z GTiRa, reszta - ciekawostki.

: 2010-07-03, 17:55
autor: xtomek
Panowie, proponowana turbo ścieżka zdrowia: ;-)

Engine Code: sr20ve
BHP: 450
WHP: 400
Torque (lb/ft): 500
KW: 400
1/4 Mile Time: 12.3
Vehicle Modifications: n1 cams
GT30 turbine
turbosmart BOV
Cusco oil catch tank
aerospeed oil reloc kit
aerospeed boost dependent fuel reg
XS intercooler
Earls oil cooler
ARC radiator

255 warlboro fuel pump
500 cc deutschwerx injectors
port and polish
stage 5 head works
n1 intake
76mm throttle edelbrock
tosrsen LSD
MSD 6al
EVC VI boost control
Greddy MSS
Ultimate E-manage
ultra tension wires

full stich weld chasis
8pt roll cage
Nismo seats
sparco 4 pt seat belt
Nardi steering wheel
nismo shor shifter
NRG quick release
full stich weld chasis
8pt roll cage
Nismo seats
sparco 4 pt seat belt
Nardi steering wheel
nismo shor shifter
NRG quick release

LM GT4 nismo rims 18X9.5
Nitto nt555R 265X35 tires
GTR brake conversion
NG steel braided brake lines
Nismo strut tower front and rear

Tylko ile by to kosztowało? Może Bombel policzy :-o

Pozdro :-P

: 2010-07-03, 20:01
autor: Kenet
Sam silnik w takim setupie na nowych gratach to ze 20 tys.

: 2010-07-03, 20:10
autor: xtomek
Ostatnio na Turbo pokazywali polski 500KM SR20 rozwiercony ciutkę. Ktoś wie, co to za cacko?

: 2010-07-03, 22:07
autor: Coobcio
Mi w tym projekcie najbardziej podoba się o bo nigdzie nie doczytałem że silnik jest to absolutna seria poza wałkami N1 i kolektorem ssącym z podwójną listwą paliwową także z N1 :D

: 2011-06-27, 15:43
autor: SnepooN
a tak spytam ile do tego zestawu trzeba doliczyc biorąc pod uwage uturbienie leciwego silnika który wypadało by otworzyc i wymienic panewki, pierscienie, uszczelniacze tak zeby miało to ręce i nogi??

: 2011-06-27, 16:24
autor: bombel
SnepooN pisze:a tak spytam ile do tego zestawu trzeba doliczyc biorąc pod uwage uturbienie leciwego silnika który wypadało by otworzyc i wymienic panewki, pierscienie, uszczelniacze tak zeby miało to ręce i nogi??
Wyciągniecie i wsadzenie silnika ok 700 zł, panewki ok 500 zł, uszczelniacze 300 zł, 250 zł piercienie, uszczelka odprężająca 250 zł.

Jakies 2000 PLN